abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215295660
Tattooooooo! Hij vertekent een beetje vanwege het ondergoed (dat zaadbolletje is echt wel rond), maar ik hoop dat het helpt om 'm online te houden. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your opinion of me is none of my business.
pi_215452601
Als het allemaal doorgaat kan er weer iets van mijn bucketlistje af, nl de skull tattoo van en door Henk Schiffmacher himself O+
Hopelijk 7 december *G*

(dit is een tegeltje :P ik wil m in gewoon zwart binnenkant onderarm)
pi_215473462
Mijn eerste tattoo laten zetten:

495053.jpg
  maandag 4 november 2024 @ 15:52:43 #204
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_215474822
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 09:20 schreef Sarasi het volgende:
Tattooooooo! Hij vertekent een beetje vanwege het ondergoed (dat zaadbolletje is echt wel rond), maar ik hoop dat het helpt om 'm online te houden. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lange tattoo of lange benen? ;)

Ziet er wel erg mooi uit btw. :)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_216547488
Ook weer een nieuwe, ditmaal met ongelofelijk veel zwart. M'n armen beginnen al aardig op patchwork sleeves te lijken.>:)

Hoe doen jullie dat de eerste dagen? Ik heb best wel dikke stukken zwart, maar hoe doen jullie dat met kleding? Ik heb nu gewoon een trui erover aan en beweeg gewoon voorzichtig. Dit kan niet echt kwaad toch? Natuurlijk, je wil het liefste gewoon je arm een week lang stil houden in de buitenlucht, maar dat is niet realistisch.

Ik doe zelf altijd bij de shop er second skin op, dan daar een nacht mee slapen, en dan second skin er in de middag volgende dag af.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_216550566
Ik laat die second skin er gerust een dag of vier op zitten.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_216553651
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 15:52 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Lange tattoo of lange benen? ;)

Ziet er wel erg mooi uit btw. :)
Haha, zeker weten geen lange benen; lange tattoo. _O-
  woensdag 5 februari 2025 @ 09:34:34 #208
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_216556332
Tof @Sarasi!

Ik mag 21 maart weer *O*. 1 grote en een kleinere filler. Dan zouden er hopelijk nog 2 fillers volgen later dit jaar en dan stopt mijn vaste artiest vanwege gezondheidsklachten ;(.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_216556730
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 19:26 schreef BlackLining het volgende:
Ik laat die second skin er gerust een dag of vier op zitten.
Ik weet dat sommige artiesten dat zeggen, maar die van mij, althans mijn favoriete artiest met heel veel ervaring en die door heel Europa tatoeëert, zegt dat maximaal 24 uur meer dan genoeg is. Je wil het toch zo snel mogelijk laten genezen aan de lucht. Het liefst wil hij helemaal geen second skin gebruiken, even folie er op en na een paar uur dat er af.
pi_216782470
Hoe krijgen jullie het beste bepanthen er af? Ik merk dat het niet meer nodig is, maar het droogt en schilfert wel. Ik durf nog niet heel hard te schrobben namelijk... Bepanthen is eigenlijk ook veel te dik. Iemand een andere crème voor week 3-6 voor de tattoo?
pi_216782749
Hmm, beter maar wel gewoon beetje blijven smeren tot week 4 voorbij is.

Ik heb genoeg tattoo's, maar elke keer tijdens het genezingsproces denk je weer dat het verkeerd gaat. :')

Eigenlijk zijn week 3 en 4 het vervelendst omdat het er dan het minst mooi uitziet. Een net nieuwe tattoo is prachtig en een volledig genezen tattoo, maar daartussen...
pi_216803864
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 10:15 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik weet dat sommige artiesten dat zeggen, maar die van mij, althans mijn favoriete artiest met heel veel ervaring en die door heel Europa tatoeëert, zegt dat maximaal 24 uur meer dan genoeg is. Je wil het toch zo snel mogelijk laten genezen aan de lucht. Het liefst wil hij helemaal geen second skin gebruiken, even folie er op en na een paar uur dat er af.
Ik weet het dan meestal ook zo te timen dat ik twee dagen later een feestje heb met veel rondvliegend bier, of een dag moet werken in het moeras ofzo :') dan is dat extra laagje toch echt nog wel prettig.

Ik mag 23 april weer *O* in de tussentijd nog maar weer een piercing laten zetten, itch weer wat gescratcht.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  zondag 23 februari 2025 @ 10:51:59 #213
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_216804306
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 16:05 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe krijgen jullie het beste bepanthen er af? Ik merk dat het niet meer nodig is, maar het droogt en schilfert wel. Ik durf nog niet heel hard te schrobben namelijk... Bepanthen is eigenlijk ook veel te dik. Iemand een andere crème voor week 3-6 voor de tattoo?
Lauw water en zachtjes deppen met een schone handdoek. Je moet wel de Bepanthen Baby cremé hebben en zo dun mogelijk opsmeren.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_216804341
Bij mij trekt die bepanthen volledig in de huid. Voelt na een paar uur echt niet anders meer dan huid waar het niet op zat. Ik gebruik de 'gewone' bepanthen derma.
pi_216844498
Weten jullie nog andere traditional shops in Nederland van hetzelfde niveau als ORDER in Amsterdam?
  vrijdag 28 februari 2025 @ 08:05:51 #216
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_216859647
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 16:05 schreef Discombobulate het volgende:
Bepanthen's tattoo-zalf/creme is wat vloeibaarder.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_216861094
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 08:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Bepanthen's tattoo-zalf/creme is wat vloeibaarder.
Het was meer die combinatie van Bepanthen en die onderste huidlaag die naar boven komt, was paar dagen. Nu is het helemaal glad. Eigenlijk niets aan de hand en gewoon blijven smeren. Nog eventjes en dan stop ik daar ook mee.
  dinsdag 4 maart 2025 @ 20:52:37 #218
402274 Cruzinats
love bacon, hate hamas
pi_216925730
Bijna een jaar niet getatoeëerd, volgende week mag ik weer! *O*
Sleeve afmaken en daarna maar eens kijken of ik nog wat fillers of dots & stars wil.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 19:18 schreef Discombobulate het volgende:
Weten jullie nog andere traditional shops in Nederland van hetzelfde niveau als ORDER in Amsterdam?
Lijkt mij een hele dure zaak als ze voor een tshirtje al ¤50 vragen. Wel goede tattoos met unieke designs en de guest-artists zijn ook goed.
Jammer dat er niet een lijstje is van de echt goede tattooshops in Nederland. Ik weet de goede shops hier in het noorden v/h land, maar dat zijn er ook maar een handjevol. Weet wel dat o.a. in Amsterdam het hele oldskool b/g, simpele designs met hele dikke lijnen echt trending is. Het moet wel je ding zijn iig.
  Moderator/colorchick dinsdag 4 maart 2025 @ 20:59:00 #219
382129 crew  Donna
pi_216925910
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 20:52 schreef Cruzinats het volgende:
Sleeve afmaken en daarna maar eens kijken of ik nog wat fillers of dots & stars wil.
[..]
Lijkt mij een hele dure zaak als ze voor een tshirtje al ¤50 vragen. Wel goede tattoos met unieke designs en de guest-artists zijn ook goed.
Jammer dat er niet een lijstje is van de echt goede tattooshops in Nederland. Ik weet de goede shops hier in het noorden v/h land, maar dat zijn er ook maar een handjevol. Weet wel dat o.a. in Amsterdam het hele oldskool b/g, simpele designs met hele dikke lijnen echt trending is. Het moet wel je ding zijn iig.
Welke vind je goed in het Noorden?
  dinsdag 4 maart 2025 @ 21:21:49 #220
402274 Cruzinats
love bacon, hate hamas
pi_216926524
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 20:59 schreef Donna het volgende:

[..]
Welke vind je goed in het Noorden?
Mijn lijstje zou zijn (natuurlijk ken ik niet alle shops die er hier zijn)

@stazetattoos
@tattoo_ronda
@thirdgardenstudio
@tattoobenshop
@rintostattooshop
@hinkarttattoostudio (deze een beetje een mixed bag, de eigenaresse zet hele vette tattoos, maar ik zou zeker geen tattoo nemen bij iedere artist hier)
pi_216927629
quote:
[..]
300 was ik gewoon kwijt voor palm size hoor. Viel echt mee.

Je zou denken dat je al daarboven zit in Amsterdam. In de VS betaal je zo 500,-

Old school is wel echt mijn stijl, maar het moet ook niet te old school zijn. Dat is altijd wel lastig te vinden.

Er bestaan ook echt veel slechte shops in het land. Het is moeilijk zoeken, maar je moet ook beetje netwerk opbouwen.
pi_216927658
quote:
[..]
Welke in het noorden vind jij goed?

Oh dat zei je al.
pi_216956347
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 17:32 schreef cherrycoke het volgende:
SPOILER
dat is hem geworden, ik vind hem erg mooi een super gedetailleerd.
Edwin van der Sar verkleed als Romein?
  vrijdag 7 maart 2025 @ 10:13:50 #224
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_216958645
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 23:41 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Edwin van der Sar verkleed als Romein?
Haha, nee gebaseerd op prima porta standbeeld augustes
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_217170674
Wat zijn de beste old school artiesten in Nederland?
  woensdag 26 maart 2025 @ 16:37:45 #226
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_217188286
Ik heb ook weer een nieuwe, moet alleen nog even tot rust komen na het zetten...

pi_217419779
Shrimply the best cocktailparty! Een confettigarnaal. *O*

maandag 21 april 2025 @ 13:30:21 #228
pi_217429918
Mijn nieuwe:

[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  zaterdag 3 mei 2025 @ 19:24:03 #229
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_217528029
quote:
7s.gif Op maandag 21 april 2025 13:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mijn nieuwe:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je plaatjes doen het niet
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  zaterdag 3 mei 2025 @ 19:24:29 #230
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_217528033

Een uil met witte ogen onder het licht van de maan – een krachtig symbool van wijsheid, intuïtie en innerlijke kracht.
De witte ogen staan voor helder inzicht in het duister.
De maan vertegenwoordigt transformatie, rust en het onbewuste.
En daaronder: "Sapientia et Virtus" – Wijsheid en Moed.
Twee waarden die ik wil dragen, letterlijk en figuurlijk.
  zondag 4 mei 2025 @ 03:03:37 #231
pi_217531467

zondag 4 mei 2025 @ 03:06:36 #232
pi_217531472
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 19:24 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
je plaatjes doen het niet
Nu weer wel, maar niet al te lang denk ik :P
pi_217810134
Zijn hier ook mensen die zelf kunnen tatoeëren?
  zondag 1 juni 2025 @ 23:54:37 #234
pi_217825338
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 18:44 schreef Discombobulate het volgende:
Zijn hier ook mensen die zelf kunnen tatoeëren?
Je kan gewoon van een Chinese site een tattoo apparaat aanschaffen en beginnen. Wat je moet vragen is of er mensen kunnen tekenen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Papierversnipperaar op 02-06-2025 00:04:43 ]
pi_217826673
quote:
7s.gif Op zondag 1 juni 2025 23:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Je kan gewoon van een Chinese site een tattoo apparaat aanschaffen en beginnen. Wat je moet vragen is of er mensen kunnen tekenen.
Weet iemand een goed apparaat? Het is natuurlijk wel zo dat je het jezelf niet verkeerd moet aanleren. Als ik naar mijn artiest krijg switcht ie ook veel van naald, dan dit voltage, dan dit, etc. Dat kun je niet zo maar even zelf leren denk ik.

Ik ga een schetsboek kopen, veel tekenen en dan eens een poging wagen. Waarom niet. :P
  donderdag 12 juni 2025 @ 11:36:56 #236
402274 Cruzinats
love bacon, hate hamas
pi_217919198
Varkenshuid is goed om op te oefenen, maar waar je dat kan kopen is de vraag. Ik zou niet zomaar beginnen met tattoo's zetten en beginnen met het oefenen van strakke lijnen alvorens te beginnen met shading en kleur. Kan je strakke lijnen zetten dan kun je ook een stencil overtrekken. Het wel of niet kunnen tekenen is dan niet eens zo belangrijk vgm.

https://www.orientalwebshop.nl/nl/diepvries-varkenshuid-500g-500

Dit is niet al te duur, maar wel ingevroren?
  donderdag 12 juni 2025 @ 11:38:20 #237
402274 Cruzinats
love bacon, hate hamas
pi_217919212
Voltage settings kun je wel vinden op google. Sowieso beginnen met een pen en niet een rotary machine, dat onder de knie krijgen is ook al een kunst opzich.
pi_217919463
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 11:38 schreef Cruzinats het volgende:
Voltage settings kun je wel vinden op google. Sowieso beginnen met een pen en niet een rotary machine, dat onder de knie krijgen is ook al een kunst opzich.
Niet met stift? Ik heb setje COPIC markers gekocht. Eerst even beginnen met palm sized dingetjes tekenen. Liefste old school. Wie weet waar ik over een jaar of twee ben. Apparaat enzo komt nog wel.
  donderdag 12 juni 2025 @ 12:29:54 #239
402274 Cruzinats
love bacon, hate hamas
pi_217919600
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 12:12 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Niet met stift? Ik heb setje COPIC markers gekocht. Eerst even beginnen met palm sized dingetjes tekenen. Liefste old school. Wie weet waar ik over een jaar of twee ben. Apparaat enzo komt nog wel.

Dit bedoel ik. Zelf ook wel eens bezig geweest met markers wat oldschool tekenen, maar ik denk dat het ontzettend moeilijk is om vandaag de dag nog een beetje klandizie te vinden als je echt enkel en alleen oldschool (en japans) wil tattooeren. De artiesten die dat kunnen zijn of heel goed of zitten al zo lang in het vak dat ze al een flinke naam hebben opgebouwd.

* ik zat fout, dit heet idd een rotary machine en met coil is de oldschool manier van tattooeren

[ Bericht 4% gewijzigd door Cruzinats op 12-06-2025 12:41:39 ]
pi_217919973
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2025 12:29 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dit bedoel ik. Zelf ook wel eens bezig geweest met markers wat oldschool tekenen, maar ik denk dat het ontzettend moeilijk is om vandaag de dag nog een beetje klandizie te vinden als je echt enkel en alleen oldschool (en japans) wil tattooeren. De artiesten die dat kunnen zijn of heel goed of zitten al zo lang in het vak dat ze al een flinke naam hebben opgebouwd.

* ik zat fout, dit heet idd een rotary machine en met coil is de oldschool manier van tattooeren
Toch zie ik best wel veel mensen met maar een stuk of 1000-3000 volgers op Instagram die net artiest zijn en daarmee gewoon hun brood verdienen bij een shop. Zelfs ook gewoon hele simpele designs, cartoon achtig en dikke zwarte lijnen. Als ik dan toch een keer wat anders met m'n leven wil dan kan ik zoiets best proberen lijkt me.

Maar eerst flink tekenen oefenen. Gelukkig kan ik dat wel aardig.
pi_218787979
Muziek (maken en luisteren) en rust zijn heel belangrijk voor me.
Deze tattoo van een rustteken in het muzieknotenschrift vandaag daarom laten zetten door mijn 'bonus'-kleindochter O+ (die in die tattooshop al 3 jaar werkt).
Binnenkant r. arm.

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')