Tof, echt mooi gedaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:28 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Abstract botanical.De “stengel” gaat doorlopen tot m’n enkel. En we hebben in het design (& formaat) rekening gehouden met mijn heel lange termijn wens om een flow te hebben vanaf m’n linkerenkel, tussen m’n borsten door, over m’n rechtersleutelbeen naar m’n rechterpols.
![]()
Overigens is ‘ie nu, zonder second skin, nog zo ziek veel mooier.Echt nu al m’n favoriete tattoo, en hij is nog niet eens af.
Als de blaadjes wat grijzer zijn geworden (zoals de bedoeling is), zal ik een vriendin vragen om een close-up te maken. Echt bizar hoe goed ze heeft afgewisseld met de dichtheid van het dotwork om verschillende texturen te creëren.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Tof, echt mooi gedaan.Plant tattoo's scoren altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 54% gewijzigd door pinquit op 09-07-2024 22:19:30 ]erf de ogen van je kind - kijk erdoor
Ben benieuwd naar het eindresultaat. Dit is geen tattoo die met de jaren lelijk kan worden.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:31 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Als de blaadjes wat grijzer zijn geworden (zoals de bedoeling is), zal ik een vriendin vragen om een close-up te maken. Echt bizar hoe goed ze heeft afgewisseld met de dichtheid van het dotwork om verschillende texturen te creëren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your opinion of me is none of my business.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:00 schreef Sarasi het volgende:
Tweede sessie gisteren afgerond!In oktober nog een halfuurtje bijwerken en foto’s maken, maar in principe is ‘ie af.
![]()
Hij is echt ziek, ziek mooi geworden. Megablij mee. Second skin zweette er helaas binnen 10min af. Ik zal vandaag of morgen even proberen wat foto’s te maken, maar hier is alvast een screenshot van de story van m’n artiest:Zo! Dat is een beste en een mooie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Ja ik vind ‘m echt awesome. Ik ben nu in totaal 9hr in de studio geweest (incl prep en stencilen etc.) en ze heeft ‘m volledig met de hand gezet, handpoked. Dit laatste stuk heeft ze er in een sessie van 3hr op geknald.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zo! Dat is een beste en een mooie!
Handpoked??? Je bent gek!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:31 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja ik vind ‘m echt awesome. Ik ben nu in totaal 9hr in de studio geweest (incl prep en stencilen etc.) en ze heeft ‘m volledig met de hand gezet, handpoked. Dit laatste stuk heeft ze er in een sessie van 3hr op geknald.![]()
Ik kan niet wáchten om weer korte broeken te kunnen dragen.
wachten duurt langquote:Op zondag 13 oktober 2024 21:43 schreef Sarasi het volgende:
Vrijdag nog een bijwerksessie gehad, alles nog even aangescherpt. Weer twee uur bezig geweest.Hij is echt ziek mooi.
Artiest heeft ook nog hele vette foto’s gemaakt, ik zal ernaar linken als ze online verschijnen!
En eens een keer kijken of ik een fatsoenlijke foto van het geheel kan maken die Imgur wél accepteert…
TEAM TROBBIES is wel echt elite en het meest bekend als ik aan Den Haag denk.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:51 schreef sp3c het volgende:
Ik zoek een goede shop in Den Haag en omstreken, wie weet wat en waar moet ik op letten tijdens het zoeken?
Wat voor stijl zoek je?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:51 schreef sp3c het volgende:
Ik zoek een goede shop in Den Haag en omstreken, wie weet wat en waar moet ik op letten tijdens het zoeken?
Ja weet ik eigenlijk nietquote:
Realisme is niet mijn stijl, dus ik schud daar niet per se even wat aanraders voor uit m’n mouw… Je kunt in ieder geval eens een paar shops bekijken of ze iets hebben wat je aanspreekt. Hier een lijstje shops die ik volg op insta omdat ik ze goed vind voor whatever reason (Nederland only):quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja weet ik eigenlijk niet
Realistisch denk ik, weet niet precies wat voor smaken er zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |