of die zetten Wendy er tegenoverquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:18 schreef Marrije het volgende:
Sascha en bern zullen Isaac stemmen? Als de overige 3 bern stemmen heb je een kans om bern en Sascha uit elkaar te drijven.
Welnee.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat heeft ze ook maar nog steeds ziet ze dat zelf niet
kan ik me iets bij voorstellen. Wendy is twee keer overgelopen naar een andere kant bij het stemmen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:23 schreef MacDeMarco het volgende:
Erik: Wendy is de grootste slang die er rondloopt, wat je ook doet, stem Wendy eruit.
Zoiets zal het waarschijnlijk gaan wordenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:23 schreef Verida het volgende:
grote kans dat er niet meer geelimineerd zal worden, maar dat de finale gespeeld zal worden met 5 personen en dan een afvalrace.
Volgens mij heeft niemand op Bern gestemd hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:18 schreef realkijkers het volgende:
[..]
klopt. Ze had op bern moeten stemmen. Dat was de afspraak..
Dan was het isaac tegen bern? weet de stemverdeling ook niet precies.
Dat dacht Sasha ook, die zei daarstraks als Erik weg is gaat de zoemer weer.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:17 schreef realkijkers het volgende:
[..]
ja met nog 5 in de loods, 2 elis en finale.
Hopelijk zo direct de volgende eli.
Doe ook maar gewoon frisbee.
juist!quote:
Bern huppelt zo zonder ook maar één keer te spelen achter Sasha aan de finale in..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand op Bern gestemd hoor.
dat was echt niet zo veel meer.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:25 schreef lojanda het volgende:
Heeft Erik nu zijn voorraad ingepakt om mee te nemen?
Ik zie geen boze Erikquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:25 schreef pingu66 het volgende:
Haha Erik denkt dat Wendy het plan Wendy is de grootste slang.verzonden heeft.
Nu Erik boos op mirthe want zijn plan is het beste.
Mirthe heeft op Isaac gestemd hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:19 schreef xsaskiax het volgende:
Erik laat Mirthe zich nu héél lullig voelen..... dat kan ik me voorstellen.
Ze kijkt ook heel schuldig (voor wat het waard is)
? Wendy en sasha hebben dit zo overlegd. in het managers kantoortje.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:26 schreef Adat231 het volgende:
Erik noemt wendy een slang.... hij gaart het nog wel zien buiten hoe het zit.... eikel.sasha kan dit nooit verzonnen hebben, dat moet wendy de slang zijn geweest
Boos is misschien een groot woord maar hij is wel geļrriteerdquote:
Erik, als het goed is.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand op Bern gestemd hoor.
Ik krijg een lichtelijke voorkeur voor Isaac.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:27 schreef MacDeMarco het volgende:
Mirthe moet winnen![]()
Grootmuil Isaac![]()
Saai stelletje BernSasha![]()
Heen-en-weer-loper Wendy
Je hoort het wel een beetje in zijn stem en toon. Beetje boos, gefrustreerd, teleurgesteld in Mirthequote:
Niet om te geven maar om te lenen was dat.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:26 schreef Verida het volgende:
[..]
dat was echt niet zo veel meer.
hij had het nog aan sas aangeboden vorige week, wat macaroni, spliterwten, bouillonblokjes en wat ketchup geloof ik
dat is net gek natuurlijk, je bent een week voor de finale eruitquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Boos is misschien een groot woord maar hij is wel geļrriteerd
Menselijk lijkt mequote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is het spelquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:28 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is net gek natuurlijk, je bent een week voor de finale eruit
Dat is toch ook niet raar..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij zou een vreugdedansje moeten uitvoerenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:28 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is net gek natuurlijk, je bent een week voor de finale eruit
Dat heb ik niet eens gezegdquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Dus?
hij mag dan toch wel nijdig zijn dat hij eruit moet?
Neequote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Dus?
hij mag dan toch wel nijdig zijn dat hij eruit moet?
De enige die ik het niet gun. Gewoon door zijn agressie.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik krijg een lichtelijke voorkeur voor Isaac.
Straks in de finale zitten Bern en Sasha zich al lekker te maken want 2 tegen 1quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:28 schreef Judiwi het volgende:
Ach zo dom die Mirthe. Isaac en Wendy mogen tegen elkaar. En ja hoor overblijven met Sasha en Bern. Is ze nu echt zo dom.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:31 schreef Was-beer het volgende:
Zou John straks al bij de poort staan met een contract voor de rijdende conciėrge?
Absoluut, dikke domper hoe slecht sommige eliminaties geregeld zijn. Belachelijk.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind de manier waarop het nu gaat een tegenvaller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |