abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213936314
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 16:34 schreef Cruzinats het volgende:
Ik heb soms een kleine touch-up nodig omdat inkt er tijdens het genezen is uitgevallen, sommige plekjes zijn daar blijkbaar gevoelig voor, vooral de binnenkant van m'n bicep was een drama.
Bijzonder, bij mij is het juist andersom. Binnenkant bicep is bij mij echt geweldig genezen, echt ongelofelijk mooi. Apart hoe dat ook kan verschillen bij artiesten. Waar zit dat ´m eigenlijk in? Instellingen machine?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 16 juni 2024 @ 17:09:23 #152
402274 Cruzinats
love bacon, hate hamas
pi_213936425
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 16:57 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
De dikke lijnen zijn prima hoor, maar er zijn wat kleine lijntjes die ik zou willen laten accentueren. Beetje vervaagd. Ben er namelijk heel erg blij mee, dus vroeg me af of dat mogelijk is.
Je kan het altijd opperen, maar ik denk dat je dan over een paar maanden weer met hetzelfde probleem zit. Ik zie zelf geen verschil tussen genezen tattoos (3~maand) en tattoos van 2-3 jaar oud. :P
pi_213936436
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 17:09 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Je kan het altijd opperen, maar ik denk dat je dan over een paar maanden weer met hetzelfde probleem zit. Ik zie zelf geen verschil tussen genezen tattoos (3~maand) en tattoos van 2-3 jaar oud. :P
Maar dan zou een touch up ook niet werken volgens jouw logica.
  zondag 16 juni 2024 @ 17:12:57 #154
402274 Cruzinats
love bacon, hate hamas
pi_213936470
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 17:10 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Maar dan zou een touch up ook niet werken volgens jouw logica.
Een touch-up op de plekjes waar inkt uitgevallen is niet? Dat is even een klein plekje aanstippen vs een hele tattoo in een keer, voor de huid veel minder trauma.
pi_213936942
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2024 10:03 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Hoe ziet het er uit?
Voorlopig nog als een leeg been, 4 juli gaan we beginnen (& daarna zal ik dan ook wel een foto delen). ;)
Your opinion of me is none of my business.
pi_213938491
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 17:12 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Een touch-up op de plekjes waar inkt uitgevallen is niet? Dat is even een klein plekje aanstippen vs een hele tattoo in een keer, voor de huid veel minder trauma.
Nee, ik bedoel niet met bijwerken de hele tattoo opnieuw, meer gewoon de dunne lijntjes nog even accentueren en hier en daar wat aanstippen. Dat bedoel ik met bijwerken. Ik heb het expliciet over de dunne lijntjes hé, maar jij beweert dat dat dus geen zin heeft.
pi_213938510
Net een week weer een nieuwe tattoo en ik wil alweer. :')
  zondag 16 juni 2024 @ 20:08:09 #158
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_213938697
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 17:01 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Bijzonder, bij mij is het juist andersom. Binnenkant bicep is bij mij echt geweldig genezen, echt ongelofelijk mooi. Apart hoe dat ook kan verschillen bij artiesten. Waar zit dat ´m eigenlijk in? Instellingen machine?
Geen idee. Ik heb iets op mn borst laten zetten en eigenlijk geen korstjes en niet vervellen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_213939092
quote:
7s.gif Op zondag 16 juni 2024 20:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Geen idee. Ik heb iets op mn borst laten zetten en eigenlijk geen korstjes en niet vervellen.
Ja heb ik ook. De tattoo van de ene artiest geneest binnen 2-3 weken en met veel korstjes en vervellen en de andere tattoo van een andere artiest is binnen een weekje al helemaal glad en amper vervellen.

Misschien is het ook wel de inkt. Zit ook verschil tussen. Je hebt wel tien soorten zwarte inkt. Las op Reddit dat er één merk echt fantastisch goed is.
  zondag 16 juni 2024 @ 20:38:24 #160
402274 Cruzinats
love bacon, hate hamas
pi_213939176
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 19:54 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Nee, ik bedoel niet met bijwerken de hele tattoo opnieuw, meer gewoon de dunne lijntjes nog even accentueren en hier en daar wat aanstippen. Dat bedoel ik met bijwerken. Ik heb het expliciet over de dunne lijntjes hé, maar jij beweert dat dat dus geen zin heeft.
Ik weet niet hoe de tattoo in kwestie er uitziet natuurlijk.

Wat ik bedoel te zeggen; als een lijn niet strak of duidelijk gezet is kan je om een touch-up vragen, als de lijn gewoon goed genezen is dan is het vrij nutteloos. Als je niet drie jaar lang 24/7 in de brandende zon hebt gezeten denk ik dat zo'n lijntje er na het genezingsproces er precies hetzelfde uitziet als voorheen.
  zondag 16 juni 2024 @ 20:43:50 #161
402274 Cruzinats
love bacon, hate hamas
pi_213939236
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 20:32 schreef Discombobulate het volgende:
Ja heb ik ook. De tattoo van de ene artiest geneest binnen 2-3 weken en met veel korstjes en vervellen en de andere tattoo van een andere artiest is binnen een weekje al helemaal glad en amper vervellen.
Hoe dichter bij het hart, hoe sneller het wel geneest. Alles op m'n borstkas was zo genezen. Achterkant van m'n knie duurde dik vier weken (foto op pagina 4). _O-
pi_213939244
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 20:38 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe de tattoo in kwestie er uitziet natuurlijk.

Wat ik bedoel te zeggen; als een lijn niet strak of duidelijk gezet is kan je om een touch-up vragen, als de lijn gewoon goed genezen is dan is het vrij nutteloos. Als je niet drie jaar lang 24/7 in de brandende zon hebt gezeten denk ik dat zo'n lijntje er na het genezingsproces er precies hetzelfde uitziet als voorheen.
______________________________ normaal genezen fine line

______________________________ normaal genezen fine line na een jaar

_____ _____________ _______ ____normaal genezen fine line na drie jaar

Stel je zet dat lijntje nog eens, dan gaat het er toch niet exact zo weer uitzien nadat het weer genezen is?
  zondag 16 juni 2024 @ 20:54:11 #163
402274 Cruzinats
love bacon, hate hamas
pi_213939379
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 20:44 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
______________________________ normaal genezen fine line

______________________________ normaal genezen fine line na een jaar

_____ _____________ _______ ____normaal genezen fine line na drie jaar

Stel je zet dat lijntje nog eens, dan gaat het er toch niet exact zo weer uitzien nadat het weer genezen is?
Nee, ik ging uit dat het fijne lijntje normaal genezen was, als er ink uit gevallen is zou ik volgende keer gewoon aangeven. Denk dat de meeste tattooers er geen probleem mee hebben om even een lijntje tussendoor te doen.
pi_213944237
Inkt die uitvalt gebeurt toch niet meer als ie eenmaal genezen is. Dat is echt iets van de eerste paar weken.

Ik heb ook wel een paar plekjes waar echt een onderbreking is in de lijn. Ooit wel een touch up aangevraagd maar da's er niet van gekomen. Wil m'n volgende tattoo toch weer van dezelfde artiest dus dan vraag ik dan wel of ie die meeneemt :) scheelt ook weer een naald.

De stad waar ik woon heeft een draak als icoon, dus ergens overweeg ik om die draak op m'n rechter schouder te laten zetten.

Maar ja. Dan heb je wel een tattoo van een draak en dan ga je wel een zekere grens over natuurlijk :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_213945246
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2024 10:50 schreef BlackLining het volgende:
Inkt die uitvalt gebeurt toch niet meer als ie eenmaal genezen is. Dat is echt iets van de eerste paar weken.

Jawel hoor, is gewoon entropie. Niet bij hele dikke lijnen, maar echt fijn spul daar blijft je immuunsysteem wel mee bezig. Althans, zo is mijn ervaring. De paar fijne lijntjes die ik heb en al aardig oud zijn vervagen en onderbreken toch een beetje.
pi_213945358
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 12:43 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Jawel hoor, is gewoon entropie. Niet bij hele dikke lijnen, maar echt fijn spul daar blijft je immuunsysteem wel mee bezig. Althans, zo is mijn ervaring. De paar fijne lijntjes die ik heb en al aardig oud zijn vervagen en onderbreken toch een beetje.
Ja oke, maar da's gewoon vervanging. Toch weer een ander proces dat bij inktdeeltjes die gewoon niet diep genoeg in de huid zitten en er dus met een weekje weer uit gewerkt worden in het normale helingsproces.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_213988045
Ben echt zo blij met m´n nieuwe tattoo. Het is zo verslavend. Ik wil gelijk al de rest van het jaar volplannen. En ik ga het doen ook. >:)
pi_214160338
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste sessie achter de rug, ziek blij mee. O+ Half augustus maken we ‘m af! *O*
  vrijdag 5 juli 2024 @ 01:45:39 #169
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_214161031
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2024 23:20 schreef Sarasi het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste sessie achter de rug, ziek blij mee. O+ Half augustus maken we ‘m af! *O*
en nu smeren smeren smeren
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_214161431
quote:
SPOILER
Cool!
pi_214161441
Ben gisteren weer geweest…
Elleboog rechterarm en viel me vies tegen eerlijk gezegd. De gedachte om een knie tattoo te nemen is weer naar de achtergrond verdwenen
pi_214161962
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 01:45 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
en nu smeren smeren smeren
Second skin, dus hopelijk blijft dat zitten en hoef ik zondagavond pas te smeren. :P
  maandag 8 juli 2024 @ 16:39:55 #173
402274 Cruzinats
love bacon, hate hamas
pi_214211846
as woensdag mag ik weer. *O*
  dinsdag 9 juli 2024 @ 16:42:21 #174
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_214222395
quote:
SPOILER
Leuk, maar wat is het?
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_214222873
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 16:42 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Leuk, maar wat is het?
Abstract botanical. ;) De “stengel” gaat doorlopen tot m’n enkel. En we hebben in het design (& formaat) rekening gehouden met mijn heel lange termijn wens om een flow te hebben vanaf m’n linkerenkel, tussen m’n borsten door, over m’n rechtersleutelbeen naar m’n rechterpols. :)

Overigens is ‘ie nu, zonder second skin, nog zo ziek veel mooier. O+ Echt nu al m’n favoriete tattoo, en hij is nog niet eens af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')