Ze kunnen ook zeggen dat hij niet op deze twee valt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien heel in het begin
En nu zegt Jaimy hetzelfde als Madelon destijds: hij stelt zich niet open
Hij is ook niet leuk.quote:
Vond ook dat ze heel sportief reageerdequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Sympathieke reactie.
En ze heeft toch haar two minutes of fame.
1,5 miljoen mensen thuis hebben haar kunnen zien.
Ja, siert haar zeker.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:19 schreef JOHANK88 het volgende:
Ik mag toch hopen dat de productie haar nog een weekje in een b&b ergens anders in Thailand stopt
zodat ze nog een beetje vakantie kan vieren. Haar reactie op de afwijzing vind ik trouwens erg goed.
Ze houdt het netjes en is zelfs heel vriendelijk, dat siert haar heel erg.
Knikt teveel ja en qua uiterlijk minder dan de andere.quote:
Omdat ze op een plantje zit.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:25 schreef JOHANK88 het volgende:
lekker geluksmomentje op de steiger. jamie helemaal vergeten, nadat ze vanmiddag lekker afgeblaft is
Ja, op verzoek Leendert, 2 weken adempauzequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Heb wat afleveringen gemist: Is Thalia weg bij Leendert?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Ja, denk dat als Olof echt een vrouw zoekt, hij nu wel veel reacties gaat krijgen. Als ik 30 jaar ouder was, zou ik het wel weten!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Knikt teveel ja en qua uiterlijk minder dan de andere.
Olof zal vast wel leuke reacties online krijgen!
Ja, ze mocht gister van Leendert gaan. Voor een pauze, of niet, of wel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Ze dacht dat de Ardennen buiten de zomer nog een zomerse uitstraling zouden hebben.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:28 schreef JOHANK88 het volgende:
Jeetje, die nieuwe bij Leendert wil nu al dat hij gaat verhuizenWat een enorme zeur weer.
Ze heeft een time out op de naughty step want ze jaagt de andere vrouwen weg met haar dominantequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Dit is een uiterst perfecte situatieschets.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:31 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ze heeft een time out op de naughty step want ze jaagt de andere vrouwen weg met haar dominante
aanwezigheid. Maar als er niks lekkers tussen de rest zit dan mag ze nog eens naar de Ardennen af
komen zakken. Welteverstaan om te slapen in Leendert's bed. Liefst zonder pyjama.
Ik vind dat echt raarquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:31 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ze heeft een time out op de naughty step want ze jaagt de andere vrouwen weg met haar dominante
aanwezigheid. Maar als er niks lekkers tussen de rest zit dan mag ze nog eens naar de Ardennen af
komen zakken. Welteverstaan om te slapen in Leendert's bed. Liefst zonder pyjama.
Zou rtl 4 ingezonden brieven doorzetten?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, denk dat als Olof echt een vrouw zoekt, hij nu wel veel reacties gaat krijgen. Als ik 30 jaar ouder was, zou ik het wel weten!
Ik geloof daar wel in.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:44 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zou rtl 4 ingezonden brieven doorzetten?
Ja, die voelt ook Engels. "Fuck you!" Als in "I wanna fuck you up".quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oehhhh, zin in maandag.. die scene van Ingrid
Volgende week gaat mijn favoriete kandiaat waarschijnlijk naar huis: Jaimy-Lee. Ik snap werkelijk niet waarom de vonk tussen Bram en dat nep-Engels sprekende meisje wel aanwezig is. Wellicht kan hij niet tegen vrouwen die te veel lijken op hemzelf (dat idee had ik bij de eerste, Madelon, ook wel een beetje). Gewoon te confronterend.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oehhhh, zin in maandag.. die scene van Ingrid
Wacht maar als hij zijn vader aan de lijn heeft. Dan lijkt het alsof vader bekeerd is tot biker...quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:23 schreef jaha het volgende:
[..]
Volgende week gaat mijn favoriete kandiaat waarschijnlijk naar huis: Jaimy-Lee. Ik snap werkelijk niet waarom de vonk tussen Bram en dat nep-Engels sprekende meisje wel aanwezig is. Wellicht kan hij niet tegen vrouwen die te veel lijken op hemzelf (dat idee had ik bij de eerste, Madelon, ook wel een beetje). Gewoon te confronterend.
Ik begrijp wel Martijn steeds beter. Die heeft volgens mij ook nog wat issues te verwerken. Blijkbaar streng gereformeerd opgevoed, daar kun je een flinke klap van de molen van krijgen.
ik gun Olof een leuke vrouw. Het is zo'n leuke en lieve man en heel veelzijdig met veel talenten. Geen haantje, nee en ondanks dat hij zich een beetje als een deurmat opstelt, voelt dat toch op de een of andere manier niet als of hij dat ook echt is. Het is gewoon een heel authentieke man.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik geloof daar wel in.Maar alles en iedereen vindt men toch wel via internet.
Gvd, die lelijke redheadquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:23 schreef jaha het volgende:
[..]
Volgende week gaat mijn favoriete kandiaat waarschijnlijk naar huis: Jaimy-Lee. Ik snap werkelijk niet waarom de vonk tussen Bram en dat nep-Engels sprekende meisje wel aanwezig is.
Suus is ongecompliceerd en vrolijk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:59 schreef matthijst het volgende:
[..]
Gvd, die lelijke redhead![]()
Suus is 10x leuker.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 23:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Heeft iemand hier een still geplaatst uit die aanmeldingvideo van Silvana? Met dat filter eroverheen?
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:39 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ze heeft haarzelf ermee, teleurstelling to the max als je dan binnen komt lopen![]()
En zou ze altijd een coltrui dragen of was het misschien toch even de tattoos verbergen voor het filmpje?
Ja, @MacorgaZ deed dat hier. Wat een verschil met de werkelijkheid.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 23:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Heeft iemand hier een still geplaatst uit die aanmeldingvideo van Silvana? Met dat filter eroverheen?
Hoe dan!?quote:
Ja, met de auto natuurlijk. Als die verklep nou twee jaar lang broodjes op de fiets had bezorgd zat ie nu niet als een zwetende otter op tv.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:28 schreef Tuinfluitert het volgende:
Dus ben ik zelf maaltijden en snacks gaan rond brengen. Al was het maar een bestelling van 1 broodje'
Wss heeft het met de plaatsing te maken, want ging vooral om de tattoos en piercing op het hoofd (en handen?)quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:23 schreef Claudia_x het volgende:
Het verbaasde me trouwens dat hij afknapte op de tatoeages van Silvana. Is dat een ding, zelf tatoeages hebben maar ze niet bij je geliefde willen zien?
Dus een onderarm mag wel in combinatie met shirt met korte mouwen maar in de nek niet? Weer wat geleerd over de vorm die hypocrisie aan kan nemen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wss heeft het met de plaatsing te maken, want ging vooral om de tattoos en piercing op het hoofd (en handen?)
Tja mensen zijn raarquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dus een onderarm mag wel in combinatie met shirt met korte mouwen maar in de nek niet? Weer wat geleerd over de vorm die hypocrisie aan kan nemen.
Mwah, het is gewoon van heel andere orde dan een arm, waar je inkt ook eenvoudig kunt verbergen.quote:
Die begreep ik ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:28 schreef Revanches het volgende:
En dat Diana niet even wat tandpasta aanbood... en het vertrek van Sylvana als een overwinning ziet. Zeer onsympathiek.
Obesitas + roken. Die valt een dag wel dood neer. Ongezond leven.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:28 schreef Revanches het volgende:
Voor Martijn is niemand goed genoeg, vind het een botte hork. Het mag wel wat respectvoller, hij ziet er zelf nu ook niet bepaalt appetijtelijk uit.
Ik keek op zijn Facebook tussen zijn foto’s en zijn rug staat ook vol met een grote olifant.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wss heeft het met de plaatsing te maken, want ging vooral om de tattoos en piercing op het hoofd (en handen?)
Jij ookquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:11 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die valt een dag wel dood neer.
10 jaar geleden nog een fantje.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:56 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Ik keek op zijn Facebook tussen zijn foto’s en zijn rug staat ook vol met een grote olifant.
quote:
Ik moest even heel hardop lachen om jouw reactiequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Martijn doet ook alleen mee om zijn B&B te promoten. Ze weten van voorgaande jaren dat eigenaren vertelden zoveel meer klanten te krijgen.
Wel vreemd dat jnge vrouwen geen interesse in Martijn hebben.![]()
En zeker gezien je er het aantrekkelijke Thailand cadeau krijgt.
Waarom heb jij niet geschreven? Volgens mij houdt Martijn ook wel van een potje padel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Martijn doet ook alleen mee om zijn B&B te promoten. Ze weten van voorgaande jaren dat eigenaren vertelden zoveel meer klanten te krijgen.
Wel vreemd dat jnge vrouwen geen interesse in Martijn hebben.![]()
En zeker gezien je er het aantrekkelijke Thailand cadeau krijgt.
Een man die het woordje sport niet kent, leeft naast de frituurpan, richting de 50, wonend in Azi. Hou je op?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:30 schreef alpeko het volgende:
[..]
Waarom heb jij niet geschreven? Volgens mij houdt Martijn ook wel van een potje padel.
Hij sport iedere dag. Zie je hem dan niet zweten?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een man die het woordje sport niet kent, leeft naast de frituurpan, richting de 50, wonend in Azi. Hou je op?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:34 schreef Aventura het volgende:
Was deze al langsgekomen?
[ twitter ]
En ze is dus al jaren bezig om in dit programma te komen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:34 schreef Aventura het volgende:
[ twitter ]
Oh? Om de toko te promoten dus?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ze is dus al jaren bezig om in dit programma te komen.
Onze lieftallige, ehhh, actrice.
Ja, als ik het in dit topic goed heb gelezen. Volgens mij schreef iemand dat ze al een ander seizoen mee wilde doen?quote:
En op zich vind ik dan daar weer niets mis mee, ze gebruikt haar connecties. Zelfs eventueel via een of ander soort datingsite. Zij weet precies hoe ze moet overkomen op beeld. Toch blijf ik het een leuke gastvrouw vinden en gun haar veel clientele.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, als ik het in dit topic goed heb gelezen. Volgens mij schreef iemand dat ze al een ander seizoen mee wilde doen?
Dat mag ook zeker, veel mensen doen mee om klanten te werven.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En op zich vind ik dan daar weer niets mis mee, ze gebruikt haar connecties. Zelfs eventueel via een of ander soort datingsite. Zij weet precies hoe ze moet overkomen op beeld. Toch blijf ik het een leuke gastvrouw vinden en gun haar veel clientele.
Precies! Je hebt kijkers en kijkers, het B&B pension van de fam. Meiland in Noordwijk is stampvol geboekt deze zomer met kijkertjes. Ik zou er nog niet dood in willen gevonden worden, maar blijf wel kijken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat mag ook zeker, veel mensen doen mee om klanten te werven.En wij hebben een geweldig programma om te kijken.
Dat programma heb ik dan nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Precies! Je hebt kijkers en kijkers, het B&B pension van de fam. Meiland in Noordwijk is stampvol geboekt deze zomer met kijkertjes. Ik zou er nog niet dood in willen gevonden worden, maar blijf wel kijken.
Ik geen een B&B die voorbij schuiven in dit soort reality-reklames. te zielig voor woorden die toko van Martijn in Thailand, wat voor stumpers wil hij aantrekken met zijn stampot en snert.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat programma heb ik dan nog nooit gezien.
Hopen mensen dan die hele familie te zien of misschien dat veel mensen die niet dichtbij de kust wonen dit ook wel trekt om daar te verblijven.
Ik zou van de B&B’s alleen bij Marian willen verblijven, maar dat komt omdat ik die regio ken. Mooie natuur, ideale plek voor mij om te surfen, auto huren, etc.
Genoeg Nederlanders die naar de andere kant van de wereld vliegen en daar dolblij zijn om lekker Hollandse pot te kunnen eten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:27 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik geen een B&B die voorbij schuiven in dit soort reality-reklames. te zielig voor woorden die toko van Martijn in Thailand, wat voor stumpers wil hij aantrekken met zijn stampot en snert.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Genoeg Nederlanders die naar de andere kant van de wereld vliegen en daar dolblij zijn om lekker Hollandse pot te kunnen eten.
Naar Spanje oke maar om nu helemaal naar Thailand te reizen voor een frikandelquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Genoeg Nederlanders die naar de andere kant van de wereld vliegen en daar dolblij zijn om lekker Hollandse pot te kunnen eten.
Ter afwisseling tussen de noodles en hont, misschien wel leuk?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:51 schreef alpeko het volgende:
[..]
Naar Spanje oke maar om nu helemaal naar Thailand te reizen voor een frikandel
Wat een leuk kleurrijk stel!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:34 schreef Aventura het volgende:
[ twitter ]
De hele Costa del Sol staat er vol mee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:27 schreef Firuze60 het volgende:
Ik geen een B&B die voorbij schuiven in dit soort reality-reklames. te zielig voor woorden die toko van Martijn in Thailand, wat voor stumpers wil hij aantrekken met zijn stampot en snert.
Hij heeft het gekocht, incl formule.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:29 schreef Za het volgende:
[..]
De hele Costa del Sol staat er vol mee.
Op zich heeft hij dat goed gedaan, om een bepaald publiek te trekken.
Ik zou er ook niet gaan zitten, maar ik kan wel zien dat hij de "formule" goed heeft uitgevoerd, ik denk dat er ook veel werk in zit om dat in Thailand zo neer te zetten.
Absoluutquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:03 schreef Pruim het volgende:
Volgens mij is die Diana zo wanhopig als maar kan zijn.
Ik zou toch proberen terug te kijken, want je hebt veel gemist. Misschien een proefabonnement bij Videoland nemen? Als dat niet kan, zou ik er wel 12 euro voor over hebben.quote:Op zondag 6 augustus 2023 00:11 schreef MaJo het volgende:
Ook maar eens een aflevering gekeken en dit ligt helemaal in mijn straatjeMorgen zal ik de afgelopen week bingen, verder terug kan ik helaas niet.
Iemand nog een samenvatting van ontwikkelingen die ik gemist heb en echt moet weten, of stap je er gewoon zo in?
NL ziet is 2 maanden voor 5 euro evt.quote:Op zondag 6 augustus 2023 00:11 schreef MaJo het volgende:
Ook maar eens een aflevering gekeken en dit ligt helemaal in mijn straatjeMorgen zal ik de afgelopen week bingen, verder terug kan ik helaas niet.
Iemand nog een samenvatting van ontwikkelingen die ik gemist heb en echt moet weten, of stap je er gewoon zo in?
Op de socials zijn wel recaps te vinden:quote:Op zondag 6 augustus 2023 00:11 schreef MaJo het volgende:
Handen en gezicht worden geassocieerd met de gevangenis. Een gezichts-tattoo betekent vaak dat het de drager niet uitmaakt wat anderen denken en komt vaker voor bij anti-sociale mensen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dus een onderarm mag wel in combinatie met shirt met korte mouwen maar in de nek niet? Weer wat geleerd over de vorm die hypocrisie aan kan nemen.
Ik vind Petri echt geweldigquote:Op zondag 6 augustus 2023 10:11 schreef Jauke het volgende:
Ik geloof niet zo in het typetje dat neergezet wordt door Petri, volgens mij is dat zooo gespeeld.
Dan is ze wel echt een hele goeie actrice, als je zo natuurlijk de zure pruim kan spelen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:11 schreef Jauke het volgende:
Ik geloof niet zo in het typetje dat neergezet wordt door Petri, volgens mij is dat zooo gespeeld.
Nou, ik vond dat stukje na het snoeigeval waar ze haar zonnebril voor moest afzetten en aangaf dat ze helemaal niet blij was super gespeeld overkomen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:56 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dan is ze wel echt een hele goeie actrice, als je zo natuurlijk de zure pruim kan spelen.
Daar hebben veel docenten last vanquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:25 schreef Terreros85 het volgende:
Petri is lerares. En dat is ze helaas voor haar omgeving ook buiten schooltijd.
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 6 augustus 2023 09:54 schreef matthijst het volgende:
Zonde, zon recap.
Betaal gewoon 5 euro en kijk in 2 maanden het vorige seizoen ook terug.
En als je toch bezig bent Au Pairs erbij
Nee setje andere mensen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipAu Pairs ben ik ook benieuwd naar.
Zit nu even vorige week maandag terug te kijken, smaakt inderdaad wel naar meer
Maarre vorig seizoen? Is dat dan met dezelfde mensen?
Seizoen 1 is het leukst, nog niet zoveel invloed van de regie of gecaste deelnemers.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipAu Pairs ben ik ook benieuwd naar.
Zit nu even vorige week maandag terug te kijken, smaakt inderdaad wel naar meer
Maarre vorig seizoen? Is dat dan met dezelfde mensen?
Als je ziet wat ze hebben uitgekozen dan valt dat toch wel mee?quote:Op zondag 6 augustus 2023 09:25 schreef Terreros85 het volgende:
Leendert, Walter en Martijn hebben wel gemeen dat ze allemaal een (veel) jongere vrouw willen. Ze hebben ook echt het idee dat die nog voor hun in de rij staan. Ja dan snap je wel dat elke nieuwe vrouw een teleurstelling is.
Ach, komkommertijd. Er komt verder ook bijzonder weinig. Dat speelt ook wel mee.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:47 schreef Blues het volgende:
Wij zijn er ook aan begonnen.
Omdat werkelijk iedereen het er op mijn werk over heeft![]()
![]()
Is ook zo idd. En soms zijn we een serie op NF bingen ook zat.quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ach, komkommertijd. Er komt verder ook bijzonder weinig. Dat speelt ook wel mee.
Oh man dat hondje!quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:07 schreef Tuinfluitert het volgende:
Op deze site staan foto's van een jongere Joy, met ook een foto met zijn moeder. En Tijdens een van zijn reizen op Bali heeft Joy een jong hondje ‘geadopteerd’.
https://www.veronicasuper(...)e-joy-er-vroeger-uit
In de basis is het een knappe kerel. Maar de combinatie puistenkop en kut persoonlijkheid maakt het een afknapper.quote:Op maandag 7 augustus 2023 06:11 schreef Za het volgende:
[..]
Oh man dat hondje!
[ afbeelding ]
Ik zag ook een oude foto van Martijn btw.
Eigenlijk als puber was hij knap zag ik in de link, nu niet meer. Sommige mensen pieken heel jong, anderen na hun 30e.quote:Op maandag 7 augustus 2023 06:31 schreef roos94 het volgende:
In de basis is het een knappe kerel. Maar de combinatie puistenkop en kut persoonlijkheid maakt het een afknapper.
Waarom denk je dat niemand ze wilt.quote:Op maandag 7 augustus 2023 06:37 schreef Za het volgende:
Ik vind Joy ook geen prettig persoon, maar Debbie, Bram, Walter, Petri etc ook niet.
Bram en Debbie vind ik het meest erg van allen.
Hier ben ik ook heel benieuwd naarquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:20 schreef JOHANK88 het volgende:
Waarom heeft hij een hondenriem om zijn nek? Puppy play of zo? TF?
Dat was oa ik en dat had ik weer ergens gelezen of gehoord in een podcast, geen zin om de bron te gaan zoeken. Maar best een apart halssierraad en het vermoeden van het uitdragen van een vorm van liefhebberij op seksgebied lijkt mij ook geloofwaardig. Of beidenquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Iemand hier zei dat het van z'n overleden hond was.
Wie heeft dat? Het staat na posts van Leendert. Het is me niet opgevallen bvd.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:09 schreef loveli het volgende:
Walter dan toch?quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:18 schreef Firuze60 het volgende:
Dat was oa ik en dat had ik weer ergens gelezen of gehoord in een podcast, geen zin om de bron te gaan zoeken. Maar best een apart halssierraad en het vermoeden van het uitdragen van een vorm van liefhebberij op seksgebied lijkt mij ook geloofwaardig. Of beiden![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Andere topic Missquote:Op maandag 7 augustus 2023 16:02 schreef Za het volgende:
[..]
Wie heeft dat? Het staat na posts van Leendert. Het is me niet opgevallen bvd.
De huisvriend van Marian.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:02 schreef Za het volgende:
[..]
Wie heeft dat? Het staat na posts van Leendert. Het is me niet opgevallen bvd.
Marian heeft het in ieder geval bij Boulevard genoemd.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat was oa ik en dat had ik weer ergens gelezen of gehoord in een podcast, geen zin om de bron te gaan zoeken. Maar best een apart halssierraad en het vermoeden van het uitdragen van een vorm van liefhebberij op seksgebied lijkt mij ook geloofwaardig. Of beiden![]()
Oh die, vreemd, ik zal er eens op letten.quote:
Mijn zonnevlecht is weer klaar voor vanavond. Inclusief een stukje purpose.quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:39 schreef DKUp het volgende:
Als je maar blij bent met je purpose.
Mount JOY kan overal worden neergezet
quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:10 schreef Za het volgende:
[..]
Oh die, vreemd, ik zal er eens op letten.
Van het zij aanzicht is het net Don Johnson, dus daar let ik op als hij in beeld is, en dat is meestal maar een paar seconden.
Dank voor het stukje ophelderingquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
aha ok, dan kunnen we vanaf nu weer gerust slapenquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:09 schreef Tuinfluitert het volgende:
Rode halsband van huisvriend Eduardo.
Marian heeft veel opmerkingen gehad over de halsband van Eduardo, maar daar zit een heel verhaal achter, dat is eigenlijk heel verdrietig want hij heeft zijn hond niet meer, die hond was zijn alles. Hij en zijn hond die waren onafscheidelijk en uit respect had hij die halsband om en niemand begreep dit, maar dat was eigenlijk vanwege de hond, Eduardo was zo triest, zo intens hield hij van de hond. Hij zei: "deze halsband doe ik voorlopig niet meer af." Hij heeft de rode halsband een maand omgehad, dat was net tijdens de B&B Vol Liefde opnames en nu is de halsband er weer van af.
https://www.rtlboulevard.(...)band-marian-legt-het
Okee. Lieve uitleg, maar wat wil ze nu zelf met een intieme partner? Een soort zesje als Olof die in de kelder wil slapen? Lijkt mij hoogst ongemakkelijk.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:09 schreef Tuinfluitert het volgende:
Rode halsband van huisvriend Eduardo.
Marian heeft veel opmerkingen gehad over de halsband van Eduardo, maar daar zit een heel verhaal achter, dat is eigenlijk heel verdrietig want hij heeft zijn hond niet meer, die hond was zijn alles. Hij en zijn hond die waren onafscheidelijk en uit respect had hij die halsband om en niemand begreep dit, maar dat was eigenlijk vanwege de hond, Eduardo was zo triest, zo intens hield hij van de hond. Hij zei: "deze halsband doe ik voorlopig niet meer af." Hij heeft de rode halsband een maand omgehad, dat was net tijdens de B&B Vol Liefde opnames en nu is de halsband er weer van af.
OK, dan vraag ik mij weer af in hoeverre Eduardo teert op de gastvrijheid van Marian. Het viel mij ook op hoe graag Ed achter het stuur kroop van haar Porsche/Cayenne. Allemaal op haar rijkdom als vlooien. Maar goed, ze is niet achterlijk en maakt er een goedkoop promotiefilmpje van.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
Huisvriend Eduardo wil heel graag een leuk jong meisje.
Vrijgezelle mannen zich geen zorgen hoeven te maken over Eduardo, want hij is geen concurrent. Er speelt niets meer dan vriendschap tussen haar en surfinstructeur Eduardo, hij is gewoon echt een leuke vriend als hij surflessen gaat geven op het strand dan vraagt hij: ga je mee? Dat is voor mij ook leuk, want ik ga anders niet alleen naar het strand of een hapje eten. Dat vinden wij gewoon leuk samen. Hij is ook alleen en ik ben ook alleen, maar verder hebben wij echt geen relatie ofzo, absoluut niet nee, wij zijn echt alleen maar vrienden. Eduardo wil heel graag een leuk jong meisje, ik zei: "dan moet je maar een keer naar Nederland toekomen daar lopen er genoeg. "
Type verkoper en dus wel passendquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:05 schreef loveli het volgende:
Ik trek Ed niet zo goed, hij praat heel veel over heel weinig.
Maar misschien past dat wel bij Marian.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:05 schreef loveli het volgende:
Ik trek Ed niet zo goed, hij praat heel veel over heel weinig.
Maar misschien past dat wel bij Marian.
Alle meiden wel.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:33 schreef JOHANK88 het volgende:
Yamie-Lee ontsnapt, terug naar huis. Die kan wel een leukere vriend krijgen dan Bram.
Walter heeft gewoon last van zichzelf.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
“Het speelveld van Walter.”
Zo kun je het idd noemen.
En ook vandaag heeft Walter last van zijn verkoudheid en te weinig tijd voor zichzelf, last van z’n knie.
Hij kreeg denk ik veel energie van Anne en Claudia, die alles dolblij en enthousiast mee wilden doenquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Zo blij als het in het begin was, zo MOE is hij nu.
Hij zou er in totaal 7 over de vloer krijgen en dit is nummer 4, geloof ik?quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel vrouwen komen hierna nog? Straks heeft Leendert geen kaarten meer.
Vermoeiende vrouw.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:41 schreef JOHANK88 het volgende:
Een kelder is een no go! Ze ziet vreselijke scenario's voor zich
Die wil meteen samenwonen. Bram wil eens per maand een weekendje samen.quote:
En toch voel ik dat het goed zit, gebaseerd op mijn onderbuik.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die wil meteen samenwonen. Bram wil eens per maand een weekendje samen.
Ook je zonnevlecht?quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En toch voel ik dat het goed zit, gebaseerd op mijn onderbuik.
Ach, die nederlandse meid vorig seizoen (of 2 seizoenen terug?) liet haar mannen eerst een helequote:Op maandag 7 augustus 2023 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je laat eerst iemand in de tuin werken en dan bedanken
Oke Marian
Omdat er geen romantische klik is met Olov.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:49 schreef JOHANK88 het volgende:
Maar ik wil Marian wel graag iets anders zien doen dan in die zitzak liggen. Waarom gaat ze niet
met Olov eens iets leuks doen?
Weg dan met die man, dit gaat veel te lang duren.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat er geen romantische klik is met Olov.
Nee ik heb geen haast.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Weg dan met die man, dit gaat veel te lang duren.
Je waardeert dit leuke programma nietquote:
Ja, en hebben ze dat niet ook al besproken? Maar ze zouden het nog even aankijken of zo?quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat er geen romantische klik is met Olov.
Hoe zou ze aan haar geld zijn gekomen?quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:49 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ach, die nederlandse meid vorig seizoen (of 2 seizoenen terug?) liet haar mannen eerst een hele
woonwagen opknappen voordat ze iemand naar huis stuurde![]()
Maar ik wil Marian wel graag iets anders zien doen dan in die zitzak liggen. Waarom gaat ze niet
Als die andere een eikel blijkt te zijn… ze gaat voor karakter.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:53 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ja, en hebben ze dat niet ook al besproken? Maar ze zouden het nog even aankijken of zo?
Misschien dat ze tegen hem heeft gezegd 'blijf gewoon nog even, je bent een aardige man
(en je werkt hard) dus je mag best nog een weekje blijven'.
Hoewel ik niet zo goed snap wat er voor hem nog in zit. Hij slaapt al in het ketelhok en doet
alle klusjes, hij is nog maar 1 stap weg van letterlijk de deurmat te zijn in die toko.
Dat wel, de meeste deelnemers dit seizoen zijn Meh.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je waardeert dit leuke programma niet
Ik gun het hem wel hoorquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als die andere een eikel blijkt te zijn… ze gaat voor karakter.
Eensquote:
Oh ja, dat was helemaal aan de bakquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:49 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ach, die nederlandse meid vorig seizoen (of 2 seizoenen terug?) liet haar mannen eerst een hele
woonwagen opknappen voordat ze iemand naar huis stuurde![]()
Ik vermoed hier iets dat je onderschat, Marian was een rijke weduwe begreep ik en die heeft haar begin' of geerfd kapitaal goed geinvesteerd.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:54 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hoe zou ze aan haar geld zijn gekomen?
Niet met hard werken in ieder geval.
No way dat ze dit zelf heeft opgebouwd.
Niesje zoekt het huis van Marian.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:58 schreef JOHANK88 het volgende:
ik ga hierover nadenken. een kelder kan dus een dealbreaker zijn voor een toekomstige relatie. interessant.
Dat zoeken ze bijna allemaal.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niesje zoekt het huis van Marian.
Logisch toch. Je emigreert niet voor deze deprimerende bende of een zweethut in Thailand.quote:
1 of 2 was genoeg geweest maar zij heeft een hele powerpoint presentatie over alle gebreken aan de b&b en leendert zelfquote:
Precies, alleen Marian heeft er echt iets van gemaakt.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Logisch toch. Je emigreert niet voor deze deprimerende bende of een zweethut in Thailand.
Gewoon een ‘meer verzorgde B&B’ was eerlijk genoeg geweest, maar ik vind dingen dan al snel zielig.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:01 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
1 of 2 was genoeg geweest maar zij heeft een hele powerpoint presentatie over alle gebreken aan de b&b en leendert zelf
Dat op tv doen is gewoon lelijk.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon een ‘meer verzorgde B&B’ was eerlijk genoeg geweest, maar ik vind dingen dan al snel zielig.
quote:
Een vies kleedje.quote:
Lijkt me overigens wel een druk leven, een B&B runnen, zeker met veel grond en meerdere huisjes.quote:
Zelfs als je gewoon alleen maar kamers hebt, zoals Debbie in Italie vorig jaar, dan lijkt het me veel.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lijkt me overigens wel een druk leven, een B&B runnen, zeker met veel grond en meerdere huisjes.
De meeste gasten zijn imo te leuk voor de B&B eigenaren.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:11 schreef Breekfast het volgende:
Die nieuwe vrouw lijkt mij eerlijk gezegd veel te leuk voor Bram.
Nou bij Niesje heb ik mijn twijfelsquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De meeste gasten zijn imo te leuk voor de B&B eigenaren.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Suus scheelt maar een jaar of 14 met die nieuwe ouwe.
Eens!quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou bij Niesje heb ik mijn twijfels
Regie zal vast aangeven die graag even te bekijken.quote:
Oh verkeerd verstaan danquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Een vies kleedje.
Onverzorgde nagels.
Ik begreep niet dat de nagels op het kleed lagen.
Heel Leendert z'n slaapkamerplafond kleurt violetquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:15 schreef PirE het volgende:
Straks komt de spermalamp uit de handtas van Niesje Geus.
Ja je ziet het er aan afquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Corina denkt: ik wil ook weg, hoe vertel ik dit
Ook niet echt spiritueel, vrij gesloten zelfs.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:20 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja, Walter is gewoon vrij egostisch ingesteld.
Die spirituele zweverij is puur een valstrik om ze het nest in te krijgenquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook niet echt spiritueel, vrij gesloten zelfs.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:25 schreef JOHANK88 het volgende:
met die houding en dat weglopen/verstoppen mannelijke energie.
Die was misschien wel blij dat ze weer weg mochtquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ingrid is woest.
En in Thailand wordt iemand na een halve dag de wereld overvliegen retour gestuurd en die hoor je niet.
Staat nog goed op de bandenquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:28 schreef Haags het volgende:
Marian doet een jaarlijks APK´tje.
Niks mis mee.
Dan is Ingrid nog gekker dan ik dacht. Die had meteen moeten gaan want die sfeer tussen haar en Walter was tamelijk toxic.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Die was misschien wel blij dat ze weer weg mocht
Adviespunt: overmatige vloeistoflekkagequote:
Moet wel verbust wordenquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Adviespunt: overmatige vloeistoflekkage
Ja,ik snap ook niet dat ze het zo lang heeft volgehoudenquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan is Ingrid nog gekker dan ik dacht. Die had meteen moeten gaan want die sfeer tussen haar en Walter was tamelijk toxic.
Scherpquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:31 schreef JOHANK88 het volgende:
Niesje krijgt er de kriebels van. Wij van Niesje. En een beetje van Leendert.
Maar niet van Noa
Balletje bij de Shellquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:36 schreef Haags het volgende:
Ingrid pakt gewoon ff de dichtsbijzijnde mac drive.
Haar exen vinden haar te pittig oidquote:
Maar ze was al pinnig vanaf het begin.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:37 schreef Breekfast het volgende:
Ingrid is wel veel te lang gebleven als er zo veel opgekropte frustratie zit.
Aan hem mis je niks.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:37 schreef De_Melkboer het volgende:
Een andere Walter gezien. Een walter-ego
Ik vond haar in het begin wel aardig overkomen. Ik denk dat Walters energie haar teveel geworden isquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar ze was al pinnig vanaf het begin.
Niet pinnig, afwachtend of introvert, niet gelijk meegaan in de 10 secondes verplichte knuffel en uitbundig dansen. even kijken wat er in huis is. Walter kan daar slecht mee overweg.,quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar ze was al pinnig vanaf het begin.
Nee daarna.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:43 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Niet pinnig, afwachtend of introvert, niet gelijk meegaan in de 10 secondes verplichte knuffel en uitbundig dansen. even kijken wat er in huis is. Walter kan daar slecht mee overweg.,
Ja, dat schreef ik ook al. Dat een Walter dit allemaal niet trekt. En zo zijn er meer kandidaten. Lijkt me pittig, zelfs al zou elke kandidaat enorm in de smaak vallen. De ene vertrekt, de ander dient zich aan. En dan zelfs zonder dat je tijd in mensen investeert, ben je nog moe van alle drukte.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:35 schreef jaha het volgende:
Wat je denk ik vooral ziet is hoe zwaar de opnames zijn voor de deelnemende gastheren/vrouwen van de diverse B&B's. Het geeft denk ik bij Leendert, Martijn en Walter veel stress op dat er (mede) voor zorgt dat de kandiaten zo afknappen. Het is gewoon onmogelijk om een week lang permanent alle kandidaten maximaal aandacht te geven. Dat zouden denk ik de deelnemers zich ook meer moeten realiseren.
En bij Marion geldt ook wel, dat ziekenhuisbezoek was natuurlijk allang gepland maar moest wel even tussen de bedrijven door gebeuren. Dat levert dan een eenzaam afscheid op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |