Welkom in Casa Santangelo.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Debbie adelijkheid
Ik vind haar een redelijk no-nonsense blij ei.
Edit: oh, seizoen 1. Dat kan ik me niet meer herinneren
Ik hoor hier nog al-tijd haar specifieke stem en uitspraak bij.quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit doet me dan weer aan de snackbarhouder Boy Bensdorp denken:
Ja!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoor hier nog al-tijd haar specifieke stem en uitspraak bij.
https://www.rtlboulevard.(...)band-marian-legt-hetquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:12 schreef Bever_NL het volgende:
Olof aardige kerel maar Marian wilt in haar paleis geen vent die zich het prettigst voelt als hij in de machine-kamer mag slapen. Die sales in misschien wel het beste voor haar. Komt relatief jong over maar lijkt ook wel een beetje de gespeelde over-sympathieke eikel.
Jammer dat die personal trainer, pool-boy met hondenband homo is, want deze had tegen eenvoudige kost & inwoning de rol van partner - toyboy graag opzich genomen.
Is het niet gewoon het gevoel van 'een steen in je maag' hebben?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Je derde chakra!
[..]
Mensen die daar last van hebben, hebben gewoon buikpijn dus
Precies ditquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:12 schreef Bever_NL het volgende:
Als je iemand ontmoet heb je binnen een minuut een indruk of je deze persoon enigzins aantrekkelijk vindt of helemaal niet.
Maar na een dag weet je het wel voor 98% zeker........
Niet mee eens, tijd kan dat veranderen. Een op het eerste gezicht oerlelijke kerel kon voor mij veranderen en aantrekkelijk worden door gedrag, uitstraling en/of gemeenschappelijke humor. Andersom idemdito.quote:
Opnemen in de inboedel.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Misschien kan ze Olof er gewoon bijhouden. Daar is helemaal niks mis mee!
Ik ook, maar dan ook echt directquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Kan iedereen met columnistenaspiraties in elk geval de grammaticale basisregels omtrent de vervoeging van het werkwoord ‘willen’ nog even opfrissen?
Heel mensonvriendelijke post, maar moest er heel hard om lachen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:01 schreef tja77 het volgende:
Bram - wil zijn piellemuis in iets anders steken dan in zijn schaapjes. Lacht zelf als een bok, Suus is een schaap met een heftig Engelse vocabulair (zo nu en dan) en als ze elke maand een poosje oprot, kan het wel wat worden tussen die 2. Suus zal zich in Nederland regelmatig nice laten aanduwen door skaterboyz en zal ook stoked heel wat afscharen met skatergirlz.
Joy - vage zweverige gast die niet weet wat hij wilt, probeert indruk te maken met z’n overhemd dat net wat te ver openstaat. Hij is rechtstreeks weggelopen uit Jungleboek en is opgevoed door z’n hontenroedel, mist daardoor elk stukje sociale ontwikkeling benodigd voor een duurzame relatie. Hij wil het liefst een kut zonder aanhangsels.
Petri- kruising tussen Elly Lust en Simone Kleinsma maar dan met een chronisch ochtendhumeur. Betweterige chagrijnige einzelgänger waar je als man zijnde het beste met een flinke boog omheen loopt. Ze zal best lief zijn (als ze slaapt) maar geen enkele man zit te wachten op haar chagrijnige kop in de ochtend. Bij binnenkomst ben je als man meteen kansloos vanwege de stempel die ze overal op MOET drukken.
Debbie - aantrekkelijke goed opgedroogde vrouw met flinke bos hout voor de deur. Ze zoekt een knappe man die haar zo nu en dan finaal uit elkaar trekt en dan weer oprot een type poolboy/houthakker. Die laatste nieuwe man was bij binnenkomst al kansloos en Debbie heeft er helemaal geen zin in. Het liefst stuurt ze hem vandaag al weer weg.
Martijn - viesdikke zwetende man die chronisch moe en erg vermoeiend is. Zoekt een vrouw die vooral niet te dichtbij komt, want hij is ALTIJD druk met z’n mistroostig say cheese ellende. Volgens mij wil hij geen vrouw, maar een kut die hij (wanneer hij wilt) weg kan stoppen.
Marian - gemummificeerde Donatella Versace, lief, veel poen en een meesteres in het buikspreken. Hoe zij kan spreken met zo weinig mimiek is mij een raadsel. De grijze uitvoering van Hennie Huisman mag blijven omdat hij lief is (en alles prima vindt) maar eigenlijk wil ze een lekkere fitte jonge vent.
Walter - sekteleider in de dop met het fysiek van een bejaarde. Niet in staat om ja of nee te zeggen wanneer hij voor de -tigste keer een lichte verkoudheid te pakken heeft. Zoekt een knappe ja-knikkende vrouw zonder mening of met mening die niet geventileerd wordt. Heeft vooral tijd voor zichzelf en z’n tere lichaam en zieltje nodig. Beetje lastig als er 5 vrouwen voor jou die kutreis maken. Hopeloos geval dat zich nu vastklampt aan een vrouw onder z’n benchmark maar wel is te manipuleren.
Leendert - saaie man, zoekt een leuke vrouw die niet op saaie mannen valt. Hij zal gaan voor die Latina die hij nu in de wacht heeft staan maar ook dat gaat geen succes worden. Leendert wordt oud samen met z’n hont.
Kortom veel, heel veel beta mannetjes die niet met de vuist op tafel kunnen/durven slaan, zichzelf emotioneel afsluiten en veel zelfstandige vrouwen met een eigen mening. Matig gematcht dus veel mismatches.
Dat wilt ik niet nee.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Kan iedereen met columnistenaspiraties in elk geval de grammaticale basisregels omtrent de vervoeging van het werkwoord ‘willen’ nog even opfrissen?
Ik zeg het nog een paar keer per maand, gek genoeg wanneer ik de vaatwasserquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom zeg je het? Of ga je er zelf heen?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:34 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ik zeg het nog een paar keer per maand, gek genoeg wanneer ik de vaatwasser
aan het uitruimen ben.
Appel of peer figuur, zij dus een appeltje.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap het postuur van Diana niet. Prima slanke benen en dan een bovenlijf alsof er een vierling gedragen wordt. Hoe dan? Sorry Diana.
Zo extreem? Ze heeft hele slanke benen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:37 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Appel of peer figuur, zij dus een appeltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |