abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210173629
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 19:34 schreef Aventura het volgende:
Was deze al langsgekomen?

[ twitter ]
En ze is dus al jaren bezig om in dit programma te komen.
Onze lieftallige, ehhh, actrice.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 5 augustus 2023 @ 19:39:17 #82
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_210173671
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
En ze is dus al jaren bezig om in dit programma te komen.
Onze lieftallige, ehhh, actrice.
Oh? Om de toko te promoten dus?
pi_210173727
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 19:39 schreef Aventura het volgende:

[..]
Oh? Om de toko te promoten dus?
Ja, als ik het in dit topic goed heb gelezen. Volgens mij schreef iemand dat ze al een ander seizoen mee wilde doen? :)
pi_210173960
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 19:43 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ja, als ik het in dit topic goed heb gelezen. Volgens mij schreef iemand dat ze al een ander seizoen mee wilde doen? :)
En op zich vind ik dan daar weer niets mis mee, ze gebruikt haar connecties. Zelfs eventueel via een of ander soort datingsite. Zij weet precies hoe ze moet overkomen op beeld. Toch blijf ik het een leuke gastvrouw vinden en gun haar veel clientele.
pi_210174005
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 20:04 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En op zich vind ik dan daar weer niets mis mee, ze gebruikt haar connecties. Zelfs eventueel via een of ander soort datingsite. Zij weet precies hoe ze moet overkomen op beeld. Toch blijf ik het een leuke gastvrouw vinden en gun haar veel clientele.
Dat mag ook zeker, veel mensen doen mee om klanten te werven. :) En wij hebben een geweldig programma om te kijken.
pi_210174054
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 20:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dat mag ook zeker, veel mensen doen mee om klanten te werven. :) En wij hebben een geweldig programma om te kijken.
Precies! Je hebt kijkers en kijkers, het B&B pension van de fam. Meiland in Noordwijk is stampvol geboekt deze zomer met kijkertjes. Ik zou er nog niet dood in willen gevonden worden, maar blijf wel kijken. _O-
pi_210174135
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 20:13 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Precies! Je hebt kijkers en kijkers, het B&B pension van de fam. Meiland in Noordwijk is stampvol geboekt deze zomer met kijkertjes. Ik zou er nog niet dood in willen gevonden worden, maar blijf wel kijken. _O-
Dat programma heb ik dan nog nooit gezien.
Hopen mensen dan die hele familie te zien of misschien dat veel mensen die niet dichtbij de kust wonen dit ook wel trekt om daar te verblijven. :)

Ik zou van de B&B’s alleen bij Marian willen verblijven, maar dat komt omdat ik die regio ken. Mooie natuur, ideale plek voor mij om te surfen, auto huren, etc.
  zaterdag 5 augustus 2023 @ 20:26:17 #88
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_210174238
Artikel uit 2012

Bij Debbie

“Twintig jaar lang heb ik met erg veel plezier als producent bij Endemol gewerkt”, begint Debbie. “Dat had ik altijd gewild en het was een supertijd, maar op een gegeven moment dacht ik: er is vast nog wel meer. Zowel Alfred als ik wilden een nieuw avontuur aangaan, grenzen verleggen en bedachten dat we best eens een jaartje in Spanje konden gaan wonen. Toen Sam (nu 16) en Roos (nu 13) het zwembad en de stallen zagen waren ze gelijk enthousiast: eindelijk konden we dieren kwijt! Toen we ze na een jaar vertelden dat we wilden blijven, werd er wel een traan gelaten, maar inmiddels zijn de kinderen hier helemaal in hun element.”

Rijke boerenhistorie
Toen Debbie en haar gezin vijf jaar geleden neerstreken in Sant Andreu del Terri, verdubbelde het inwonertal van het gehucht in één klap. Het dorpje ligt in Catalonië, een kwartier ten noorden van Girona, een uurtje van Barcelona. Debbie: “We kenden deze streek niet zo goed, want we gingen meestal naar Zuid Spanje. Maar we moesten een plek hebben van waaruit je nog goed naar Nederland kan rijden of vliegen, aangezien Alfred voor zijn acteerwerk op en neer reist. Het gehucht is eigenlijk niet meer dan een landweg met een paar boerderijen. Ons huis, Can Portell, vernoemd naar de familie Portell die hier aan het begin van de 20e eeuw woonde, was ooit ook een boerenbedrijf. Het grote gebouw is ongeveer drie eeuwen oud en je noemt het een masia, vergelijkbaar met een Franse mas. Overal in huis zie je de rijke boerenhistorie terug. Van de voederbakken in de kelders, tot de nissen hoog in de muur waar ooit de kippen op stok gingen. Toen we dit huis met een makelaar gingen bekijken wilden we eigenlijk gelijk rechtsomkeer maken. We dachten dat zo’n huis voor ons niet weggelegd was, maar ondertussen wonen we er maar mooi.”

https://www.123ole.nl/wp-(...)7P21-ZWGI-123OLE.pdf

Man en kinderen zijn terug naar Nederland.
pi_210174258
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 20:20 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dat programma heb ik dan nog nooit gezien.
Hopen mensen dan die hele familie te zien of misschien dat veel mensen die niet dichtbij de kust wonen dit ook wel trekt om daar te verblijven. :)

Ik zou van de B&B’s alleen bij Marian willen verblijven, maar dat komt omdat ik die regio ken. Mooie natuur, ideale plek voor mij om te surfen, auto huren, etc.
Ik geen een B&B die voorbij schuiven in dit soort reality-reklames. te zielig voor woorden die toko van Martijn in Thailand, wat voor stumpers wil hij aantrekken met zijn stampot en snert.

[ Bericht 5% gewijzigd door Firuze60 op 05-08-2023 20:35:35 ]
pi_210175143
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 20:27 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik geen een B&B die voorbij schuiven in dit soort reality-reklames. te zielig voor woorden die toko van Martijn in Thailand, wat voor stumpers wil hij aantrekken met zijn stampot en snert.
Genoeg Nederlanders die naar de andere kant van de wereld vliegen en daar dolblij zijn om lekker Hollandse pot te kunnen eten.
pi_210175175
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 21:32 schreef cafca het volgende:

[..]
Genoeg Nederlanders die naar de andere kant van de wereld vliegen en daar dolblij zijn om lekker Hollandse pot te kunnen eten.
:? Wat zoek je daar dan?
pi_210175422
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 21:32 schreef cafca het volgende:

[..]
Naar Spanje oke maar om nu helemaal naar Thailand te reizen voor een frikandel :?
pi_210175669
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 21:51 schreef alpeko het volgende:

[..]
Naar Spanje oke maar om nu helemaal naar Thailand te reizen voor een frikandel :?
Ter afwisseling tussen de noodles en hont, misschien wel leuk? :? Allemaal restmeuk. :Y)
pi_210175968
Ik had al niks met Thailand, maar nu vind ik het nog meer lachwekkend met die dikke onsympathieke frikandel.
SOONY
  Vis een optie? zaterdag 5 augustus 2023 @ 23:18:07 #95
70532 loveli
N
pi_210176941
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 21:34 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
:? Wat zoek je daar dan?
Een lekkere bal gehakt.

na iets anders wat in NL niet te koop is
crap in = crap out
pi_210176980
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 19:34 schreef Aventura het volgende:
Was deze al langsgekomen?

[ twitter ]
Wat een leuk kleurrijk stel!
pi_210177064
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 20:27 schreef Firuze60 het volgende:

De hele Costa del Sol staat er vol mee.
Op zich heeft hij dat goed gedaan, om een bepaald publiek te trekken.
Ik zou er ook niet gaan zitten, maar ik kan wel zien dat hij de "formule" goed heeft uitgevoerd, ik denk dat er ook veel werk in zit om dat in Thailand zo neer te zetten.

In tegenstelling tot anderen heb ik totaal geen aversie tegen Martijn.
  zondag 6 augustus 2023 @ 00:00:48 #98
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_210177431
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 23:39 schreef loveli het volgende:

[..]
[..]

Jaa, dank!
Snobs have more fun!
KLIK!
  Vis een optie? zondag 6 augustus 2023 @ 00:10:04 #99
70532 loveli
N
pi_210177506
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 23:29 schreef Za het volgende:

[..]
De hele Costa del Sol staat er vol mee.
Op zich heeft hij dat goed gedaan, om een bepaald publiek te trekken.
Ik zou er ook niet gaan zitten, maar ik kan wel zien dat hij de "formule" goed heeft uitgevoerd, ik denk dat er ook veel werk in zit om dat in Thailand zo neer te zetten.
Hij heeft het gekocht, incl formule.
crap in = crap out
  Moderator zondag 6 augustus 2023 @ 00:11:46 #100
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_210177532
Ook maar eens een aflevering gekeken en dit ligt helemaal in mijn straatje :9 Morgen zal ik de afgelopen week bingen, verder terug kan ik helaas niet.

Iemand nog een samenvatting van ontwikkelingen die ik gemist heb en echt moet weten, of stap je er gewoon zo in?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zondag 6 augustus 2023 @ 08:48:33 #101
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_210179313
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 12:03 schreef Pruim het volgende:
Volgens mij is die Diana zo wanhopig als maar kan zijn.
Absoluut :Y
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_210179339
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 00:11 schreef MaJo het volgende:
Ook maar eens een aflevering gekeken en dit ligt helemaal in mijn straatje :9 Morgen zal ik de afgelopen week bingen, verder terug kan ik helaas niet.

Iemand nog een samenvatting van ontwikkelingen die ik gemist heb en echt moet weten, of stap je er gewoon zo in?
Ik zou toch proberen terug te kijken, want je hebt veel gemist. Misschien een proefabonnement bij Videoland nemen? Als dat niet kan, zou ik er wel 12 euro voor over hebben.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 6 augustus 2023 @ 09:24:14 #103
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_210179505
De afleveringen met claudia en Anne bij walter zou ik zeker terugkijken. Dat moet je zien om te geloven 😂
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  zondag 6 augustus 2023 @ 09:25:54 #104
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_210179517
Leendert, Walter en Martijn hebben wel gemeen dat ze allemaal een (veel) jongere vrouw willen. Ze hebben ook echt het idee dat die nog voor hun in de rij staan. Ja dan snap je wel dat elke nieuwe vrouw een teleurstelling is.
  zondag 6 augustus 2023 @ 09:34:31 #105
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_210179577
quote:

NL ziet is 2 maanden voor 5 euro evt.
https://www.nlziet.nl/nl/(...)4-9oBqkaAgElEALw_wcB
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 6 augustus 2023 @ 09:46:09 #106
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_210179657
quote:

Op de socials zijn wel recaps te vinden:

Week1:
https://www.instagram.com(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==

Week2:
https://www.instagram.com(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==
  zondag 6 augustus 2023 @ 09:54:33 #107
28167 matthijst
pi_210179729
Zonde, zon recap.
Betaal gewoon 5 euro en kijk in 2 maanden het vorige seizoen ook terug.
En als je toch bezig bent Au Pairs erbij :)
pi_210179893
Ik geloof niet zo in het typetje dat neergezet wordt door Petri, volgens mij is dat zooo gespeeld.
  Vis een optie? zondag 6 augustus 2023 @ 11:23:53 #109
70532 loveli
N
pi_210180633
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 09:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dus een onderarm mag wel in combinatie met shirt met korte mouwen maar in de nek niet? Weer wat geleerd over de vorm die hypocrisie aan kan nemen.
Handen en gezicht worden geassocieerd met de gevangenis. Een gezichts-tattoo betekent vaak dat het de drager niet uitmaakt wat anderen denken en komt vaker voor bij anti-sociale mensen.
crap in = crap out
pi_210180934
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 10:11 schreef Jauke het volgende:
Ik geloof niet zo in het typetje dat neergezet wordt door Petri, volgens mij is dat zooo gespeeld.
Ik vind Petri echt geweldig
  zondag 6 augustus 2023 @ 12:07:16 #111
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_210180997
Op deze site staan foto's van een jongere Joy, met ook een foto met zijn moeder. En Tijdens een van zijn reizen op Bali heeft Joy een jong hondje ‘geadopteerd’.
https://www.veronicasuper(...)e-joy-er-vroeger-uit
pi_210181209
Oh ja die lege jongen in die smerige jeugdherberg op de berg is er ook nog :+
Belangstelling tonen is niet boeiend, want dat komt vanzelf :D
SOONY
  zondag 6 augustus 2023 @ 12:56:00 #113
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_210181696
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 10:11 schreef Jauke het volgende:
Dan is ze wel echt een hele goeie actrice, als je zo natuurlijk de zure pruim kan spelen.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_210182004
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 12:56 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]
Dan is ze wel echt een hele goeie actrice, als je zo natuurlijk de zure pruim kan spelen.
Nou, ik vond dat stukje na het snoeigeval waar ze haar zonnebril voor moest afzetten en aangaf dat ze helemaal niet blij was super gespeeld overkomen. :P Zo kan ik er nog wel een paar opnoemen.
  zondag 6 augustus 2023 @ 14:25:42 #115
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_210183297
Petri is lerares. En dat is ze helaas voor haar omgeving ook buiten schooltijd.
pi_210183683
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 14:25 schreef Terreros85 het volgende:
Petri is lerares. En dat is ze helaas voor haar omgeving ook buiten schooltijd.
Daar hebben veel docenten last van :+
SOONY
  Moderator zondag 6 augustus 2023 @ 14:56:27 #117
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_210183779
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 09:54 schreef matthijst het volgende:
Zonde, zon recap.
Betaal gewoon 5 euro en kijk in 2 maanden het vorige seizoen ook terug.
En als je toch bezig bent Au Pairs erbij :)
Bedankt voor de tip ^O^ Au Pairs ben ik ook benieuwd naar.

Zit nu even vorige week maandag terug te kijken, smaakt inderdaad wel naar meer :9

Maarre vorig seizoen? Is dat dan met dezelfde mensen?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zondag 6 augustus 2023 @ 15:20:14 #118
28167 matthijst
pi_210184132
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 14:56 schreef MaJo het volgende:

[..]

Zit nu even vorige week maandag terug te kijken, smaakt inderdaad wel naar meer :9

Nee setje andere mensen.
Au pairs ook elke seizoen nieuwe.
  Vis een optie? zondag 6 augustus 2023 @ 15:31:45 #119
70532 loveli
N
pi_210184358
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 14:56 schreef MaJo het volgende:

[..]

Seizoen 1 is het leukst, nog niet zoveel invloed van de regie of gecaste deelnemers.
crap in = crap out
pi_210184398
[*]Leendert: Geniale zet om Thalia even in de wachtkamer te zetten i.p.v. definitief te verwijderen. De nieuwe dame past niet bij de B&B. Dat ze niet echt enthousiast is, is een understatement. Daarnaast lijkt ze nog in een verwerkingsproces te zitten waarvan het niet duidelijk is of ze dat ooit kan afsluiten. Thalia trok Leendert steeds naar haar webje, maar als hij toehapt dan zet ze hem op afstand en begint ze over 'mama, papa en de goede zeden & normen' die ze van hen heeft meegekregen. Thalia weet gewoon hoe ze in no-time van Leendert een geil beertje maakt, om hem daarna in opperste verwarring alleen met zichzelf achter te laten. Sluwe dame en dus heerlijke tv. Beiden hebben vroeger in een <voor sommige onder ons> bekende kinderserie gezeten: Leendert als Paulus de Bos-kabouter en Thalia als Eucalypta.

[*] Bram: Iemand sprak eerder over dat blije biggetje in Zweden. Het kind 'Chill-ed' en het 'Nice-ed' maar als de vakantie straks over is, wilt ze gewoon weer terug naar haar vriendinnetjes in NL. Bram werd direct opgewonden bij het idee dat ze ook wel regelmatig weg wilt, want hij heeft namelijk naast tijd met een vrouw nog meer tijd met zichzelf nodig. Een jong neukertje die af en toe langs komt is z'n jackpot. Bram laat zich graag adviseren door z'n vriend, de tulband meneer, die op het Zweedse platteland de lekkere wijven nauwelijks van zich af weet te slaan. Bram kon geen strakke plasser krijgen Jamy-Lee. Dat kan gebeuren maar los hiervan is ze wel een stuk volwassener dan het Chill kind.

[*]Martijn: Een beetje vervelende eigenschap van mij maar ik moest op de bank bij het zien van Silvana direct hinniken, met als toegift erachteraan: 'Eerste weigering'. Als het zo tegenstaat, heeft hij gedaan wat het beste is: direct een eind aan maken. Eigenlijk had hij de andere dame willen wegsturen dat overigens alleen werd onderbroken door de komst van Silvana. Zelf ervaart ze het vreemd genoeg als een overwinning. Martijn heeft behoorlijk wat eisen maar hij is zelf alles behalve een communicatief wonder. Daarnaast wenst hij in de ochtend absolute stilte om wakker te worden. Een Thaise vrouw die iets meer ontwikkeld is dan gemiddeld, zou echt wel voldoen voor hem. Een van die drie dames in de keuken is volgens mijn geoefende oog, gewoon een lady-boy. De keuken is dus heerlijk 'inclusief'.

[*]Say Cheese: Er is volgens mij nooit gesproken of Martijn die tent + B&B huurt, pacht dan wel de eigenaar ervan is. Bij die eerste twee opties hol je achter je eigen staart aan en moet het uiteindelijk allemaal weer terug overhandigen aan de rechtmatige eigenaar. In Thailand kan je als buitenlander zeer beperkt property bezitten. Het moet meestal op naam staan van een lands ingezetene. Dit is meestal de vriendin van de neergestreken buitenlandse gelukszoeker en leidt niet zelden tot grote problemen als hun wegen scheiden. Het lijkt me dus vrijwel uitgesloten dat Martijn het pand zelf op z'n naam heeft staan. Het huis waar hij slaapt maar niet woont (de bar is namelijk z'n huiskamer) van hetzelfde laken een pak: Gehuurd. Het bezit van een condo (appartement) is overigens wel goed mogelijk. Daarnaast zie ik nooit een volle tent (wel op Faceboek maar daar post men doorgaans alleen de succes avondjes). Ik denk dat als je s'avonds de kas mag opmaken, deze maar niet moet delen door het aantal uren dat de tent per etmaal open is. Een biertje, colaatje, koffie ... het zijn allemaal Thaise prijzen. Daarnaast zijn de meeste daar neergestreken NL-Matties over het algemeen 'blue collar workers' (met uitzondering meen ik van z'n lokale NL-vriend & adviseur). Niets mis mee maar ze moeten doorgaans zelf goed op hun uitgaven letten. Ik ga ervanuit dat ze de omzet niet echt stuwen. Personeel is allemaal relatief goedkoop maar je moet ze wel betalen en zoals ik al zei, de inkomsten zijn ook op Thais niveau.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bever_NL op 07-08-2023 00:44:38 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')