Oh ja, dat was helemaal aan de bakquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:49 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ach, die nederlandse meid vorig seizoen (of 2 seizoenen terug?) liet haar mannen eerst een hele
woonwagen opknappen voordat ze iemand naar huis stuurde![]()
Maar ik wil Marian wel graag iets anders zien doen dan in die zitzak liggen. Waarom gaat ze niet
met Olov eens iets leuks doen?
Ik vermoed hier iets dat je onderschat, Marian was een rijke weduwe begreep ik en die heeft haar begin' of geerfd kapitaal goed geinvesteerd.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:54 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hoe zou ze aan haar geld zijn gekomen?
Niet met hard werken in ieder geval.
No way dat ze dit zelf heeft opgebouwd.
Niesje zoekt het huis van Marian.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:58 schreef JOHANK88 het volgende:
ik ga hierover nadenken. een kelder kan dus een dealbreaker zijn voor een toekomstige relatie. interessant.
Dat zoeken ze bijna allemaal.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niesje zoekt het huis van Marian.
Logisch toch. Je emigreert niet voor deze deprimerende bende of een zweethut in Thailand.quote:
1 of 2 was genoeg geweest maar zij heeft een hele powerpoint presentatie over alle gebreken aan de b&b en leendert zelfquote:
Precies, alleen Marian heeft er echt iets van gemaakt.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Logisch toch. Je emigreert niet voor deze deprimerende bende of een zweethut in Thailand.
Gewoon een ‘meer verzorgde B&B’ was eerlijk genoeg geweest, maar ik vind dingen dan al snel zielig.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:01 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
1 of 2 was genoeg geweest maar zij heeft een hele powerpoint presentatie over alle gebreken aan de b&b en leendert zelf
Dat op tv doen is gewoon lelijk.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon een ‘meer verzorgde B&B’ was eerlijk genoeg geweest, maar ik vind dingen dan al snel zielig.
quote:
Een vies kleedje.quote:
Lijkt me overigens wel een druk leven, een B&B runnen, zeker met veel grond en meerdere huisjes.quote:
Zelfs als je gewoon alleen maar kamers hebt, zoals Debbie in Italie vorig jaar, dan lijkt het me veel.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lijkt me overigens wel een druk leven, een B&B runnen, zeker met veel grond en meerdere huisjes.
De meeste gasten zijn imo te leuk voor de B&B eigenaren.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:11 schreef Breekfast het volgende:
Die nieuwe vrouw lijkt mij eerlijk gezegd veel te leuk voor Bram.
Nou bij Niesje heb ik mijn twijfelsquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De meeste gasten zijn imo te leuk voor de B&B eigenaren.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Suus scheelt maar een jaar of 14 met die nieuwe ouwe.
Eens!quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou bij Niesje heb ik mijn twijfels
Regie zal vast aangeven die graag even te bekijken.quote:
Oh verkeerd verstaan danquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Een vies kleedje.
Onverzorgde nagels.
Ik begreep niet dat de nagels op het kleed lagen.
Heel Leendert z'n slaapkamerplafond kleurt violetquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:15 schreef PirE het volgende:
Straks komt de spermalamp uit de handtas van Niesje Geus.
Ja je ziet het er aan afquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Corina denkt: ik wil ook weg, hoe vertel ik dit
Ook niet echt spiritueel, vrij gesloten zelfs.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:20 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja, Walter is gewoon vrij egoïstisch ingesteld.
Die spirituele zweverij is puur een valstrik om ze het nest in te krijgenquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook niet echt spiritueel, vrij gesloten zelfs.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:25 schreef JOHANK88 het volgende:
met die houding en dat weglopen/verstoppen mannelijke energie.
Die was misschien wel blij dat ze weer weg mochtquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ingrid is woest.
En in Thailand wordt iemand na een halve dag de wereld overvliegen retour gestuurd en die hoor je niet.
Staat nog goed op de bandenquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:28 schreef Haags het volgende:
Marian doet een jaarlijks APK´tje.
Niks mis mee.
Dan is Ingrid nog gekker dan ik dacht. Die had meteen moeten gaan want die sfeer tussen haar en Walter was tamelijk toxic.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Die was misschien wel blij dat ze weer weg mocht
Adviespunt: overmatige vloeistoflekkagequote:
Moet wel verbust wordenquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Adviespunt: overmatige vloeistoflekkage
Ja,ik snap ook niet dat ze het zo lang heeft volgehoudenquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan is Ingrid nog gekker dan ik dacht. Die had meteen moeten gaan want die sfeer tussen haar en Walter was tamelijk toxic.
Scherpquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:31 schreef JOHANK88 het volgende:
Niesje krijgt er de kriebels van. Wij van Niesje. En een beetje van Leendert.
Maar niet van Noa
Balletje bij de Shellquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:36 schreef Haags het volgende:
Ingrid pakt gewoon ff de dichtsbijzijnde mac drive.
Haar exen vinden haar te pittig oidquote:
Maar ze was al pinnig vanaf het begin.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:37 schreef Breekfast het volgende:
Ingrid is wel veel te lang gebleven als er zo veel opgekropte frustratie zit.
Aan hem mis je niks.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:37 schreef De_Melkboer het volgende:
Een andere Walter gezien. Een walter-ego
Ik vond haar in het begin wel aardig overkomen. Ik denk dat Walters energie haar teveel geworden isquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar ze was al pinnig vanaf het begin.
Niet pinnig, afwachtend of introvert, niet gelijk meegaan in de 10 secondes verplichte knuffel en uitbundig dansen. even kijken wat er in huis is. Walter kan daar slecht mee overweg.,quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar ze was al pinnig vanaf het begin.
Nee daarna.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:43 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Niet pinnig, afwachtend of introvert, niet gelijk meegaan in de 10 secondes verplichte knuffel en uitbundig dansen. even kijken wat er in huis is. Walter kan daar slecht mee overweg.,
Ja, dat schreef ik ook al. Dat een Walter dit allemaal niet trekt. En zo zijn er meer kandidaten. Lijkt me pittig, zelfs al zou elke kandidaat enorm in de smaak vallen. De ene vertrekt, de ander dient zich aan. En dan zelfs zonder dat je tijd in mensen investeert, ben je nog moe van alle drukte.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:35 schreef jaha het volgende:
Wat je denk ik vooral ziet is hoe zwaar de opnames zijn voor de deelnemende gastheren/vrouwen van de diverse B&B's. Het geeft denk ik bij Leendert, Martijn en Walter veel stress op dat er (mede) voor zorgt dat de kandiaten zo afknappen. Het is gewoon onmogelijk om een week lang permanent alle kandidaten maximaal aandacht te geven. Dat zouden denk ik de deelnemers zich ook meer moeten realiseren.
En bij Marion geldt ook wel, dat ziekenhuisbezoek was natuurlijk allang gepland maar moest wel even tussen de bedrijven door gebeuren. Dat levert dan een eenzaam afscheid op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |