Ik vond het wel weer een memorable aflevering, de donderdagaflevering. Sylwia in haar niemendalletje dartelend voor Ilya en dan die oerdegelijk ietwat zwarten kousenkerk-waardige Monique die zowat van haar stokje ging bij de aanblik van dit tafereeltje was een top scene in deze soap.
Erik in gloria over het vertrek van Rob, waar Ingrid buiten met de 1-1 met de productie/camera nog even duidelijk maakt dat er geen vlinders zijn voor Erik, maar bij Erik overduidelijk wel. Dat worden nog lastige afleveringen als dat echt niet gaat komen bij haar, en ik kan me het ook niet meer voorstellen eigenlijk. Dat is er of het is er niet en ze zijn nu al zolang bij elkaar dat de kans steeds kleiner wordt...
Die rare Petra bij Petra opgebokt en daar werd ze behoorlijk zuur van. Beetje boel issues dat mens. Ingeborg gaat het daar ook niet redden. Het is al duidelijk dat Lieske het moet gaan worden.
Rob wilde bijna Margot gaan bellen om terug te komen, toen de nieuwe en tevens laatste(?) deelnemer zich bij hem melden. De eveneens oerdegelijke en burgerlijke Drontenaar. Dacht even te zien dat hij haar wel bijzonder leuk vond maar toen hij ook merkte dat ze wel erg saai en burgerlijke gedachten er op na hield, begon hij toch te twijfelen zo leek het. Margot haar kans schieten dus weer omhoog, dus misschien toch die plottwist nog in de maak dat zij weer richting Frankrijk komt.
Oja, ik open niet.
Allemaal cabaretteketet!