Vlaaiquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben niet echt een chef en zeker niet met bbq. En ik weet niet of men op mijn go-to bijdrage in de vorm van vlaai zit te wachten?
Ik kan altijd een boodschappenlijstje inkopen en meenemen. Of euros.
Ja maar ja maar ja maar. Je spareribsquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:26 schreef fietsie het volgende:
Moet ik dan maar de stoute schoenen aantrekken en (met coaching van @:Candaasje) een Vegan BBQ gerecht proberen te fabrieken?
Euhm... die mogen vast niet in dezelfde verpakking als dat andere dan?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar. Je spareribs
Ik eet ook graag vegan natuurlijk, dat is et probleem nietGeen spareribs is wel een probleem.
Candaasje komt toch nietquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Euhm... die mogen vast niet in dezelfde verpakking als dat andere dan?
Als je komt wil ik sowieso wel een rijstevlaai bij je bestellen...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
bijdrage in de vorm van vlaai zit te wachten?
T.z.t. nog maar even een inventarisatie doen wie wat meeneemt?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je kunt ook op de dag zelf beslissen of je komt hoor. Een persoon meer of minder maakt ook niet uit![]()
En JA op jullie suggesties voor voedsel. Niet op de rum maar zonder alcohol is het ook lekker
Ja, doen we zeker.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
T.z.t. nog maar even een inventarisatie doen wie wat meeneemt?
Mijn ervaring is dat je met veel personen ook bijna automatisch altijd te veel van alles hebt...
Was reeds door ondergetekende toegezegd in de SCquote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:00 schreef golfer het volgende:
Dan verzorgen wij wel een shitload aan gemarineerde kipsatés van kippendij-filets.
Op voorwaarde dat Lonaa de pindasaus maakt…quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Was reeds door ondergetekende toegezegd in de SC
Wat voor saus ?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Was reeds door ondergetekende toegezegd in de SCop voorwaarde dat Loona voor saus zorgt.
Gastvrouw/heer vlaai zat sowieso in de planningquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vlaai![]()
Je kunt ook drinken meenemen ofzo. Er is vast wel iets te verzinnen
Bestellen magquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je komt wil ik sowieso wel een rijstevlaai bij je bestellen...
Da’s eigenlijk not done. @fietsie zonder spareribs op een cul bbqquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar. Je spareribs
Ik eet ook graag vegan natuurlijk, dat is et probleem nietGeen spareribs is wel een probleem.
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:24 schreef Lonaa het volgende:
Ik BBQ al voor m'n werk in andermans tuin dus holy fuck no dat ik dat ook in m'n vrije tijd in andermans tuin ga doen.![]()
Als ik kom.
Ik denk nog aan mijn overload aan knoflooksaus 😂quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
T.z.t. nog maar even een inventarisatie doen wie wat meeneemt?
Mijn ervaring is dat je met veel personen ook bijna automatisch altijd te veel van alles hebt...
Oh ja! Die was wel echt lekker.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik denk nog aan mijn overload aan knoflooksaus 😂
Euh. Keuzes maken qua eten vind ik al verschrikkelijk. Laat staan 2,5 maand van te vorenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gastvrouw/heer vlaai zat sowieso in de planningNog voorkeur?
[..]
Bestellen mag![]()
Met slagroom, neem ik aan?
De SC kom ik niet en volg ik niet, dus ik blijf bij mijn aanbod.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:16 schreef derLudolf het volgende:
Was reeds door ondergetekende toegezegd in de SCop voorwaarde dat Loona voor saus zorgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |