Bijzonder, bij mij is het juist andersom. Binnenkant bicep is bij mij echt geweldig genezen, echt ongelofelijk mooi. Apart hoe dat ook kan verschillen bij artiesten. Waar zit dat ´m eigenlijk in? Instellingen machine?quote:Op zondag 16 juni 2024 16:34 schreef Cruzinats het volgende:
Ik heb soms een kleine touch-up nodig omdat inkt er tijdens het genezen is uitgevallen, sommige plekjes zijn daar blijkbaar gevoelig voor, vooral de binnenkant van m'n bicep was een drama.
Je kan het altijd opperen, maar ik denk dat je dan over een paar maanden weer met hetzelfde probleem zit. Ik zie zelf geen verschil tussen genezen tattoos (3~maand) en tattoos van 2-3 jaar oud.quote:Op zondag 16 juni 2024 16:57 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
De dikke lijnen zijn prima hoor, maar er zijn wat kleine lijntjes die ik zou willen laten accentueren. Beetje vervaagd. Ben er namelijk heel erg blij mee, dus vroeg me af of dat mogelijk is.
Maar dan zou een touch up ook niet werken volgens jouw logica.quote:Op zondag 16 juni 2024 17:09 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Je kan het altijd opperen, maar ik denk dat je dan over een paar maanden weer met hetzelfde probleem zit. Ik zie zelf geen verschil tussen genezen tattoos (3~maand) en tattoos van 2-3 jaar oud.
Een touch-up op de plekjes waar inkt uitgevallen is niet? Dat is even een klein plekje aanstippen vs een hele tattoo in een keer, voor de huid veel minder trauma.quote:Op zondag 16 juni 2024 17:10 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar dan zou een touch up ook niet werken volgens jouw logica.
Voorlopig nog als een leeg been, 4 juli gaan we beginnen (& daarna zal ik dan ook wel een foto delen).quote:
Nee, ik bedoel niet met bijwerken de hele tattoo opnieuw, meer gewoon de dunne lijntjes nog even accentueren en hier en daar wat aanstippen. Dat bedoel ik met bijwerken. Ik heb het expliciet over de dunne lijntjes hé, maar jij beweert dat dat dus geen zin heeft.quote:Op zondag 16 juni 2024 17:12 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Een touch-up op de plekjes waar inkt uitgevallen is niet? Dat is even een klein plekje aanstippen vs een hele tattoo in een keer, voor de huid veel minder trauma.
Geen idee. Ik heb iets op mn borst laten zetten en eigenlijk geen korstjes en niet vervellen.quote:Op zondag 16 juni 2024 17:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Bijzonder, bij mij is het juist andersom. Binnenkant bicep is bij mij echt geweldig genezen, echt ongelofelijk mooi. Apart hoe dat ook kan verschillen bij artiesten. Waar zit dat ´m eigenlijk in? Instellingen machine?
Ja heb ik ook. De tattoo van de ene artiest geneest binnen 2-3 weken en met veel korstjes en vervellen en de andere tattoo van een andere artiest is binnen een weekje al helemaal glad en amper vervellen.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb iets op mn borst laten zetten en eigenlijk geen korstjes en niet vervellen.
Ik weet niet hoe de tattoo in kwestie er uitziet natuurlijk.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:54 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel niet met bijwerken de hele tattoo opnieuw, meer gewoon de dunne lijntjes nog even accentueren en hier en daar wat aanstippen. Dat bedoel ik met bijwerken. Ik heb het expliciet over de dunne lijntjes hé, maar jij beweert dat dat dus geen zin heeft.
Hoe dichter bij het hart, hoe sneller het wel geneest. Alles op m'n borstkas was zo genezen. Achterkant van m'n knie duurde dik vier weken (foto op pagina 4).quote:Op zondag 16 juni 2024 20:32 schreef Discombobulate het volgende:
Ja heb ik ook. De tattoo van de ene artiest geneest binnen 2-3 weken en met veel korstjes en vervellen en de andere tattoo van een andere artiest is binnen een weekje al helemaal glad en amper vervellen.
______________________________ normaal genezen fine linequote:Op zondag 16 juni 2024 20:38 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de tattoo in kwestie er uitziet natuurlijk.
Wat ik bedoel te zeggen; als een lijn niet strak of duidelijk gezet is kan je om een touch-up vragen, als de lijn gewoon goed genezen is dan is het vrij nutteloos. Als je niet drie jaar lang 24/7 in de brandende zon hebt gezeten denk ik dat zo'n lijntje er na het genezingsproces er precies hetzelfde uitziet als voorheen.
Nee, ik ging uit dat het fijne lijntje normaal genezen was, als er ink uit gevallen is zou ik volgende keer gewoon aangeven. Denk dat de meeste tattooers er geen probleem mee hebben om even een lijntje tussendoor te doen.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:44 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
______________________________ normaal genezen fine line
______________________________ normaal genezen fine line na een jaar
_____ _____________ _______ ____normaal genezen fine line na drie jaar
Stel je zet dat lijntje nog eens, dan gaat het er toch niet exact zo weer uitzien nadat het weer genezen is?
Jawel hoor, is gewoon entropie. Niet bij hele dikke lijnen, maar echt fijn spul daar blijft je immuunsysteem wel mee bezig. Althans, zo is mijn ervaring. De paar fijne lijntjes die ik heb en al aardig oud zijn vervagen en onderbreken toch een beetje.quote:Op maandag 17 juni 2024 10:50 schreef BlackLining het volgende:
Inkt die uitvalt gebeurt toch niet meer als ie eenmaal genezen is. Dat is echt iets van de eerste paar weken.
Ja oke, maar da's gewoon vervanging. Toch weer een ander proces dat bij inktdeeltjes die gewoon niet diep genoeg in de huid zitten en er dus met een weekje weer uit gewerkt worden in het normale helingsproces.quote:Op maandag 17 juni 2024 12:43 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Jawel hoor, is gewoon entropie. Niet bij hele dikke lijnen, maar echt fijn spul daar blijft je immuunsysteem wel mee bezig. Althans, zo is mijn ervaring. De paar fijne lijntjes die ik heb en al aardig oud zijn vervagen en onderbreken toch een beetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste sessie achter de rug, ziek blij mee.Half augustus maken we ‘m af!
Your opinion of me is none of my business.
quote:Op donderdag 4 juli 2024 23:20 schreef Sarasi het volgende:
en nu smeren smeren smerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste sessie achter de rug, ziek blij mee.Half augustus maken we ‘m af!
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Cool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste sessie achter de rug, ziek blij mee.Half augustus maken we ‘m af!
Second skin, dus hopelijk blijft dat zitten en hoef ik zondagavond pas te smeren.quote:
Leuk, maar wat is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste sessie achter de rug, ziek blij mee.Half augustus maken we ‘m af!
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Abstract botanical.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |