Absoluutquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:03 schreef Pruim het volgende:
Volgens mij is die Diana zo wanhopig als maar kan zijn.
Ik zou toch proberen terug te kijken, want je hebt veel gemist. Misschien een proefabonnement bij Videoland nemen? Als dat niet kan, zou ik er wel 12 euro voor over hebben.quote:Op zondag 6 augustus 2023 00:11 schreef MaJo het volgende:
Ook maar eens een aflevering gekeken en dit ligt helemaal in mijn straatjeMorgen zal ik de afgelopen week bingen, verder terug kan ik helaas niet.
Iemand nog een samenvatting van ontwikkelingen die ik gemist heb en echt moet weten, of stap je er gewoon zo in?
NL ziet is 2 maanden voor 5 euro evt.quote:Op zondag 6 augustus 2023 00:11 schreef MaJo het volgende:
Ook maar eens een aflevering gekeken en dit ligt helemaal in mijn straatjeMorgen zal ik de afgelopen week bingen, verder terug kan ik helaas niet.
Iemand nog een samenvatting van ontwikkelingen die ik gemist heb en echt moet weten, of stap je er gewoon zo in?
Op de socials zijn wel recaps te vinden:quote:Op zondag 6 augustus 2023 00:11 schreef MaJo het volgende:
Handen en gezicht worden geassocieerd met de gevangenis. Een gezichts-tattoo betekent vaak dat het de drager niet uitmaakt wat anderen denken en komt vaker voor bij anti-sociale mensen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dus een onderarm mag wel in combinatie met shirt met korte mouwen maar in de nek niet? Weer wat geleerd over de vorm die hypocrisie aan kan nemen.
Ik vind Petri echt geweldigquote:Op zondag 6 augustus 2023 10:11 schreef Jauke het volgende:
Ik geloof niet zo in het typetje dat neergezet wordt door Petri, volgens mij is dat zooo gespeeld.
Dan is ze wel echt een hele goeie actrice, als je zo natuurlijk de zure pruim kan spelen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:11 schreef Jauke het volgende:
Ik geloof niet zo in het typetje dat neergezet wordt door Petri, volgens mij is dat zooo gespeeld.
Nou, ik vond dat stukje na het snoeigeval waar ze haar zonnebril voor moest afzetten en aangaf dat ze helemaal niet blij was super gespeeld overkomen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:56 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dan is ze wel echt een hele goeie actrice, als je zo natuurlijk de zure pruim kan spelen.
Daar hebben veel docenten last vanquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:25 schreef Terreros85 het volgende:
Petri is lerares. En dat is ze helaas voor haar omgeving ook buiten schooltijd.
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 6 augustus 2023 09:54 schreef matthijst het volgende:
Zonde, zon recap.
Betaal gewoon 5 euro en kijk in 2 maanden het vorige seizoen ook terug.
En als je toch bezig bent Au Pairs erbij
Nee setje andere mensen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipAu Pairs ben ik ook benieuwd naar.
Zit nu even vorige week maandag terug te kijken, smaakt inderdaad wel naar meer
Maarre vorig seizoen? Is dat dan met dezelfde mensen?
Seizoen 1 is het leukst, nog niet zoveel invloed van de regie of gecaste deelnemers.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipAu Pairs ben ik ook benieuwd naar.
Zit nu even vorige week maandag terug te kijken, smaakt inderdaad wel naar meer
Maarre vorig seizoen? Is dat dan met dezelfde mensen?
Als je ziet wat ze hebben uitgekozen dan valt dat toch wel mee?quote:Op zondag 6 augustus 2023 09:25 schreef Terreros85 het volgende:
Leendert, Walter en Martijn hebben wel gemeen dat ze allemaal een (veel) jongere vrouw willen. Ze hebben ook echt het idee dat die nog voor hun in de rij staan. Ja dan snap je wel dat elke nieuwe vrouw een teleurstelling is.
Ach, komkommertijd. Er komt verder ook bijzonder weinig. Dat speelt ook wel mee.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:47 schreef Blues het volgende:
Wij zijn er ook aan begonnen.
Omdat werkelijk iedereen het er op mijn werk over heeft![]()
![]()
Is ook zo idd. En soms zijn we een serie op NF bingen ook zat.quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ach, komkommertijd. Er komt verder ook bijzonder weinig. Dat speelt ook wel mee.
Oh man dat hondje!quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:07 schreef Tuinfluitert het volgende:
Op deze site staan foto's van een jongere Joy, met ook een foto met zijn moeder. En Tijdens een van zijn reizen op Bali heeft Joy een jong hondje ‘geadopteerd’.
https://www.veronicasuper(...)e-joy-er-vroeger-uit
In de basis is het een knappe kerel. Maar de combinatie puistenkop en kut persoonlijkheid maakt het een afknapper.quote:Op maandag 7 augustus 2023 06:11 schreef Za het volgende:
[..]
Oh man dat hondje!
[ afbeelding ]
Ik zag ook een oude foto van Martijn btw.
Eigenlijk als puber was hij knap zag ik in de link, nu niet meer. Sommige mensen pieken heel jong, anderen na hun 30e.quote:Op maandag 7 augustus 2023 06:31 schreef roos94 het volgende:
In de basis is het een knappe kerel. Maar de combinatie puistenkop en kut persoonlijkheid maakt het een afknapper.
Waarom denk je dat niemand ze wilt.quote:Op maandag 7 augustus 2023 06:37 schreef Za het volgende:
Ik vind Joy ook geen prettig persoon, maar Debbie, Bram, Walter, Petri etc ook niet.
Bram en Debbie vind ik het meest erg van allen.
Hier ben ik ook heel benieuwd naarquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:20 schreef JOHANK88 het volgende:
Waarom heeft hij een hondenriem om zijn nek? Puppy play of zo? TF?
Dat was oa ik en dat had ik weer ergens gelezen of gehoord in een podcast, geen zin om de bron te gaan zoeken. Maar best een apart halssierraad en het vermoeden van het uitdragen van een vorm van liefhebberij op seksgebied lijkt mij ook geloofwaardig. Of beidenquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Iemand hier zei dat het van z'n overleden hond was.
Wie heeft dat? Het staat na posts van Leendert. Het is me niet opgevallen bvd.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:09 schreef loveli het volgende:
Walter dan toch?quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:18 schreef Firuze60 het volgende:
Dat was oa ik en dat had ik weer ergens gelezen of gehoord in een podcast, geen zin om de bron te gaan zoeken. Maar best een apart halssierraad en het vermoeden van het uitdragen van een vorm van liefhebberij op seksgebied lijkt mij ook geloofwaardig. Of beiden![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Andere topic Missquote:Op maandag 7 augustus 2023 16:02 schreef Za het volgende:
[..]
Wie heeft dat? Het staat na posts van Leendert. Het is me niet opgevallen bvd.
De huisvriend van Marian.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:02 schreef Za het volgende:
[..]
Wie heeft dat? Het staat na posts van Leendert. Het is me niet opgevallen bvd.
Marian heeft het in ieder geval bij Boulevard genoemd.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat was oa ik en dat had ik weer ergens gelezen of gehoord in een podcast, geen zin om de bron te gaan zoeken. Maar best een apart halssierraad en het vermoeden van het uitdragen van een vorm van liefhebberij op seksgebied lijkt mij ook geloofwaardig. Of beiden![]()
Oh die, vreemd, ik zal er eens op letten.quote:
Mijn zonnevlecht is weer klaar voor vanavond. Inclusief een stukje purpose.quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:39 schreef DKUp het volgende:
Als je maar blij bent met je purpose.
Mount JOY kan overal worden neergezet
quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:10 schreef Za het volgende:
[..]
Oh die, vreemd, ik zal er eens op letten.
Van het zij aanzicht is het net Don Johnson, dus daar let ik op als hij in beeld is, en dat is meestal maar een paar seconden.
Dank voor het stukje ophelderingquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
aha ok, dan kunnen we vanaf nu weer gerust slapenquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:09 schreef Tuinfluitert het volgende:
Rode halsband van huisvriend Eduardo.
Marian heeft veel opmerkingen gehad over de halsband van Eduardo, maar daar zit een heel verhaal achter, dat is eigenlijk heel verdrietig want hij heeft zijn hond niet meer, die hond was zijn alles. Hij en zijn hond die waren onafscheidelijk en uit respect had hij die halsband om en niemand begreep dit, maar dat was eigenlijk vanwege de hond, Eduardo was zo triest, zo intens hield hij van de hond. Hij zei: "deze halsband doe ik voorlopig niet meer af." Hij heeft de rode halsband een maand omgehad, dat was net tijdens de B&B Vol Liefde opnames en nu is de halsband er weer van af.
https://www.rtlboulevard.(...)band-marian-legt-het
Okee. Lieve uitleg, maar wat wil ze nu zelf met een intieme partner? Een soort zesje als Olof die in de kelder wil slapen? Lijkt mij hoogst ongemakkelijk.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:09 schreef Tuinfluitert het volgende:
Rode halsband van huisvriend Eduardo.
Marian heeft veel opmerkingen gehad over de halsband van Eduardo, maar daar zit een heel verhaal achter, dat is eigenlijk heel verdrietig want hij heeft zijn hond niet meer, die hond was zijn alles. Hij en zijn hond die waren onafscheidelijk en uit respect had hij die halsband om en niemand begreep dit, maar dat was eigenlijk vanwege de hond, Eduardo was zo triest, zo intens hield hij van de hond. Hij zei: "deze halsband doe ik voorlopig niet meer af." Hij heeft de rode halsband een maand omgehad, dat was net tijdens de B&B Vol Liefde opnames en nu is de halsband er weer van af.
https://www.rtlboulevard.(...)band-marian-legt-het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |