Ik ben ook geen fan van Walter maar zij is toch echt degene die hem heeft uitgekozen en er extra lang is gebleven toen voor iedereen al lang duidelijk was dat het niets zou worden. Je dacht hem hebben lekker te kunnen 'pesten' en zo extra aandacht te genereren maar zelfs dat zat er niet in en nu ben je kwaad. Evenveel schuld als Walter lijkt me.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vond haar in het begin wel aardig overkomen. Ik denk dat Walters energie haar teveel geworden isen ja, ze had eerder weg moeten gaan, was toch al wel een tijdje duidelijk dat het niets zou worden.
Soms verdwaalt een camper en die blijft een nachtje.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Hoezo heeft Bram eigenlijk een B&B? Komen daar wel eens gasten dan...?
Hier kijk ik eigenlijk voorquote:Op maandag 7 augustus 2023 23:35 schreef Claudia_x het volgende:
Maar hoera voor het ongemak.Ik hoop natuurlijk niet echt dat alle kandidaten hoffelijk en beminnelijk worden.
Ja waarom ze uiteindelijk langer bleef was wel een beetje vreemd ja. Los van het feit dat Walter echt een egocentrische zak hooi is.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:51 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van Walter maar zij is toch echt degene die hem heeft uitgekozen en er extra lang is gebleven toen voor iedereen al lang duidelijk was dat het niets zou worden. Je dacht hem hebben lekker te kunnen 'pesten' en zo extra aandacht te genereren maar zelfs dat zat er niet in en nu ben je kwaad. Evenveel schuld als Walter lijkt me.
Yup, dit vond ik ook vreemd en niets voor Marian!quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ik snapte niets van de timing van Marian. De beste man was aan het werk in haar tuin, keek op, werd afgewezen en dat was het dan. Erg ongemakkelijk. Eerder pakte ze dat beter aan. Waarom kon dit gesprek niet na haar ziekenhuisbezoek plaatsvinden?
Die is van alle deelnemers nog wel de normaalste. Weet iemand trouwens waarom due huisvriend van Marian een halsband om heeft?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, dit vond ik ook vreemd en niets voor Marian!
BAND!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:29 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Die is van alle deelnemers nog wel de normaalste. Weet iemand trouwens waarom due huisvriend van Marian een halsband om heeft?
Jij hebt net Anne en Claudia "Wij gaan naar Waltor toe!" horen zingen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:10 schreef Blues het volgende:
Wij zijn nu met bingen in 2 dagen/nachten tijd bij aflevering 10En ik lees per dag bij. Dus als jullie een like zien van mij op een ouwe post weet je hoe het zit
GENOT DIT TOPIC dankjulliewel ik zou jullie wel ff 9 seconden willen huggen!![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn toch wel meer van dit soort interviews geweest? Hoezo zijn het dan losers?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Vreselijk dat uitbuiten van dat programma en dan die twee losers ook nog een podium geven voor hun geklaag.
https://www.veronicasuper(...)k-naar-nieuwe-liefdequote:Erwin vindt het vervelend dat Debbie die rode cabrio niet leuk vond. Hij kon het niet zo goed plaatsen dat zij zelf wilde rijden, “Ze was niet meer achter het stuur uit te krijgen. Ze was er zo van onder de indruk. Volgens mij vond ze het heel leuk, maar dat wilde ze niet aan de buitenwereld laten zien.” Hij zegt in een interview van B&B Vol Liefde: Love Bites dat hij haar irritatie niet zo goed begreep
Eens, en hem dan niet meteen voor z'n hoofd willen stoten, ondanks haar eigen negatieve gevoelens over Leendert en z'n B&B, vond ik ook wel netjes van haar.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:17 schreef Groepfunder het volgende:
Niesje lijkt hier niet zo goed gevallen te zijn. Ik had eigenlijk wel met haar te doen. Ze leek mij gevoelig en kwam duidelijk zichzelf tegen in Wallonië. Dat lijstje? Daar vroeg Leendert toch zelf om? Ik had niet het idee dat ze dit met een slechte intentie deed. Sterker, volgens mij probeerde zij oprecht hem te helpen. En ze sprak nog Frans ook. Bonuspunten voor iemand die mogelijk naar de Ardennen verhuist en de lokale taal spreekt.
Die nagels werden al bij de afwijzing aan tafel opgesomd toen Leendert nog van niks wist.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:17 schreef Groepfunder het volgende:
Niesje lijkt hier niet zo goed gevallen te zijn. Ik had eigenlijk wel met haar te doen. Ze leek mij gevoelig en kwam duidelijk zichzelf tegen in Wallonië. Dat lijstje? Daar vroeg Leendert toch zelf om? Ik had niet het idee dat ze dit met een slechte intentie deed. Sterker, volgens mij probeerde zij oprecht hem te helpen. En ze sprak nog Frans ook. Bonuspunten voor iemand die mogelijk naar de Ardennen verhuist en de lokale taal spreekt.
Ik vond het ook een erg sympathieke vrouw, ze zag er heel goed uit voor haar leeftijd (uhhhh, Marian?) . Leendert vond ik heel goed reageren op haar feedback, twijfel echter of hij er echt wat mee doet. Ja, een vrouw zoeken die dat voor hem gaat doen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens, en hem dan niet meteen voor z'n hoofd willen stoten, ondanks haar eigen negatieve gevoelens over Leendert en z'n B&B, vond ik ook wel netjes van haar.
Het lijkt me gewoon een leuke, geordende vrouw. Niks mis mee…
Hij gaf haar een vinger en ze nam meteen z'n hele hand.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die nagels werden al bij de afwijzing aan tafel opgesomd toen Leendert nog van niks wist.
Dat was al niet chique.
Dat heeft die botte kerel ook nodig.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij gaf haar een vinger en ze nam meteen z'n hele hand.
Inclusief smerige nagels…
Ik denk niet eens dat hij echt bot is, hij heeft gewoon oogkleppen op en mist een hoop details.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat heeft die botte kerel ook nodig.
Was er maar een vonkje.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:36 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik vind Paul en Debbie een leuk stelletje!
Ik wilde net zeggen dat ze zwanger van een drieling lijkt, maar hij is ook niet erg slank. Al zie ik vaker een slanke vrouw met een man met dikke buik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:44 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
was vast weer te beklemmend voor martijn
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Joy slikt zeker vaste prik Ritalin.
Platte jongen voor een knul met adhd.
Ik dacht dit doet mij denken aan iets, en dit is hetquote:
als je niet weet wat emotionele support is (ondanks dat je al zoveel hebt geleefd en meegemaakt en begrepen),quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:49 schreef Stepperoller het volgende:
Wat kun je voor rare dingen achter emotionele support zoeken dan?
Maar Joy had alle denkbare journeys toch al afgelegdquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:52 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
als je niet weet wat emotionele support is (ondanks dat je al zoveel hebt geleefd en meegemaakt en begrepen),
dan kun je daar heel veel geks achter zoeken
Joy is zo iemand die zegt "ik lees geen boeken, want die heb ik allemaal al gelezen in een vorig leven, datquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:53 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Maar Joy had alle denkbare journeys toch al afgelegd
Soms is druk ook een fijn excuus.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:02 schreef JOHANK88 het volgende:
Martijn heeft dus geen tijd voor dingen buiten zijn werk en hij legt uitvoerig uit waarom. Prima.
Maar waarom dan meedoen aan dit programma? Alleen voor promotie van zijn zaak dus?
Debbie van binnen ookquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:05 schreef Haags het volgende:
Han lacht een beetje als een boer met kiespijn.
Gelijk heeft ze.quote:
Weer een afmelding voor de reünie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Babette voelt ook fuck you en voelt ook pissig.
Babette komt nog wel voor de meiden, ofzo.quote:
Paul is ook geen aantrekkingskracht.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:13 schreef JOHANK88 het volgende:
een lief schatje met een olijk hoofd. ze heeft er dus geen zin in
PhilGodquote:
volgens mij is er bij geen enkele b&B op dit moment een gast die gaat blijven, of die een echt goede klik heeft.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Paul is ook geen aantrekkingskracht.
Gokje: geen enkele mets dit seizoen.
Idd. Ik bedoelde ook bij alle kandidaten. Gaat geen match komen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:19 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
volgens mij is er bij geen enkele b&B op dit moment een gast die gaat blijven, of die een echt goede klik heeft.
maar misschien bewaren ze de betere kandidaten voor later?
hoewel, het ligt voor minstens 50% aan de b&b eigenaren dat het allemaal niet loopt
Wij maken haar niet belachelijk met uiterlijkheden waar ze niks aan kan doen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:32 schreef JOHANK88 het volgende:
Debbie is wel heel erg moeilijk hoor. Tenminste, de kleinste dingen en gebaartjes worden
continu voorzien van negatief commentaar of belachelijk gemaakt.
Een beetje zoals wij doen met haar, zeg maar
Ow ja, dat klopt! Dat is juist het meest misselijke dat ze steeds doet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wij maken haar niet belachelijk met uiterlijkheden waar ze niks aan kan doen.
heerlijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Walter: ik voel spanning
Corina: het voelt vertrouwd
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:34 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ow ja, dat klopt! Dat is juist het meest misselijke dat ze steeds doet.
Ik schrok van wat je schreef…quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Diana echt prima bij Martijn passen. Jammer dat hij haar niks vindt.
Het ging even mis.quote:
Andersom ook…quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
Joy is geïrriteerd en wordt hondsmoe van Babette.
Babette gaat hopelijk naar huis.quote:
Ik zag wat er voor Happy Happy Joy Joy aankomt, die gaat z'n emotionele support niet meer aan Babette verspillen…quote:
Als Babette de deur uitloopt komen precies de nieuwe dames.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag wat er voor Happy Happy Joy Joy aankomt, die gaat z'n emotionele support niet meer aan Babette verspillen…
En dan drowning en would not lend a hand....quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I can feel it in the air tonight…
Lekker zweven.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:32 schreef R-woud93 het volgende:
Zal moffel ook in de avond als hij zijn broek uit doet tegen zijn piertje praten?
Toen ik dit las vermoedde ik al dat je het niet bij “af en toe eens een uurtje” zou kunnen houden.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:47 schreef Blues het volgende: Wij zijn er ook aan begonnen. Omdat werkelijk iedereen het er op mijn werk over heeft
![]()
1e 2 afl bekeken en teruggelezen tot daar. Leuk kijkvoer om af en toe eens een uurtje mee stuk te slaan
![]()
Ja! Dat was echt een sterk staaltje montage. Waarom zou dat er alsnog uitgehaald zijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:49 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Gister in het voorstukje van vandaag leek het alsof Han er heel lang stond en dat het heel ongemakkelijk was en ze niet wisten wat hij kwam doen. In de aflevering van vandaag is dat er helemaal uit gehaald. rtl boulevard had zelfs een filmpje over de 'rommelige aankomst' van Han. Maar die heeft nu een 502 bad gateway.....
Aangezien ze er hetzelfde uitzien zal hij daar geen moeite mee hebben denk ikquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat zal de zanger van Direct leuk vinden om te horen.
Jouw tv heeft geen geluid, begrijp ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aangezien ze er hetzelfde uitzien zal hij daar geen moeite mee hebben denk ik
Gedeeltelijk eens.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:23 schreef MaJo het volgende:
Ik heb nu een week gekeken en dit is mijn analyse:
Bram: zanger van Direct
Joy: heeft bindingsangst
Petri: valt op vrouwen
Debbie: te zelfstandig voor een relatie
Martijn: viesdik maar wel een slanke jonge meid willen
Marian: heel lief maar mijn God, ze ziet eruit als in de tachtig
Walter: heb ik te weinig van gezien
Leendert: lijkt een goedzak maar is eigenlijk een geilaard
Ik heb dat vaker voorbij zien komen, dat Petri misschien op vrouwen zou vallen. Dat vind ik wat flauw. Ze heeft kort haar, komt kordaat over, stelt eisen aan een kerel en moet dus een pot zijn?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:23 schreef MaJo het volgende:
What on earth is een zonnevlecht
Ik heb nu een week gekeken en dit is mijn analyse:
Bram: zanger van Direct
Joy: heeft bindingsangst
Petri: valt op vrouwen
Debbie: te zelfstandig voor een relatie
Martijn: viesdik maar wel een slanke jonge meid willen
Marian: heel lief maar mijn God, ze ziet eruit als in de tachtig
Walter: heb ik te weinig van gezien
Leendert: lijkt een goedzak maar is eigenlijk een geilaard
Mis ik dan nog iemand? Dan heeft diegene geen indruk gemaakt
Olof is een goedzak, maar laten we wel wezen: hij is erg simpel en z’n enige bijdrage aan gesprekken is dat hij onverstaanbaar namompelt wat anderen zeggen. Het lijkt me een leuke man om als buurman te hebben, maar als geliefde? Nee.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 06:08 schreef Za het volgende:
[..]
Gedeeltelijk eens.
Bram - een heel naar mannetje
Joy - geen flauw idee
Petri- onverdraaglijke chagrijnigheid
Debbie - een akelige dame
Martijn - geen enkel probleem mee
Marian - zegt dat Olof een 6 is![]()
Walter - heeft voor de beste tv gezorgd icm C&A
Leendert - een saaie best knappe oude man
Viel me ook op, heel raar.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:49 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Gister in het voorstukje van vandaag leek het alsof Han er heel lang stond en dat het heel ongemakkelijk was en ze niet wisten wat hij kwam doen. In de aflevering van vandaag is dat er helemaal uit gehaald.
Is toch prima?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 07:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Olof is een goedzak, maar laten we wel wezen: hij is erg simpel en z’n enige bijdrage aan gesprekken is dat hij onverstaanbaar namompelt wat anderen zeggen. Het lijkt me een leuke man om als buurman te hebben, maar als geliefde? Nee.
Ik vind het wat flauw dat je me zo woorden in de mond legt. Het is namelijk niet alleen haar uiterlijk, ik heb het idee dat ze ongelukkig is omdat ze niet helemaal zichzelf kan zijn. Volgens mij zit er een leuke vrouw achter dit chagrijn.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 07:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb dat vaker voorbij zien komen, dat Petri misschien op vrouwen zou vallen. Dat vind ik wat flauw. Ze heeft kort haar, komt kordaat over, stelt eisen aan een kerel en moet dus een pot zijn?
En ik zie ook niet in hoe iemand te zelfstandig voor een relatie zou kunnen zijn. Debbie is net als Petri kritisch en groot gelijk hebben ze. Van de kerels die op beiden afkomen, kan ik ook niet enthousiast worden. Paul is de uitzondering.
