Het ligt nu aan de febo. worden het fysieke opdrachten, of kennis. en indien kennis, welke.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIj was muziek aan het luisteren
Maar hij staat er nu wel alleen voor. Eerder had hij nog Erik maar die is ook weg nu.
Denk dat ze soortgelijke opdrachten gaan doen als de aflopen eliminaties zodat iedereen even veel kans krijgenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:37 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Het ligt nu aan de febo. worden het fysieke opdrachten, of kennis. en indien kennis, welke.
Dat er een eliminatie zou komen kon je wel verwachten en ze wist ook dat Erik de grote kanshebber was om op die stip te komen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:40 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe heeft gisteren niet tegen Erik gezegd dat hij niet lekker rook want ze dacht morgen ga je het al zwaar genoeg krijgen?
het had maar zo anders kunnen lopen,quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:43 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat er een eliminatie zou komen kon je wel verwachten en ze wist ook dat Erik de grote kanshebber was om op die stip te komen.
Ik denk dus dat volgende week een paar dagen oude beelden met herinneringen komen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:48 schreef Rhosyn het volgende:
Ze praten nu over voorvallen uit de afgelopen maanden. Hoe ze dat beleefd hebben.
Daarom is dit nu ook wel leuk om te zienquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:53 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ik denk dus dat volgende week een paar dagen oude beelden met herinneringen komen.
En dit wordt dan volgende week aangevuld met deze beelden, waar ze terug denken aan het jaar.
3 dagen of zo, en dan de finale.
Dus vandaag en morgen nog wat momentjes met herinneringen op stream, volgende week op tv.
allemaal aannames/gokjes.
Dat geldt voor heel het programma. Als Johan niet was weggestemd was hij er nu misschien nog wel geweest.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
het had maar zo anders kunnen lopen,
ja als Manuela slotje had kunnen openen was zij vandaag misschien wel exit geweestquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:56 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat geldt voor heel het programma. Als Johan niet was weggestemd was hij er nu misschien nog wel geweest.
Precies, zelfde programma, andere mensen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:57 schreef Giggio het volgende:
[..]
ja als Manuela slotje had kunnen openen was zij vandaag misschien wel exit geweest
Soms was het toch al krom.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:56 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat geldt voor heel het programma. Als Johan niet was weggestemd was hij er nu misschien nog wel geweest.
Heel verstandig. Niet iedereen heeft het geld om daar ook nog een godsvermogen uit te geven aan eten en drinken.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:56 schreef lojanda het volgende:
Ach gossie.. Bern neemt gewoon een zak krentenbollen mee als hij naar Walibi gaat
Okquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:03 schreef Sasoema het volgende:
Hoop op een filmpje van de eliminatie en het vertrek. Moest plotseling weg rijden de eliminatie. Doordat de NS storing had. Moest ik me dochter van Rotterdam naar Amersfoort centraal brengen. Poeh rijdt sinds enkele weken weer auto in de stad. Maar de snelweg was inmiddels een jaar of 8 geleden. Ben kapot![]()
![]()
Heb ik ook altijd gedaanquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Heel verstandig. Niet iedereen heeft het geld om daar ook nog een godsvermogen uit te geven aan eten en drinken.
Is aan het verwerken. Duurt meestal het dubbele van de duur van het filmpje helaas.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:03 schreef Sasoema het volgende:
Hoop op een filmpje van de eliminatie en het vertrek. Moest plotseling weg rijden de eliminatie. Doordat de NS storing had. Moest ik me dochter van Rotterdam naar Amersfoort centraal brengen. Poeh rijdt sinds enkele weken weer auto in de stad. Maar de snelweg was inmiddels een jaar of 8 geleden. Ben kapot![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |