SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toch wel,nice!quote:Op maandag 10 juli 2023 00:45 schreef freaky40 het volgende:
De eerste 6! afleveringen staan inmiddels live. Veel kijkplezier, let's go!
Veel kijkplezier!quote:Op maandag 10 juli 2023 12:01 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
De eerste 6 afleveringen staan erop
vziw mag je in het videoland topic juist wel alles bespreken en in het normale topic volgt het gewoon de uitzendingen.quote:
Je ziet toch dat er videoland in de TT staat?quote:
ik zie alleen dit topic hierover, en voordat ik alle aal gezeik krijg denk ik vraag ik het ff.quote:Op maandag 10 juli 2023 15:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Je ziet toch dat er videoland in de TT staat?
Thanks!quote:Op maandag 10 juli 2023 13:25 schreef Vuvuzelala het volgende:
De productie probeert dit seizoen niet te verbergen hoe nep alles is, die filmpjes van het kijken naar de inzendingen zijn overduidelijk een half uur voor de aankomst van de 1e gast gefilmd..
En dat "liften" van dat meisje in afl2. dat is gewoon een taxi waar ze in stapt uiteindelijk.
[..]
vziw mag je in het videoland topic juist wel alles bespreken en in het normale topic volgt het gewoon de uitzendingen.
Hier als je op tv kijkt Topicreeks: B&B Vol Liefdequote:Op maandag 10 juli 2023 16:55 schreef Malavita het volgende:
[..]
ik zie alleen dit topic hierover, en voordat ik alle aal gezeik krijg denk ik vraag ik het ff.
Bedankt voor de feedback...
Thanks!quote:Op maandag 10 juli 2023 17:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier als je op tv kijkt Topicreeks: B&B Vol Liefde
Zoë is een dochter van een van de lullos.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dat accent van die Zoë ben ik wel snel zat.
Verder vermakelijke mensen weer haha.
Ik hou er wel vanquote:Op maandag 10 juli 2023 17:06 schreef Kreator het volgende:
Wat een kutseizoen.
De een nog wereldvreemder dan de ander. Ze hebben echt alleen maar extreme mensen uitgezocht. Zonde.
Die kerel is ook een engerdquote:Op maandag 10 juli 2023 19:30 schreef Soury het volgende:
Die Anne en andere muts met dat gore haar als medusaZweef teven galore
Die meid Zoie met rollende R doet het ook. Matchquote:Op maandag 10 juli 2023 20:28 schreef Platina het volgende:
Wat is die Joy vermoeiend. Om de vier woorden wat Engels ertussendoor.
Een match gemaakt in heaven. Jij bent right.quote:Op maandag 10 juli 2023 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Die meid Zoie met rollende R doet het ook. Match
Jij zou geen part of the movement willen uitmaken van zijn crew op mount joy?quote:Op maandag 10 juli 2023 20:28 schreef Platina het volgende:
Wat is die Joy vermoeiend. Om de vier woorden wat Engels ertussendoor.
Zolang je maar in de visie past.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jij zou geen part of the movement willen uitmaken van zijn crew op mount joy?
Het moet wel in a way evolven. A dsrs is er geen right vibe.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jij zou geen part of the movement willen uitmaken van zijn crew op mount joy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |