Die wil meteen samenwonen. Bram wil eens per maand een weekendje samen.quote:
En toch voel ik dat het goed zit, gebaseerd op mijn onderbuik.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die wil meteen samenwonen. Bram wil eens per maand een weekendje samen.
Ook je zonnevlecht?quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En toch voel ik dat het goed zit, gebaseerd op mijn onderbuik.
Ach, die nederlandse meid vorig seizoen (of 2 seizoenen terug?) liet haar mannen eerst een helequote:Op maandag 7 augustus 2023 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je laat eerst iemand in de tuin werken en dan bedanken
Oke Marian
Omdat er geen romantische klik is met Olov.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:49 schreef JOHANK88 het volgende:
Maar ik wil Marian wel graag iets anders zien doen dan in die zitzak liggen. Waarom gaat ze niet
met Olov eens iets leuks doen?
Weg dan met die man, dit gaat veel te lang duren.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat er geen romantische klik is met Olov.
Nee ik heb geen haast.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Weg dan met die man, dit gaat veel te lang duren.
Je waardeert dit leuke programma nietquote:
Ja, en hebben ze dat niet ook al besproken? Maar ze zouden het nog even aankijken of zo?quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat er geen romantische klik is met Olov.
Hoe zou ze aan haar geld zijn gekomen?quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:49 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ach, die nederlandse meid vorig seizoen (of 2 seizoenen terug?) liet haar mannen eerst een hele
woonwagen opknappen voordat ze iemand naar huis stuurde![]()
Maar ik wil Marian wel graag iets anders zien doen dan in die zitzak liggen. Waarom gaat ze niet
met Olov eens iets leuks doen?
Als die andere een eikel blijkt te zijn… ze gaat voor karakter.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:53 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ja, en hebben ze dat niet ook al besproken? Maar ze zouden het nog even aankijken of zo?
Misschien dat ze tegen hem heeft gezegd 'blijf gewoon nog even, je bent een aardige man
(en je werkt hard) dus je mag best nog een weekje blijven'.
Hoewel ik niet zo goed snap wat er voor hem nog in zit. Hij slaapt al in het ketelhok en doet
alle klusjes, hij is nog maar 1 stap weg van letterlijk de deurmat te zijn in die toko.
Dat wel, de meeste deelnemers dit seizoen zijn Meh.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je waardeert dit leuke programma niet
Ik gun het hem wel hoorquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als die andere een eikel blijkt te zijn… ze gaat voor karakter.
Eensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |