heerlijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Walter: ik voel spanning
Corina: het voelt vertrouwd
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:34 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ow ja, dat klopt! Dat is juist het meest misselijke dat ze steeds doet.
Ik schrok van wat je schreef…quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Diana echt prima bij Martijn passen. Jammer dat hij haar niks vindt.
Het ging even mis.quote:
Andersom ook…quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
Joy is geïrriteerd en wordt hondsmoe van Babette.
Babette gaat hopelijk naar huis.quote:
Ik zag wat er voor Happy Happy Joy Joy aankomt, die gaat z'n emotionele support niet meer aan Babette verspillen…quote:
Als Babette de deur uitloopt komen precies de nieuwe dames.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag wat er voor Happy Happy Joy Joy aankomt, die gaat z'n emotionele support niet meer aan Babette verspillen…
En dan drowning en would not lend a hand....quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I can feel it in the air tonight…
Lekker zweven.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:32 schreef R-woud93 het volgende:
Zal moffel ook in de avond als hij zijn broek uit doet tegen zijn piertje praten?
Toen ik dit las vermoedde ik al dat je het niet bij “af en toe eens een uurtje” zou kunnen houden.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:47 schreef Blues het volgende: Wij zijn er ook aan begonnen. Omdat werkelijk iedereen het er op mijn werk over heeft
![]()
1e 2 afl bekeken en teruggelezen tot daar. Leuk kijkvoer om af en toe eens een uurtje mee stuk te slaan
![]()
Ja! Dat was echt een sterk staaltje montage. Waarom zou dat er alsnog uitgehaald zijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:49 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Gister in het voorstukje van vandaag leek het alsof Han er heel lang stond en dat het heel ongemakkelijk was en ze niet wisten wat hij kwam doen. In de aflevering van vandaag is dat er helemaal uit gehaald. rtl boulevard had zelfs een filmpje over de 'rommelige aankomst' van Han. Maar die heeft nu een 502 bad gateway.....
Aangezien ze er hetzelfde uitzien zal hij daar geen moeite mee hebben denk ikquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat zal de zanger van Direct leuk vinden om te horen.
Jouw tv heeft geen geluid, begrijp ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aangezien ze er hetzelfde uitzien zal hij daar geen moeite mee hebben denk ik
Gedeeltelijk eens.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:23 schreef MaJo het volgende:
Ik heb nu een week gekeken en dit is mijn analyse:
Bram: zanger van Direct
Joy: heeft bindingsangst
Petri: valt op vrouwen
Debbie: te zelfstandig voor een relatie
Martijn: viesdik maar wel een slanke jonge meid willen
Marian: heel lief maar mijn God, ze ziet eruit als in de tachtig
Walter: heb ik te weinig van gezien
Leendert: lijkt een goedzak maar is eigenlijk een geilaard
Ik heb dat vaker voorbij zien komen, dat Petri misschien op vrouwen zou vallen. Dat vind ik wat flauw. Ze heeft kort haar, komt kordaat over, stelt eisen aan een kerel en moet dus een pot zijn?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:23 schreef MaJo het volgende:
What on earth is een zonnevlecht
Ik heb nu een week gekeken en dit is mijn analyse:
Bram: zanger van Direct
Joy: heeft bindingsangst
Petri: valt op vrouwen
Debbie: te zelfstandig voor een relatie
Martijn: viesdik maar wel een slanke jonge meid willen
Marian: heel lief maar mijn God, ze ziet eruit als in de tachtig
Walter: heb ik te weinig van gezien
Leendert: lijkt een goedzak maar is eigenlijk een geilaard
Mis ik dan nog iemand? Dan heeft diegene geen indruk gemaakt
Olof is een goedzak, maar laten we wel wezen: hij is erg simpel en z’n enige bijdrage aan gesprekken is dat hij onverstaanbaar namompelt wat anderen zeggen. Het lijkt me een leuke man om als buurman te hebben, maar als geliefde? Nee.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 06:08 schreef Za het volgende:
[..]
Gedeeltelijk eens.
Bram - een heel naar mannetje
Joy - geen flauw idee
Petri- onverdraaglijke chagrijnigheid
Debbie - een akelige dame
Martijn - geen enkel probleem mee
Marian - zegt dat Olof een 6 is![]()
Walter - heeft voor de beste tv gezorgd icm C&A
Leendert - een saaie best knappe oude man
Viel me ook op, heel raar.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:49 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Gister in het voorstukje van vandaag leek het alsof Han er heel lang stond en dat het heel ongemakkelijk was en ze niet wisten wat hij kwam doen. In de aflevering van vandaag is dat er helemaal uit gehaald.
Is toch prima?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 07:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Olof is een goedzak, maar laten we wel wezen: hij is erg simpel en z’n enige bijdrage aan gesprekken is dat hij onverstaanbaar namompelt wat anderen zeggen. Het lijkt me een leuke man om als buurman te hebben, maar als geliefde? Nee.
Ik vind het wat flauw dat je me zo woorden in de mond legt. Het is namelijk niet alleen haar uiterlijk, ik heb het idee dat ze ongelukkig is omdat ze niet helemaal zichzelf kan zijn. Volgens mij zit er een leuke vrouw achter dit chagrijn.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 07:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb dat vaker voorbij zien komen, dat Petri misschien op vrouwen zou vallen. Dat vind ik wat flauw. Ze heeft kort haar, komt kordaat over, stelt eisen aan een kerel en moet dus een pot zijn?
En ik zie ook niet in hoe iemand te zelfstandig voor een relatie zou kunnen zijn. Debbie is net als Petri kritisch en groot gelijk hebben ze. Van de kerels die op beiden afkomen, kan ik ook niet enthousiast worden. Paul is de uitzondering.
Joh dat is vast zo'n feministje met haar op de tanden en kortpittig kapsel. Petri heeft gewoon een mannelijke energie. Het zou niet verrassend zijn als een pot zou zijn.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:07 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het wat flauw dat je me zo woorden in de mond legt. Het is namelijk niet alleen haar uiterlijk, ik heb het idee dat ze ongelukkig is omdat ze niet helemaal zichzelf kan zijn. Volgens mij zit er een leuke vrouw achter dit chagrijn.
Je derde chakra!quote:
Mensen die daar last van hebben, hebben gewoon buikpijn dusquote:Manipura chakra betekent letterlijk stad van juwelen. Het woord Manipura wordt in twee stukken opgedeeld, het eerste deel Mani betekent juwelen en het tweede deel pura betekent stad. Andere benamingen voor het derde chakra zijn zonnevlecht chakra, solar plexus chakra, navel chakra, buik chakra of gele chakra.
Ze nodigt ze zelf uit heh.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 07:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En ik zie ook niet in hoe iemand te zelfstandig voor een relatie zou kunnen zijn. Debbie is net als Petri kritisch en groot gelijk hebben ze. Van de kerels die op beiden afkomen, kan ik ook niet enthousiast worden. Paul is de uitzondering.
Hij past niet bij een type als Marian vind ik, omdat zij heel erg van het luxe leventje is. Olof is een ouwe schipper en kan in elke situatie / omgeving aarden, ook als dat zeer belabberde omstandigheden zijn (het ketelhok).quote:Op woensdag 9 augustus 2023 07:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Olof is een goedzak, maar laten we wel wezen: hij is erg simpel en z’n enige bijdrage aan gesprekken is dat hij onverstaanbaar namompelt wat anderen zeggen. Het lijkt me een leuke man om als buurman te hebben, maar als geliefde? Nee.
Het is inderdaad wel apart dat je deze mannen selecteert terwijl je weet dat ze qua uiterlijk en voorkomen al helemaal je type niet zijn, maar het zal ook een stukje regie zijn gok ik zo. Of die andere mannen waren nog minder hun typequote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:52 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ze nodigt ze zelf uit heh.
En dan worden ze door zo'n sacherijnig wijf ontvangen.
Ik zou exact het tegenovergestelde zeggen: hij past uitstekend bij een vrouw die initiatief neemt, want hij vindt alles best.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hij past niet bij een type als Marian vind ik, omdat zij heel erg van het luxe leventje is. Olof is een ouwe schipper en kan in elke situatie / omgeving aarden, ook als dat zeer belabberde omstandigheden zijn (het ketelhok).
Hij is het meest gebaat bij een meegaande vrouw waarbij hij het initiatief kan/moet nemen.
Olof
Ik vermoed dat laatste, waarschijnlijk in combinatie met een voorselectie door het productieteam. Anders zou Martijn bijvoorbeeld alleen slanke dames hebben uitgenodigd en Walter jonge dames.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel apart dat je deze mannen selecteert terwijl je weet dat ze qua uiterlijk en voorkomen al helemaal je type niet zijn, maar het zal ook een stukje regie zijn gok ik zo. Of die andere mannen waren nog minder hun type
Olof kan er prima mee leven als hij de rest van z'n leven in de machinekamer kan blijven liggen en af en toe wat klusjes moet doen onder de Portugese zon.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou exact het tegenovergestelde zeggen: hij past uitstekend bij een vrouw die initiatief neemt, want hij vindt alles best.
Overigens denk ik dat de combinatie tussen luxepoes en eenvoudige man prima kan werken. Ik vond Olof voor Marian leuker dan die verkoper.
Eens.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou exact het tegenovergestelde zeggen: hij past uitstekend bij een vrouw die initiatief neemt, want hij vindt alles best.
De slankste ging het snelst weg.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vermoed dat laatste, waarschijnlijk in combinatie met een voorselectie door het productieteam. Anders zou Martijn bijvoorbeeld alleen slanke dames hebben uitgenodigd en Walter jonge dames.
Videoland denk ikquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:16 schreef MaJo het volgende:
Wacht, er zijn twee seizoenen hiervoor? Ik dacht dat dit de tweede was. Toch maar eens NL Ziet gaan aanschaffen, dan kun je alles terugkijken toch?
Ik moet zeggen dat het per seizoen minder leuk wordt. Natuurlijk is het reclame voor de B&B, maar je zal meer en meer van die joy types krijgen. Daar zit niemand op te wachten.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:13 schreef Cue_ het volgende:
https://www.ad.nl/show/vi(...)bfe601d91e9200bbf3b1
Nieuw seizoen
Vreselijkquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het per seizoen minder leuk wordt. Natuurlijk is het reclame voor de B&B, maar je zal meer en meer van die joy types krijgen. Daar zit niemand op te wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |