abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210220153
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 23:23 schreef MaJo het volgende:

Ik heb nu een week gekeken en dit is mijn analyse:

Bram: zanger van Direct
Joy: heeft bindingsangst
Petri: valt op vrouwen
Debbie: te zelfstandig voor een relatie
Martijn: viesdik maar wel een slanke jonge meid willen
Marian: heel lief maar mijn God, ze ziet eruit als in de tachtig :X
Walter: heb ik te weinig van gezien
Leendert: lijkt een goedzak maar is eigenlijk een geilaard
Gedeeltelijk eens.

Bram - een heel naar mannetje
Joy - geen flauw idee
Petri- onverdraaglijke chagrijnigheid
Debbie - een akelige dame
Martijn - geen enkel probleem mee
Marian - zegt dat Olof een 6 is :N
Walter - heeft voor de beste tv gezorgd icm C&A
Leendert - een saaie best knappe oude man
pi_210220277
quote:
What on earth is een zonnevlecht :?

Ik heb nu een week gekeken en dit is mijn analyse:

Bram: zanger van Direct
Joy: heeft bindingsangst
Petri: valt op vrouwen
Debbie: te zelfstandig voor een relatie
Martijn: viesdik maar wel een slanke jonge meid willen
Marian: heel lief maar mijn God, ze ziet eruit als in de tachtig :X
Walter: heb ik te weinig van gezien
Leendert: lijkt een goedzak maar is eigenlijk een geilaard

Mis ik dan nog iemand? Dan heeft diegene geen indruk gemaakt :P
Ik heb dat vaker voorbij zien komen, dat Petri misschien op vrouwen zou vallen. Dat vind ik wat flauw. Ze heeft kort haar, komt kordaat over, stelt eisen aan een kerel en moet dus een pot zijn?

En ik zie ook niet in hoe iemand te zelfstandig voor een relatie zou kunnen zijn. Debbie is net als Petri kritisch en groot gelijk hebben ze. Van de kerels die op beiden afkomen, kan ik ook niet enthousiast worden. Paul is de uitzondering.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_210220284
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 06:08 schreef Za het volgende:

[..]
Gedeeltelijk eens.

Bram - een heel naar mannetje
Joy - geen flauw idee
Petri- onverdraaglijke chagrijnigheid
Debbie - een akelige dame
Martijn - geen enkel probleem mee
Marian - zegt dat Olof een 6 is :N
Walter - heeft voor de beste tv gezorgd icm C&A
Leendert - een saaie best knappe oude man
Olof is een goedzak, maar laten we wel wezen: hij is erg simpel en z’n enige bijdrage aan gesprekken is dat hij onverstaanbaar namompelt wat anderen zeggen. Het lijkt me een leuke man om als buurman te hebben, maar als geliefde? Nee.
pi_210220286
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 22:49 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Gister in het voorstukje van vandaag leek het alsof Han er heel lang stond en dat het heel ongemakkelijk was en ze niet wisten wat hij kwam doen. In de aflevering van vandaag is dat er helemaal uit gehaald.
Viel me ook op, heel raar.
pi_210220861
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 07:15 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Olof is een goedzak, maar laten we wel wezen: hij is erg simpel en z’n enige bijdrage aan gesprekken is dat hij onverstaanbaar namompelt wat anderen zeggen. Het lijkt me een leuke man om als buurman te hebben, maar als geliefde? Nee.
Is toch prima?
Mee doen is belangrijker dan winnen!
  Moderator woensdag 9 augustus 2023 @ 09:07:03 #131
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_210220997
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 07:12 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik heb dat vaker voorbij zien komen, dat Petri misschien op vrouwen zou vallen. Dat vind ik wat flauw. Ze heeft kort haar, komt kordaat over, stelt eisen aan een kerel en moet dus een pot zijn?

En ik zie ook niet in hoe iemand te zelfstandig voor een relatie zou kunnen zijn. Debbie is net als Petri kritisch en groot gelijk hebben ze. Van de kerels die op beiden afkomen, kan ik ook niet enthousiast worden. Paul is de uitzondering.
Ik vind het wat flauw dat je me zo woorden in de mond legt. Het is namelijk niet alleen haar uiterlijk, ik heb het idee dat ze ongelukkig is omdat ze niet helemaal zichzelf kan zijn. Volgens mij zit er een leuke vrouw achter dit chagrijn.

Ik denk dat als je jarenlang zo zelfstandig hebt geleefd dat het moeilijk is om dan nog een relatie aan te gaan. Ik zag dat ook bij mijn schoonmoeder, die was er zo aan gewend om dingen op haar manier te doen dat het haar niet meer lukte om zich te schikken naar een ander. En dat kan ik me heel goed voorstellen :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_210221014
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 08:53 schreef dezomervoorbij het volgende:

[..]
Is toch prima?
Ja, niks mis mee.
Go hard or go home
pi_210221050
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 09:07 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het wat flauw dat je me zo woorden in de mond legt. Het is namelijk niet alleen haar uiterlijk, ik heb het idee dat ze ongelukkig is omdat ze niet helemaal zichzelf kan zijn. Volgens mij zit er een leuke vrouw achter dit chagrijn.
Joh dat is vast zo'n feministje met haar op de tanden en kortpittig kapsel. Petri heeft gewoon een mannelijke energie. Het zou niet verrassend zijn als een pot zou zijn. :)

Zij voldoet aan de stereotype pot. :Y Daar moet je niet woke over gaan doen. :W
pi_210221102
quote:
What on earth is een zonnevlecht :?

Je derde chakra!

quote:
Manipura chakra betekent letterlijk stad van juwelen. Het woord Manipura wordt in twee stukken opgedeeld, het eerste deel Mani betekent juwelen en het tweede deel pura betekent stad. Andere benamingen voor het derde chakra zijn zonnevlecht chakra, solar plexus chakra, navel chakra, buik chakra of gele chakra.
Mensen die daar last van hebben, hebben gewoon buikpijn dus :P
  woensdag 9 augustus 2023 @ 09:52:36 #135
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_210221481
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 07:12 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ze nodigt ze zelf uit heh.
En dan worden ze door zo'n sacherijnig wijf ontvangen.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_210221552
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 07:15 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Hij past niet bij een type als Marian vind ik, omdat zij heel erg van het luxe leventje is. Olof is een ouwe schipper en kan in elke situatie / omgeving aarden, ook als dat zeer belabberde omstandigheden zijn (het ketelhok).

Hij is het meest gebaat bij een meegaande vrouw waarbij hij het initiatief kan/moet nemen.
Olof O+
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_210221629
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 09:52 schreef matthijst het volgende:

[..]
Ze nodigt ze zelf uit heh.
En dan worden ze door zo'n sacherijnig wijf ontvangen.
Het is inderdaad wel apart dat je deze mannen selecteert terwijl je weet dat ze qua uiterlijk en voorkomen al helemaal je type niet zijn, maar het zal ook een stukje regie zijn gok ik zo. Of die andere mannen waren nog minder hun type _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_210222093
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 09:59 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Hij past niet bij een type als Marian vind ik, omdat zij heel erg van het luxe leventje is. Olof is een ouwe schipper en kan in elke situatie / omgeving aarden, ook als dat zeer belabberde omstandigheden zijn (het ketelhok).

Hij is het meest gebaat bij een meegaande vrouw waarbij hij het initiatief kan/moet nemen.
Olof O+
Ik zou exact het tegenovergestelde zeggen: hij past uitstekend bij een vrouw die initiatief neemt, want hij vindt alles best.

Overigens denk ik dat de combinatie tussen luxepoes en eenvoudige man prima kan werken. Ik vind Olof voor Marian leuker dan die verkoper.
pi_210222121
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 10:05 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Het is inderdaad wel apart dat je deze mannen selecteert terwijl je weet dat ze qua uiterlijk en voorkomen al helemaal je type niet zijn, maar het zal ook een stukje regie zijn gok ik zo. Of die andere mannen waren nog minder hun type _O-
Ik vermoed dat laatste, waarschijnlijk in combinatie met een voorselectie door het productieteam. Anders zou Martijn bijvoorbeeld alleen slanke dames hebben uitgenodigd en Walter jonge dames.
pi_210222130
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 10:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik zou exact het tegenovergestelde zeggen: hij past uitstekend bij een vrouw die initiatief neemt, want hij vindt alles best.

Overigens denk ik dat de combinatie tussen luxepoes en eenvoudige man prima kan werken. Ik vond Olof voor Marian leuker dan die verkoper.
Olof kan er prima mee leven als hij de rest van z'n leven in de machinekamer kan blijven liggen en af en toe wat klusjes moet doen onder de Portugese zon.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_210222261
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 10:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Eens.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_210223133
Ik kan nog best begrijpen dat Olof graag in dat hok ligt. Hij heeft wel lekker zijn privacy en kan 'smorgens zijn gang gaan zonder dat hij iemand wakker maakt, stoort of tegen komt. En het bed ligt blijkbaar juist goed voor zijn rug.
  Vis een optie? woensdag 9 augustus 2023 @ 12:04:20 #143
70532 loveli
N
pi_210223252
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 10:39 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik vermoed dat laatste, waarschijnlijk in combinatie met een voorselectie door het productieteam. Anders zou Martijn bijvoorbeeld alleen slanke dames hebben uitgenodigd en Walter jonge dames.
De slankste ging het snelst weg.
crap in = crap out
  woensdag 9 augustus 2023 @ 12:13:53 #144
267443 Cue_
Cuecumbergirl
  Moderator woensdag 9 augustus 2023 @ 12:16:38 #145
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_210223425
Wacht, er zijn twee seizoenen hiervoor? Ik dacht dat dit de tweede was. Toch maar eens NL Ziet gaan aanschaffen, dan kun je alles terugkijken toch? :9
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 9 augustus 2023 @ 12:17:20 #146
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210223436
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 12:16 schreef MaJo het volgende:
Wacht, er zijn twee seizoenen hiervoor? Ik dacht dat dit de tweede was. Toch maar eens NL Ziet gaan aanschaffen, dan kun je alles terugkijken toch? :9
Videoland denk ik
Laffe huichelaar
  woensdag 9 augustus 2023 @ 12:18:17 #147
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_210223449
Op videoland zijn de eerste 2 seizoenen terug te kijken
  Moderator woensdag 9 augustus 2023 @ 12:37:42 #148
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_210223768
Ah ok, Videoland it is ^O^

Ik vind het wel lastig tegenwoordig met al die streamingdiensten. We hebben al Netflix, HBO en Apple TV. Het loopt inmiddels flink in de papieren :X
pi_210224038
quote:
Ik moet zeggen dat het per seizoen minder leuk wordt. Natuurlijk is het reclame voor de B&B, maar je zal meer en meer van die joy types krijgen. Daar zit niemand op te wachten.
  woensdag 9 augustus 2023 @ 13:09:10 #150
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210224363
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 12:52 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Ik moet zeggen dat het per seizoen minder leuk wordt. Natuurlijk is het reclame voor de B&B, maar je zal meer en meer van die joy types krijgen. Daar zit niemand op te wachten.
Vreselijk :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')