Op TV.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zat nog ff te lezen maar Zoals ik het lees is de 25e toch echt de finale , dus dan duurt het toch nog anderhalve week![]()
https://www.rtlboulevard.(...)-van-je-leven-finale
Misschien lees ik het verkeerd
Isaac had vandaag ook kunnen verliezen, het was geen vooraf uitgemaakte zaak.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:18 schreef xsaskiax het volgende:
Iemand van de oud-bewoners... (was het Mexx?) zei destijds dat de winnaar al lang bekend is.
Ik vraag me af wie dat dan is, want ik kan niet geloven dat Isaac van zowel Bern, Sasha, Mirthe als Wendy zal winnen.
Er was zelfs een kans dat de Action de winnaar bepaaldequote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Isaac had vandaag ook kunnen verliezen, het was geen vooraf uitgemaakte zaak.
Yep!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dus toch de marrije van jaren geleden??? toen ik ooit op Fok! kwam???
Ik keek al naar die dubbel R, en vroeg het me af of ze het was.
Als een duveltje haha. Ken haar verder niet maar de naam kwam mij bekend voor.quote:
Ja en ala de winnaar bekend is zeggen zie je wel sat wist ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:18 schreef xsaskiax het volgende:
Iemand van de oud-bewoners... (was het Mexx?) zei destijds dat de winnaar al lang bekend is.
Ik vraag me af wie dat dan is, want ik kan niet geloven dat Isaac van zowel Bern, Sasha, Mirthe als Wendy zal winnen.
Dat was weer wat dom geblaat van haar..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:18 schreef xsaskiax het volgende:
ze zei toen alleen wie het niet zouden worden of zoiets, lekker handig!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja en ala de winnaar bekend is zeggen zie je wel sat wist ik.
Rancuneus dom geblaatquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was weer wat dom geblaat van haar..
Dat is een van de spelletjes die Bern had gekocht, Ze zijn er al weken mee bezig om dit af en toe te spelen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:26 schreef xsaskiax het volgende:
En toch denk ik dat een van de volgende opdrachten 4 op een rij gaan worden... ze zijn er zo vreselijk druk mee bezig ineens (vooral Mirthe).
Misschien wel de Rubiks kubus.. je weet het maar nietquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:26 schreef xsaskiax het volgende:
En toch denk ik dat een van de volgende opdrachten 4 op een rij gaan worden... ze zijn er zo vreselijk druk mee bezig ineens (vooral Mirthe).
Dat is wat ze denken he ze weten het zelf ook nietquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:31 schreef Clasientje het volgende:
Vrijdag dus de finale? Dan heb je kans dat straks misschien weer een eliminatie komt
Er is niet veel meer te zienquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:32 schreef Dotteke het volgende:
Allebei de streams op het rokers hok
HIj was muziek aan het luisterenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er is niet veel meer te zieniedereen zit daar behalve Isaac en die wordt bewust buiten beeld gehouden.. moet waarschijnlijk eerst nog wat afkoelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |