Toch wel weer een tegenvaller alle gelukte stellen, wel 1 stel meer nog bij elkaar dan vorig seizoen dus het track record stijgt. Die Dick was dus net zo'n probleem geval als die Mike vorige zomer. En dat het niet goed zou gaan met Bart en Eveline kon je ook al van mijlen ver zien aan komen, hij zo'n Gooische gladjakker en zag hem al met Gordon koketteren van de week op de socials dus dan weet je al in welke kringen hij zich begeeft. Vond hem trouwens wat zuurtjes reageren op het nieuws dat Eveline iemand anders heeft ontmoet. En nu maar afwachten of de geslaagde stellen (nog) bij elkaar zijn na de reünie, daar zitten ook al 2 weken tussen inmiddels. Ik denk dat Illya en Sylwia een minder sterke match zijn dan Daniel en Danique, dus het trackrecord zal misschien nog wel gedurende de weken/maanden dalen naar 1 of misschien ook wel gewoon 0. Uiteindelijk zitten we natuurlijk gewoon naar een TV show te kijken voor het vermaak maar niet de illusie hebben, dat er echt stellen overblijven die tot in de eeuwigheid bij elkaar zullen blijven, die illusie heb ik in ieder geval niet. Kijk maar naar Mike en Denise uit Een Winter Vol, dat is ook al weer uit elkaar las ik via de juice kanalen. Eigenlijk is het niet anders dan bij een programma als MAFS, daar blijft ook altijd maar 1 misschien 2 stellen getrouwd. En zelfs het track record van een dagelijks programma als Lang Leven de Liefde is ook erg laag. Misschien dat programma's die niet perse over dating gaan zoals RLS's als De Bondgenoten en voorheen Utopia een groter track record hebben van stellen die hier uit voortgekomen zijn en die nu nog steeds bij elkaar zijn.
Die Renske vond ik trouwens overdreven vrolijk reageren op haar idiote optreden in dit seizoen overigens, vatzige armpjes de lucht in. Net of ze alle kritiek op haar gedrag weglachte.
Vond deze reünie leuker dan vorig jaar, moet zeggen dat Leonie ter Braak het ook beter deed. Ze heeft altijd iets kils over zich, iets boers maar dat viel nu wel mee.
Allemaal cabaretteketet!