Alleen als de winnaar op het einde zegt: het is uit.quote:
Ze gaan de pot dan samen verdelen dus dat is iid niet echt heel spannend maar ik heb niet het gevoel dat ik dan voor niks gekeken heb. Ik heb me wel vermaakt met het programma.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:46 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Bern tegen Sasha zou echt een flop zijn.
De kijker een jaar van zijn leven verspild![]()
Geen reden om de finale te kijken dan.
Ik vrees dat dat slaapmiddelwondertje van JW naar haar hersenpan is gestegen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het wordt met de zin die ze eruit gooit erger in mijn ogen.......
Bern beloven niet op haar te stemmen in de volgende ronde maakt haar waarschijnlijk toch ook weer zekerder van zichzelf (aanname van mijn kant)
vast oefenen voor de laatste dagen: 24hr SLquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De laatste week meer SL dan er het hele jaar zijn geweest![]()
Een oempa loempa zal dat bordje wel gaan verplaatsen neem ik aan?quote:
Maar dat gaat het em niet wordenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:49 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Alleen als de winnaar op het einde zegt: het is uit.
Dat valt nog maar te bezien.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:49 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze gaan de pot dan samen verdelen dus dat is iid niet echt heel spannend maar ik heb niet het gevoel dat ik dan voor niks gekeken heb. Ik heb me wel vermaakt met het programma.
Daar hebben ze dan 1 week voor.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ah ja ... die tijd hebben ze ook wel nodig als dit allemaal verbouwd moet worden voor de volgende RLS
de eigenaar van fok, aantal reacties hier verhogenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:50 schreef xsaskiax het volgende:
Wat zit er voor zenuwenlijer achter die SL knop de laatste tijd???
Misschien gaan ze een weekje naar het buitenland en wordt de loods intussen verbouwdquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zat nog ff te lezen maar Zoals ik het lees is de 25e toch echt de finale , dus dan duurt het toch nog anderhalve week![]()
https://www.rtlboulevard.(...)-van-je-leven-finale
Misschien lees ik het verkeerd
Zou goed kunnen, tot ze bij zijn met de tv uitzendingen misschien?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:45 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ja, maar ze kunnen opeens heel zuinig doen met eliminaties, geen idee wat ze van plan zijn. Ook hoorde ik dat de streams er eerder afgaan voor de finaledag of zo
Dat hebben ze iig aan elkaar beloofd en idd wij weten niet of ze het echt gaan doen en eigenlijk heeft het mijn interesse ook niet hoe of wat ze buiten gaan doen met het geld.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:50 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dat valt nog maar te bezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |