Het punt blijft in principe hetzelfde : vijf is een mooier getal en en wmb eerlijker in een finale , maar nogmaals dat is persoonlijkquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Beter lezennog één eliminatie en dan vrijdag de finale beginnen met vier spelers.
Jij vindt het een mooier getalquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het punt blijft in principe hetzelfde : vijf is een mooier getal en en wmb eerlijker in een finale , maar nogmaals dat is persoonlijk
Het is wel raak he de laatste dagen we hebben er nu al meer gehad dan in een heel jaarquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:06 schreef spapaars het volgende:
Ze laten ons alvast wennen aan wat we de laatste week krijgen te zien, een heg.
Dat is wat ik ook denk. Morgen mogen we nog meekijken en vrijdag staat de stream op zwart.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:07 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dit is de laatste week dus.
Kan best zijn dat morgen de stream er uit ligt. En/of vrijdag
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:23 schreef MacDeMarco het volgende:
Erik: Wendy is de grootste slang die er rondloopt, wat je ook doet, stem Wendy eruit.
een hele week op zwart tot aan de finale vind ik wel erg veel, we zullen het zien.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is wat ik ook denk. Morgen mogen we nog meekijken en vrijdag staat de stream op zwart.
Hele week?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
een hele week op zwart tot aan de finale vind ik wel erg veel, we zullen het zien.
Wat is het ook een sukkel.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:25 schreef pingu66 het volgende:
Haha Erik denkt dat Wendy het plan Wendy is de grootste slang.verzonden heeft.
Nu Erik boos op mirthe want zijn plan is het beste.
Nou hij wilde de finale met Mirthe en Isaac spelen. Want als zijn plan gelukt was.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat deed hij ook niet.. hij ging nu alleen met Isaac mee omdat het voor hun het beste was om Sasha of Bern er nog uit te krijgen.
Verder had hij helemaal niets met Isaac.
finale is toch de 25e dat is volgende week vrijdagquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:13 schreef realkijkers het volgende:
[..]
hele week? het is woensdag middag.
2 dagen nog.
Precies.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:26 schreef woxxel het volgende:
Maar waarom heeft niemand t er over dat Erik en isaak zelf ook anders hebben gestemd?
Hij liet z'n ware gezicht zien, en dat was geen match met zijn gespeelde imago.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:12 schreef woxxel het volgende:
Isaak wordt weer buiten beeld gehouden
op tv..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
finale is toch de 25e dat is volgende week vrijdag
Dat dusquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:15 schreef Chanel5 het volgende:
goffer elke keer die SL maakt er wel een slappe zooi van hoor, pleur de boel dan maar gelijk uit.
Marrije!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:52 schreef Marrije het volgende:
Ik schommel wat.
Maar ik denk dat ik hoop dat Wendy wint, daarna Sascha, Isaac, bern en als laatste Mirthe
Eigenlijk stond Isaac onderaan naar die heeft tot nu toe meer moeten laten zien dan bern en Mirthe dus tja vooruit dan maar
Dus toch de marrije van jaren geleden??? toen ik ooit op Fok! kwam???quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marrije!![]()
![]()
Ik hoop dat Wendy of Sasha winnen, nooit gedacht dat ik ooit nog eens voor Sasha zou kiezen, maar na haar prestatie tegen Babette is wij in mijn achting gestegen, en een geduchte finalist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |