Inktkussentje, hond, papier en veel geduld?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:19 schreef Cod_player het volgende:
Iemand ervaring met een hondenpoot afdruk tattoo? Hoe neem ik het beste een poot afdruk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is hem geworden, ik vind hem erg mooi een super gedetailleerd.Something’s happening. I’m not the Jedi I should be. I want more. And I know I shouldn’t.”
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:32 schreef cherrycoke het volgende:
En hoe was het? Viel het mee allemaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is hem geworden, ik vind hem erg mooi een super gedetailleerd.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:32 schreef cherrycoke het volgende:
Wow, hier kun je wel wat over vertellen bij First Dates! Mooi! (ik volg dit topic, omdat ik ook nadenk over een tatoeage)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is hem geworden, ik vind hem erg mooi een super gedetailleerd.If you can understand the me, then I can understand the you..🎶
Viel echt wel mee, sommige plekken zoals pols waren wel pijnlijkquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:42 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
En hoe was het? Viel het mee allemaal?
Waar denk je aan?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wow, hier kun je wel wat over vertellen bij First Dates! Mooi! (ik volg dit topic, omdat ik ook nadenk over een tatoeage)
Niet heel bijzonder hoor, een kleine persoonlijke, vooral voor mezelf. Een bloem met een vlinder met een semicolon lichaamquote:Op woensdag 28 juni 2023 12:59 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Waar denk je aan?
Hier genoeg plannen voor mijn 6e tattoo. Ik spaar er momenteel voor![]()
@:cherrycoke, hij is bijzonder mooi voor een eerste. Ik wens je er veel plezier mee.Ik heb er zelf ook 2 op mijn pols, de huid is daar wat dunner natuurlijk, dus voelen mag altijd. Op mijn pols zijn ze een stukje over mijn litteken heengegaan. Dat ging verrassend goed.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nog aan het nadenken over de plek. Het moet makkelijk te bedekken zijn, ik wil hem zelf wel makkelijk kunnen zien en de plek moet een beetje bestand zijn tegen gewichtsschommelingen.
Ben af en toe aan het testen met plakplaatjesvoet, heup en onder het sleutelbeen lijken tot op heden de beste opties.
If you can understand the me, then I can understand the you..🎶
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gedeelte wat nog niet af is zie je niet zo goed (maar is de andere kant van de mandala en binnenstuk moet nog verder want dat was al een bestaande tattoo die weg moest/anders moest -daarom is die is ook nog grijs-).
Zal als hij dan genezen is wel een betere foto plaatsen van het geheel.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet heel bijzonder hoor, een kleine persoonlijke, vooral voor mezelf. Een bloem met een vlinder met een semicolon lichaamElke tattoo vind ik bijzonder, ze staan er met een reden, tenzij impulsief en in een dronken bui gezet oid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nog aan het nadenken over de plek. Het moet makkelijk te bedekken zijn, ik wil hem zelf wel makkelijk kunnen zien en de plek moet een beetje bestand zijn tegen gewichtsschommelingen.
Ben af en toe aan het testen met plakplaatjesvoet, heup en onder het sleutelbeen lijken tot op heden de beste opties.
En wat vindt je van je schouder/bovenarm? Ik heb er daar nu 1 zitten, de ander zit op mijn bovenrug/tussen de schouderbladen.
Wat een mooie @AmaWir müssen leben, bis wir sterben!
quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:40 schreef Ama het volgende:
Ik mag 22 juli eindelijk terug om mijn tattoo verder af te maken.
Mijn oog spot een heartagram!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gedeelte wat nog niet af is zie je niet zo goed (maar is de andere kant van de mandala en binnenstuk moet nog verder want dat was al een bestaande tattoo die weg moest/anders moest -daarom is die is ook nog grijs-).
Zal als hij dan genezen is wel een betere foto plaatsen van het geheel.Honi de Cirkel tekenaar.
Well, if it seems to be real, it's illusion
For every moment of truth, there's confusion in life
Heb er zelf ook nog één.quote:
Heel mooi en strak gezet.quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:21 schreef Amsel het volgende:
[..]
Het is gewoon net alsof er iemand met fineliner op m'n arm geschreven heeft
Precies dat ja! Past ook mooi bij het woord.quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:21 schreef Amsel het volgende:
[..]
Het is gewoon net alsof er iemand met fineliner op m'n arm geschreven heeft
Wat leuk dat het puntje op de i een hartje is!quote:
Het idee is ook dat het geen ramp is als de tattoo ooit vervaagt. De tattoo zelf is namelijk ook 'fragile'quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:29 schreef LeNeHe het volgende:
[..]
Precies dat ja! Past ook mooi bij het woord.
Ik overweeg er ook eentje (tekst) en dan wil ik ook zoiets, zo fijntjes.
Ja dat zie je alleen als je heeeeeel goed kijktquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat leuk dat het puntje op de i een hartje is!
Nice!quote:Op maandag 24 juli 2023 13:08 schreef Cruzinats het volgende:
[ afbeelding ]
Twee weken geleden laten zetten. Nu weet ik tenminste zeker dat ik de knie nooit ga doen.
Welke shop/artiest?quote:Op maandag 24 juli 2023 13:08 schreef Cruzinats het volgende:
[ afbeelding ]
Twee weken geleden laten zetten. Nu weet ik tenminste zeker dat ik de knie nooit ga doen.
Andres bij Tattoo Ben in Groningen. Werken drie tatoeëerders die alle drie strakke oldschool tattoos zetten.quote:Op maandag 24 juli 2023 19:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Welke shop/artiest?
Ik wil ook wel graag iets goeds old school, maar dan zonder kleur. Ziet er heel netjes uit.
Off-topic:quote:Op maandag 24 juli 2023 22:25 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Andres bij Tattoo Ben in Groningen. Werken drie tatoeëerders die alle drie strakke oldschool tattoos zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Heb Sailor Jerry flash op mijn arm, gezet door Benquote:Op maandag 24 juli 2023 22:25 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Andres bij Tattoo Ben in Groningen. Werken drie tatoeëerders die alle drie strakke oldschool tattoos zetten.
Als ie 100% genezen is, zeker.quote:Op woensdag 26 juli 2023 07:43 schreef cherrycoke het volgende:
Kan je gewoon met een scheermesje over tattoo heen?
Wat leuk, was/is het je eerste?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:30 schreef Discombobulate het volgende:
Wat is goed qua nazorg na bepanthen voor je tattoo? Volgende week woensdag is het precies drie weken geleden dat ik een nieuwe tattoo heb en smeer nog steeds wat bepanthen, maar het is echt al bijna helemaal glad op een paar oneffenheden na. Dus in principe kan ik wel stoppen met bepanthen over een klein weekje. Maar, aangezien het genezingsproces toch wel een paar maand duurt vraag ik me af wat goed is om te doen om het even helemaal netjes te houden.
Nee, tweede, en nu al mega veel zin om weer een nieuwe te laten zetten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:19 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Wat leuk, was/is het je eerste?
Ik heb helemaal geen Bepanthen Tattoo gebruikt, voor al mijn tattoo's niet trouwens. Ik heb alleen Bepanthen Derma (beschermende zalf) gebruikt. Die is lekker vettig vond ik, trok ook snel in. Daarna ben ik overgegaan op Bepanthen Derma (beschermende crème). Die is weer lekker dun en prima voor als je nog wat extra zekerheid wilt voor goede nazorg.
Veel plezier met je tattoo, wat heb je laten zetten?
Lagoon art & ink in Rotterdam.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zijn er hier mensen die tips hebben voor artiesten die goed zijn in gekleurde bloemen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Something’s happening. I’m not the Jedi I should be. I want more. And I know I shouldn’t.”
quote:Op woensdag 27 september 2023 18:01 schreef cherrycoke het volgende:
ik ga 25 november Marcus Aurelius laten zetten op de rechter arm.@AureliusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |