abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 juli 2024 @ 18:58:42 #176
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_214224134
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 17:28 schreef Sarasi het volgende:

[..]
Abstract botanical. ;) De “stengel” gaat doorlopen tot m’n enkel. En we hebben in het design (& formaat) rekening gehouden met mijn heel lange termijn wens om een flow te hebben vanaf m’n linkerenkel, tussen m’n borsten door, over m’n rechtersleutelbeen naar m’n rechterpols. :)

Overigens is ‘ie nu, zonder second skin, nog zo ziek veel mooier. O+ Echt nu al m’n favoriete tattoo, en hij is nog niet eens af.
Tof, echt mooi gedaan. :) Plant tattoo's scoren altijd. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_214225734
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Tof, echt mooi gedaan. :) Plant tattoo's scoren altijd. :P
Als de blaadjes wat grijzer zijn geworden (zoals de bedoeling is), zal ik een vriendin vragen om een close-up te maken. Echt bizar hoe goed ze heeft afgewisseld met de dichtheid van het dotwork om verschillende texturen te creëren. O+
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 9 juli 2024 @ 22:01:13 #178
56471 pinquit
oh my lama!
pi_214228304
Ik heb ook alweer 2 maandjes nieuwe inkt, kindertekening van mn zoon O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 54% gewijzigd door pinquit op 09-07-2024 22:19:30 ]
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 10 juli 2024 @ 09:31:06 #179
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_214231668
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 20:31 schreef Sarasi het volgende:

[..]
Als de blaadjes wat grijzer zijn geworden (zoals de bedoeling is), zal ik een vriendin vragen om een close-up te maken. Echt bizar hoe goed ze heeft afgewisseld met de dichtheid van het dotwork om verschillende texturen te creëren. O+
Ben benieuwd naar het eindresultaat. Dit is geen tattoo die met de jaren lelijk kan worden.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  donderdag 11 juli 2024 @ 10:58:54 #180
402274 Cruzinats
love bacon, hate hamas
pi_214249208
Groot stuk op m'n voorarm laten zetten (clipper ship), viel heel erg mee en ook het genezen gaat prima tot zover.

Arm schiet al mooi op, volgende maand nog een groot stuk, daarna nog een paar kleine fillers en opvullen met dots & sterretjes en we zijn klaar met één arm. *O*
pi_214408096
Hopelijk later dit jaar weer naar een waanzinnig goede artiest in Amsterdam. :)

Leventje hoor als je het ene weekend in Praag tatoeëert, de andere in Rome, dan Berlijn, dan Londen, etc. Mooi baantje zo.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_214729387
Tweede sessie gisteren afgerond! *O* In oktober nog een halfuurtje bijwerken en foto’s maken, maar in principe is ‘ie af. O+

Hij is echt ziek, ziek mooi geworden. Megablij mee. Second skin zweette er helaas binnen 10min af. Ik zal vandaag of morgen even proberen wat foto’s te maken, maar hier is alvast een screenshot van de story van m’n artiest:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 19:08:55 #183
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_214732299
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:00 schreef Sarasi het volgende:
Tweede sessie gisteren afgerond! *O* In oktober nog een halfuurtje bijwerken en foto’s maken, maar in principe is ‘ie af. O+

Hij is echt ziek, ziek mooi geworden. Megablij mee. Second skin zweette er helaas binnen 10min af. Ik zal vandaag of morgen even proberen wat foto’s te maken, maar hier is alvast een screenshot van de story van m’n artiest:

SPOILER
Zo! Dat is een beste en een mooie! :Y
pi_214735924
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 19:08 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Zo! Dat is een beste en een mooie! :Y
Ja ik vind ‘m echt awesome. Ik ben nu in totaal 9hr in de studio geweest (incl prep en stencilen etc.) en ze heeft ‘m volledig met de hand gezet, handpoked. Dit laatste stuk heeft ze er in een sessie van 3hr op geknald. O+

Ik kan niet wáchten om weer korte broeken te kunnen dragen. :D
  zaterdag 17 augustus 2024 @ 13:01:59 #185
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_214736852
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 10:31 schreef Sarasi het volgende:

[..]
Ja ik vind ‘m echt awesome. Ik ben nu in totaal 9hr in de studio geweest (incl prep en stencilen etc.) en ze heeft ‘m volledig met de hand gezet, handpoked. Dit laatste stuk heeft ze er in een sessie van 3hr op geknald. O+

Ik kan niet wáchten om weer korte broeken te kunnen dragen. :D
Handpoked??? Je bent gek! :o
pi_214936012
Paar weken geleden weer een nieuwe. Palm sized old school dingetje. Lekker zwart, wat ontzettend goede shading. Zo mega blij mee. Nu alweer zin in een nieuwe. Wat is dat toch? Eerst alles afstruinen voor een goede artiest, naar Amsterdam reizen, daar verschrikkelijk pijn lijden, dan naar huis beetje uitgeput, want het voelt echt wel als een wond, dan de dagen daarna er goed voor zorgen, smeren, naar kijken, etc. en langzaam settled het in je huid.

Ik hou er echt zo veel van. O+

Ik ga he-le-maal vol. *O*
pi_214943288
Ik wil er ook weer een :@

Heb alleen nog geen tattoo idee waar ik tevreden over ben. Omdat ik toch iets impulsiefs wilde doen heb ik vorige week wel een rook piercing laten zetten :D dat doet wel iets aan de itch, maar ik kan niet wachten tot de volgende tattoo.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 30 september 2024 @ 20:27:12 #188
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_215140304

hij staat hoor

*O* *O* *O*
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_215257322
Vrijdag nog een bijwerksessie gehad, alles nog even aangescherpt. Weer twee uur bezig geweest. _O- Hij is echt ziek mooi. O+ Artiest heeft ook nog hele vette foto’s gemaakt, ik zal ernaar linken als ze online verschijnen!

En eens een keer kijken of ik een fatsoenlijke foto van het geheel kan maken die Imgur wél accepteert…
  maandag 14 oktober 2024 @ 19:32:36 #190
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_215264026
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 21:43 schreef Sarasi het volgende:
Vrijdag nog een bijwerksessie gehad, alles nog even aangescherpt. Weer twee uur bezig geweest. _O- Hij is echt ziek mooi. O+ Artiest heeft ook nog hele vette foto’s gemaakt, ik zal ernaar linken als ze online verschijnen!

En eens een keer kijken of ik een fatsoenlijke foto van het geheel kan maken die Imgur wél accepteert…
wachten duurt lang :'(
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_215264954
_O- Vandaag gaat de second skin eraf, en woensdag werk ik thuis dus dan zal ik eens proberen de hobbyfotograaf uit te hangen. :P
  Moderator woensdag 16 oktober 2024 @ 09:51:15 #192
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215278122
Ik zoek een goede shop in Den Haag en omstreken, wie weet wat en waar moet ik op letten tijdens het zoeken?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215279247
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 09:51 schreef sp3c het volgende:
Ik zoek een goede shop in Den Haag en omstreken, wie weet wat en waar moet ik op letten tijdens het zoeken?
TEAM TROBBIES is wel echt elite en het meest bekend als ik aan Den Haag denk.
pi_215279276
Maand geleden weer naar Amsterdam geweest, was een guest artiest bij een shop. Z'n stijl is vooral old school en ben zo mega blij met wat heb genomen. Hopelijk is die artiest in jan/feb weer eens in NL. Het knalt er echt uit, mooi zwart ook, je ziet gelijk wat het is. Old school is wel echt de beste stijl imo.

Hoe langer je al tattoos hebt en hoe meer je bij verschillende artiesten bent geweest, hoe beter je het verschil in kwaliteit merkt.
  Moderator woensdag 16 oktober 2024 @ 12:30:32 #195
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215279531
Ik heb er maar 1 maar die wil ik weer een beetje op laten knappen
  Moderator woensdag 16 oktober 2024 @ 12:30:48 #196
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215279535
En eentje bijzetten
pi_215279982
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 09:51 schreef sp3c het volgende:
Wat voor stijl zoek je? :)
  Moderator woensdag 16 oktober 2024 @ 18:11:44 #198
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215282563
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 13:12 schreef Sarasi het volgende:

[..]
Wat voor stijl zoek je? :)
Ja weet ik eigenlijk niet _O-

Realistisch denk ik, weet niet precies wat voor smaken er zijn
pi_215294481
Hebben we ontwerpers hier?

Ik wil iets met vlinders en de letters van de jongens, maar ik weet niet hoe of wat. Niet te groot. 10x10 Max met de letters R, J en H.

Dit zou dan mn eerste tatoeage worden. We wonen in Drachten. Dus ik kan naar Groningen en overal in Friesland
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_215295282
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 18:11 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ja weet ik eigenlijk niet _O-

Realistisch denk ik, weet niet precies wat voor smaken er zijn
Realisme is niet mijn stijl, dus ik schud daar niet per se even wat aanraders voor uit m’n mouw… Je kunt in ieder geval eens een paar shops bekijken of ze iets hebben wat je aanspreekt. Hier een lijstje shops die ik volg op insta omdat ik ze goed vind voor whatever reason (Nederland only):
Blackbear Ink (Utrecht & Eindhoven)
Ink Society (Utrecht)
Tattoo Hysteria (Amsterdam)
The Tiny Tiger Tattoo (Utrecht)
Studio Dogwood Tattoo (Alkmaar)
Ink District Amsterdam (Amsterdam)
Artcastle (Zeist)

Ennnnn artiesten (Europe only):
Meester Prikkebeen (Utrecht)
Joan Jaguar (Amsterdam)
Sofie Mieke (Wenen)
Pietro Moleti (Berlijn, reist veel)
La jota tattoo (Utrecht)
Lis Maris (Eindhoven & Amsterdam)
Teti Malik (Dresden)
Julia Kay (Hamburg)
Sven Eigengrau (Berlijn)
Fekete Dorina (Budapest)
Wim Swim (Utrecht & Tilburg)
Michael Stade (Våsterås, Zweden)
Mariñe Perez (Oslo)
Snip Art (Zaandam)
66onions (Rotterdam)
Amanda Remmington (Arendonk)
Houssam Abu Hashish (Amsterdam)
Jerrytattooz (Hellevoetsluis)
Mike Stout (UK, reist ook regelmatig naar Amsterdam)
Shanna.ttt (Utrecht)
Roald vd Broek (Alkmaar)
Gary Helyar (Exeter, UK)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sarasi op 18-10-2024 08:34:37 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')