Ja helemaal eens, maar dan krijg je hier vaak weer te horen dat dat soort vage types de show toch leuk maken blablablaquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het per seizoen minder leuk wordt. Natuurlijk is het reclame voor de B&B, maar je zal meer en meer van die joy types krijgen. Daar zit niemand op te wachten.
Dacht ik ook aan het begin van dit seizoen toen het zo overdreven spiritueel was, maar toch vind ik dit seizoen een stuk leuker dan vorig jaar. De "gekkies" waren goed gek vorig jaar.. maar Ted en Denise was verschrikkelijke tv. Marian heeft de rol van luxe poes overgenomen maar dan op een menselijke sympathieke manier. Joy is de Denise van dit jaar qua oppervlakkigheid, bij Joy kan ik nog wel lachen om zijn grootheidswaanzin. Denise, haar fitboy en andere onzekere mannen waren totaaal niet vermakelijk.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het per seizoen minder leuk wordt. Natuurlijk is het reclame voor de B&B, maar je zal meer en meer van die joy types krijgen. Daar zit niemand op te wachten.
Dat was de kracht van S1, verveelde gasten en een hork van een B&B eigenaar. Pascal die z'n PS had meegenomen en besties werd met die andere gast.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:37 schreef Vuvuzelala het volgende:
Het tempo ligt ook wel een stuk hoger, in S1 kregen die gasten bij Debbie en ?? in Roosendaal vrij veel zendtijd terwijl ze zich aan het vervelen waren.
Mwah. Beetje zoals Boer zoekt Vrouw: één meer populair type.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat was fantastischquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat was de kracht van S1, verveelde gasten en een hork van een B&B eigenaar. Pascal die z'n PS had meegenomen en besties werd met die andere gast.
Fantastisch?quote:
Die Debbie met de omhooggevallen adelijkheid en dan die twee doodnormale gasten die gewoon schijt hadden. Prachtig.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fantastisch?Grappig die verschillen van mening. Dat was echt behoorlijk saai.
Dat was mooi inderdaadquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:32 schreef Document1 het volgende:
[..]
Die Debbie met de omhooggevallen adelijkheid en dan die twee doodnormale gasten die gewoon schijt hadden. Prachtig.
Debbie vond ik wel heerlijk tv materiaal.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:32 schreef Document1 het volgende:
[..]
Die Debbie met de omhooggevallen adelijkheid en dan die twee doodnormale gasten die gewoon schijt hadden. Prachtig.
Debbie adelijkheidquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:32 schreef Document1 het volgende:
[..]
Hoe jij kandidaten spelt doet pijn aan mijn ogenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:12 schreef Bever_NL het volgende:
Het volgende valt me op dit seizoen:
• Grote mismatch tussen candidaten en de B&B owners
• Al bij de start zijn de B&B owners niet echt enthousiast over de keuzes die hen bereiken. Uiteindelijk kiezen ze dan maar voor de beste uit de slechste
• Het door de candidaten blind blijven gaan voor het winnen de hoofprijs (de B&B owner) terwijl je deze persoon in het echte leven in een zucht zou passeren.
Martijn: Wil gewoon een volblonde Anita met goede gevel & kont. Niet te dik en mag niet stuiteren (= moet hem met rust laten). Hilarisch bij Martijn hoe hij z'n overgebleven candidaat ongeinteresseerd mee neemt naar een parkje met aapjes.
De candidaat vroeg hem hoe hij de toekomst inzag. Vervolgens mekkert Martijn aan een stuk over de toekomst van die snackbar en de impact van de covid daarop (die toch echt voorbij is volgens mij).
Zij zat er maar braaf slaafs bij te knikken terwijl Martijn mijlen afstand hield van van de werkelijke intentie van haar vraag: De toekomst tussen hen beiden.
Olaf aardige kerel maar Marjan wilt in haar paleis geen vent die zich het prettigst voelt als hij in de machine-kamer mag slapen. Die sales in misschien wel het beste voor haar. Komt relatief jong over maar lijkt ook wel een beetje een gespeelde over-sympathieke eikel.
Jammer dat die personal trainer, pool-boy met hondenband homo is, want deze had tegen eenvoudige kost & inwoning de rol van partner - toyboy graag opzich genomen.
Walter: Wil een jonge, aantrekkelijke, kwetsbare vrouw die van sex houdt. Deze kwetsbare vrouw breekt hij opgezette tijden flink af om haar vervolgens weer uit de sloot trekken en daarvoor alle credits in ontvangst te nemen. Claudia was eigenlijk de beste candiaat voor hem om dit scenario eindeloos mee te herhalen. Ze was heerlijk labiel maar voor Walter te oud en daarom niet aantrekkelijk genoeg.
Los hiervan zit het hem ook niet mee. Je kan zien dat hij er een beetje doorheen zit. Eerst die twee gekke wijven, Vevolgens eentje die hem volledig door heeft en dan een die denkt dat ze een heks is en dit samen met een stevige verkoudheid op de achtergrond.
Ik geef je het te doen ... een hele week van dit soort types over de vloer krijgen, die allemaal naar indivudele aandacht hunkeren, continue voor de camera goede, correcte gesprekjes voeren om vervolgens nog na afloop een korte analyse te moeten geven over die lege praatjes.
De babes <kuch> blijven om de ozo volwassen journey Joy hangen, terwijl je vrij snel kan zien dat het een slappe druif is, die al veelste lang op zichzelf geilt. Die centenbak bij hem is wel grapig, ze pakt continu een 'momentje' voor zichzelf om terug te keren naar een van haar diepere lagen.
Dat zal me een 'cold turkey' worden als zij ooit nog eens wakker wordt in de echte wereld
Typerend in dit soort programmas is, dat de hoofpersoon (in dit geval de B&b owner) wordt gezien als de ultime hoofdprijs
Als je iemand ontmoet heb je binnen een minuut een indruk of je deze persoon enigzins aantrekkelijk vind of helemaal niet.
Maar na een dag weet je het wel voor 98% zeker........dan hoef je niet tegen een al afstandelijk persoon aan te blijven schurken om te 'ontdekken' of er nog 'iets' kan groeien.
De B&B owners worden door de candidaten op een troon gezet als een soort hoofdprijs, hoe niet passend of onaantrekkelijk deze persoon in werkelijkheid ook mag zijn. De troffee zal en moet gewonnen worden. Een soort Stockholm syndroom maar dan anders.
Ik keek even op streetview rondom de Say cheese snackbar en dan zie je om de hoek een soortgelijk achtige tenten. Bij het inzoomen daarop zag ik op de billboard staan met daarop vermeld 'American breakfast- 100 bath ( dat is ongeveer 2,60 euro)
Thaise prijzen .....daar valt geen droog brood aan te verdienen.
Die personal trainer en goeie vriend van Marian, dat zou ook een prima FWB kunnen zijn.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:12 schreef Bever_NL het volgende:
Het volgende valt me op dit seizoen:
Olof aardige kerel maar Marian wilt in haar paleis geen vent die zich het prettigst voelt als hij in de machine-kamer mag slapen. Die sales in misschien wel het beste voor haar. Komt relatief jong over maar lijkt ook wel een beetje een gespeelde over-sympathieke eikel.
Jammer dat die personal trainer, pool-boy met hondenband homo is, want deze had tegen eenvoudige kost & inwoning de rol van partner - toyboy graag opzich genomen.
Misschien kan ze Olof er gewoon bijhouden. Daar is helemaal niks mis mee!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die personal trainer en goeie vriend van Marian, dat zou ook een prima FWB kunnen zijn.
Ik heb al vaker zitten denken dat deze twee echt wel meer doen dan alleen trainen en praten.(Waar verder niks mis mee is.)
Al is Marian oud, maar deze knappe man krijgt vast wel een financiële bijdrage, net als voor dat samen sporten.![]()
Dit doet me dan weer aan de snackbarhouder Boy Bensdorp denken:quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:17 schreef MaJo het volgende:
... maar die B&B die er inderdaad meer als een snackbar uitzien en Martijn zelf zijn totaal niet interessant
Diana is dan ook een beetje needy en vindt Thailand en een avontuur misschien gewoon geweldig. Na een kuis leven als moeder gooit ze nu alle teugels overboord en mogen die kinderen het uitzoeken en is een verhuizing naar de andere kant van de wereld gewoon te compenseren met een FaceTime momentje.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe jij kandidaten spelt doet pijn aan mijn ogen
Verder wel een aardige analyse. Het lijkt inderdaad dat sommige kandidaten per se het hart willen veroveren van de B&B eigenaar. Goed voorbeeld is Martijn, dat is toch helemaal niet een goede catch? Volgens mij vindt zij het avontuur van Thailand vooral spannend maar die B&B die er inderdaad meer als een snackbar uitzien en Martijn zelf zijn totaal niet interessant
Dat klopt wel aardig jaquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit doet me dan weer aan de snackbarhouder Boy Bensdorp denken:
Gênant ook dat moment dat ze zegt haar kinderen wel te zullen missen en dat Martijn er dan met iets totaal onbelangrijks doorheen lultquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Diana is dan ook een beetje needy en vindt Thailand en een avontuur misschien gewoon geweldig. Na een kuis leven als moeder gooit ze nu alle teugels overboord en mogen die kinderen het uitzoeken en is een verhuizing naar de andere kant van de wereld gewoon te compenseren met een FaceTime momentje.
(Zonder dollen vind ik haar prima bij Martijn passen. Jammer dat Martijn ons niet één succesvolle match in dit seizoen gunt.)
Volwassen en zelfstandig, die kinderen. Maar ze bracht het alsof je even naar Thailand vliegt alsof het 2 uurtjes Ibiza zijn.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat klopt wel aardig ja
[..]
Gênant ook dat moment dat ze zegt haar kinderen wel te zullen missen en dat Martijn er dan met iets totaal onbelangrijks doorheen lultDat zou voor mij meteen al een afknapper zijn.
Hoe oud zijn die kinderen eigenlijk? Thailand is wel echt een pokkenend weg, ik snap niet dat je dat je kinderen aandoet. Of gewoon lekker meenemen, inclusief ex dan
Lijkt mij ook helemaal prima.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Misschien kan ze Olof er gewoon bijhouden. Daar is helemaal niks mis mee!
Als ze een poolboy - en personal trainer, hoveling en best friend forever - met hondenband in een tv-serie zouden stoppen, zou het ongeloofwaardig zijn. De werkelijkheid overtreft fictie in B&B vol liefde.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:12 schreef Bever_NL het volgende:
(...) die personal trainer, pool-boy met hondenband (...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |