Oh ja, dat was helemaal aan de bakquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:49 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ach, die nederlandse meid vorig seizoen (of 2 seizoenen terug?) liet haar mannen eerst een hele
woonwagen opknappen voordat ze iemand naar huis stuurde![]()
Maar ik wil Marian wel graag iets anders zien doen dan in die zitzak liggen. Waarom gaat ze niet
met Olov eens iets leuks doen?
Ik vermoed hier iets dat je onderschat, Marian was een rijke weduwe begreep ik en die heeft haar begin' of geerfd kapitaal goed geinvesteerd.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:54 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hoe zou ze aan haar geld zijn gekomen?
Niet met hard werken in ieder geval.
No way dat ze dit zelf heeft opgebouwd.
Niesje zoekt het huis van Marian.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:58 schreef JOHANK88 het volgende:
ik ga hierover nadenken. een kelder kan dus een dealbreaker zijn voor een toekomstige relatie. interessant.
Dat zoeken ze bijna allemaal.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niesje zoekt het huis van Marian.
Logisch toch. Je emigreert niet voor deze deprimerende bende of een zweethut in Thailand.quote:
1 of 2 was genoeg geweest maar zij heeft een hele powerpoint presentatie over alle gebreken aan de b&b en leendert zelfquote:
Precies, alleen Marian heeft er echt iets van gemaakt.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Logisch toch. Je emigreert niet voor deze deprimerende bende of een zweethut in Thailand.
Gewoon een ‘meer verzorgde B&B’ was eerlijk genoeg geweest, maar ik vind dingen dan al snel zielig.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:01 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
1 of 2 was genoeg geweest maar zij heeft een hele powerpoint presentatie over alle gebreken aan de b&b en leendert zelf
Dat op tv doen is gewoon lelijk.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon een ‘meer verzorgde B&B’ was eerlijk genoeg geweest, maar ik vind dingen dan al snel zielig.
quote:
Een vies kleedje.quote:
Lijkt me overigens wel een druk leven, een B&B runnen, zeker met veel grond en meerdere huisjes.quote:
Zelfs als je gewoon alleen maar kamers hebt, zoals Debbie in Italie vorig jaar, dan lijkt het me veel.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lijkt me overigens wel een druk leven, een B&B runnen, zeker met veel grond en meerdere huisjes.
De meeste gasten zijn imo te leuk voor de B&B eigenaren.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:11 schreef Breekfast het volgende:
Die nieuwe vrouw lijkt mij eerlijk gezegd veel te leuk voor Bram.
Nou bij Niesje heb ik mijn twijfelsquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De meeste gasten zijn imo te leuk voor de B&B eigenaren.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Suus scheelt maar een jaar of 14 met die nieuwe ouwe.
Eens!quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou bij Niesje heb ik mijn twijfels
Regie zal vast aangeven die graag even te bekijken.quote:
Oh verkeerd verstaan danquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Een vies kleedje.
Onverzorgde nagels.
Ik begreep niet dat de nagels op het kleed lagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |