OK, dan vraag ik mij weer af in hoeverre Eduardo teert op de gastvrijheid van Marian. Het viel mij ook op hoe graag Ed achter het stuur kroop van haar Porsche/Cayenne. Allemaal op haar rijkdom als vlooien. Maar goed, ze is niet achterlijk en maakt er een goedkoop promotiefilmpje van.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
Huisvriend Eduardo wil heel graag een leuk jong meisje.
Vrijgezelle mannen zich geen zorgen hoeven te maken over Eduardo, want hij is geen concurrent. Er speelt niets meer dan vriendschap tussen haar en surfinstructeur Eduardo, hij is gewoon echt een leuke vriend als hij surflessen gaat geven op het strand dan vraagt hij: ga je mee? Dat is voor mij ook leuk, want ik ga anders niet alleen naar het strand of een hapje eten. Dat vinden wij gewoon leuk samen. Hij is ook alleen en ik ben ook alleen, maar verder hebben wij echt geen relatie ofzo, absoluut niet nee, wij zijn echt alleen maar vrienden. Eduardo wil heel graag een leuk jong meisje, ik zei: "dan moet je maar een keer naar Nederland toekomen daar lopen er genoeg. "
https://www.rtlboulevard.(...)band-marian-legt-het
Type verkoper en dus wel passendquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:05 schreef loveli het volgende:
Ik trek Ed niet zo goed, hij praat heel veel over heel weinig.
Maar misschien past dat wel bij Marian.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:05 schreef loveli het volgende:
Ik trek Ed niet zo goed, hij praat heel veel over heel weinig.
Maar misschien past dat wel bij Marian.
Alle meiden wel.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:33 schreef JOHANK88 het volgende:
Yamie-Lee ontsnapt, terug naar huis. Die kan wel een leukere vriend krijgen dan Bram.
Walter heeft gewoon last van zichzelf.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
“Het speelveld van Walter.”
Zo kun je het idd noemen.
En ook vandaag heeft Walter last van zijn verkoudheid en te weinig tijd voor zichzelf, last van z’n knie.
Hij kreeg denk ik veel energie van Anne en Claudia, die alles dolblij en enthousiast mee wilden doenquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Zo blij als het in het begin was, zo MOE is hij nu.
Hij zou er in totaal 7 over de vloer krijgen en dit is nummer 4, geloof ik?quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel vrouwen komen hierna nog? Straks heeft Leendert geen kaarten meer.
Vermoeiende vrouw.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:41 schreef JOHANK88 het volgende:
Een kelder is een no go! Ze ziet vreselijke scenario's voor zich
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |