We hebben toch ook wel erg om hem kunnen lachen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:47 schreef Giggio het volgende:
Eric: waardige speler met z'n nukken, grollen, eigenaardigheden
Mee eens hoor, maar qua spel toch wel boeiend of 1 van hun verwacht dat ze gaan delen en zich zou opofferen voor de ander..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:52 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat hebben ze iig aan elkaar beloofd en idd wij weten niet of ze het echt gaan doen en eigenlijk heeft het mijn interesse ook niet hoe of wat ze buiten gaan doen met het geld.
Hij is in ieder geval bij velen opgevallen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:50 schreef Was-beer het volgende:
Daag Erikbedankt voor al die uren irritainment
Hij was aanwezig en had zijn plek in het programma ingenomen. Niet bepaald een figurant. Maar dat vind ik van alle mensen die er nu nog zijn.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
We hebben toch ook wel erg om hem kunnen lachen.
Dan zou er nu niemand meer weggaan.. kan ik me niet voorstellen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Finale is denk ik toch met vijf man
Als het nog twee dagen duurt ?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan zou er nu niemand meer weggaan.. kan ik me niet voorstellen.
Ik denk morgen nog een eliminatie en dan vrijdag de finale beginnen met vier mensen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:58 schreef HopScotch het volgende:
Het was goed dat Erik in het spel zat, als karakter. Ben wel blij dat hij niet wint.
Hoe moeten ze die dagen nog vullen? Maar goed dat is wat mijn verwachting isquote:
Erik wantrouwde Isaac óók hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:01 schreef Judiwi het volgende:
Trouwens hoorde net Mirthe tegen Wendy zeggen, dat Eric Isaac niet vertrouwde.
Terwijl Eric juist zei dat hij Wendy een slang vond.
In twee dagen wil jij nog een paar eliminaties zien? Ik vind het zo snel gaan dat ik daarom juist amper nog kijkquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hoe moeten ze die dagen nog vullen? Maar goed dat is wat mijn verwachting is
Dat deed hij ook niet.. hij ging nu alleen met Isaac mee omdat het voor hun het beste was om Sasha of Bern er nog uit te krijgen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:01 schreef Judiwi het volgende:
Trouwens hoorde net Mirthe tegen Wendy zeggen, dat Eric Isaac niet vertrouwde.
Terwijl Eric juist zei dat hij Wendy een slang vond.
Beter lezenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In twee dagen wil jij nog een paar eliminaties zien? Ik vind het zo snel gaan dat ik daarom juist amper nog kijk
Wat dat betreft een aanfluiting.
Daarnaast vind ik vijf mooier en eerlijker dan vier in een finale maar dat is persoonlijk
Waarna hij vervolgens zelf op Wendy stemde en Isaac op Erik. Dus die afspraken zijn ook niet nagekomen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat deed hij ook niet.. hij ging nu alleen met Isaac mee omdat het voor hun het beste was om Sasha of Bern er nog uit te krijgen.
Verder had hij helemaal niets met Isaac.
Ja ze denken de hele week al dat vrijdag de finale is.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:04 schreef Dotteke het volgende:
Wendy en Mirthe net weer dat het nog maar twee of drie dagen duurde tot aan de finale
Dit is de laatste week dus.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:06 schreef spapaars het volgende:
Ze laten ons alvast wennen aan wat we de laatste week krijgen te zien, een heg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |