Ik ook niet, maar ik denk dat ze voor nu Isaac als het grootste gevaar zien en die eerst weg willen hebben.quote:
Voor de neus van Wendy, de gierigaard.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:35 schreef xsaskiax het volgende:
Erik zet de restanten van zijn eten en drinken in de keuken neer waar Sasha en Wendy zitten/staan
en hoe populair zijn slang isquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:32 schreef spapaars het volgende:
Slechte dag voor Erik, en het zal er niet beter op worden als hij thuis ziet dat er geen berichten van jonge meisjes in zijn mailbox zitten.
Maar agressie is gewoon een bestaand woord, zoals tafel. Die betekenis gaan we toch niet per persoon veranderen?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die dreigende taal van hem valt bij mij onder de noemer agressie. Jij denk daar anders over, weet ik.
Zijn bro mocht toch ook blijven?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:35 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Agressie? Dan was hij al buiten de poort he.
Ik hoop dat de finale met zijn vijven is, wel zo eerlijkquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:37 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik denk dat ze voor nu Isaac als het grootste gevaar zien en die eerst weg willen hebben.
O, vandaar dat Marciano die speeltafel niet mee heeft genomen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:36 schreef xsaskiax het volgende:
Erik wil het scheerapparaat achterlaten zegt hij.
Wendy zegt dat hij het rustig mee mag nemen
Erik: dan moet ik ervoor betalen!
Wendy: nee joh, dat is geen 'waarde'
Die is zichzelf aan het goedpratenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:38 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe weer een onsamenhangend hak op de tak verhaal
Zal wel lichtelijk in paniek zijn na de woorden van Erik dat mirthe uitgerekend geen kans meer maakt. Wat mirthe aanvulde met: Tenzij het een opdrachten reeks van 4 wordt.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:38 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe weer een onsamenhangend hak op de tak verhaal
ik een steeds zwaarder wordende afkeer/afkeurquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik krijg een lichtelijke voorkeur voor Isaac.
Ja dat of minimaal vier, daar hoop ik op.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoop dat de finale met zijn vijven is, wel zo eerlijk
Dat wij wel eens eerder van mening verschilden over agressie.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat laatste interpreteren?
maar dat tatoeëerding wel! van 900 euroquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, vandaar dat Marciano die speeltafel niet mee heeft genomen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:31 schreef Was-beer het volgende:
Zou John straks al bij de poort staan met een contract voor de rijdende conciërge?
Die Bern is ook te vertrouwenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:36 schreef Marrije het volgende:
Bern zegt dat Sascha en hij nooit op Mirthe zullen stemmen. Nooit.
Heeft hij die creepy horror hand ook meegenomen?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
maar dat tatoeëerding wel! van 900 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |