Hij schatte dit compleet juist in.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:31 schreef Thorelf het volgende:
Erik heeft totaal geen mensenkennis in mijn ogen....
300%quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:32 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Absoluut, dikke domper hoe slecht sommige eliminaties geregeld zijn. Belachelijk.
Agressie? waar? Hij zit in een finalemodus. Zijn hele team is eruit gewerkt, dan mag hij het spel toch op zijn manier spelen? Agressie bespeurde ik destijds bij Jeff, niet bij Isaacquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De enige die ik het niet gun. Gewoon door zijn agressie.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:31 schreef Was-beer het volgende:
Zou John straks al bij de poort staan met een contract voor de rijdende conciërge?
Ik nooit vind het zo grote ratquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik krijg een lichtelijke voorkeur voor Isaac.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:32 schreef spapaars het volgende:
Slechte dag voor Erik, en het zal er niet beter op worden als hij thuis ziet dat er geen berichten van jonge meisjes in zijn mailbox zitten.
Tja die mogen dat.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:26 schreef woxxel het volgende:
Maar waarom heeft niemand t er over dat Erik en isaak zelf ook anders hebben gestemd?
Je weet het niet. Misschien heeft hij wel een mailtje van het programma dating on the spectrum.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:32 schreef spapaars het volgende:
Slechte dag voor Erik, en het zal er niet beter op worden als hij thuis ziet dat er geen berichten van jonge meisjes in zijn mailbox zitten.
Daar heb je idd de winst niet voor nodig. Erik heeft andere dingen gewonnen in dit spel, die veel meer waard zijn dan geld.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:34 schreef Verida het volgende:
Ik denk dat Erik met opgeheven hoofd die loods kan verlaten.
Hij heeft het spel op zijn manier gespeeld. Hij heeft veel geleerd op het sociale vlak en dat pakt niemand hem meer af.
Agressie? Dan was hij al buiten de poort he.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De enige die ik het niet gun. Gewoon door zijn agressie.
Die dreigende taal van hem valt bij mij onder de noemer agressie. Jij denkt daar anders over, weet ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Agressie? waar? Hij zit in een finalemodus. Zijn hele team is eruit gewerkt, dan mag hij het spel toch op zijn manier spelen? Agressie bespeurde ik destijds bij Jeff, niet bij Isaac
En zo is dat.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik nooit vind het zo grote rat
Ik vind wel dat Sasha en Bern het mooi gespeeld hebben en dat team van de Bro's het hebben moeten afleggen tegen hun tot nu toe
Bij mij ook hoor, naar mannetje. Je hoeft niet te slaan om agressief te zijn. Woorden kunnen meer verwonden dan een klapquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die dreigende taal van hem valt bij mij onder de noemer agressie. Jij denk daar anders over, weet ik.
Hoe moet ik dat laatste interpreteren?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die dreigende taal van hem valt bij mij onder de noemer agressie. Jij denk daar anders over, weet ik.
Ik geloof er niets vanquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:36 schreef Was-beer het volgende:
Bern tegen Mirthe: Sasha en ik gaan niet op jou. Dat willen wij gewoon niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |