abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210770033
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 09:32 schreef TaMieke het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn nieuwste aanwinst O+
Nice! Maar kleurtjes waren toch verboden?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 27 september 2023 @ 19:13:38 #52
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_210770517
quote:
14s.gif Op woensdag 27 september 2023 18:26 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Nice! Maar kleurtjes waren toch verboden?
Ze hebben volgens mij van alle kleuren nieuwe uitgebracht die wel mogen. Ofzo. Geen idee… :+
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_210869890
Ik heb weer een nieuwe. :D

Nu al zin in nog één, goed om m'n serotonine te boosten. Weten mensen nog goede old school artiesten met een tikje new school er in? Denk dat ik volgende keer echt iets old schools wil, maar het hoeft me ook niet te ouderwets te zijn met rozen, zeemeermin, etc. Zoek eigenlijk naar new school objecten in old school stijl.

Edit: Je zoekt je echt scheel naar een nieuwe artiest zeg. Dat is ook wel echt een dingetje. Zo gigantisch veel keus.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 9 oktober 2023 @ 21:30:57 #54
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_210897529
Kan ook zijn dat artiesten dergelijke tattoos niet op hun instagram posten omdat het niet in de portfolio past.

Onlangs twee roosjes laten zetten op m'n schouderbladen / trapezes. Had er totaal geen zin in, maar bleek echt een walk in the park te zijn. Was nadien in een euforische staat dus gelijk maar een afspraak gemaakt voor een tattoo in m'n knieholte volgende maand. :D

Wat vinden mensen hier van stijlen mixen trouwens? Al mijn tattoos zijn oldschool of irezumi designs, maar ik vind bijv chicano lettering er doorheen ook heel vet staan. Kleur en black/grey vind ik ook prima kunnen. :)
pi_210898389
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 21:30 schreef Cruzinats het volgende:

Wat vinden mensen hier van stijlen mixen trouwens? Al mijn tattoos zijn oldschool of irezumi designs, maar ik vind bijv chicano lettering er doorheen ook heel vet staan. Kleur en black/grey vind ik ook prima kunnen. :)
Twee in één? Of gewoon meerdere tattoos in answer stijl? Mijn doel is om elke tattoo bij een andere artiest te zetten. Naja, niet letterlijk elke, maar wil wel langs een stuk of vijftien.

Tattoos werken bij mij ook wel soort van therapeutisch. Denk echt dat ik helemaal vol ga. Wel stylish natuurlijk hoor.
pi_210916152
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 20:22 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb weer een nieuwe. :D

Nu al zin in nog één, goed om m'n serotonine te boosten. Weten mensen nog goede old school artiesten met een tikje new school er in? Denk dat ik volgende keer echt iets old schools wil, maar het hoeft me ook niet te ouderwets te zijn met rozen, zeemeermin, etc. Zoek eigenlijk naar new school objecten in old school stijl.

Edit: Je zoekt je echt scheel naar een nieuwe artiest zeg. Dat is ook wel echt een dingetje. Zo gigantisch veel keus.
Paul van Renegade tattoo in Beverwijk.
pi_211030724
Ik wil de tattoo van Michael uit Prison Break laten zetten, en dan specifiek de arm/hand tattoos die Michael heeft in seizoen 5, met de ogen en het Arabische schrift.

Ben nog op zoek naar een goeie artist die deze kan zetten. Lijkt me echt heel gaaf. Dit zal wel mijn eerste worden dus best spannend!!

Sue Me
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 18:31:15 #58
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_211030993
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 17:57 schreef Staaf het volgende:
Ik wil de tattoo van Michael uit Prison Break laten zetten, en dan specifiek de arm/hand tattoos die Michael heeft in seizoen 5, met de ogen en het Arabische schrift.

Ben nog op zoek naar een goeie artist die deze kan zetten. Lijkt me echt heel gaaf. Dit zal wel mijn eerste worden dus best spannend!!

[ afbeelding ]
Ik zou ook meteen 2 sleeves nemen
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_211031783
December weer een afspraak.Dit keer iets relatief groots old schools, maar wel new school object.
  zondag 22 oktober 2023 @ 15:59:56 #60
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_211041678
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 17:57 schreef Staaf het volgende:

[ afbeelding ]
Gewoon niet doen, je gaat hier spijt van krijgen al is het maar omdat de plek & ontwerp nooit gaan resulteren in een mooie tattoo.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 19:47 schreef Discombobulate het volgende:
December weer een afspraak.Dit keer iets relatief groots old schools, maar wel new school object.
Wat gaat het worden? Ik mag over twee weken weer heen om de knee ditch te doen met een spinnenwebje.
pi_211042180
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 15:59 schreef Cruzinats het volgende:

[..]

Wat gaat het worden? Ik mag over twee weken weer heen om de knee ditch te doen met een spinnenwebje.
Weet ik nog niet, ik heb gezegd dat ik ergens binnen komende twee weken even een lijstje maak van een stuk of wat dingen van z'n flash en dan even kijken hoe en wat het mooiste is afhankelijk van de grootte en plaatsing.

Zag wel een mooie leren handschoen/hand met een ace of spades er in. Dus lekker dik zwart met wat shading en dan een 'witte' (huid gewoon) ace of spades.
pi_211047721
Weet nog wel dat mensen zeiden toen ik nog geen tattoos had van "ja, straks krijg je later spijt!" maar wat een ongelovelijke onzin is dat zeg.

Ik heb ook een tattoo die ik best wel lelijk vind maar het boeit me eigenlijk vrij weinig. Kan altijd nog wat over heen.
pi_211197708
Hoe lang smeren jullie nou met Bepanthen? Het is nu een maand geleden en m'n tattoo heeft die glazige/rimpelachtige look. Doen jullie dan nog steeds 1-2x per dag wat bepanthen er op?
  zondag 5 november 2023 @ 00:38:14 #64
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_211197883
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:18 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe lang smeren jullie nou met Bepanthen? Het is nu een maand geleden en m'n tattoo heeft die glazige/rimpelachtige look. Doen jullie dan nog steeds 1-2x per dag wat bepanthen er op?
Tot het klaar is met vervellen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zondag 5 november 2023 @ 00:42:13 #65
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_211197908
Bepanthen is imo vooral voor wondherstelbevordering, zodra ik geen velletjes meer aan m'n vingers heb, stap ik over op een wat minder dik/vet alternatief om mee in te smeren (parfumloze nivea of body shop body yoghurt zijn favoriet).
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_211200337
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2023 00:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Bepanthen is imo vooral voor wondherstelbevordering, zodra ik geen velletjes meer aan m'n vingers heb, stap ik over op een wat minder dik/vet alternatief om mee in te smeren (parfumloze nivea of body shop body yoghurt zijn favoriet).
Bepanthen is niet per se alleen voor wondherstel. Staat niet voor niets 'verzorgende creme' op de verpakking. Maar smeren doe je dus ook nog even in die rimpelachtige/glazige fase van het herstel?
pi_211200359
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 12:26 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Bepanthen is niet per se alleen voor wondherstel. Staat niet voor niets 'verzorgende creme' op de verpakking. Maar smeren doe je dus ook nog even in die rimpelachtige/glazige fase van het herstel?
Ik hou altijd 3 tot 4 weken aan. Anderen verklaren mij voor gek maar al m’n tattoos zien er nog fantastisch uit.
pi_211200375
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2023 12:28 schreef Document1 het volgende:

[..]
Ik hou altijd 3 tot 4 weken aan. Anderen verklaren mij voor gek maar al m’n tattoos zien er nog fantastisch uit.
Ja, doe ik nu persoonlijk ook. Die van mij zitten nu op vier weken, maar durf nog niet echt te stoppen. Als die glazige/rimpelachtige fase voorbij is stop ik er mee denk ik.
  zondag 5 november 2023 @ 12:32:05 #69
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_211200392
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 12:26 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik herken je glazige rimpelfase niet. :D

Maar meestal ben ik met een week of twee wel klaar met die vette zooi, zo'n fan is mijn huid daar niet van, dus huid dicht is goed genoeg. Artist is tot nu toe steeds onder de indruk van hoe het hersteld is (tweede tattoo, zitten nu 3 sessies werk in), dus voor mij werkt m'n methode prima. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_211200446
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2023 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik herken je glazige rimpelfase niet.
Echt niet? Dat hoort bij het genezingsproces. Hier heb je een foto: https://t2.uc.ltmcdn.com/(...)inkly_13125_orig.jpg

Als je dat niet hebt dan is dat heel bijzonder. Mja, iedereen geneest ook anders.
  zondag 5 november 2023 @ 12:47:45 #71
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_211200559
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 12:36 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Echt niet? Dat hoort bij het genezingsproces. Hier heb je een foto: https://t2.uc.ltmcdn.com/(...)inkly_13125_orig.jpg

Als je dat niet hebt dan is dat heel bijzonder. Mja, iedereen geneest ook anders.
Oh dat! Ik heb niet zoveel 'dichte'/ingekleurde vlakken, dan valt het minder op denk ik. Maar (in mijn ervaring) vervelt de boel dan snel, dus ja, in die fase smeer ik nog.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zondag 5 november 2023 @ 17:56:24 #72
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_211203388
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 12:36 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Dat waren hier droge korsten, ook bij dikkere stukken en smeren... het hoort erbij.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_211203958
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 17:56 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]
Dat waren hier droge korsten, ook bij dikkere stukken en smeren... het hoort erbij.
Nee, dit is echt het genezingsproces na de eerste paar weken. Geen korsten meer.
pi_211213474
Nemen jullie altijd een touch up?

Er zijn bij mij altijd wel één (heel soms twee) kleine oneffenheden nadat het genezen is. Hoe staan jullie artists hier tegenover? Je kan het namelijk altijd wel even fresh maken door wat opnieuw te arceren of een lijntje te trekken
pi_211220621
Dat hoort er toch gewoon bij?
  woensdag 8 november 2023 @ 21:51:36 #76
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_211238701
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 16:39 schreef Discombobulate het volgende:
Nemen jullie altijd een touch up?

Er zijn bij mij altijd wel één (heel soms twee) kleine oneffenheden nadat het genezen is. Hoe staan jullie artists hier tegenover? Je kan het namelijk altijd wel even fresh maken door wat opnieuw te arceren of een lijntje te trekken
Hangt van de artiest/zaak af. Ik kreeg een bedenktijd van een jaar, daar heb ik nauwelijks gebruik van hoeven maken behalve dat ze alles opnieuw konden doen (ze dachten een kleur te kunnen doen terwijl eerder zwart als default werd gegeven, de kleur pakte anders uit, dus met zwart eroverheen :') ) (ik doe er niet zielig over, ik wist dat zwart al waarschijnlijk was na het eerste overleg)

Sindsdien geen nieuwe meer laten zetten maar dat kan later nog in dezelfde stijl.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_211238891
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2023 21:51 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]
Hangt van de artiest/zaak af. Ik kreeg een bedenktijd van een jaar, daar heb ik nauwelijks gebruik van hoeven maken behalve dat ze alles opnieuw konden doen (ze dachten een kleur te kunnen doen terwijl eerder zwart als default werd gegeven, de kleur pakte anders uit, dus met zwart eroverheen :') ) (ik doe er niet zielig over, ik wist dat zwart al waarschijnlijk was na het eerste overleg)

Sindsdien geen nieuwe meer laten zetten maar dat kan later nog in dezelfde stijl.
Ik ga toch effe weer langs denk ik. Het jammere is dat ik dan weer naar Amsterdam moet rijden. Wil nog wel één van dezelfde artiest, maar variëren vind ik ook. Anyways, ik ben echt pokke perfectionistisch omdat je elke vierkante millimeter herkend aangezien je er in het begin zo naar kijkt en verzorgd. :')

Waarschijnlijk als dat nieuwe er af is of ik weer een ander heb dat dat wat weggaat. Maar toch is het wel goed om het gewoon een klein beetje bij te werken zodat het mooi blijft.
  zondag 12 november 2023 @ 13:50:24 #78
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_211271676
Ik merk wel dat tattoos op de benen minder snel genezen en er dus ook meer inkt uitvalt. Ik heb sommige tattoos laten dryhealen, bepanthen gebruikt of zelfs kokosolie en geen noemenswaardig verschil in de drie merkbaar in de uiteindelijke tattoo.

edit: ik wil foto's van tattoos zien mensen -O-

Vorige week eindelijk de knee ditch laten doen, wilde eigenlijk op het laatste moment nog f*ck it zeggen en iets anders nemen op een andere plek, maar viel uiteindelijk allemaal nog best mee. :9
pi_211290667
Ik zit te wachten bij Blackbear *O*
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  zaterdag 18 november 2023 @ 14:47:11 #80
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_211335304
Marcus Aurelius

zal straks als het folie eraf is een betere foto maken.

auw

*O* *O*
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  zaterdag 18 november 2023 @ 19:01:14 #81
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_211337559
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 november 2023 14:47 schreef cherrycoke het volgende:
Marcus Aurelius

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

zal straks als het folie eraf is een betere foto maken.

auw

*O* *O*
Lijkt niet op Richard Harris. ;)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_211337905
Eind december weer, Amsterdam.

Baantje hoor, tering. Die jongen is af en toe in een andere Europese stad voor wat guest work. Beetje tekenen, ontwerpen, één of twee gasten per dag. En toch flink geld verdienen.

Waardeer het wel echt, al mijn artiesten die ik tot nu toe heb gehad waren echt de aardigste mensen ooit. Dan heb je echt een fijn leven als je van zoiets je werk gemaakt hebt.

Heb de neiging om m'n andere artiest weer een berichtje te sturen om in februari maar weer een afspraak te maken.
  zaterdag 18 november 2023 @ 21:27:39 #83
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_211340050
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_211348130

:Y

Het is de telescoop waarmee Galileo Galilei ontdekte dat ze zon in het midden staat en niet de aarde, dat er bergen zijn op Mars en dat Jupiter manen heeft. Hij is daarvoor overigens in het geval gezet door gepikeerde Gristenen.

Gezet door Joaquin bij Blackbear Utrecht. Vijf uur over gedaan, maar hij is echt prachtig gezet

[ Bericht 0% gewijzigd door BlackLining op 19-11-2023 14:40:29 ]
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  zondag 19 november 2023 @ 19:02:55 #85
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_211350783
Mooi gezet allemaal. :Y
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_211350856
quote:
Die is wel erg mooi ^O^

Gezichten/portretten levensecht zetten is een vak apart.
pi_211350884
Ik wil ook al ontzettend lang een tattoos hebben, ik heb alleen nooit iets kunnen bedenken wat ik echt mooi en tof vind.

Zomaar lukraak een plaatje uitzoeken vind ik niks.
  zondag 19 november 2023 @ 19:16:09 #88
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_211350935
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2023 19:11 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Ik wil ook al ontzettend lang een tattoos hebben, ik heb alleen nooit iets kunnen bedenken wat ik echt mooi en tof vind.

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_211351029
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2023 19:11 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

Ik heb dat ook lang gehad ja. Uiteindelijk heb ik nu lukraak twee plaatjes :+ maar die hebben toch ook zeker een betekenis, en een verhaal.

Ik ga zelf niet zoeken naar een hele diepe betekenis. Dat maakt het wel lastig. Ik heb die plaatjes voor ik ze laat zetten al wel een jaar als potentieel idee in m'n hoofd zitten. Op gegeven moment is het dan geen lukraak plaatje meer.
  maandag 20 november 2023 @ 10:02:35 #90
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_211355522
quote:
14s.gif Op zondag 19 november 2023 19:16 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Heb ik gehad. :D
pi_211356119
Jeeeuuuk :%
pi_211356601
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2023 19:23 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Ik heb dat ook lang gehad ja. Uiteindelijk heb ik nu lukraak twee plaatjes :+ maar die hebben toch ook zeker een betekenis, en een verhaal.

Ik ga zelf niet zoeken naar een hele diepe betekenis. Dat maakt het wel lastig. Ik heb die plaatjes voor ik ze laat zetten al wel een jaar als potentieel idee in m'n hoofd zitten. Op gegeven moment is het dan geen lukraak plaatje meer.
Ik kies ook gewoon flash. Durf niet zelf met een idee te komen, ben ik gewoon ook totaal niet creatief genoeg voor.

Na je eerste tattoo is het toch vaak wel van "pleur er maar op" als het mooi is.
pi_211380712
quote:
Hoe gaat het met het helen?

Hier hangen de vellen eraan. Had er ook niet zo bij stil gestaan hoe mega irritant die bepanthen plakzooi aan de binnenkant van mijn elleboog is :')
pi_211380833
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 13:30 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Hier hangen de vellen eraan. Had er ook niet zo bij stil gestaan hoe mega irritant die bepanthen plakzooi aan de binnenkant van mijn elleboog is :')
Had ik totaal geen last van. :o
  woensdag 22 november 2023 @ 14:28:19 #95
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_211381308
quote:

[..]

Met een trui aan schuurt het aan alle kanten en die bepanthen plakt ook aan de trui vast -O- , voor de rest nog geen vellen, kom vast aan de beurt.
pi_211383313
Ik had wel echt flinke spierpijn, maar qua jeuk of vellen valt het bij mij ontzettend mee.
pi_211385592
quote:

[..]

Oh ja, even zorgen dat al m'n katoenen leggings weer schoon zijn vóór volgende week.

Ik ben tot nu toe echt superblij met hoe m'n bovenbeenplaatje wordt, maar die creme blijft echt ZO lang op m'n huid liggen. :') Vierde sessie, als het goed is, is 'ie dan klaar ook. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_211438786
Ik wil er nog een :@
pi_211443201
Ik heb een tattoomarker voor een tijdelijke tattoo.

Nu heb ik wel een ontwerp maar wil graag weten of ik dat eerst in klad op mijn pols kan zetten.
Werewolf
pi_211801092
Heb er weer één! Binnenkant arm, bij m'n bicep, godverjezus wat was dat afzien zeg. Die dry paper towel wipes was echt het ergste.

Echter wel een vraagje. Helaas geen second skin... Waarom doen sommigen dat niet? M'n artiest zei dat ik de folie er voor het slapen gaan moet afhalen, maar een paar jaar geleden zei een artiest dat ik het er de eerste nacht op moest laten ivm plasma. Heel dubbelzinnig dit. Het valt me op dat er niet echt een standaard protocol is. Wat doen jullie altijd? Aangezien ik het eerder een nacht er op heb laten zitten bij een tattoo voelt het voor mij toch veiliger om de eerste nacht met te slapen. Wat doen jullie altijd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')