Joh dat is vast zo'n feministje met haar op de tanden en kortpittig kapsel. Petri heeft gewoon een mannelijke energie. Het zou niet verrassend zijn als een pot zou zijn.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:07 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het wat flauw dat je me zo woorden in de mond legt. Het is namelijk niet alleen haar uiterlijk, ik heb het idee dat ze ongelukkig is omdat ze niet helemaal zichzelf kan zijn. Volgens mij zit er een leuke vrouw achter dit chagrijn.
Je derde chakra!quote:
Mensen die daar last van hebben, hebben gewoon buikpijn dusquote:Manipura chakra betekent letterlijk stad van juwelen. Het woord Manipura wordt in twee stukken opgedeeld, het eerste deel Mani betekent juwelen en het tweede deel pura betekent stad. Andere benamingen voor het derde chakra zijn zonnevlecht chakra, solar plexus chakra, navel chakra, buik chakra of gele chakra.
Ze nodigt ze zelf uit heh.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 07:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En ik zie ook niet in hoe iemand te zelfstandig voor een relatie zou kunnen zijn. Debbie is net als Petri kritisch en groot gelijk hebben ze. Van de kerels die op beiden afkomen, kan ik ook niet enthousiast worden. Paul is de uitzondering.
Hij past niet bij een type als Marian vind ik, omdat zij heel erg van het luxe leventje is. Olof is een ouwe schipper en kan in elke situatie / omgeving aarden, ook als dat zeer belabberde omstandigheden zijn (het ketelhok).quote:Op woensdag 9 augustus 2023 07:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Olof is een goedzak, maar laten we wel wezen: hij is erg simpel en z’n enige bijdrage aan gesprekken is dat hij onverstaanbaar namompelt wat anderen zeggen. Het lijkt me een leuke man om als buurman te hebben, maar als geliefde? Nee.
Het is inderdaad wel apart dat je deze mannen selecteert terwijl je weet dat ze qua uiterlijk en voorkomen al helemaal je type niet zijn, maar het zal ook een stukje regie zijn gok ik zo. Of die andere mannen waren nog minder hun typequote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:52 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ze nodigt ze zelf uit heh.
En dan worden ze door zo'n sacherijnig wijf ontvangen.
Ik zou exact het tegenovergestelde zeggen: hij past uitstekend bij een vrouw die initiatief neemt, want hij vindt alles best.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hij past niet bij een type als Marian vind ik, omdat zij heel erg van het luxe leventje is. Olof is een ouwe schipper en kan in elke situatie / omgeving aarden, ook als dat zeer belabberde omstandigheden zijn (het ketelhok).
Hij is het meest gebaat bij een meegaande vrouw waarbij hij het initiatief kan/moet nemen.
Olof
Ik vermoed dat laatste, waarschijnlijk in combinatie met een voorselectie door het productieteam. Anders zou Martijn bijvoorbeeld alleen slanke dames hebben uitgenodigd en Walter jonge dames.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel apart dat je deze mannen selecteert terwijl je weet dat ze qua uiterlijk en voorkomen al helemaal je type niet zijn, maar het zal ook een stukje regie zijn gok ik zo. Of die andere mannen waren nog minder hun type
Olof kan er prima mee leven als hij de rest van z'n leven in de machinekamer kan blijven liggen en af en toe wat klusjes moet doen onder de Portugese zon.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou exact het tegenovergestelde zeggen: hij past uitstekend bij een vrouw die initiatief neemt, want hij vindt alles best.
Overigens denk ik dat de combinatie tussen luxepoes en eenvoudige man prima kan werken. Ik vond Olof voor Marian leuker dan die verkoper.
Eens.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou exact het tegenovergestelde zeggen: hij past uitstekend bij een vrouw die initiatief neemt, want hij vindt alles best.
De slankste ging het snelst weg.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vermoed dat laatste, waarschijnlijk in combinatie met een voorselectie door het productieteam. Anders zou Martijn bijvoorbeeld alleen slanke dames hebben uitgenodigd en Walter jonge dames.
Videoland denk ikquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:16 schreef MaJo het volgende:
Wacht, er zijn twee seizoenen hiervoor? Ik dacht dat dit de tweede was. Toch maar eens NL Ziet gaan aanschaffen, dan kun je alles terugkijken toch?
Ik moet zeggen dat het per seizoen minder leuk wordt. Natuurlijk is het reclame voor de B&B, maar je zal meer en meer van die joy types krijgen. Daar zit niemand op te wachten.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:13 schreef Cue_ het volgende:
https://www.ad.nl/show/vi(...)bfe601d91e9200bbf3b1
Nieuw seizoen
Vreselijkquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het per seizoen minder leuk wordt. Natuurlijk is het reclame voor de B&B, maar je zal meer en meer van die joy types krijgen. Daar zit niemand op te wachten.
Ja helemaal eens, maar dan krijg je hier vaak weer te horen dat dat soort vage types de show toch leuk maken blablablaquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het per seizoen minder leuk wordt. Natuurlijk is het reclame voor de B&B, maar je zal meer en meer van die joy types krijgen. Daar zit niemand op te wachten.
Dacht ik ook aan het begin van dit seizoen toen het zo overdreven spiritueel was, maar toch vind ik dit seizoen een stuk leuker dan vorig jaar. De "gekkies" waren goed gek vorig jaar.. maar Ted en Denise was verschrikkelijke tv. Marian heeft de rol van luxe poes overgenomen maar dan op een menselijke sympathieke manier. Joy is de Denise van dit jaar qua oppervlakkigheid, bij Joy kan ik nog wel lachen om zijn grootheidswaanzin. Denise, haar fitboy en andere onzekere mannen waren totaaal niet vermakelijk.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat was de kracht van S1, verveelde gasten en een hork van een B&B eigenaar. Pascal die z'n PS had meegenomen en besties werd met die andere gast.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:37 schreef Vuvuzelala het volgende:
Het tempo ligt ook wel een stuk hoger, in S1 kregen die gasten bij Debbie en ?? in Roosendaal vrij veel zendtijd terwijl ze zich aan het vervelen waren.
Mwah. Beetje zoals Boer zoekt Vrouw: één meer populair type.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat was fantastischquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat was de kracht van S1, verveelde gasten en een hork van een B&B eigenaar. Pascal die z'n PS had meegenomen en besties werd met die andere gast.
Fantastisch?quote:
Die Debbie met de omhooggevallen adelijkheid en dan die twee doodnormale gasten die gewoon schijt hadden. Prachtig.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fantastisch?Grappig die verschillen van mening. Dat was echt behoorlijk saai.
Dat was mooi inderdaadquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:32 schreef Document1 het volgende:
[..]
Die Debbie met de omhooggevallen adelijkheid en dan die twee doodnormale gasten die gewoon schijt hadden. Prachtig.
Debbie vond ik wel heerlijk tv materiaal.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:32 schreef Document1 het volgende:
[..]
Die Debbie met de omhooggevallen adelijkheid en dan die twee doodnormale gasten die gewoon schijt hadden. Prachtig.
Debbie adelijkheidquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:32 schreef Document1 het volgende:
[..]
Hoe jij kandidaten spelt doet pijn aan mijn ogenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:12 schreef Bever_NL het volgende:
Het volgende valt me op dit seizoen:
• Grote mismatch tussen candidaten en de B&B owners
• Al bij de start zijn de B&B owners niet echt enthousiast over de keuzes die hen bereiken. Uiteindelijk kiezen ze dan maar voor de beste uit de slechste
• Het door de candidaten blind blijven gaan voor het winnen de hoofprijs (de B&B owner) terwijl je deze persoon in het echte leven in een zucht zou passeren.
Martijn: Wil gewoon een volblonde Anita met goede gevel & kont. Niet te dik en mag niet stuiteren (= moet hem met rust laten). Hilarisch bij Martijn hoe hij z'n overgebleven candidaat ongeinteresseerd mee neemt naar een parkje met aapjes.
De candidaat vroeg hem hoe hij de toekomst inzag. Vervolgens mekkert Martijn aan een stuk over de toekomst van die snackbar en de impact van de covid daarop (die toch echt voorbij is volgens mij).
Zij zat er maar braaf slaafs bij te knikken terwijl Martijn mijlen afstand hield van van de werkelijke intentie van haar vraag: De toekomst tussen hen beiden.
Olaf aardige kerel maar Marjan wilt in haar paleis geen vent die zich het prettigst voelt als hij in de machine-kamer mag slapen. Die sales in misschien wel het beste voor haar. Komt relatief jong over maar lijkt ook wel een beetje een gespeelde over-sympathieke eikel.
Jammer dat die personal trainer, pool-boy met hondenband homo is, want deze had tegen eenvoudige kost & inwoning de rol van partner - toyboy graag opzich genomen.
Walter: Wil een jonge, aantrekkelijke, kwetsbare vrouw die van sex houdt. Deze kwetsbare vrouw breekt hij opgezette tijden flink af om haar vervolgens weer uit de sloot trekken en daarvoor alle credits in ontvangst te nemen. Claudia was eigenlijk de beste candiaat voor hem om dit scenario eindeloos mee te herhalen. Ze was heerlijk labiel maar voor Walter te oud en daarom niet aantrekkelijk genoeg.
Los hiervan zit het hem ook niet mee. Je kan zien dat hij er een beetje doorheen zit. Eerst die twee gekke wijven, Vevolgens eentje die hem volledig door heeft en dan een die denkt dat ze een heks is en dit samen met een stevige verkoudheid op de achtergrond.
Ik geef je het te doen ... een hele week van dit soort types over de vloer krijgen, die allemaal naar indivudele aandacht hunkeren, continue voor de camera goede, correcte gesprekjes voeren om vervolgens nog na afloop een korte analyse te moeten geven over die lege praatjes.
De babes <kuch> blijven om de ozo volwassen journey Joy hangen, terwijl je vrij snel kan zien dat het een slappe druif is, die al veelste lang op zichzelf geilt. Die centenbak bij hem is wel grapig, ze pakt continu een 'momentje' voor zichzelf om terug te keren naar een van haar diepere lagen.
Dat zal me een 'cold turkey' worden als zij ooit nog eens wakker wordt in de echte wereld
Typerend in dit soort programmas is, dat de hoofpersoon (in dit geval de B&b owner) wordt gezien als de ultime hoofdprijs
Als je iemand ontmoet heb je binnen een minuut een indruk of je deze persoon enigzins aantrekkelijk vind of helemaal niet.
Maar na een dag weet je het wel voor 98% zeker........dan hoef je niet tegen een al afstandelijk persoon aan te blijven schurken om te 'ontdekken' of er nog 'iets' kan groeien.
De B&B owners worden door de candidaten op een troon gezet als een soort hoofdprijs, hoe niet passend of onaantrekkelijk deze persoon in werkelijkheid ook mag zijn. De troffee zal en moet gewonnen worden. Een soort Stockholm syndroom maar dan anders.
Ik keek even op streetview rondom de Say cheese snackbar en dan zie je om de hoek een soortgelijk achtige tenten. Bij het inzoomen daarop zag ik op de billboard staan met daarop vermeld 'American breakfast- 100 bath ( dat is ongeveer 2,60 euro)
Thaise prijzen .....daar valt geen droog brood aan te verdienen.
Die personal trainer en goeie vriend van Marian, dat zou ook een prima FWB kunnen zijn.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:12 schreef Bever_NL het volgende:
Het volgende valt me op dit seizoen:
Olof aardige kerel maar Marian wilt in haar paleis geen vent die zich het prettigst voelt als hij in de machine-kamer mag slapen. Die sales in misschien wel het beste voor haar. Komt relatief jong over maar lijkt ook wel een beetje een gespeelde over-sympathieke eikel.
Jammer dat die personal trainer, pool-boy met hondenband homo is, want deze had tegen eenvoudige kost & inwoning de rol van partner - toyboy graag opzich genomen.
Misschien kan ze Olof er gewoon bijhouden. Daar is helemaal niks mis mee!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die personal trainer en goeie vriend van Marian, dat zou ook een prima FWB kunnen zijn.
Ik heb al vaker zitten denken dat deze twee echt wel meer doen dan alleen trainen en praten.(Waar verder niks mis mee is.)
Al is Marian oud, maar deze knappe man krijgt vast wel een financiële bijdrage, net als voor dat samen sporten.![]()
Dit doet me dan weer aan de snackbarhouder Boy Bensdorp denken:quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:17 schreef MaJo het volgende:
... maar die B&B die er inderdaad meer als een snackbar uitzien en Martijn zelf zijn totaal niet interessant
Diana is dan ook een beetje needy en vindt Thailand en een avontuur misschien gewoon geweldig. Na een kuis leven als moeder gooit ze nu alle teugels overboord en mogen die kinderen het uitzoeken en is een verhuizing naar de andere kant van de wereld gewoon te compenseren met een FaceTime momentje.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe jij kandidaten spelt doet pijn aan mijn ogen
Verder wel een aardige analyse. Het lijkt inderdaad dat sommige kandidaten per se het hart willen veroveren van de B&B eigenaar. Goed voorbeeld is Martijn, dat is toch helemaal niet een goede catch? Volgens mij vindt zij het avontuur van Thailand vooral spannend maar die B&B die er inderdaad meer als een snackbar uitzien en Martijn zelf zijn totaal niet interessant
Dat klopt wel aardig jaquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit doet me dan weer aan de snackbarhouder Boy Bensdorp denken:
Gênant ook dat moment dat ze zegt haar kinderen wel te zullen missen en dat Martijn er dan met iets totaal onbelangrijks doorheen lultquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Diana is dan ook een beetje needy en vindt Thailand en een avontuur misschien gewoon geweldig. Na een kuis leven als moeder gooit ze nu alle teugels overboord en mogen die kinderen het uitzoeken en is een verhuizing naar de andere kant van de wereld gewoon te compenseren met een FaceTime momentje.
(Zonder dollen vind ik haar prima bij Martijn passen. Jammer dat Martijn ons niet één succesvolle match in dit seizoen gunt.)
Volwassen en zelfstandig, die kinderen. Maar ze bracht het alsof je even naar Thailand vliegt alsof het 2 uurtjes Ibiza zijn.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat klopt wel aardig ja
[..]
Gênant ook dat moment dat ze zegt haar kinderen wel te zullen missen en dat Martijn er dan met iets totaal onbelangrijks doorheen lultDat zou voor mij meteen al een afknapper zijn.
Hoe oud zijn die kinderen eigenlijk? Thailand is wel echt een pokkenend weg, ik snap niet dat je dat je kinderen aandoet. Of gewoon lekker meenemen, inclusief ex dan
Lijkt mij ook helemaal prima.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Misschien kan ze Olof er gewoon bijhouden. Daar is helemaal niks mis mee!
Als ze een poolboy - en personal trainer, hoveling en best friend forever - met hondenband in een tv-serie zouden stoppen, zou het ongeloofwaardig zijn. De werkelijkheid overtreft fictie in B&B vol liefde.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:12 schreef Bever_NL het volgende:
(...) die personal trainer, pool-boy met hondenband (...)
Dat is toch niet raar? Dat is de 'purpose' van hun 'journey' door het TV 'unuversum'.quote:Het lijkt inderdaad dat sommige kandidaten per se het hart willen veroveren van de B&B eigenaar.
Welkom in Casa Santangelo.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Debbie adelijkheid
Ik vind haar een redelijk no-nonsense blij ei.
Edit: oh, seizoen 1. Dat kan ik me niet meer herinneren
Ik hoor hier nog al-tijd haar specifieke stem en uitspraak bij.quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit doet me dan weer aan de snackbarhouder Boy Bensdorp denken:
Ja!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoor hier nog al-tijd haar specifieke stem en uitspraak bij.
https://www.rtlboulevard.(...)band-marian-legt-hetquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:12 schreef Bever_NL het volgende:
Olof aardige kerel maar Marian wilt in haar paleis geen vent die zich het prettigst voelt als hij in de machine-kamer mag slapen. Die sales in misschien wel het beste voor haar. Komt relatief jong over maar lijkt ook wel een beetje de gespeelde over-sympathieke eikel.
Is het niet gewoon het gevoel van 'een steen in je maag' hebben?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Je derde chakra!
[..]
Mensen die daar last van hebben, hebben gewoon buikpijn dus
Precies ditquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:12 schreef Bever_NL het volgende:
Als je iemand ontmoet heb je binnen een minuut een indruk of je deze persoon enigzins aantrekkelijk vindt of helemaal niet.
Maar na een dag weet je het wel voor 98% zeker........
Niet mee eens, tijd kan dat veranderen. Een op het eerste gezicht oerlelijke kerel kon voor mij veranderen en aantrekkelijk worden door gedrag, uitstraling en/of gemeenschappelijke humor. Andersom idemdito.quote:
Opnemen in de inboedel.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Misschien kan ze Olof er gewoon bijhouden. Daar is helemaal niks mis mee!
Ik ook, maar dan ook echt directquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Kan iedereen met columnistenaspiraties in elk geval de grammaticale basisregels omtrent de vervoeging van het werkwoord ‘willen’ nog even opfrissen?
Heel mensonvriendelijke post, maar moest er heel hard om lachen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:01 schreef tja77 het volgende:
Bram - wil zijn piellemuis in iets anders steken dan in zijn schaapjes. Lacht zelf als een bok, Suus is een schaap met een heftig Engelse vocabulair (zo nu en dan) en als ze elke maand een poosje oprot, kan het wel wat worden tussen die 2. Suus zal zich in Nederland regelmatig nice laten aanduwen door skaterboyz en zal ook stoked heel wat afscharen met skatergirlz.
Joy - vage zweverige gast die niet weet wat hij wilt, probeert indruk te maken met z’n overhemd dat net wat te ver openstaat. Hij is rechtstreeks weggelopen uit Jungleboek en is opgevoed door z’n hontenroedel, mist daardoor elk stukje sociale ontwikkeling benodigd voor een duurzame relatie. Hij wil het liefst een kut zonder aanhangsels.
Petri- kruising tussen Elly Lust en Simone Kleinsma maar dan met een chronisch ochtendhumeur. Betweterige chagrijnige einzelgänger waar je als man zijnde het beste met een flinke boog omheen loopt. Ze zal best lief zijn (als ze slaapt) maar geen enkele man zit te wachten op haar chagrijnige kop in de ochtend. Bij binnenkomst ben je als man meteen kansloos vanwege de stempel die ze overal op MOET drukken.
Debbie - aantrekkelijke goed opgedroogde vrouw met flinke bos hout voor de deur. Ze zoekt een knappe man die haar zo nu en dan finaal uit elkaar trekt en dan weer oprot een type poolboy/houthakker. Die laatste nieuwe man was bij binnenkomst al kansloos en Debbie heeft er helemaal geen zin in. Het liefst stuurt ze hem vandaag al weer weg.
Martijn - viesdikke zwetende man die chronisch moe en erg vermoeiend is. Zoekt een vrouw die vooral niet te dichtbij komt, want hij is ALTIJD druk met z’n mistroostig say cheese ellende. Volgens mij wil hij geen vrouw, maar een kut die hij (wanneer hij wilt) weg kan stoppen.
Marian - gemummificeerde Donatella Versace, lief, veel poen en een meesteres in het buikspreken. Hoe zij kan spreken met zo weinig mimiek is mij een raadsel. De grijze uitvoering van Hennie Huisman mag blijven omdat hij lief is (en alles prima vindt) maar eigenlijk wil ze een lekkere fitte jonge vent.
Walter - sekteleider in de dop met het fysiek van een bejaarde. Niet in staat om ja of nee te zeggen wanneer hij voor de -tigste keer een lichte verkoudheid te pakken heeft. Zoekt een knappe ja-knikkende vrouw zonder mening of met mening die niet geventileerd wordt. Heeft vooral tijd voor zichzelf en z’n tere lichaam en zieltje nodig. Beetje lastig als er 5 vrouwen voor jou die kutreis maken. Hopeloos geval dat zich nu vastklampt aan een vrouw onder z’n benchmark maar wel is te manipuleren.
Leendert - saaie man, zoekt een leuke vrouw die niet op saaie mannen valt. Hij zal gaan voor die Latina die hij nu in de wacht heeft staan maar ook dat gaat geen succes worden. Leendert wordt oud samen met z’n hont.
Kortom veel, heel veel beta mannetjes die niet met de vuist op tafel kunnen/durven slaan, zichzelf emotioneel afsluiten en veel zelfstandige vrouwen met een eigen mening. Matig gematcht dus veel mismatches.
Dat wilt ik niet nee.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Kan iedereen met columnistenaspiraties in elk geval de grammaticale basisregels omtrent de vervoeging van het werkwoord ‘willen’ nog even opfrissen?
Ik zeg het nog een paar keer per maand, gek genoeg wanneer ik de vaatwasserquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom zeg je het? Of ga je er zelf heen?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:34 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ik zeg het nog een paar keer per maand, gek genoeg wanneer ik de vaatwasser
aan het uitruimen ben.
Appel of peer figuur, zij dus een appeltje.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap het postuur van Diana niet. Prima slanke benen en dan een bovenlijf alsof er een vierling gedragen wordt. Hoe dan? Sorry Diana.
Zo extreem? Ze heeft hele slanke benen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:37 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Appel of peer figuur, zij dus een appeltje.
Omgekeerde peer=reepquote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:37 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Appel of peer figuur, zij dus een appeltje.
Ik weet niet precies waarom. Het was gewoon zo ontzettend raar, zoals ze het uitsprak,quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom zeg je het? Of ga je er zelf heen?
Of stickers op z’n auto/koffer.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:42 schreef PirE het volgende:
Hopelijk heeft Thomas de Laurier niet geraakt met het parkeren.
Wtf is daar gebeurd.quote:
Wel keuke honten daar.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:47 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ik snap niet dat zij niet meteen vertrekt. vieze berg, sullig jochie, niks te halen.
Debbie Boulevard.quote:
Het worden er vanzelf heel veel.quote:
Ze moet toch iets kiezen. Je mag er niet maar 2 kiezen, lijkt me.quote:
Even naar Amsterdam voor een privé dingetje en keert dan weer terug.quote:
Er is niets aan gelogen .......quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Heel mensonvriendelijke post, maar moest er heel hard om lachen.
Hoeveel ouwe snoeperds hebben dan geschreven op haar filmpje? 6?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze moet toch iets kiezen. Je mag er niet maar 2 kiezen, lijkt me.
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:51 schreef JOHANK88 het volgende:
Nou zeg Petri lijkt weer goed te beginnen aan de nieuwe kennismaking. Wat een botte vrouw,
het lijkt wel een persiflage af en toe
Ik zou gelijk weer in de auto stappen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:51 schreef JOHANK88 het volgende:
Nou zeg Petri lijkt weer goed te beginnen aan de nieuwe kennismaking. Wat een botte vrouw,
Ik vond Petri nog wel oké maar nu ik dit zo zie. Net een sollicitatie.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:51 schreef JOHANK88 het volgende:
Nogmaals.quote:Petri- kruising tussen Elly Lust en Simone Kleinsma maar dan met een chronisch ochtendhumeur. Betweterige chagrijnige einzelgänger waar je als man zijnde het beste met een flinke boog omheen loopt. Ze zal best lief zijn (als ze slaapt) maar geen enkele man zit te wachten op haar chagrijnige kop in de ochtend. Bij binnenkomst ben je als man meteen kansloos vanwege de stempel die ze overal op MOET drukken.
Ik heb geen idee. Gevoelsmatig zit bijna iedereen aan de laatste kandidaten maar dit loopt nog 2,5 week dus zal wel niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoeveel ouwe snoeperds hebben dan geschreven op haar filmpje? 6?
Ik hoop op een jong mals teefje voor Leendertquote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Gevoelsmatig zit bijna iedereen aan de laatste kandidaten maar dit loopt nog 2,5 week dus zal wel niet.
Ze wilde vorig jaar ook al meedoen maar toen waren er niet genoeg aanmeldingen voor haar.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoeveel ouwe snoeperds hebben dan geschreven op haar filmpje? 6?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |