Had ook liever Isaac zien gaanquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:09 schreef tonja het volgende:
Ik baal er wel een beetje van dat Erik weg moet eigenlijk. Ik had het hem wel gegund.
Is goed zo de twee minuten waren voorbijquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:14 schreef xsaskiax het volgende:
Pingu als je een andere titel wilt, gewoon ff regelen
Maar dat gaat em niet wordenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zou wmb ook het enige eerlijke zijn
Zo weinig SL we het hele jaar gehad hebben zo erg strooien ze er nu mee.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:14 schreef Hoempah het volgende:
Die struiken mogen van mij met Erik mee.
Ze hebben het er steeds over dat vrijdag de laatste dag is. Geen idee of dit zo is hoor, maar ik zou 't wel logisch vinden.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:15 schreef Puzzie het volgende:
Ik vraag me wel af hoe die finale gaat zijn , want dit nog anderhalve week op deze manier zien is niet echt interessant.
Prima zo ik open niet, thanxquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:14 schreef xsaskiax het volgende:
Pingu als je een andere titel wilt, gewoon ff regelen
ja met nog 5 in de loods, 2 elis en finale.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:16 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ze hebben het er steeds over dat vrijdag de laatste dag is. Geen idee of dit zo is hoor, maar ik zou 't wel logisch vinden.
Kan, maar Mirthe stemde op Isaac.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:15 schreef realkijkers het volgende:
Erik vat het sportief op.
mirthe: "had al 2 dagen hoofdpijn"
betekend dat dat ze al 2 dagen wist dat erik het zou worden?
dat denk ik wel, ze zijn al dagen bezig hoe ze ervoor kunnen zorgen dat het de drie dames in de finale worden.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:15 schreef realkijkers het volgende:
Erik vat het sportief op.
mirthe: "had al 2 dagen hoofdpijn"
betekend dat dat ze al 2 dagen wist dat erik het zou worden?
Ik las op internet dat de 25e de laatste dag is , maar misschien werd er dan bedoeld dat dat de laatste tv uitzending is . Dit nog anderhalve week rekken tot de 25e zou niet okay zijnquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:16 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ze hebben het er steeds over dat vrijdag de laatste dag is. Geen idee of dit zo is hoor, maar ik zou 't wel logisch vinden.
klopt. Ze had op bern moeten stemmen. Dat was de afspraak..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan, maar Mirthe stemde op Isaac.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:18 schreef Judiwi het volgende:
De droeftoeters gaan zo zeker weer zonder geluid in de hottub.
Worden zo voorgetrokken door de Febo. Let maar op.
dat is ook het plan en sas en bern zijn daarvan op de hoogte (sas zelf verzonnen : sas of bern gaat er volgende keer op)quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:18 schreef Marrije het volgende:
Sascha en bern zullen Isaac stemmen? Als de overige 3 bern stemmen heb je een kans om bern en Sascha uit elkaar te drijven.
Ja?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad de laatste tv uitzending. Ze lopen nog steeds ongeveer een week achter volgens mij dus dat zou wel uitkomen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik las op internet dat de 25e de laatste dag is , maar misschien werd er dan bedoeld dat dat de laatste tv uitzending is . Dit nog anderhalve week rekken tot de 25e zou niet okay zijn
Maar dat was ook alleen maar voor de schijn.. omdat zogenaamd Erik als haar teammaatje was.. nou dat hebben we gezienquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Toch niet die leverworst?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:09 schreef pingu66 het volgende:
Erik heeft nog eten van 10 maanden geleden
Dan klopt het idd wel , want hoe het nu gaat is niet veel meer aanquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:20 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad de laatste tv uitzending. Ze lopen nog steeds ongeveer een week achter volgens mij dus dat zou wel uitkomen.
Goh, wat grappigquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:18 schreef Judiwi het volgende:
De droeftoeters gaan zo zeker weer zonder geluid in de hottub.
Worden zo voorgetrokken door de Febo. Let maar op.
En terecht..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:19 schreef xsaskiax het volgende:
Erik laat Mirthe zich nu héél lullig voelen..... dat kan ik me voorstellen.
Ze kijkt ook heel schuldig (voor wat het waard is)
Dat heeft ze ook maar nog steeds ziet ze dat zelf nietquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:19 schreef Hoempah het volgende:
Erik tegen Mirthe - ik denk dat je je eigen glazen een beetje hebt ingegooid
Nah ik weet niet. Al een dikke week vol opdrachten en eliminaties. Dat is al meer dan de maanden ervoor gebeurde. Maar goed, nog anderhalve week is te veel inderdaad.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan klopt het idd wel , want hoe het nu gaat is niet veel meer aan
Zeggen ze.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:19 schreef Adat231 het volgende:
[..]
dat is ook het plan en sas en bern zijn daarvan op de hoogte (sas zelf verzonnen : sas of bern gaat er volgende keer op)
Ja best wel dom van Mirthe. Als er iemand was die ze volledig kon vertrouwen was het Erik. Die is helemaal weg van haar. Wat Wendy en Isaac gaan doen is nog maar afwachtenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:19 schreef Hoempah het volgende:
Erik tegen Mirthe - ik denk dat je je eigen glazen een beetje hebt ingegooid
Dit trek ik echt heel slecht..quote:
Ik vind de manier waarop het nu gaat een tegenvallerquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:22 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Nah ik weet niet. Al een dikke week vol opdrachten en eliminaties. Dat is al meer dan de maanden ervoor gebeurde. Maar goed, nog anderhalve week is te veel inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |