heerlijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Walter: ik voel spanning
Corina: het voelt vertrouwd
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:34 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ow ja, dat klopt! Dat is juist het meest misselijke dat ze steeds doet.
Ik schrok van wat je schreef…quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Diana echt prima bij Martijn passen. Jammer dat hij haar niks vindt.
Het ging even mis.quote:
Andersom ook…quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
Joy is geïrriteerd en wordt hondsmoe van Babette.
Babette gaat hopelijk naar huis.quote:
Ik zag wat er voor Happy Happy Joy Joy aankomt, die gaat z'n emotionele support niet meer aan Babette verspillen…quote:
Als Babette de deur uitloopt komen precies de nieuwe dames.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag wat er voor Happy Happy Joy Joy aankomt, die gaat z'n emotionele support niet meer aan Babette verspillen…
En dan drowning en would not lend a hand....quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I can feel it in the air tonight…
Lekker zweven.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:32 schreef R-woud93 het volgende:
Zal moffel ook in de avond als hij zijn broek uit doet tegen zijn piertje praten?
Toen ik dit las vermoedde ik al dat je het niet bij “af en toe eens een uurtje” zou kunnen houden.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:47 schreef Blues het volgende: Wij zijn er ook aan begonnen. Omdat werkelijk iedereen het er op mijn werk over heeft
![]()
1e 2 afl bekeken en teruggelezen tot daar. Leuk kijkvoer om af en toe eens een uurtje mee stuk te slaan
![]()
Ja! Dat was echt een sterk staaltje montage. Waarom zou dat er alsnog uitgehaald zijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:49 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Gister in het voorstukje van vandaag leek het alsof Han er heel lang stond en dat het heel ongemakkelijk was en ze niet wisten wat hij kwam doen. In de aflevering van vandaag is dat er helemaal uit gehaald. rtl boulevard had zelfs een filmpje over de 'rommelige aankomst' van Han. Maar die heeft nu een 502 bad gateway.....
Aangezien ze er hetzelfde uitzien zal hij daar geen moeite mee hebben denk ikquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat zal de zanger van Direct leuk vinden om te horen.
Jouw tv heeft geen geluid, begrijp ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aangezien ze er hetzelfde uitzien zal hij daar geen moeite mee hebben denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |