Ik vond het ook een erg sympathieke vrouw, ze zag er heel goed uit voor haar leeftijd (uhhhh, Marian?) . Leendert vond ik heel goed reageren op haar feedback, twijfel echter of hij er echt wat mee doet. Ja, een vrouw zoeken die dat voor hem gaat doen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens, en hem dan niet meteen voor z'n hoofd willen stoten, ondanks haar eigen negatieve gevoelens over Leendert en z'n B&B, vond ik ook wel netjes van haar.
Het lijkt me gewoon een leuke, geordende vrouw. Niks mis mee…
Hij gaf haar een vinger en ze nam meteen z'n hele hand.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die nagels werden al bij de afwijzing aan tafel opgesomd toen Leendert nog van niks wist.
Dat was al niet chique.
Dat heeft die botte kerel ook nodig.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij gaf haar een vinger en ze nam meteen z'n hele hand.
Inclusief smerige nagels…
Ik denk niet eens dat hij echt bot is, hij heeft gewoon oogkleppen op en mist een hoop details.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat heeft die botte kerel ook nodig.
Was er maar een vonkje.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:36 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik vind Paul en Debbie een leuk stelletje!
Ik wilde net zeggen dat ze zwanger van een drieling lijkt, maar hij is ook niet erg slank. Al zie ik vaker een slanke vrouw met een man met dikke buik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:44 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
was vast weer te beklemmend voor martijn
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Joy slikt zeker vaste prik Ritalin.
Platte jongen voor een knul met adhd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |