Heel Leendert z'n slaapkamerplafond kleurt violetquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:15 schreef PirE het volgende:
Straks komt de spermalamp uit de handtas van Niesje Geus.
Ja je ziet het er aan afquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Corina denkt: ik wil ook weg, hoe vertel ik dit
Ook niet echt spiritueel, vrij gesloten zelfs.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:20 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja, Walter is gewoon vrij egoïstisch ingesteld.
Die spirituele zweverij is puur een valstrik om ze het nest in te krijgenquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook niet echt spiritueel, vrij gesloten zelfs.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:25 schreef JOHANK88 het volgende:
met die houding en dat weglopen/verstoppen mannelijke energie.
Die was misschien wel blij dat ze weer weg mochtquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ingrid is woest.
En in Thailand wordt iemand na een halve dag de wereld overvliegen retour gestuurd en die hoor je niet.
Staat nog goed op de bandenquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:28 schreef Haags het volgende:
Marian doet een jaarlijks APK´tje.
Niks mis mee.
Dan is Ingrid nog gekker dan ik dacht. Die had meteen moeten gaan want die sfeer tussen haar en Walter was tamelijk toxic.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Die was misschien wel blij dat ze weer weg mocht
Adviespunt: overmatige vloeistoflekkagequote:
Moet wel verbust wordenquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Adviespunt: overmatige vloeistoflekkage
Ja,ik snap ook niet dat ze het zo lang heeft volgehoudenquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan is Ingrid nog gekker dan ik dacht. Die had meteen moeten gaan want die sfeer tussen haar en Walter was tamelijk toxic.
Scherpquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:31 schreef JOHANK88 het volgende:
Niesje krijgt er de kriebels van. Wij van Niesje. En een beetje van Leendert.
Maar niet van Noa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |