Hier mist een datum...quote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:40 schreef golfer het volgende:
Zaterdag 22 juli: L_S & J, AnneX&mnX, Blues en golfer
Zaterdag 29 juli: L_S & J, AnneX&mnX, Blues en golfer
Zaterdag 5 augustus: L_S & J, AnneX&mnX, Blues en golfer
Zaterdag 19 augustus: L_S & J, AnneX&mnX, Blues en golfer
Zaterdag 26 augustus: L_S & J, AnneX&mnX , Blues en golfer
Nee, want de datum dat we niet kunnen niet overgenomen.quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Zaterdag 15 juli: L_S & J, Kaatje
Zaterdag 22 juli: L_S & J, AnneX&mnX, Blues en golfer, Kaatje
Zaterdag 29 juli: L_S & J, AnneX&mnX, Blues en golfer, MadMaster, Kaatje
Zaterdag 5 augustus: L_S & J, AnneX&mnX, Blues en golfer, Kaatje
Zaterdag 19 augustus: L_S & J, AnneX&mnX, Blues en golfer, MadMaster, Kaatje
Zaterdag 26 augustus: L_S & J, AnneX&mnX , Blues en golfer, MadMaster, Kaatje
Nope. Ik kan niet een bbq doen en op tijd weer op mijn werk zijn. Daarvoor woont Lucky wat te ver weg.quote:
Snap ik. Want ook al zou je het wel halen ben je total loss. Misschien wanneer de datum bekend is een poging doen om van dienst te ruilen?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nope. Ik kan niet een bbq doen en op tijd weer op mijn werk zijn. Daarvoor woont Lucky wat te ver weg.
Ik ga eens kijken wat ik doe. Kaatje's idee had ik ook al als de datum bekend is. En dan nog is een autorit misschien prettiger dan de ns-russische roulette (ze doen ook graag alle werkzaamheden daar in het weekend).quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:29 schreef sigme het volgende:
Ik kan ongeveer elke zaterdag even slecht, maar ik ga zeker een poging doen om te komen zodra de datum vaststaat. @:isabeau tegen die tijd nog even kijken? Ik rij langs waar jij weg komt en waar je naartoe moet (en ik heb geen bezwaar tegen op tijd(!) weer vertrekken. En ook geen bezwaar tegen een zacht snurkende passagier met een slaapmasker op
Denk ik. Nog geen idee hoe de zomer gaat lopen dit jaar.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Zaterdag 15 juli: L_S & J, Kaatje
Zaterdag 22 juli: L_S & J, AnneX&mnX, Blues en golfer, Kaatje, Z80
Zaterdag 29 juli: L_S & J, AnneX&mnX, Blues en golfer, MadMaster, Kaatje, Z80
Zaterdag 5 augustus: L_S & J, AnneX&mnX, Blues en golfer, Kaatje, Z80
Zaterdag 19 augustus: L_S & J, AnneX&mnX, Blues en golfer, MadMaster, Kaatje, Z80
Zaterdag 26 augustus: L_S & J, AnneX&mnX , Blues en golfer, MadMaster, Kaatje, Z80
Leuk dat je ook wilt komen. Als je Isa dan ook nog eens meeneemt is het helemaal perfectquote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:29 schreef sigme het volgende:
Ik kan ongeveer elke zaterdag even slecht, maar ik ga zeker een poging doen om te komen zodra de datum vaststaat. @:isabeau tegen die tijd nog even kijken? Ik rij langs waar jij weg komt en waar je naartoe moet (en ik heb geen bezwaar tegen op tijd(!) weer vertrekken. En ook geen bezwaar tegen een zacht snurkende passagier met een slaapmasker op
Zou leuk zijn om je te ontmoeten! Wij zijn niet heel eng gelukkig.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:59 schreef yinu het volgende:
Oh, een meet. Spannend. Misschien ga ik wel kijken of ik ook kan komen![]()
Nog helemaal geen zomerplannen behalve dat we wel ‘iets’ willen gaan doen. Maar wat dat is, of wanneer, geen idee nog.
Spreek voor jezelf.quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 20:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We hebben toch nieuw kanonnenvoer nodig
Ik was gewoon snellerquote:
Mocht het een van de dagen worden waarop ik zou kunnen (niet heel veel keuze), kan ik je wel meenemen als je wil (tenzij je echt laat terug wil).quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:32 schreef Lonaa het volgende:
De vraagtekens zijn dagen dat ik eigenlijk al iets heb maar waar ik misschien onderuit zou kunnen.![]()
En heel erg ruim op tijd voor mij om te kijken of een collega wil werken (of slapend meerijden met sigmequote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:58 schreef Blues het volgende:
26 augustus ziet er goed uit qua de meesten
Daaromquote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:21 schreef Isabeau het volgende:
En heel erg ruim op tijd voor mij om te kijken of een collega wil werken (of slapend meerijden met sigme)
Yeah !quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En heel erg ruim op tijd voor mij om te kijken of een collega wil werken (of slapend meerijden met sigme)
Laten we dat maar doen inderdaad. Leuk man, heb er nu al zin inquote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:58 schreef Blues het volgende:
26 augustus ziet er goed uit qua de meesten
Leuk!quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:14 schreef Morgane89 het volgende:
Zaterdag 26 augustus: L_S & J, AnneX&mnX , Blues en golfer, MadMaster, Kaatje, Z80, borisz, Yinny, Lonaa?, Isabeau?, cat-astrophe?, Troel , Fietsie, Morgane89
Zelfde adres als 5 jaar geleden?
Nu wel een half uur rijden verder, maar vooruit
Alsnog nog dichtbij als fietsie, sigme of ikquote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:14 schreef Morgane89 het volgende:
Zaterdag 26 augustus: L_S & J, AnneX&mnX , Blues en golfer, MadMaster, Kaatje, Z80, borisz, Yinny, Lonaa?, Isabeau?, cat-astrophe?, Troel , Fietsie, Morgane89
Zelfde adres als 5 jaar geleden?
Nu wel een half uur rijden verder, maar vooruit
26!quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:32 schreef AnneX het volgende:
Aha genoteerd. Achtentwintig augustus as.![]()
Dan maak ik de labne van Ottolenghi vooraf en neem groene asperges mee voor de bbq.
Oops. Goed dat je oplet! Staat nu genoteerd.quote:
Je kunt ook op de dag zelf beslissen of je komt hoor. Een persoon meer of minder maakt ook niet uitquote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Alsnog nog dichtbij als fietsie, sigme of ik![]()
Ik heb de 26e niets, echter, dag er voor is net een uitwisseling afgelopen. Meestal ben ik dan wel moe...
Nou, banaan met rum en bruine suiker van de bbq is echt wel super lekkerquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Je kunt ook op de dag zelf beslissen of je komt hoor. Een persoon meer of minder maakt ook niet uit![]()
En JA op jullie suggesties voor voedsel. Niet op de rum maar zonder alcohol is het ook lekker
Denk dat @Tele6 ook goede ideeėn heeft, die vraag ikmdan om hulp/adviesquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:26 schreef fietsie het volgende:
Moet ik dan maar de stoute schoenen aantrekken en (met coaching van @:Candaasje) een Vegan BBQ gerecht proberen te fabrieken?
Vlaaiquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben niet echt een chef en zeker niet met bbq. En ik weet niet of men op mijn go-to bijdrage in de vorm van vlaai zit te wachten?
Ik kan altijd een boodschappenlijstje inkopen en meenemen. Of euros.
Ja maar ja maar ja maar. Je spareribsquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:26 schreef fietsie het volgende:
Moet ik dan maar de stoute schoenen aantrekken en (met coaching van @:Candaasje) een Vegan BBQ gerecht proberen te fabrieken?
Euhm... die mogen vast niet in dezelfde verpakking als dat andere dan?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar. Je spareribs
Ik eet ook graag vegan natuurlijk, dat is et probleem nietGeen spareribs is wel een probleem.
Candaasje komt toch nietquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Euhm... die mogen vast niet in dezelfde verpakking als dat andere dan?
Als je komt wil ik sowieso wel een rijstevlaai bij je bestellen...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
bijdrage in de vorm van vlaai zit te wachten?
T.z.t. nog maar even een inventarisatie doen wie wat meeneemt?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je kunt ook op de dag zelf beslissen of je komt hoor. Een persoon meer of minder maakt ook niet uit![]()
En JA op jullie suggesties voor voedsel. Niet op de rum maar zonder alcohol is het ook lekker
Ja, doen we zeker.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
T.z.t. nog maar even een inventarisatie doen wie wat meeneemt?
Mijn ervaring is dat je met veel personen ook bijna automatisch altijd te veel van alles hebt...
Was reeds door ondergetekende toegezegd in de SCquote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:00 schreef golfer het volgende:
Dan verzorgen wij wel een shitload aan gemarineerde kipsatés van kippendij-filets.
Op voorwaarde dat Lonaa de pindasaus maakt…quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Was reeds door ondergetekende toegezegd in de SC
Wat voor saus ?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Was reeds door ondergetekende toegezegd in de SCop voorwaarde dat Loona voor saus zorgt.
Gastvrouw/heer vlaai zat sowieso in de planningquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vlaai![]()
Je kunt ook drinken meenemen ofzo. Er is vast wel iets te verzinnen
Bestellen magquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je komt wil ik sowieso wel een rijstevlaai bij je bestellen...
Da’s eigenlijk not done. @fietsie zonder spareribs op een cul bbqquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar. Je spareribs
Ik eet ook graag vegan natuurlijk, dat is et probleem nietGeen spareribs is wel een probleem.
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:24 schreef Lonaa het volgende:
Ik BBQ al voor m'n werk in andermans tuin dus holy fuck no dat ik dat ook in m'n vrije tijd in andermans tuin ga doen.![]()
Als ik kom.
Ik denk nog aan mijn overload aan knoflooksaus 😂quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
T.z.t. nog maar even een inventarisatie doen wie wat meeneemt?
Mijn ervaring is dat je met veel personen ook bijna automatisch altijd te veel van alles hebt...
Oh ja! Die was wel echt lekker.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik denk nog aan mijn overload aan knoflooksaus 😂
Euh. Keuzes maken qua eten vind ik al verschrikkelijk. Laat staan 2,5 maand van te vorenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gastvrouw/heer vlaai zat sowieso in de planningNog voorkeur?
[..]
Bestellen mag![]()
Met slagroom, neem ik aan?
De SC kom ik niet en volg ik niet, dus ik blijf bij mijn aanbod.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:16 schreef derLudolf het volgende:
Was reeds door ondergetekende toegezegd in de SCop voorwaarde dat Loona voor saus zorgt.
Weet ik niet, maar dacht te lezen dat zij van de pindasaus is en dat is toch echt anders dan koude sausquote:
Dat is precies het moment van je grote tomatencrisis dus we helpen je er wel van af. Hebben we voor je over.quote:
Ik haal hem bij de WARME bakker hequote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Euh. Keuzes maken qua eten vind ik al verschrikkelijk. Laat staan 2,5 maand van te voren
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik haal hem bij de WARME bakker he![]()
Vers gemaakt op de dag zelf![]()
Eenmultivlaai ‘vlaai’
zou nu waarschijnlijk al in de winkel klaar liggen ja
Kortom: tijd zat om na te denken en anders denk ik na voor jou
Nee, plain als dat kan…quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bestellen mag![]()
Met slagroom, neem ik aan?
Ik heb dat van vorige keer nogquote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:07 schreef AnneX het volgende:
@:Lucky_Strike Heb je nog voldoende bestek en servies?
Volgende week is er weer markt voor de deur. Kan ik daar weer even shoppen…
Dat kan zeker maar… waaromquote:
Omdat ik én graag de pure smaak van de rijstevlaai wil proeven én ik niet zo'n fan van slagroom ben. Wel lekker bij de ijswinkel op een ijsje (luchtig), maar niet in combinatie met gebak.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat kan zeker maar… waarom![]()
(En herinner me er tegen die tijd even aan, anders vergeet ik het misschien)
Appelkruimelquote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat kan zeker maar… waarom![]()
(En herinner me er tegen die tijd even aan, anders vergeet ik het misschien)
Wat ontzettend tof dat je dit doet.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Laten we dat maar doen inderdaad. Leuk man, heb er nu al zin in
Tele6 kan daar ook bij helpen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:26 schreef fietsie het volgende:
Hier de zelfde uitdaging. Iets koken voor een ander doe ik niet meer. Aangezien ik weinig ruik en van scherp hou is het voor veel mensen niet te nassen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben niet echt een chef en zeker niet met bbq. En ik weet niet of men op mijn go-to bijdrage in de vorm van vlaai zit te wachten?
Ik kan altijd een boodschappenlijstje inkopen en meenemen. Of euros.
Ik denk inderdaad dat jouw scherp voor heel veel mensen een beetje te scherp is.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:59 schreef z80 het volgende:
[..]
Hier de zelfde uitdaging. Iets koken voor een ander doe ik niet meer. Aangezien ik weinig ruik en van scherp hou is het voor veel mensen niet te nassen.
Van Sambal Badjak gaan bij mij de tranen al lopen…quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:59 schreef z80 het volgende:
[..]
Hier de zelfde uitdaging. Iets koken voor een ander doe ik niet meer. Aangezien ik weinig ruik en van scherp hou is het voor veel mensen niet te nassen.
Wodka schijnt te helpenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van Sambal Badjak gaan bij mij de tranen al lopen…
Ja, genoeg andere soorten drank uiteindelijk misschien ook wel.quote:
Ik vind het oprecht heel liefquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:26 schreef fietsie het volgende:
Okquote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat ik én graag de pure smaak van de rijstevlaai wil proeven én ik niet zo'n fan van slagroom ben. Wel lekker bij de ijswinkel op een ijsje (luchtig), maar niet in combinatie met gebak.
Slagroomgebak eet ik niet…
Voor jou had ik idd pruimenvlaai meegenomen. En dan niet die zwarte pruimen moes, maar gehalveerde pruimpjes, toch? Was ook niet voor mij.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Appelkruimel. De pruimenvlaai (toch) was ook heerlijk
Herkenbaar. Ik ben een watje met scherp.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, genoeg andere soorten drank uiteindelijk misschien ook wel.
Maar ik wil graag gewoon proeven wat ik eet zonder dat ik in de fik sta of dat alles hetzelfde (niet) smaakt…
Ja, halve pruimen waren het. En kruisbessenvlaai met schuim vind ik al geweldig van multivlaai 😂quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ok
[..]
Voor jou had ik idd pruimenvlaai meegenomen. En dan niet die zwarte pruimen moes, maar gehalveerde pruimpjes, toch? Was ook niet voor mij.
Andere niet standaard favo: Kruisbessenvlaai met schuim![]()
Ik ontdekte deze week een voordeel van kruimelvlaai bij warm weer: het hoeft dan niet de oven in om de pudding laag een tikje te laten smelten![]()
/offtopic
5 Jaar dus alweer. Je bent welkom hoorquote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:51 schreef Kreator het volgende:
Hoe lang is het geleden dat we de eerste keer een bbq hadden in jouw tuin?
Thanksquote:
Heel begrijpelijk natuurlijk. Dat gaat echt geen toffe ervaring voor je zijn. We zien elkaar wel weer een ander keertje.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:28 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht heel lief, maar ik kom niet
Wat in het vat zit verzuurt nietquote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
5 Jaar dus alweer. Je bent welkom hoor
[..]
Thanks
[..]
Heel begrijpelijk natuurlijk. Dat gaat echt geen toffe ervaring voor je zijn. We zien elkaar wel weer een ander keertje.
En omg, kruisbessenvlaai met schuim klinkt hemels. Maar eigenlijk wil ik gewoon alles.
Zouden we niet ook een keer een taartenmeet doen?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
En omg, kruisbessenvlaai met schuim klinkt hemels. Maar eigenlijk wil ik gewoon alles.
Taartenmeetquote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zouden we niet ook een keer een taartenmeet doen?
Zo oud is @Candaasje toch nog niet?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mja, dat is dan ook niet handig denk ik. Ok, over een maand of 2 meer hierover.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Lucky_strike mijn bakker doet vast ook wel aan alles, maar dan krijg je allemaal minivlaaitjes. En dat is naar verhouding veel korst en minder vulling
We hebben wel die bakselsmeet bij Barreltje gehad. Maar meer baksels is altijd goed natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel echt al wel tien jaar geleden.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
5 Jaar dus alweer. Je bent welkom hoor
[..]
Thanks
[...
Maar glutenvrije zandtaartjes was iets eenmaligsquote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben wel die bakselsmeet bij Barreltje gehad. Maar meer baksels is altijd goed natuurlijk.
Ik eet wat de pot schaft. Zoals het op tafel komt.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat jouw scherp voor heel veel mensen een beetje te scherp is.
Hoe doe je dat eigenlijk. Ik ken(de) iemand die zelf sambal meenam wanneer ze ergens ging eten (bij mij bijvoorbeeld 😉)
Badjak zegt enkel dat het gebakken is. Niet hoe scherp.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van Sambal Badjak gaan bij mij de tranen al lopen…
Ik geloof je, maar neem de Sambal Badjak van Conimex als referentie.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:41 schreef z80 het volgende:
[..]
Badjak zegt enkel dat het gebakken is. Niet hoe scherp.
Da’s fijn.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:40 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik eet wat de pot schaft. Zoals het op tafel komt.
Dju.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:34 schreef Isabeau het volgende:
Vrij krijgen de 26ste wordt denk ik niets. De twee collega's waar ik meestal op kan bouwen zijn alletwee in het buitenland dat weekend
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:34 schreef Isabeau het volgende:
Vrij krijgen de 26ste wordt denk ik niets. De twee collega's waar ik meestal op kan bouwen zijn alletwee in het buitenland dat weekend
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
26 augustus kunnen wij niet![]()
Althans, mijn partner (degene mét de auto) kan dan niet.
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:34 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
26 augustus kunnen wij niet![]()
Althans, mijn partner (degene mét de auto) kan dan niet.
Jammer zeg. Dan maar vroeg weg met Sigme toch? Heftige dag en nacht wordt dat.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:34 schreef Isabeau het volgende:
Jammer. Wil je wel weer eens in het echie zienquote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:34 schreef Isabeau het volgende:
Leuk leuk!quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jammer. Wil je wel weer eens in het echie zien
Lees: dit is een misschien voor mijIk kom vermoedelijk wel alleen aangezien kinderen niet welkom zijn en we vermoedelijk geen oppas hebben.
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:14 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau verslikt zich bijna in haar thee
Dat is niet zo handig he?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:14 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau verslikt zich bijna in haar thee
Bij mij is wel dequote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Na 5 jaar is het weer tijd om bij ons in de tuin te komen barbecueėn![]()
- West Brabant
- Slechte verbinding met OV maar er zijn wel NS stations op 10-15 minuten rijden dus er kunnen vast onderling liften worden geregeld
- Tent opzetten in de tuin is prima
- Enkele slaapplaatsen in de keuken beschikbaar, zelf slaapspullen meenemen
- Er is genoeg eten voor vegetariėrs, veganistisch wordt bijzonder lastig helaas
- Partners zijn welkom, kinderen en honden niet
- Iedereen mag iets lekkers meenemen![]()
Wie kan wanneer?
Zaterdag 15 juli: L_S & J,
Zaterdag 22 juli: L_S & J,
Zaterdag 29 juli: L_S & J,
Zaterdag 5 augustus: L_S & J,
Zaterdag 19 augustus: L_S & J,
Zaterdag 26 augustus: L_S & J, L_S & J, AnneX&mnX , Blues en golfer, MadMaster, Kaatje, Z80, borisz, Yinny, Lonaa?, Isabeau?, cat-astrophe?, Troel , Fietsie, Morgane89
Gezellie!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Als ik ook welkom ben, kom ik ook graagm'n kerel is dat weekend naar de f1 in Zandvoort dus ben anders toch ook alleen.
de week ervoor en de week er na?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:02 schreef Blues het volgende:
Gez
[..]
Gezellie!
En goed dat je de F1 noemt..moeten wij wel ff rekening meehouden qua hoe we het dorp uit en inrijden
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Als ik ook welkom ben, kom ik ook graagm'n kerel is dat weekend naar de f1 in Zandvoort dus ben anders toch ook alleen.
Dat je een week van te voren weg gaat en een week erna terug komtquote:
Ohquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:18 schreef Troel het volgende:
Dat je een week van te voren weg gaat en een week erna terug komt
Mjah maar op- en afbouw zal ook vast impact hebben op de verkeerssituatiequote:
Dank je! Ik ben heel slecht in usernames onthoudenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Jij, zeefje borisz, Kreator derLudolf fietsie mr en mrs Annex, lonaa Z80, minilot barreltje en ik (even de foto’s erbij gepakt)
Ik moest ook weer diep nadenken, wat is de naam bij het hoofd (ik heb LS en J helemaal niet genoemd trouwensquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:31 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Dank je! Ik ben heel slecht in usernames onthouden
Ik de eckte namenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:31 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Dank je! Ik ben heel slecht in usernames onthouden
Dat valt reuze mee.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mjah maar op- en afbouw zal ook vast impact hebben op de verkeerssituatie
Echte fokkers luisteren naar allebeiquote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:26 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik de eckte namen
Jou heb ik nog nooit gemiet!
Voor mij zijn dat soms 3 verschillende personenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:26 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik de eckte namen
Jou heb ik nog nooit gemiet!
Dat heb ik ook. Had het eerst andersom en dan denk ik “wie is dat”quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:11 schreef Blues het volgende:
De paar fokkers waarvan ik hun telnrs heb, zijn opgeslagen met hun foknamen
Ja. Dus onder ‘fok’ / alias/ insert roepnaamquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Had het eerst andersom en dan denk ik “wie is dat”
Dit dus. Voor- en achternaamquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb gewoon de voornamenAls ik je belangrijk genoeg vind om in mijn telefoon te hebben opgeslagen, dan weet ik ook wel je voornaam.
usernamen hebben de aangename eigenschap dat ze uniek zijn, Isabeau. Dat geldt niet voor bijbehorende voornamen, Isabeauquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb gewoon de voornamenAls ik je belangrijk genoeg vind om in mijn telefoon te hebben opgeslagen, dan weet ik ook wel je voornaam.
Maar jouw voornaam is Isa.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:43 schreef Isabeau het volgende:
Dit klopt.quote:
Ik sluit me aan bij memoquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:49 schreef Memento-Mori het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hotel Klodder is er ook nog voor de verwegwoners.quote:Op maandag 26 juni 2023 18:59 schreef golfer het volgende:
Als we komen gaan we wel ergens in de buurt een hotelletje zoeken.
quote:Op maandag 26 juni 2023 19:06 schreef mascara-klodder het volgende:
Hotel Klodder is er ook nog voor de verwegwoners.
Heb naast mijn bed nog een 1 en 2 persoons-luchtbed.
Lief aangebodenquote:
Misschien kan hij een liedje komen zingen op de BBQquote:Op maandag 26 juni 2023 22:36 schreef golfer het volgende:
Hans de Booij wordt jullie nieuwe buurman. Werd net door hem bij Marcel en Gijs verteld.
Ik pleit voor Mooier 2.0quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien kan hij een liedje komen zingen op de BBQAnabel! Het wordt niets zonder jou, Anabel!
Gezien jouw usericon lijkt het mij dat dit geen passende gelegenheid voor jou is.quote:
@Lucky_Strike en ik wonen echt aan het einde van de beschaafde wereldquote:Op maandag 26 juni 2023 22:36 schreef golfer het volgende:
Hans de Booij wordt jullie nieuwe buurman. Werd net door hem bij Marcel en Gijs verteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben best culinair aangelegd vind ik zelf, ik hou van koken, geniet van eten en drinken... ik hoop dat ik hier gelijkgestemden vindquote:
Dus omdat je hier in CUL wederom aan het trollen bent denk je hier gelijkgestemden te vinden.quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:17 schreef SayLWay het volgende:
[..]
Ik ben best culinair aangelegd vind ik zelf, ik hou van koken, geniet van eten en drinken... ik hoop dat ik hier gelijkgestemden vind
Nou ja, ik post soms wat grappigs en troll inderdaad hier en daar, maar het lijkt mij wel leuk om een keer een meet bij te wonen. Maar goed, jullie trekken het uit z'n verband. Ik hou van koken, lekker eten, en zelf in de keuken te staan en zoveel mogelijk te werken met dagverse, lokale producten. Als jullie denken dat ik alleen maar troll, prima, veel plezier op de meet en wellicht tot de volgende meet. No hard feelingsquote:Op woensdag 28 juni 2023 16:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dus omdat je hier in CUL wederom aan het trollen bent denk je hier gelijkgestemden te vinden.
Dit is echt heel erg niet logisch.
Dank je, gaat lukken!quote:Op woensdag 28 juni 2023 17:13 schreef SayLWay het volgende:
[..]
Nou ja, ik post soms wat grappigs en troll inderdaad hier en daar, maar het lijkt mij wel leuk om een keer een meet bij te wonen. Maar goed, jullie trekken het uit z'n verband. Ik hou van koken, lekker eten, en zelf in de keuken te staan en zoveel mogelijk te werken met dagverse, lokale producten. Als jullie denken dat ik alleen maar troll, prima, veel plezier op de meet en wellicht tot de volgende meet. No hard feelings
Misschien zou je beter anders kunnen posten.quote:Op woensdag 28 juni 2023 17:13 schreef SayLWay het volgende:
[..]
Nou ja, ik post soms wat grappigs en troll inderdaad hier en daar, maar het lijkt mij wel leuk om een keer een meet bij te wonen. Maar goed, jullie trekken het uit z'n verband. Ik hou van koken, lekker eten, en zelf in de keuken te staan en zoveel mogelijk te werken met dagverse, lokale producten. Als jullie denken dat ik alleen maar troll, prima, veel plezier op de meet en wellicht tot de volgende meet. No hard feelings
Ik kan het me niet voorstellenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goh, wat jammer![]()
Hopelijk heb je wel wat leukers te doen.
Thuis zijn zodat kinderen opgehaald kunnen worden door ex en weer teruggebracht kunnen wordenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goh, wat jammer![]()
Hopelijk heb je wel wat leukers te doen.
Tuurlijk. Is belangrijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Thuis zijn zodat kinderen opgehaald kunnen worden door ex en weer teruggebracht kunnen worden
Dus neeMaar het heeft wel even voorrang.
Dat niet, maar dan stuur ik wel een berichtje voor het adresquote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tuurlijk. Is belangrijk.
En als er wat verandert vanwege vakantie oid. dan weet je ons te vinden.
Taakje voor vroegkomersquote:Op donderdag 20 juli 2023 22:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat hangt er van af of ik het daar opruim
Wel @sigme maar geen @Lonaa en kleine kans op @derLudolfquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:03 schreef Morgane89 het volgende:
L_S & J
AnneX&mnX
Blues en golfer
MadMaster
Kaatje
Z80
borisz
Yinny
Lonaa?
Isabeau?
cat-astrophe?
Fietsie
Morgane89
Memento-Mori
mascara-klodder
LeeHarveyOswald?
Klopt het zo?
Ja hoor, zolang je maar niet de pasta van een dag eerder gebruikt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:25 schreef Morgane89 het volgende:
Ik heb geen (elektrische) koelbox; kan ik een pastasalade veilig 5 kwartier vervoeren in een koeltas met koelelementen?
Dank je, dan maak ik 'm op de dag zelf.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja hoor, zolang je maar niet de pasta van een dag eerder gebruikt.
Je kan wel je pasta een dag van te voren koken, en direct onder koud water afspoelen, en in de koelkast gooien (liefst vast met een scheut zuur er over, als je dat ook in je salade gebruikt).quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:28 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Dank je, dan maak ik 'm op de dag zelf.
Als wij komen (DV), gebruiken wij ook mijn koelbox uit 1975 met losse koelelementen om de gemarineerde kipsaté te gaan vervoeren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:25 schreef Morgane89 het volgende:
Ik heb geen (elektrische) koelbox; kan ik een pastasalade veilig 5 kwartier vervoeren in een koeltas met koelelementen?
Ik ben er ook niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wel @:sigme maar geen @:lonaa en kleine kans op @:derludolf
Zijn er personen die geen vlees eten?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:03 schreef Morgane89 het volgende:
L_S & J
AnneX&mnX: labne van Ottolenghi, groene asperges
Blues en golfer: kipsaté en witte wijn
MadMaster: vlees of bananen met rum en bruine suiker van de BBQ
Kaatje: borrelbroden en dips
Z80
borisz
Yinny
Isabeau?
cat-astrophe?
Fietsie: vegan bbq gerecht
Morgane89: vegetarische pastasalade
Memento-Mori
mascara-klodder
LeeHarveyOswald?: Szechuan kip en oesterzwam
Sigme: alcoholvrij bier
derLudolf?
Ook dat kan gewoon hoor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja hoor, zolang je maar niet de pasta van een dag eerder gebruikt.
IJs en weder dienende ben ik erbijquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:35 schreef Blues het volgende:
Als @:sigme komt hou ik me aanbevolen om een flesje van die Jever te proeven
Ik heb ook nog een paar flesjes. Ik krijg het niet op.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:37 schreef sigme het volgende:
[..]
IJs en weder dienende ben ik erbij
Ik heb de voorraad even opgenomen: ik heb in elk geval nog ruim een heel krat Jever Fun staan. Waarschijnlijk lukt het niet om voor die tijd nog meer bij te kopen, maar als er niet opeens nog een hele horde bezoekers opduikt is er genoeg om de proef op de som te nemen
Zal ik weer tandenstokers meenemenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:00 schreef MadMaster het volgende:
Zijn er personen die geen vlees eten?
Is wellicht handig om te weten voor de inkoop…
Whahaquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:08 schreef Blues het volgende:
Kom dit net tegen![]()
https://www.instagram.com(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==
(niet op die gierende man letten)
Ooohhhh witte chocolade pannacotaquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Joe! Ik haak graag aan, zal ik het dessert op me nemen? Witte chocolade panna cotta met rode vruchtensaus? Ik kan m wel vega maken, vegan lukt niet. Lactose-vrije porties kunnen op verzoek
Joequote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Joe! Ik haak graag aan, zal ik het dessert op me nemen? Witte chocolade panna cotta met rode vruchtensaus? Ik kan m wel vega maken, vegan lukt niet. Lactose-vrije porties kunnen op verzoek
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:03 schreef Morgane89 het volgende:
L_S & J
Kaatje: borrelbroden en dips, limoncello
Z80
borisz
Yinny
Isabeau?
cat-astrophe?
Memento-Mori
mascara-klodder: chenin blanc en bruiswater
Leintjuh: Witte chocolade panna cotta met rode vruchtensaus
Kunnen jullie je huis voor veel geld verhurenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:32 schreef golfer het volgende:
Wij hebben, i.v.m. de te verwachte drukte bij ons vanwege de Formule1 in dat weekend, besloten er een uitje van te maken en hebben een overnachting in een hotel in de buurt geboekt. YOLO
(V) Is een optie, alleen ik moet er niet aan denken, vreemde mensche in me huisquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Kunnen jullie je huis voor veel geld verhuren
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:32 schreef golfer het volgende:
Wij hebben, i.v.m. de te verwachte drukte bij ons vanwege de Formule1 in dat weekend, besloten er een uitje van te maken en hebben een overnachting in een hotel in de buurt geboekt. YOLO
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:35 schreef Blues het volgende:
[..]
(V) Is een optie, alleen ik moet er niet aan denken, vreemde mensche in me huis
No way.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Kunnen jullie je huis voor veel geld verhuren
Leuk! Welk hotel en waar?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:32 schreef golfer het volgende:
Ergens waar we ons 'thuis' gaan voelen...quote:
Goeie. Ik heb ondertussen 2 of 3 flessen limoncello staan die ik niet drink, kan daar een van meenemenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:03 schreef AnneX het volgende:
Nog eens kijkend naar de lijst met mogelijk 20 fokkers en eten.
Dan wordt er ook het een en ander gedronken.
Hoe regelen wij dat dan?
Maken we een pot ter plekke en vragen Lucky om het laten bezorgen?
MnX drinkt wel 2-3 biertjes. Zelf hou ik het bij 1-2 glazen droge witte wijn en cola zero/ water.
Nog een poging, aangezien Leintjuh het dessert al regelt en ik binnenkort de bestelling voor het vlees (verse hamburgers) moet doen bij de Berkshire Butcher:quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn er personen die geen vlees eten?
Is wellicht handig om te weten voor de inkoop…
Wij nemen een paar flessen witte wijn (sauvignon blanc) mee.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:03 schreef AnneX het volgende:
Nog eens kijkend naar de lijst met mogelijk 20 fokkers en eten.
Dan wordt er ook het een en ander gedronken.
Hoe regelen wij dat dan?
Maken we een pot ter plekke en vragen Lucky om het laten bezorgen?
MnX drinkt wel 2-3 biertjes. Zelf hou ik het bij 1-2 glazen droge witte wijn en cola zero/ water.
Edit: nog eens teruglezend zie ik dat Sigme alcoholvrij meeneemt.![]()
Is dat voldoende?
Ik neem Chenin Blanc mee en bruiswater.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij nemen een paar flessen witte wijn (sauvignon blanc) mee.
Ik ga hier vandaag of morgen even onderzoek naar doen. Ik heb sowieso niet genoeg stoelen, daar kom ik ook op terug.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:10 schreef AnneX het volgende:
Dus…ieder neemt eigen drankjes mee? Plus kaatje’s voorraad😉
@:Lucky-Strike Eerder zei je voldoende servies te hebben.
Ook voor 20? Personen? Servies, glaswerk en bestek.
Anders kan ik vragen om de mand bestek van de buurtbbq.
Ik heb 3 klapstoeltjes. Wanneer die bij @z80 in de auto kunnen kan ik die meenemenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ga hier vandaag of morgen even onderzoek naar doen. Ik heb sowieso niet genoeg stoelen, daar kom ik ook op terug.
Wij hebben 2 strandklapstoelen, die wij dan gaan meenemen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga hier vandaag of morgen even onderzoek naar doen. Ik heb sowieso niet genoeg stoelen, daar kom ik ook op terug.
Klapstoeltjes kunnen mee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb 3 klapstoeltjes. Wanneer die bij @:z80 in de auto kunnen kan ik die meenemen
Fijn. Het borrelbrood etc. neemt niet zoveel ruimte in.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:38 schreef z80 het volgende:
[..]
Klapstoeltjes kunnen mee.
Morgane89 als ik het goed heb woon je ook in de buurt. Als je wil kun je ook mee rijden.
Indien gewenst kan ik wel drinken of andere supermarkt dingen mee nemen. Of gewoon geld voor die gene die wel wat mee nemen. Met dank aan de hooikoorts ruik ik weinig. Dus eten klaarmaken voor een ander ga ik me niet aan wagen.
Ik rijd liever zelf, maar toch bedanktquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:38 schreef z80 het volgende:
[..]
Morgane89 als ik het goed heb woon je ook in de buurt. Als je wil kun je ook mee rijden.
Indien gewenst kan ik wel drinken of andere supermarkt dingen mee nemen. Of gewoon geld voor die gene die wel wat mee nemen. Met dank aan de hooikoorts ruik ik weinig. Dus eten klaarmaken voor een ander ga ik me niet aan wagen.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2023 15:24:53 ]
Joh voel je niet geļntimideerd.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik kan een stuk of vier tuinstoelen meenemen.
Qua eten voel ik me lichtelijk geļntimideerd door de CUL kennis hierSowieso heb ik geen vaste BBQ recepten die ik vaak maak. Dus ook ik neem liever iets K&K mee zoals frisdrank of anders een financiėle bijdrage.
quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh mag ik mijn partner meenemen? Dan heb ik mijn vader niet nodig.Als Jeroen de planten gaat uitgraven dan sluiten we hem op.!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hįįrquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Als Jeroen de planten gaat uitgraven dan sluiten we hem op.!
Maar jij hebt een G die keukenprins isquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:43 schreef Blues het volgende:
[..]
Joh voel je niet geļntimideerd.
Ik ben bijv heel goed in wijn meenemen en alles proeven
quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:12 schreef Morgane89 het volgende:
Jaaa Jeroentje mee![]()
Niemand met allergieėn hier?
Ik kan ook tuinstoelen meenemen als er t.z.t. nog een tekort is.
Partner gaat mee. Jeroen en het leukste kind van de wereld zijn niet welkomquote:Partners zijn welkom, kinderen en honden niet
Is die 'partner' een beetje bekend met Fok! ?quote:
Ach🥲quote:Op zondag 6 augustus 2023 23:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom toch maar definitief nietIk ga anders de hele dag zitten stressen of ik wel op tijd op mijn werk kom. En een heel drukke dag maakt me ook moe en dat is ook niet handig voor een nachtdienst. Ja, we worden oud
Leukste kind van de wereld had al gezegd: mammie, doe ik nietquote:Op zondag 6 augustus 2023 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Is die 'partner' een beetje bekend met Fok! ?
Leukste kind wil ik best wel weer eens zien.
quote:Op zondag 6 augustus 2023 23:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom toch maar definitief nietIk ga anders de hele dag zitten stressen of ik wel op tijd op mijn werk kom. En een heel drukke dag maakt me ook moe en dat is ook niet handig voor een nachtdienst. Ja, we worden oud
quote:Op zondag 6 augustus 2023 23:45 schreef Isabeau het volgende:
Valt er echt geen dienst te ruilen?quote:Op zondag 6 augustus 2023 23:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben er ook heel sip onder. Zoveel mensen die ik dolgraag even een knuffel had gegeven. En lekker eten natuurlijkIk hou van lekker eten
Dat heb ik 2 maanden geleden al geprobeerd. Iedereen ook afzonderlijk gevraagd. Mijn huidige team is....niet heel flexibel. Zacht gezegd. Het is een ramp.quote:
Wat een kut-collega's.quote:Op zondag 6 augustus 2023 23:50 schreef Isabeau het volgende:
Dat heb ik 2 maanden geleden al geprobeerd. Iedereen ook afzonderlijk gevraagd. Mijn huidige team is....niet heel flexibel. Zacht gezegd. Het is een ramp.
Ja, niet mijn probleem. Dat heb ik me al zo vaak afgevraagd de afgelopen tijd.quote:Op zondag 6 augustus 2023 23:55 schreef golfer het volgende:
Wat een kut-collega's.
Hoe lossen ze het dan op als jij ziek zou zijn?
Ik weet dat de praktijk en theorie niet hetzelfde zijn, maar vrij nemen is in principe natuurlijk niet iets van werknemers onderling.quote:Op zondag 6 augustus 2023 23:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, niet mijn probleem. Dat heb ik me al zo vaak afgevraagd de afgelopen tijd.
Zo ben ik nietquote:Op maandag 7 augustus 2023 01:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik weet dat de praktijk en theorie niet hetzelfde zijn, maar vrij nemen is in principe natuurlijk niet iets van werknemers onderling.
Maar mooi kloteKun je niet iets heel onschuldigs krijgen waardoor je niet kan werken maar wel kan bbq'en?
Like omdat je zo niet bent en eenquote:
Zo, research gedaan. Er is genoeg servies, bestek en glaswerk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:10 schreef AnneX het volgende:
Dus…ieder neemt eigen drankjes mee? Plus kaatje’s voorraad😉
@:Lucky-Strike Eerder zei je voldoende servies te hebben.
Ook voor 20? Personen? Servies, glaswerk en bestek.
Anders kan ik vragen om de mand bestek van de buurtbbq.
Misschien kan jij wat frisdrank meenemen? Is lekker betaalbaar waar jij woontquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:38 schreef z80 het volgende:
[..]
Ja hoor, knoflook is prima. Ik slik gewoon pillen die dag, dan is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Fijn. Het borrelbrood etc. neemt niet zoveel ruimte in.
Nog even een vraag daarover @:Lucky_Strike daar kan ik beter geen knoflook in doen denk ik?
Ja, lekkerquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:21 schreef golfer het volgende:
In het kader van allergie voor knoflook: in de marinade die ik voor de kippendijsaté ga maken zit dus wel ook knoflook.
Er blijft vast iets voor je over dat je mee kunt nemen. Even afwachten wat er over isquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik kan een stuk of vier tuinstoelen meenemen.
Qua eten voel ik me lichtelijk geļntimideerd door de CUL kennis hierSowieso heb ik geen vaste BBQ recepten die ik vaak maak. Dus ook ik neem liever iets K&K mee zoals frisdrank of anders een financiėle bijdrage.
Volgens mij niet. Wat bijzonder met zo'n grote groep. Ja ik wel maar daar slik ik dus pillen voor die dag.quote:
Dat komt wel goed. Partner is welkom, hond nietquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:18 schreef mascara-klodder het volgende:
Brengt iemand mij wel terug?
Heen kan ik, mijn vader doet taxi spelen voor iedereen die in Roosendaal aankomt.
Shit Isa, daar baal ik van johquote:Op zondag 6 augustus 2023 23:45 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat mij betreft missen we nog gewoon bier en rauwkost/salade.
@:madmaster, volgens mij zijn er geen vegetariėrs.
Naast speklappen, wijn, bruiswater maak ik ook nog wel een tonijnsalade.quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat mij betreft missen we nog gewoon bier en rauwkost/salade.
@:madmaster, volgens mij zijn er geen vegetariėrs.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:03 schreef Morgane89 het volgende:
L_S & J
Kaatje: borrelbroden en dips
Z80
borisz
Yinny
Isabeau?
cat-astrophe?
Memento-Mori
mascara-klodder: speklappen, tonijnsalade, bruiswater, chenin blanc
Lactose-intolerant, maar daar heb ik pillen voor, dus kan alles eten.quote:
Oh kak!quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nou klopt de opsomming niet meerDe mijne als het goed is wel.
Geen worcestersaus in de bbqsaus dusquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb een vis intolerantie. Wanneer er dus in marinades etc oestersaus of vissaus zit, graag even waarschuwen. Ik gebruik zelf wel miso als vervanging
Ik gebruik het zelf zelden, maar volgens mij heb ik daar nooit last van gehad. Vis- en oestersaus wel (in een restaurant, ja mevrouw we houden er rekening mee u en meneer die ook een vis intolerantie heeft krijgen geen vis, na een nacht ziek gebeld met de meneer, ook ziek, gebeld met het restaurant “ja natuurlijk gebruikt de kok vis en oestersaus, dat zijn smaakmakersquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Geen worcestersaus in de bbqsaus dus
Wij nemen wel voor bij de kippendijsaté een pot Wijko Hot Satésaus mee.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Geen worcestersaus in de bbqsaus dus
Dan neem ik een gewone pot mee.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij nemen wel voor bij de kippendijsaté een pot Wijko Hot Satésaus mee.
[ afbeelding ]
En ik neem mijn pillen voor pindaallergie meequote:Op maandag 7 augustus 2023 16:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij nemen wel voor bij de kippendijsaté een pot Wijko Hot Satésaus mee.
[ afbeelding ]
Het wordt een soort van de lamme helpt de blinde BBQ…quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En ik neem mijn pillen voor pindaallergie mee
De dames zijn weer gerustgesteld.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:17 schreef MadMaster het volgende:
Alles wat hot is, sla ik met liefde over…
Surequote:Op maandag 7 augustus 2023 16:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het wordt een soort van de lamme helpt de blinde BBQ…
Neem jij brood mee?
Top, ben als broodfreak heel benieuwd.quote:
Alle medicijnen van iedereen op een hoop, in de blender en door de fruitpunch.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
We kunnen ook gewoon de antihistamine door de drankjes doen :p
Iets lichts, iets donkers?quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Top, ben als broodfreak heel benieuwd.
Weet niet of je bakker Oscar in IJmuiden kent, maar die heeft ook voornamelijk desembrood.
Enkele van zijn voormalige medewerksters zijn hier vlakbij een eigen bakkerij begonnen hier vlakbij en ik kan daar niet langslopen zonder een (stok)brood mee te nemen…
Ben zelf meer iets van licht, maar ik laat me graag verrassen…quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Iets lichts, iets donkers?
Wordt een suf feestje dan als je mijn allergie-medicatie zou nemenquote:Op maandag 7 augustus 2023 16:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alle medicijnen van iedereen op een hoop, in de blender en door de fruitpunch.
Beproefd recept op vele feestjes…
Kijk Jeroen eens verontwaardigd kijken dat ze niet mee magquote:Op maandag 7 augustus 2023 17:02 schreef Morgane89 het volgende:
Lol, ik had de opmerking in de openingspost gemist en bedoelde eigenlijk of iemand allergisch is voor honden. Maar geen hot dog bij de bbq maar wel partner is ook leuk
quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:02 schreef Morgane89 het volgende:
Lol, ik had de opmerking in de openingspost gemist en bedoelde eigenlijk of iemand allergisch is voor honden. Maar geen hot dog bij de bbq maar wel partner is ook leuk
Wat is een Limburgse koude schotel?quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Na overleg met de gastvrouw hebben we bedacht dat ik Limburgse koude schotel meeneem. Mogelijk zelfgemaakt (eeeeeven aan mijn moeder vragen… ) waarschijnlijk zelfgekocht (dat adres ook eeeeven aan mijn moeder vragen…..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |