Dat scheerapparaat was toch van Bern?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, vandaar dat Marciano die speeltafel niet mee heeft genomen.
Ik zat nog ff te lezen maar Zoals ik het lees is de 25e toch echt de finale , dus dan duurt het toch nog anderhalve weekquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:41 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ja dat of minimaal vier, daar hoop ik op.
Die verander ik ook niet per persoon. Voor iedereen geldt dat je met woorden ook heel agressief en dreigend over kunt komen. Daar hoeven geen klappen voor te vallen en nu wil ik het hierbij maar laten.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:38 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Maar agressie is gewoon een bestaand woord, zoals tafel. Die betekenis gaan we toch niet per persoon veranderen?
op TV wel jaquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zat nog ff te lezen maar Zoals ik het lees is de 25e toch echt de finale , dus dan duurt het toch nog anderhalve week![]()
https://www.rtlboulevard.(...)-van-je-leven-finale
Misschien lees ik het verkeerd
Het wordt met de zin die ze eruit gooit erger in mijn ogen.......quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:43 schreef lojanda het volgende:
Man man wat erger ik me nu aan dat domme gelul van Mirthe
Ah ja ... die tijd hebben ze ook wel nodig als dit allemaal verbouwd moet worden voor de volgende RLSquote:
Ja, maar ze kunnen opeens heel zuinig doen met eliminaties, geen idee wat ze van plan zijn. Ook hoorde ik dat de streams er eerder afgaan voor de finaledag of zoquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zat nog ff te lezen maar Zoals ik het lees is de 25e toch echt de finale , dus dan duurt het toch nog anderhalve week![]()
Toch meegenomen? Vreemd.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
maar dat tatoeëerding wel! van 900 euro
25e de uitzending..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat moet ook haast wel , er is nu al niets meer aanquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:45 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ja, maar ze kunnen opeens heel zuinig doen met eliminaties, geen idee wat ze van plan zijn. Ook hoorde ik dat de streams er eerder afgaan voor de finaledag of zo
daar kan de Febo alles meequote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:44 schreef Dotteke het volgende:
In het regelement staat dat de finale tussen 2 personen gespeeld gaat worden. Hebben we al een paar keer gehoord op de streams Zullen ze het regelement aan gepast hebben of gaan ze toch met 2 man
Niemand die het weet we gaan het zien deze dagen
Bern tegen Sasha zou echt een flop zijn.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:44 schreef Dotteke het volgende:
In het regelement staat dat de finale tussen 2 personen gespeeld gaat worden. Hebben we al een paar keer gehoord op de streams Zullen ze het regelement aan gepast hebben of gaan ze toch met 2 man
Niemand die het weet we gaan het zien deze dagen
Geen idee.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat scheerapparaat was toch van Bern?
Daar hoop ik toch echt wel opquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:46 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Bern tegen Sasha zou echt een flop zijn.
De kijker een jaar van zijn leven verspild![]()
Geen reden om de finale te kijken dan.
Finale is denk ik toch met vijf manquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:48 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie bedoelt in de finale en volgens mij hoop jij daar niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |