SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over twee weken tijd voor een nieuwe tattoo![]()
Vandaag afspraak gehad over de plannen. Wordt gebaseerd op bovenstaande tekening, maar dan minder gras en water en meer schaduwen.
Ben benieuwd
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:56 schreef KaBuf het volgende:
Nice! Waar moet ie gaan komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over twee weken tijd voor een nieuwe tattoo![]()
Vandaag afspraak gehad over de plannen. Wordt gebaseerd op bovenstaande tekening, maar dan minder gras en water en meer schaduwen.
Ben benieuwdAlle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Binnenkant bovenarmquote:
Ik niet. Maar als er ooit een komt, en die kans achter ik niet heel groot, dan komt er zoiets:quote:Op zondag 28 april 2024 19:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeft iemand een mooie tattoo van de Maan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Sarasi op 26-05-2024 12:56:09 ]Your opinion of me is none of my business.
Wat gaat het worden?quote:
Een olielamp. Beetje getekende stijl, patchwork, blackworkquote:Op zondag 26 mei 2024 20:45 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Wat gaat het worden?
Heb voor juli weer een plekje, cowboy meisje op m'n voorarm en een pioenroos op m'n pols.
branderige is weg gelukkig, 3x per dag smeren, en schoonmakenquote:
Fijn. Op naar de jeuk.quote:Op maandag 27 mei 2024 12:23 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
branderige is weg gelukkig, 3x per dag smeren, en schoonmaken
Dat zijn een hoop details.quote:
ben benieuwd,quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:21 schreef Sarasi het volgende:
4 juli eerste dagsessie!Hij wordt iets groter dan het concept was, in plaats van alleen m’n been gaat ‘ie van m’n enkel tot m’n ribben lopen, met een stukje op m’n buik. We gaan bovenaan beginnen; wordt wel spicy denk ik.
![]()
Supergaaf idee wel, echt heel heel heel veel zin in.
"IETS" groter zegt zequote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:21 schreef Sarasi het volgende:
4 juli eerste dagsessie!Hij wordt iets groter dan het concept was, in plaats van alleen m’n been gaat ‘ie van m’n enkel tot m’n ribben lopen, met een stukje op m’n buik. We gaan bovenaan beginnen; wordt wel spicy denk ik.
![]()
“Ietsjes”.quote:Op maandag 10 juni 2024 09:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
"IETS" groter zegt zehaha ben benieuwd hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe ziet het er uit?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:21 schreef Sarasi het volgende:
![]()
Lijnen worden juist dikker bij mijn tattoos, maar ik ken de verhalen van (fineline) tattoos die juist compleet vervagen en waar de inkt na twee á drie jaar compleet uitgetrokken is.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:46 schreef Discombobulate het volgende:
Laten jullie sommige van je tattoos ook bijwerken om de 1-3 jaar? Heb één, vooral met wat dunnere lijnen, die ik graag weer wat bijwerken, wat accentueren enzo. Dit kan altijd wel toch?
De dikke lijnen zijn prima hoor, maar er zijn wat kleine lijntjes die ik zou willen laten accentueren. Beetje vervaagd. Ben er namelijk heel erg blij mee, dus vroeg me af of dat mogelijk is.quote:Op zondag 16 juni 2024 16:34 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Lijnen worden juist dikker bij mijn tattoos, maar ik ken de verhalen van (fineline) tattoos die juist compleet vervagen en waar de inkt na twee á drie jaar compleet uitgetrokken is.
Ik heb soms een kleine touch-up nodig omdat inkt er tijdens het genezen is uitgevallen, sommige plekjes zijn daar blijkbaar gevoelig voor, vooral de binnenkant van m'n bicep was een drama.
Maar na drie jaar is een tattoo nog maar net echt gesetteld, dan zijn ze juist op z'n mooist. Als je 'm al moet laten bijwerken na een jaar dan denk ik eerder dat 'ie niet helemaal goed gezet is om eerlijk te zijn.
Ik mag trouwens volgende maand weer, helaas afspraak moeten verplaatsen vanwege griep. Het gaat een cowgirl worden en nog wat kleine filler dingetjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |