Hangt van de artiest/zaak af. Ik kreeg een bedenktijd van een jaar, daar heb ik nauwelijks gebruik van hoeven maken behalve dat ze alles opnieuw konden doen (ze dachten een kleur te kunnen doen terwijl eerder zwart als default werd gegeven, de kleur pakte anders uit, dus met zwart eroverheenquote:Op maandag 6 november 2023 16:39 schreef Discombobulate het volgende:
Nemen jullie altijd een touch up?
Er zijn bij mij altijd wel één (heel soms twee) kleine oneffenheden nadat het genezen is. Hoe staan jullie artists hier tegenover? Je kan het namelijk altijd wel even fresh maken door wat opnieuw te arceren of een lijntje te trekken
Ik ga toch effe weer langs denk ik. Het jammere is dat ik dan weer naar Amsterdam moet rijden. Wil nog wel één van dezelfde artiest, maar variëren vind ik ook. Anyways, ik ben echt pokke perfectionistisch omdat je elke vierkante millimeter herkend aangezien je er in het begin zo naar kijkt en verzorgd.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hangt van de artiest/zaak af. Ik kreeg een bedenktijd van een jaar, daar heb ik nauwelijks gebruik van hoeven maken behalve dat ze alles opnieuw konden doen (ze dachten een kleur te kunnen doen terwijl eerder zwart als default werd gegeven, de kleur pakte anders uit, dus met zwart eroverheen) (ik doe er niet zielig over, ik wist dat zwart al waarschijnlijk was na het eerste overleg)
Sindsdien geen nieuwe meer laten zetten maar dat kan later nog in dezelfde stijl.
Lijkt niet op Richard Harris.quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:47 schreef cherrycoke het volgende:
Marcus Aurelius
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zal straks als het folie eraf is een betere foto maken.
auw
![]()
quote:Op zondag 19 november 2023 19:11 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Ik wil ook al ontzettend lang een tattoos hebben, ik heb alleen nooit iets kunnen bedenken wat ik echt mooi en tof vind.
Zomaar lukraak een plaatje uitzoeken vind ik niks.
Ik heb dat ook lang gehad ja. Uiteindelijk heb ik nu lukraak twee plaatjesquote:Op zondag 19 november 2023 19:11 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Ik wil ook al ontzettend lang een tattoos hebben, ik heb alleen nooit iets kunnen bedenken wat ik echt mooi en tof vind.
Zomaar lukraak een plaatje uitzoeken vind ik niks.
Heb ik gehad.quote:
Ik kies ook gewoon flash. Durf niet zelf met een idee te komen, ben ik gewoon ook totaal niet creatief genoeg voor.quote:Op zondag 19 november 2023 19:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb dat ook lang gehad ja. Uiteindelijk heb ik nu lukraak twee plaatjesmaar die hebben toch ook zeker een betekenis, en een verhaal.
Ik ga zelf niet zoeken naar een hele diepe betekenis. Dat maakt het wel lastig. Ik heb die plaatjes voor ik ze laat zetten al wel een jaar als potentieel idee in m'n hoofd zitten. Op gegeven moment is het dan geen lukraak plaatje meer.
Hoe gaat het met het helen?quote:
Had ik totaal geen last van.quote:Op woensdag 22 november 2023 13:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het helen?
Hier hangen de vellen eraan. Had er ook niet zo bij stil gestaan hoe mega irritant die bepanthen plakzooi aan de binnenkant van mijn elleboog is
Met een trui aan schuurt het aan alle kanten en die bepanthen plakt ook aan de trui vastquote:Op woensdag 22 november 2023 13:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hier hangen de vellen eraan. Had er ook niet zo bij stil gestaan hoe mega irritant die bepanthen plakzooi aan de binnenkant van mijn elleboog is
Oh ja, even zorgen dat al m'n katoenen leggings weer schoon zijn vóór volgende week.quote:Op woensdag 22 november 2023 13:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |