Wel keuke honten daar.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:47 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ik snap niet dat zij niet meteen vertrekt. vieze berg, sullig jochie, niks te halen.
Debbie Boulevard.quote:
Het worden er vanzelf heel veel.quote:
Ze moet toch iets kiezen. Je mag er niet maar 2 kiezen, lijkt me.quote:
Even naar Amsterdam voor een privé dingetje en keert dan weer terug.quote:
Er is niets aan gelogen .......quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Heel mensonvriendelijke post, maar moest er heel hard om lachen.
Hoeveel ouwe snoeperds hebben dan geschreven op haar filmpje? 6?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze moet toch iets kiezen. Je mag er niet maar 2 kiezen, lijkt me.
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:51 schreef JOHANK88 het volgende:
Nou zeg Petri lijkt weer goed te beginnen aan de nieuwe kennismaking. Wat een botte vrouw,
het lijkt wel een persiflage af en toe
Ik zou gelijk weer in de auto stappen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:51 schreef JOHANK88 het volgende:
Nou zeg Petri lijkt weer goed te beginnen aan de nieuwe kennismaking. Wat een botte vrouw,
Ik vond Petri nog wel oké maar nu ik dit zo zie. Net een sollicitatie.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:51 schreef JOHANK88 het volgende:
Nogmaals.quote:Petri- kruising tussen Elly Lust en Simone Kleinsma maar dan met een chronisch ochtendhumeur. Betweterige chagrijnige einzelgänger waar je als man zijnde het beste met een flinke boog omheen loopt. Ze zal best lief zijn (als ze slaapt) maar geen enkele man zit te wachten op haar chagrijnige kop in de ochtend. Bij binnenkomst ben je als man meteen kansloos vanwege de stempel die ze overal op MOET drukken.
Ik heb geen idee. Gevoelsmatig zit bijna iedereen aan de laatste kandidaten maar dit loopt nog 2,5 week dus zal wel niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoeveel ouwe snoeperds hebben dan geschreven op haar filmpje? 6?
Ik hoop op een jong mals teefje voor Leendertquote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Gevoelsmatig zit bijna iedereen aan de laatste kandidaten maar dit loopt nog 2,5 week dus zal wel niet.
Ze wilde vorig jaar ook al meedoen maar toen waren er niet genoeg aanmeldingen voor haar.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoeveel ouwe snoeperds hebben dan geschreven op haar filmpje? 6?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |