Ik dacht dit doet mij denken aan iets, en dit is hetquote:
als je niet weet wat emotionele support is (ondanks dat je al zoveel hebt geleefd en meegemaakt en begrepen),quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:49 schreef Stepperoller het volgende:
Wat kun je voor rare dingen achter emotionele support zoeken dan?
Maar Joy had alle denkbare journeys toch al afgelegdquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:52 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
als je niet weet wat emotionele support is (ondanks dat je al zoveel hebt geleefd en meegemaakt en begrepen),
dan kun je daar heel veel geks achter zoeken
Joy is zo iemand die zegt "ik lees geen boeken, want die heb ik allemaal al gelezen in een vorig leven, datquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:53 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Maar Joy had alle denkbare journeys toch al afgelegd
Soms is druk ook een fijn excuus.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:02 schreef JOHANK88 het volgende:
Martijn heeft dus geen tijd voor dingen buiten zijn werk en hij legt uitvoerig uit waarom. Prima.
Maar waarom dan meedoen aan dit programma? Alleen voor promotie van zijn zaak dus?
Debbie van binnen ookquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:05 schreef Haags het volgende:
Han lacht een beetje als een boer met kiespijn.
Gelijk heeft ze.quote:
Weer een afmelding voor de reünie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Babette voelt ook fuck you en voelt ook pissig.
Babette komt nog wel voor de meiden, ofzo.quote:
Paul is ook geen aantrekkingskracht.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:13 schreef JOHANK88 het volgende:
een lief schatje met een olijk hoofd. ze heeft er dus geen zin in
PhilGodquote:
volgens mij is er bij geen enkele b&B op dit moment een gast die gaat blijven, of die een echt goede klik heeft.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Paul is ook geen aantrekkingskracht.
Gokje: geen enkele mets dit seizoen.
Idd. Ik bedoelde ook bij alle kandidaten. Gaat geen match komen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:19 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
volgens mij is er bij geen enkele b&B op dit moment een gast die gaat blijven, of die een echt goede klik heeft.
maar misschien bewaren ze de betere kandidaten voor later?
hoewel, het ligt voor minstens 50% aan de b&b eigenaren dat het allemaal niet loopt
Wij maken haar niet belachelijk met uiterlijkheden waar ze niks aan kan doen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:32 schreef JOHANK88 het volgende:
Debbie is wel heel erg moeilijk hoor. Tenminste, de kleinste dingen en gebaartjes worden
continu voorzien van negatief commentaar of belachelijk gemaakt.
Een beetje zoals wij doen met haar, zeg maar
Ow ja, dat klopt! Dat is juist het meest misselijke dat ze steeds doet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wij maken haar niet belachelijk met uiterlijkheden waar ze niks aan kan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |