Inktkussentje, hond, papier en veel geduld?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:19 schreef Cod_player het volgende:
Iemand ervaring met een hondenpoot afdruk tattoo? Hoe neem ik het beste een poot afdruk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is hem geworden, ik vind hem erg mooi een super gedetailleerd."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:32 schreef cherrycoke het volgende:
En hoe was het? Viel het mee allemaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is hem geworden, ik vind hem erg mooi een super gedetailleerd.
Wow, hier kun je wel wat over vertellen bij First Dates! Mooi! (ik volg dit topic, omdat ik ook nadenk over een tatoeage)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is hem geworden, ik vind hem erg mooi een super gedetailleerd.Dus wees maar lief, dat kan geen kwaad 🎶
Viel echt wel mee, sommige plekken zoals pols waren wel pijnlijkquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:42 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
En hoe was het? Viel het mee allemaal?
Waar denk je aan?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wow, hier kun je wel wat over vertellen bij First Dates! Mooi! (ik volg dit topic, omdat ik ook nadenk over een tatoeage)
Niet heel bijzonder hoor, een kleine persoonlijke, vooral voor mezelf. Een bloem met een vlinder met een semicolon lichaamquote:Op woensdag 28 juni 2023 12:59 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Waar denk je aan?
Hier genoeg plannen voor mijn 6e tattoo. Ik spaar er momenteel voor![]()
@:cherrycoke, hij is bijzonder mooi voor een eerste. Ik wens je er veel plezier mee.Ik heb er zelf ook 2 op mijn pols, de huid is daar wat dunner natuurlijk, dus voelen mag altijd. Op mijn pols zijn ze een stukje over mijn litteken heengegaan. Dat ging verrassend goed.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nog aan het nadenken over de plek. Het moet makkelijk te bedekken zijn, ik wil hem zelf wel makkelijk kunnen zien en de plek moet een beetje bestand zijn tegen gewichtsschommelingen.
Ben af en toe aan het testen met plakplaatjesvoet, heup en onder het sleutelbeen lijken tot op heden de beste opties.
Dus wees maar lief, dat kan geen kwaad 🎶
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gedeelte wat nog niet af is zie je niet zo goed (maar is de andere kant van de mandala en binnenstuk moet nog verder want dat was al een bestaande tattoo die weg moest/anders moest -daarom is die is ook nog grijs-).
Zal als hij dan genezen is wel een betere foto plaatsen van het geheel.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet heel bijzonder hoor, een kleine persoonlijke, vooral voor mezelf. Een bloem met een vlinder met een semicolon lichaamElke tattoo vind ik bijzonder, ze staan er met een reden, tenzij impulsief en in een dronken bui gezet oid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nog aan het nadenken over de plek. Het moet makkelijk te bedekken zijn, ik wil hem zelf wel makkelijk kunnen zien en de plek moet een beetje bestand zijn tegen gewichtsschommelingen.
Ben af en toe aan het testen met plakplaatjesvoet, heup en onder het sleutelbeen lijken tot op heden de beste opties.
En wat vindt je van je schouder/bovenarm? Ik heb er daar nu 1 zitten, de ander zit op mijn bovenrug/tussen de schouderbladen.
Wat een mooie @AmaWir müssen leben, bis wir sterben!
quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:40 schreef Ama het volgende:
Ik mag 22 juli eindelijk terug om mijn tattoo verder af te maken.
Mijn oog spot een heartagram!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gedeelte wat nog niet af is zie je niet zo goed (maar is de andere kant van de mandala en binnenstuk moet nog verder want dat was al een bestaande tattoo die weg moest/anders moest -daarom is die is ook nog grijs-).
Zal als hij dan genezen is wel een betere foto plaatsen van het geheel.“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Heb er zelf ook nog één.quote:
Heel mooi en strak gezet.quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:21 schreef Amsel het volgende:
[..]
Het is gewoon net alsof er iemand met fineliner op m'n arm geschreven heeft
Precies dat ja! Past ook mooi bij het woord.quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:21 schreef Amsel het volgende:
[..]
Het is gewoon net alsof er iemand met fineliner op m'n arm geschreven heeft
Het idee is ook dat het geen ramp is als de tattoo ooit vervaagt. De tattoo zelf is namelijk ook 'fragile'quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:29 schreef LeNeHe het volgende:
[..]
Precies dat ja! Past ook mooi bij het woord.
Ik overweeg er ook eentje (tekst) en dan wil ik ook zoiets, zo fijntjes.
Ja dat zie je alleen als je heeeeeel goed kijktquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat leuk dat het puntje op de i een hartje is!
Nice!quote:Op maandag 24 juli 2023 13:08 schreef Cruzinats het volgende:
[ afbeelding ]
Twee weken geleden laten zetten. Nu weet ik tenminste zeker dat ik de knie nooit ga doen.
Welke shop/artiest?quote:Op maandag 24 juli 2023 13:08 schreef Cruzinats het volgende:
[ afbeelding ]
Twee weken geleden laten zetten. Nu weet ik tenminste zeker dat ik de knie nooit ga doen.
Andres bij Tattoo Ben in Groningen. Werken drie tatoeëerders die alle drie strakke oldschool tattoos zetten.quote:Op maandag 24 juli 2023 19:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Welke shop/artiest?
Ik wil ook wel graag iets goeds old school, maar dan zonder kleur. Ziet er heel netjes uit.
Off-topic:quote:Op maandag 24 juli 2023 22:25 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Andres bij Tattoo Ben in Groningen. Werken drie tatoeëerders die alle drie strakke oldschool tattoos zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Heb Sailor Jerry flash op mijn arm, gezet door Benquote:Op maandag 24 juli 2023 22:25 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Andres bij Tattoo Ben in Groningen. Werken drie tatoeëerders die alle drie strakke oldschool tattoos zetten.
Als ie 100% genezen is, zeker.quote:Op woensdag 26 juli 2023 07:43 schreef cherrycoke het volgende:
Kan je gewoon met een scheermesje over tattoo heen?
Wat leuk, was/is het je eerste?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:30 schreef Discombobulate het volgende:
Wat is goed qua nazorg na bepanthen voor je tattoo? Volgende week woensdag is het precies drie weken geleden dat ik een nieuwe tattoo heb en smeer nog steeds wat bepanthen, maar het is echt al bijna helemaal glad op een paar oneffenheden na. Dus in principe kan ik wel stoppen met bepanthen over een klein weekje. Maar, aangezien het genezingsproces toch wel een paar maand duurt vraag ik me af wat goed is om te doen om het even helemaal netjes te houden.
Nee, tweede, en nu al mega veel zin om weer een nieuwe te laten zetten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:19 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Wat leuk, was/is het je eerste?
Ik heb helemaal geen Bepanthen Tattoo gebruikt, voor al mijn tattoo's niet trouwens. Ik heb alleen Bepanthen Derma (beschermende zalf) gebruikt. Die is lekker vettig vond ik, trok ook snel in. Daarna ben ik overgegaan op Bepanthen Derma (beschermende crčme). Die is weer lekker dun en prima voor als je nog wat extra zekerheid wilt voor goede nazorg.
Veel plezier met je tattoo, wat heb je laten zetten?
Lagoon art & ink in Rotterdam.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zijn er hier mensen die tips hebben voor artiesten die goed zijn in gekleurde bloemen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op woensdag 27 september 2023 18:01 schreef cherrycoke het volgende:
ik ga 25 november Marcus Aurelius laten zetten op de rechter arm.@AureliusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Nice! Maar kleurtjes waren toch verboden?quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:32 schreef TaMieke het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwste aanwinst
Ze hebben volgens mij van alle kleuren nieuwe uitgebracht die wel mogen. Ofzo. Geen idee…quote:Op woensdag 27 september 2023 18:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nice! Maar kleurtjes waren toch verboden?
Twee in één? Of gewoon meerdere tattoos in answer stijl? Mijn doel is om elke tattoo bij een andere artiest te zetten. Naja, niet letterlijk elke, maar wil wel langs een stuk of vijftien.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:30 schreef Cruzinats het volgende:
Wat vinden mensen hier van stijlen mixen trouwens? Al mijn tattoos zijn oldschool of irezumi designs, maar ik vind bijv chicano lettering er doorheen ook heel vet staan. Kleur en black/grey vind ik ook prima kunnen.
Paul van Renegade tattoo in Beverwijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:22 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb weer een nieuwe.![]()
Nu al zin in nog één, goed om m'n serotonine te boosten. Weten mensen nog goede old school artiesten met een tikje new school er in? Denk dat ik volgende keer echt iets old schools wil, maar het hoeft me ook niet te ouderwets te zijn met rozen, zeemeermin, etc. Zoek eigenlijk naar new school objecten in old school stijl.
Edit: Je zoekt je echt scheel naar een nieuwe artiest zeg. Dat is ook wel echt een dingetje. Zo gigantisch veel keus.
Ik zou ook meteen 2 sleeves nemenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:57 schreef Staaf het volgende:
Ik wil de tattoo van Michael uit Prison Break laten zetten, en dan specifiek de arm/hand tattoos die Michael heeft in seizoen 5, met de ogen en het Arabische schrift.
Ben nog op zoek naar een goeie artist die deze kan zetten. Lijkt me echt heel gaaf. Dit zal wel mijn eerste worden dus best spannend!!
[ afbeelding ]
Gewoon niet doen, je gaat hier spijt van krijgen al is het maar omdat de plek & ontwerp nooit gaan resulteren in een mooie tattoo.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:57 schreef Staaf het volgende:
Ik wil de tattoo van Michael uit Prison Break laten zetten, en dan specifiek de arm/hand tattoos die Michael heeft in seizoen 5, met de ogen en het Arabische schrift.
Ben nog op zoek naar een goeie artist die deze kan zetten. Lijkt me echt heel gaaf. Dit zal wel mijn eerste worden dus best spannend!!
[ afbeelding ]
Wat gaat het worden? Ik mag over twee weken weer heen om de knee ditch te doen met een spinnenwebje.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:47 schreef Discombobulate het volgende:
December weer een afspraak.Dit keer iets relatief groots old schools, maar wel new school object.
Weet ik nog niet, ik heb gezegd dat ik ergens binnen komende twee weken even een lijstje maak van een stuk of wat dingen van z'n flash en dan even kijken hoe en wat het mooiste is afhankelijk van de grootte en plaatsing.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:59 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Wat gaat het worden? Ik mag over twee weken weer heen om de knee ditch te doen met een spinnenwebje.
Tot het klaar is met vervellen.quote:Op zondag 5 november 2023 00:18 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe lang smeren jullie nou met Bepanthen? Het is nu een maand geleden en m'n tattoo heeft die glazige/rimpelachtige look. Doen jullie dan nog steeds 1-2x per dag wat bepanthen er op?
Bepanthen is niet per se alleen voor wondherstel. Staat niet voor niets 'verzorgende creme' op de verpakking. Maar smeren doe je dus ook nog even in die rimpelachtige/glazige fase van het herstel?quote:Op zondag 5 november 2023 00:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Bepanthen is imo vooral voor wondherstelbevordering, zodra ik geen velletjes meer aan m'n vingers heb, stap ik over op een wat minder dik/vet alternatief om mee in te smeren (parfumloze nivea of body shop body yoghurt zijn favoriet).
Ik hou altijd 3 tot 4 weken aan. Anderen verklaren mij voor gek maar al m’n tattoos zien er nog fantastisch uit.quote:Op zondag 5 november 2023 12:26 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Bepanthen is niet per se alleen voor wondherstel. Staat niet voor niets 'verzorgende creme' op de verpakking. Maar smeren doe je dus ook nog even in die rimpelachtige/glazige fase van het herstel?
Ja, doe ik nu persoonlijk ook. Die van mij zitten nu op vier weken, maar durf nog niet echt te stoppen. Als die glazige/rimpelachtige fase voorbij is stop ik er mee denk ik.quote:Op zondag 5 november 2023 12:28 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik hou altijd 3 tot 4 weken aan. Anderen verklaren mij voor gek maar al m’n tattoos zien er nog fantastisch uit.
Ik herken je glazige rimpelfase niet.quote:Op zondag 5 november 2023 12:26 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Bepanthen is niet per se alleen voor wondherstel. Staat niet voor niets 'verzorgende creme' op de verpakking. Maar smeren doe je dus ook nog even in die rimpelachtige/glazige fase van het herstel?
Echt niet? Dat hoort bij het genezingsproces. Hier heb je een foto: https://t2.uc.ltmcdn.com/(...)inkly_13125_orig.jpgquote:Op zondag 5 november 2023 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik herken je glazige rimpelfase niet.
Oh dat! Ik heb niet zoveel 'dichte'/ingekleurde vlakken, dan valt het minder op denk ik. Maar (in mijn ervaring) vervelt de boel dan snel, dus ja, in die fase smeer ik nog.quote:Op zondag 5 november 2023 12:36 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Echt niet? Dat hoort bij het genezingsproces. Hier heb je een foto: https://t2.uc.ltmcdn.com/(...)inkly_13125_orig.jpg
Als je dat niet hebt dan is dat heel bijzonder. Mja, iedereen geneest ook anders.
Dat waren hier droge korsten, ook bij dikkere stukken en smeren... het hoort erbij.quote:Op zondag 5 november 2023 12:36 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Echt niet? Dat hoort bij het genezingsproces. Hier heb je een foto: https://t2.uc.ltmcdn.com/(...)inkly_13125_orig.jpg
Als je dat niet hebt dan is dat heel bijzonder. Mja, iedereen geneest ook anders.
Nee, dit is echt het genezingsproces na de eerste paar weken. Geen korsten meer.quote:Op zondag 5 november 2023 17:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat waren hier droge korsten, ook bij dikkere stukken en smeren... het hoort erbij.
Hangt van de artiest/zaak af. Ik kreeg een bedenktijd van een jaar, daar heb ik nauwelijks gebruik van hoeven maken behalve dat ze alles opnieuw konden doen (ze dachten een kleur te kunnen doen terwijl eerder zwart als default werd gegeven, de kleur pakte anders uit, dus met zwart eroverheenquote:Op maandag 6 november 2023 16:39 schreef Discombobulate het volgende:
Nemen jullie altijd een touch up?
Er zijn bij mij altijd wel één (heel soms twee) kleine oneffenheden nadat het genezen is. Hoe staan jullie artists hier tegenover? Je kan het namelijk altijd wel even fresh maken door wat opnieuw te arceren of een lijntje te trekken
Ik ga toch effe weer langs denk ik. Het jammere is dat ik dan weer naar Amsterdam moet rijden. Wil nog wel één van dezelfde artiest, maar variëren vind ik ook. Anyways, ik ben echt pokke perfectionistisch omdat je elke vierkante millimeter herkend aangezien je er in het begin zo naar kijkt en verzorgd.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hangt van de artiest/zaak af. Ik kreeg een bedenktijd van een jaar, daar heb ik nauwelijks gebruik van hoeven maken behalve dat ze alles opnieuw konden doen (ze dachten een kleur te kunnen doen terwijl eerder zwart als default werd gegeven, de kleur pakte anders uit, dus met zwart eroverheen) (ik doe er niet zielig over, ik wist dat zwart al waarschijnlijk was na het eerste overleg)
Sindsdien geen nieuwe meer laten zetten maar dat kan later nog in dezelfde stijl.
Lijkt niet op Richard Harris.quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:47 schreef cherrycoke het volgende:
Marcus Aurelius
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zal straks als het folie eraf is een betere foto maken.
auw
![]()
quote:Op zondag 19 november 2023 19:11 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Ik wil ook al ontzettend lang een tattoos hebben, ik heb alleen nooit iets kunnen bedenken wat ik echt mooi en tof vind.
Zomaar lukraak een plaatje uitzoeken vind ik niks.
Ik heb dat ook lang gehad ja. Uiteindelijk heb ik nu lukraak twee plaatjesquote:Op zondag 19 november 2023 19:11 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Ik wil ook al ontzettend lang een tattoos hebben, ik heb alleen nooit iets kunnen bedenken wat ik echt mooi en tof vind.
Zomaar lukraak een plaatje uitzoeken vind ik niks.
Heb ik gehad.quote:
Ik kies ook gewoon flash. Durf niet zelf met een idee te komen, ben ik gewoon ook totaal niet creatief genoeg voor.quote:Op zondag 19 november 2023 19:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb dat ook lang gehad ja. Uiteindelijk heb ik nu lukraak twee plaatjesmaar die hebben toch ook zeker een betekenis, en een verhaal.
Ik ga zelf niet zoeken naar een hele diepe betekenis. Dat maakt het wel lastig. Ik heb die plaatjes voor ik ze laat zetten al wel een jaar als potentieel idee in m'n hoofd zitten. Op gegeven moment is het dan geen lukraak plaatje meer.
Hoe gaat het met het helen?quote:
Had ik totaal geen last van.quote:Op woensdag 22 november 2023 13:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het helen?
Hier hangen de vellen eraan. Had er ook niet zo bij stil gestaan hoe mega irritant die bepanthen plakzooi aan de binnenkant van mijn elleboog is
Met een trui aan schuurt het aan alle kanten en die bepanthen plakt ook aan de trui vastquote:Op woensdag 22 november 2023 13:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hier hangen de vellen eraan. Had er ook niet zo bij stil gestaan hoe mega irritant die bepanthen plakzooi aan de binnenkant van mijn elleboog is
Oh ja, even zorgen dat al m'n katoenen leggings weer schoon zijn vķķr volgende week.quote:Op woensdag 22 november 2023 13:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Maar folie een nachtje zou dus ook nog kunnen?quote:Op donderdag 28 december 2023 19:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Nooit second skin gehad, oppervlaktes waren ook veel te groot.
Ik dek het af met een laag katoen, dus (want benen) katoenen legging in mijn geval. Meer zodat ik niet aan m'n dekbed vastplak trouwens. Bij arm zou ik dan voor een longsleeve gaan.
Ja da's erger inderdaad. De pijn van de naald is op zich nog wel lekkerquote:Op donderdag 28 december 2023 20:21 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vind die dry wipes met keukenrol tegen het einde aan echt 100x erger dan de naald zelf. Heb ook wel eens een artiest gehad die wat alcohol er op deed om het nat te maken en dan met keukenrol. Dat was zo veel aangenamer.
Jij hebt er zin inquote:Op donderdag 28 december 2023 20:20 schreef cherrycoke het volgende:
25 mei ga ik voor een grote schouder tattoo.
Love it!quote:Op vrijdag 29 december 2023 17:52 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen goede foto's van mijn tattoos.
Van de tattoos op mijn been heb ik wel iets van een foto
[ afbeelding ]
Daarom baalde ik ook echt wel van dat er geen second skin was ivm m'n oud en nieuw feestje. Mja, het is afgedekt. Het liefste doe ik gewoon lekker even een aantal dagen helemaal niks.quote:Op vrijdag 29 december 2023 17:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja da's erger inderdaad. De pijn van de naald is op zich nog wel lekker![]()
Hier steeds second skin gehad. Laatste keer ook 4,5 dag op gehad omdat ik een vrij nasty feestje had op die dag en ik had weinig zin in bier en modder op m'n verse tattoo
Folie nooit gehad. Lijkt me niks.
Ik heb nog nooit second skin gehadquote:Op vrijdag 29 december 2023 19:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Daarom baalde ik ook echt wel van dat er geen second skin was ivm m'n oud en nieuw feestje. Mja, het is afgedekt. Het liefste doe ik gewoon lekker even een aantal dagen helemaal niks.
Is dit van Bram? Komt me bekend voor.quote:Op vrijdag 29 december 2023 17:52 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen goede foto's van mijn tattoos.
Van de tattoos op mijn been heb ik wel iets van een foto
[ afbeelding ]
Alleen die onder op mijn been is van Bram.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:15 schreef Miniem het volgende:
[..]
Is dit van Bram? Komt me bekend voor.
De hoorn? Vd Baron?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Alleen die onder op mijn been is van Bram.
Ik ben door mijn eigen tattooeerder naar Bram gestuurd voor die tattoo. Die weigerde hem te zetten want dan zou die ruzie krijgen met Bram
Ja de grammofoonspeler, en een van de witte wievenquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2024 00:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja de grammofoonspeler, en een van de witte wieven
Ik heb je een dm gestuurdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over twee weken tijd voor een nieuwe tattoo![]()
Vandaag afspraak gehad over de plannen. Wordt gebaseerd op bovenstaande tekening, maar dan minder gras en water en meer schaduwen.
Ben benieuwd
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:56 schreef KaBuf het volgende:
Nice! Waar moet ie gaan komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over twee weken tijd voor een nieuwe tattoo![]()
Vandaag afspraak gehad over de plannen. Wordt gebaseerd op bovenstaande tekening, maar dan minder gras en water en meer schaduwen.
Ben benieuwdAlle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Binnenkant bovenarmquote:
Ik niet. Maar als er ooit een komt, en die kans achter ik niet heel groot, dan komt er zoiets:quote:Op zondag 28 april 2024 19:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeft iemand een mooie tattoo van de Maan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Sarasi op 26-05-2024 12:56:09 ]Your opinion of me is none of my business.
Wat gaat het worden?quote:
Een olielamp. Beetje getekende stijl, patchwork, blackworkquote:Op zondag 26 mei 2024 20:45 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Wat gaat het worden?
Heb voor juli weer een plekje, cowboy meisje op m'n voorarm en een pioenroos op m'n pols.
branderige is weg gelukkig, 3x per dag smeren, en schoonmakenquote:
Fijn. Op naar de jeuk.quote:Op maandag 27 mei 2024 12:23 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
branderige is weg gelukkig, 3x per dag smeren, en schoonmaken
Dat zijn een hoop details.quote:
ben benieuwd,quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:21 schreef Sarasi het volgende:
4 juli eerste dagsessie!Hij wordt iets groter dan het concept was, in plaats van alleen m’n been gaat ‘ie van m’n enkel tot m’n ribben lopen, met een stukje op m’n buik. We gaan bovenaan beginnen; wordt wel spicy denk ik.
![]()
Supergaaf idee wel, echt heel heel heel veel zin in.
"IETS" groter zegt zequote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:21 schreef Sarasi het volgende:
4 juli eerste dagsessie!Hij wordt iets groter dan het concept was, in plaats van alleen m’n been gaat ‘ie van m’n enkel tot m’n ribben lopen, met een stukje op m’n buik. We gaan bovenaan beginnen; wordt wel spicy denk ik.
![]()
“Ietsjes”.quote:Op maandag 10 juni 2024 09:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
"IETS" groter zegt zehaha ben benieuwd hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe ziet het er uit?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:21 schreef Sarasi het volgende:
![]()
Lijnen worden juist dikker bij mijn tattoos, maar ik ken de verhalen van (fineline) tattoos die juist compleet vervagen en waar de inkt na twee á drie jaar compleet uitgetrokken is.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:46 schreef Discombobulate het volgende:
Laten jullie sommige van je tattoos ook bijwerken om de 1-3 jaar? Heb één, vooral met wat dunnere lijnen, die ik graag weer wat bijwerken, wat accentueren enzo. Dit kan altijd wel toch?
De dikke lijnen zijn prima hoor, maar er zijn wat kleine lijntjes die ik zou willen laten accentueren. Beetje vervaagd. Ben er namelijk heel erg blij mee, dus vroeg me af of dat mogelijk is.quote:Op zondag 16 juni 2024 16:34 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Lijnen worden juist dikker bij mijn tattoos, maar ik ken de verhalen van (fineline) tattoos die juist compleet vervagen en waar de inkt na twee á drie jaar compleet uitgetrokken is.
Ik heb soms een kleine touch-up nodig omdat inkt er tijdens het genezen is uitgevallen, sommige plekjes zijn daar blijkbaar gevoelig voor, vooral de binnenkant van m'n bicep was een drama.
Maar na drie jaar is een tattoo nog maar net echt gesetteld, dan zijn ze juist op z'n mooist. Als je 'm al moet laten bijwerken na een jaar dan denk ik eerder dat 'ie niet helemaal goed gezet is om eerlijk te zijn.
Ik mag trouwens volgende maand weer, helaas afspraak moeten verplaatsen vanwege griep. Het gaat een cowgirl worden en nog wat kleine filler dingetjes.
Bijzonder, bij mij is het juist andersom. Binnenkant bicep is bij mij echt geweldig genezen, echt ongelofelijk mooi. Apart hoe dat ook kan verschillen bij artiesten. Waar zit dat ´m eigenlijk in? Instellingen machine?quote:Op zondag 16 juni 2024 16:34 schreef Cruzinats het volgende:
Ik heb soms een kleine touch-up nodig omdat inkt er tijdens het genezen is uitgevallen, sommige plekjes zijn daar blijkbaar gevoelig voor, vooral de binnenkant van m'n bicep was een drama.
Je kan het altijd opperen, maar ik denk dat je dan over een paar maanden weer met hetzelfde probleem zit. Ik zie zelf geen verschil tussen genezen tattoos (3~maand) en tattoos van 2-3 jaar oud.quote:Op zondag 16 juni 2024 16:57 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
De dikke lijnen zijn prima hoor, maar er zijn wat kleine lijntjes die ik zou willen laten accentueren. Beetje vervaagd. Ben er namelijk heel erg blij mee, dus vroeg me af of dat mogelijk is.
Maar dan zou een touch up ook niet werken volgens jouw logica.quote:Op zondag 16 juni 2024 17:09 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Je kan het altijd opperen, maar ik denk dat je dan over een paar maanden weer met hetzelfde probleem zit. Ik zie zelf geen verschil tussen genezen tattoos (3~maand) en tattoos van 2-3 jaar oud.
Een touch-up op de plekjes waar inkt uitgevallen is niet? Dat is even een klein plekje aanstippen vs een hele tattoo in een keer, voor de huid veel minder trauma.quote:Op zondag 16 juni 2024 17:10 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar dan zou een touch up ook niet werken volgens jouw logica.
Voorlopig nog als een leeg been, 4 juli gaan we beginnen (& daarna zal ik dan ook wel een foto delen).quote:
Nee, ik bedoel niet met bijwerken de hele tattoo opnieuw, meer gewoon de dunne lijntjes nog even accentueren en hier en daar wat aanstippen. Dat bedoel ik met bijwerken. Ik heb het expliciet over de dunne lijntjes hé, maar jij beweert dat dat dus geen zin heeft.quote:Op zondag 16 juni 2024 17:12 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Een touch-up op de plekjes waar inkt uitgevallen is niet? Dat is even een klein plekje aanstippen vs een hele tattoo in een keer, voor de huid veel minder trauma.
Geen idee. Ik heb iets op mn borst laten zetten en eigenlijk geen korstjes en niet vervellen.quote:Op zondag 16 juni 2024 17:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Bijzonder, bij mij is het juist andersom. Binnenkant bicep is bij mij echt geweldig genezen, echt ongelofelijk mooi. Apart hoe dat ook kan verschillen bij artiesten. Waar zit dat ´m eigenlijk in? Instellingen machine?
Ja heb ik ook. De tattoo van de ene artiest geneest binnen 2-3 weken en met veel korstjes en vervellen en de andere tattoo van een andere artiest is binnen een weekje al helemaal glad en amper vervellen.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb iets op mn borst laten zetten en eigenlijk geen korstjes en niet vervellen.
Ik weet niet hoe de tattoo in kwestie er uitziet natuurlijk.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:54 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel niet met bijwerken de hele tattoo opnieuw, meer gewoon de dunne lijntjes nog even accentueren en hier en daar wat aanstippen. Dat bedoel ik met bijwerken. Ik heb het expliciet over de dunne lijntjes hé, maar jij beweert dat dat dus geen zin heeft.
Hoe dichter bij het hart, hoe sneller het wel geneest. Alles op m'n borstkas was zo genezen. Achterkant van m'n knie duurde dik vier weken (foto op pagina 4).quote:Op zondag 16 juni 2024 20:32 schreef Discombobulate het volgende:
Ja heb ik ook. De tattoo van de ene artiest geneest binnen 2-3 weken en met veel korstjes en vervellen en de andere tattoo van een andere artiest is binnen een weekje al helemaal glad en amper vervellen.
______________________________ normaal genezen fine linequote:Op zondag 16 juni 2024 20:38 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de tattoo in kwestie er uitziet natuurlijk.
Wat ik bedoel te zeggen; als een lijn niet strak of duidelijk gezet is kan je om een touch-up vragen, als de lijn gewoon goed genezen is dan is het vrij nutteloos. Als je niet drie jaar lang 24/7 in de brandende zon hebt gezeten denk ik dat zo'n lijntje er na het genezingsproces er precies hetzelfde uitziet als voorheen.
Nee, ik ging uit dat het fijne lijntje normaal genezen was, als er ink uit gevallen is zou ik volgende keer gewoon aangeven. Denk dat de meeste tattooers er geen probleem mee hebben om even een lijntje tussendoor te doen.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:44 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
______________________________ normaal genezen fine line
______________________________ normaal genezen fine line na een jaar
_____ _____________ _______ ____normaal genezen fine line na drie jaar
Stel je zet dat lijntje nog eens, dan gaat het er toch niet exact zo weer uitzien nadat het weer genezen is?
Jawel hoor, is gewoon entropie. Niet bij hele dikke lijnen, maar echt fijn spul daar blijft je immuunsysteem wel mee bezig. Althans, zo is mijn ervaring. De paar fijne lijntjes die ik heb en al aardig oud zijn vervagen en onderbreken toch een beetje.quote:Op maandag 17 juni 2024 10:50 schreef BlackLining het volgende:
Inkt die uitvalt gebeurt toch niet meer als ie eenmaal genezen is. Dat is echt iets van de eerste paar weken.
Ja oke, maar da's gewoon vervanging. Toch weer een ander proces dat bij inktdeeltjes die gewoon niet diep genoeg in de huid zitten en er dus met een weekje weer uit gewerkt worden in het normale helingsproces.quote:Op maandag 17 juni 2024 12:43 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Jawel hoor, is gewoon entropie. Niet bij hele dikke lijnen, maar echt fijn spul daar blijft je immuunsysteem wel mee bezig. Althans, zo is mijn ervaring. De paar fijne lijntjes die ik heb en al aardig oud zijn vervagen en onderbreken toch een beetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste sessie achter de rug, ziek blij mee.Half augustus maken we ‘m af!
Your opinion of me is none of my business.
quote:Op donderdag 4 juli 2024 23:20 schreef Sarasi het volgende:
en nu smeren smeren smerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste sessie achter de rug, ziek blij mee.Half augustus maken we ‘m af!
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Cool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste sessie achter de rug, ziek blij mee.Half augustus maken we ‘m af!
Second skin, dus hopelijk blijft dat zitten en hoef ik zondagavond pas te smeren.quote:
Leuk, maar wat is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste sessie achter de rug, ziek blij mee.Half augustus maken we ‘m af!
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Abstract botanical.quote:
Tof, echt mooi gedaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:28 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Abstract botanical.De “stengel” gaat doorlopen tot m’n enkel. En we hebben in het design (& formaat) rekening gehouden met mijn heel lange termijn wens om een flow te hebben vanaf m’n linkerenkel, tussen m’n borsten door, over m’n rechtersleutelbeen naar m’n rechterpols.
![]()
Overigens is ‘ie nu, zonder second skin, nog zo ziek veel mooier.Echt nu al m’n favoriete tattoo, en hij is nog niet eens af.
Als de blaadjes wat grijzer zijn geworden (zoals de bedoeling is), zal ik een vriendin vragen om een close-up te maken. Echt bizar hoe goed ze heeft afgewisseld met de dichtheid van het dotwork om verschillende texturen te creëren.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Tof, echt mooi gedaan.Plant tattoo's scoren altijd.
[ Bericht 54% gewijzigd door pinquit op 09-07-2024 22:19:30 ]erf de ogen van je kind - kijk erdoor
Ben benieuwd naar het eindresultaat. Dit is geen tattoo die met de jaren lelijk kan worden.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:31 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Als de blaadjes wat grijzer zijn geworden (zoals de bedoeling is), zal ik een vriendin vragen om een close-up te maken. Echt bizar hoe goed ze heeft afgewisseld met de dichtheid van het dotwork om verschillende texturen te creëren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your opinion of me is none of my business.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:00 schreef Sarasi het volgende:
Tweede sessie gisteren afgerond!In oktober nog een halfuurtje bijwerken en foto’s maken, maar in principe is ‘ie af.
![]()
Hij is echt ziek, ziek mooi geworden. Megablij mee. Second skin zweette er helaas binnen 10min af. Ik zal vandaag of morgen even proberen wat foto’s te maken, maar hier is alvast een screenshot van de story van m’n artiest:Zo! Dat is een beste en een mooie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Ja ik vind ‘m echt awesome. Ik ben nu in totaal 9hr in de studio geweest (incl prep en stencilen etc.) en ze heeft ‘m volledig met de hand gezet, handpoked. Dit laatste stuk heeft ze er in een sessie van 3hr op geknald.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zo! Dat is een beste en een mooie!
Handpoked??? Je bent gek!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:31 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja ik vind ‘m echt awesome. Ik ben nu in totaal 9hr in de studio geweest (incl prep en stencilen etc.) en ze heeft ‘m volledig met de hand gezet, handpoked. Dit laatste stuk heeft ze er in een sessie van 3hr op geknald.![]()
Ik kan niet wáchten om weer korte broeken te kunnen dragen.
wachten duurt langquote:Op zondag 13 oktober 2024 21:43 schreef Sarasi het volgende:
Vrijdag nog een bijwerksessie gehad, alles nog even aangescherpt. Weer twee uur bezig geweest.Hij is echt ziek mooi.
Artiest heeft ook nog hele vette foto’s gemaakt, ik zal ernaar linken als ze online verschijnen!
En eens een keer kijken of ik een fatsoenlijke foto van het geheel kan maken die Imgur wél accepteert…
TEAM TROBBIES is wel echt elite en het meest bekend als ik aan Den Haag denk.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:51 schreef sp3c het volgende:
Ik zoek een goede shop in Den Haag en omstreken, wie weet wat en waar moet ik op letten tijdens het zoeken?
Wat voor stijl zoek je?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:51 schreef sp3c het volgende:
Ik zoek een goede shop in Den Haag en omstreken, wie weet wat en waar moet ik op letten tijdens het zoeken?
Ja weet ik eigenlijk nietquote:
Realisme is niet mijn stijl, dus ik schud daar niet per se even wat aanraders voor uit m’n mouw… Je kunt in ieder geval eens een paar shops bekijken of ze iets hebben wat je aanspreekt. Hier een lijstje shops die ik volg op insta omdat ik ze goed vind voor whatever reason (Nederland only):quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja weet ik eigenlijk niet
Realistisch denk ik, weet niet precies wat voor smaken er zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your opinion of me is none of my business.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:20 schreef Sarasi het volgende:
Tattooooooo! Hij vertekent een beetje vanwege het ondergoed (dat zaadbolletje is echt wel rond), maar ik hoop dat het helpt om 'm online te houden.Lange tattoo of lange benen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er wel erg mooi uit btw.
Haha, zeker weten geen lange benen; lange tattoo.quote:Op maandag 4 november 2024 15:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Lange tattoo of lange benen?
Ziet er wel erg mooi uit btw.
Ik weet dat sommige artiesten dat zeggen, maar die van mij, althans mijn favoriete artiest met heel veel ervaring en die door heel Europa tatoeëert, zegt dat maximaal 24 uur meer dan genoeg is. Je wil het toch zo snel mogelijk laten genezen aan de lucht. Het liefst wil hij helemaal geen second skin gebruiken, even folie er op en na een paar uur dat er af.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:26 schreef BlackLining het volgende:
Ik laat die second skin er gerust een dag of vier op zitten.
Ik weet het dan meestal ook zo te timen dat ik twee dagen later een feestje heb met veel rondvliegend bier, of een dag moet werken in het moeras ofzoquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik weet dat sommige artiesten dat zeggen, maar die van mij, althans mijn favoriete artiest met heel veel ervaring en die door heel Europa tatoeëert, zegt dat maximaal 24 uur meer dan genoeg is. Je wil het toch zo snel mogelijk laten genezen aan de lucht. Het liefst wil hij helemaal geen second skin gebruiken, even folie er op en na een paar uur dat er af.
Lauw water en zachtjes deppen met een schone handdoek. Je moet wel de Bepanthen Baby cremé hebben en zo dun mogelijk opsmeren.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:05 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe krijgen jullie het beste bepanthen er af? Ik merk dat het niet meer nodig is, maar het droogt en schilfert wel. Ik durf nog niet heel hard te schrobben namelijk... Bepanthen is eigenlijk ook veel te dik. Iemand een andere crčme voor week 3-6 voor de tattoo?
Bepanthen's tattoo-zalf/creme is wat vloeibaarder.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:05 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe krijgen jullie het beste bepanthen er af? Ik merk dat het niet meer nodig is, maar het droogt en schilfert wel. Ik durf nog niet heel hard te schrobben namelijk... Bepanthen is eigenlijk ook veel te dik. Iemand een andere crčme voor week 3-6 voor de tattoo?
Het was meer die combinatie van Bepanthen en die onderste huidlaag die naar boven komt, was paar dagen. Nu is het helemaal glad. Eigenlijk niets aan de hand en gewoon blijven smeren. Nog eventjes en dan stop ik daar ook mee.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bepanthen's tattoo-zalf/creme is wat vloeibaarder.
Lijkt mij een hele dure zaak als ze voor een tshirtje al ¤50 vragen. Wel goede tattoos met unieke designs en de guest-artists zijn ook goed.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:18 schreef Discombobulate het volgende:
Weten jullie nog andere traditional shops in Nederland van hetzelfde niveau als ORDER in Amsterdam?
Welke vind je goed in het Noorden?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:52 schreef Cruzinats het volgende:
Bijna een jaar niet getatoeëerd, volgende week mag ik weer!![]()
Sleeve afmaken en daarna maar eens kijken of ik nog wat fillers of dots & stars wil.
[..]
Lijkt mij een hele dure zaak als ze voor een tshirtje al ¤50 vragen. Wel goede tattoos met unieke designs en de guest-artists zijn ook goed.
Jammer dat er niet een lijstje is van de echt goede tattooshops in Nederland. Ik weet de goede shops hier in het noorden v/h land, maar dat zijn er ook maar een handjevol. Weet wel dat o.a. in Amsterdam het hele oldskool b/g, simpele designs met hele dikke lijnen echt trending is. Het moet wel je ding zijn iig.
Mijn lijstje zou zijn (natuurlijk ken ik niet alle shops die er hier zijn)quote:
300 was ik gewoon kwijt voor palm size hoor. Viel echt mee.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:52 schreef Cruzinats het volgende:
Sleeve afmaken en daarna maar eens kijken of ik nog wat fillers of dots & stars wil.
[..]
Lijkt mij een hele dure zaak als ze voor een tshirtje al ¤50 vragen. Wel goede tattoos met unieke designs en de guest-artists zijn ook goed.
Jammer dat er niet een lijstje is van de echt goede tattooshops in Nederland. Ik weet de goede shops hier in het noorden v/h land, maar dat zijn er ook maar een handjevol. Weet wel dat o.a. in Amsterdam het hele oldskool b/g, simpele designs met hele dikke lijnen echt trending is. Het moet wel je ding zijn iig.
Welke in het noorden vind jij goed?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:52 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Edwin van der Sar verkleed als Romein?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is hem geworden, ik vind hem erg mooi een super gedetailleerd.
Haha, nee gebaseerd op prima porta standbeeld augustesquote:Op donderdag 6 maart 2025 23:41 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Edwin van der Sar verkleed als Romein?
je plaatjes doen het nietquote:Op maandag 21 april 2025 13:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mijn nieuwe:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu weer wel, maar niet al te lang denk ikquote:
Je kan gewoon van een Chinese site een tattoo apparaat aanschaffen en beginnen. Wat je moet vragen is of er mensen kunnen tekenen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:44 schreef Discombobulate het volgende:
Zijn hier ook mensen die zelf kunnen tatoeëren?
Weet iemand een goed apparaat? Het is natuurlijk wel zo dat je het jezelf niet verkeerd moet aanleren. Als ik naar mijn artiest krijg switcht ie ook veel van naald, dan dit voltage, dan dit, etc. Dat kun je niet zo maar even zelf leren denk ik.quote:Op zondag 1 juni 2025 23:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kan gewoon van een Chinese site een tattoo apparaat aanschaffen en beginnen. Wat je moet vragen is of er mensen kunnen tekenen.
Niet met stift? Ik heb setje COPIC markers gekocht. Eerst even beginnen met palm sized dingetjes tekenen. Liefste old school. Wie weet waar ik over een jaar of twee ben. Apparaat enzo komt nog wel.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:38 schreef Cruzinats het volgende:
Voltage settings kun je wel vinden op google. Sowieso beginnen met een pen en niet een rotary machine, dat onder de knie krijgen is ook al een kunst opzich.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Niet met stift? Ik heb setje COPIC markers gekocht. Eerst even beginnen met palm sized dingetjes tekenen. Liefste old school. Wie weet waar ik over een jaar of twee ben. Apparaat enzo komt nog wel.
Toch zie ik best wel veel mensen met maar een stuk of 1000-3000 volgers op Instagram die net artiest zijn en daarmee gewoon hun brood verdienen bij een shop. Zelfs ook gewoon hele simpele designs, cartoon achtig en dikke zwarte lijnen. Als ik dan toch een keer wat anders met m'n leven wil dan kan ik zoiets best proberen lijkt me.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:29 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit bedoel ik. Zelf ook wel eens bezig geweest met markers wat oldschool tekenen, maar ik denk dat het ontzettend moeilijk is om vandaag de dag nog een beetje klandizie te vinden als je echt enkel en alleen oldschool (en japans) wil tattooeren. De artiesten die dat kunnen zijn of heel goed of zitten al zo lang in het vak dat ze al een flinke naam hebben opgebouwd.
* ik zat fout, dit heet idd een rotary machine en met coil is de oldschool manier van tattooeren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |