Hier mist een datum...quote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:40 schreef golfer het volgende:
Zaterdag 22 juli: L_S & J, AnneX&mnX, Blues en golfer
Zaterdag 29 juli: L_S & J, AnneX&mnX, Blues en golfer
Zaterdag 5 augustus: L_S & J, AnneX&mnX, Blues en golfer
Zaterdag 19 augustus: L_S & J, AnneX&mnX, Blues en golfer
Zaterdag 26 augustus: L_S & J, AnneX&mnX , Blues en golfer
Nee, want de datum dat we niet kunnen niet overgenomen.quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Zaterdag 15 juli: L_S & J, Kaatje
Zaterdag 22 juli: L_S & J, AnneX&mnX, Blues en golfer, Kaatje
Zaterdag 29 juli: L_S & J, AnneX&mnX, Blues en golfer, MadMaster, Kaatje
Zaterdag 5 augustus: L_S & J, AnneX&mnX, Blues en golfer, Kaatje
Zaterdag 19 augustus: L_S & J, AnneX&mnX, Blues en golfer, MadMaster, Kaatje
Zaterdag 26 augustus: L_S & J, AnneX&mnX , Blues en golfer, MadMaster, Kaatje
Nope. Ik kan niet een bbq doen en op tijd weer op mijn werk zijn. Daarvoor woont Lucky wat te ver weg.quote:
Snap ik. Want ook al zou je het wel halen ben je total loss. Misschien wanneer de datum bekend is een poging doen om van dienst te ruilen?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nope. Ik kan niet een bbq doen en op tijd weer op mijn werk zijn. Daarvoor woont Lucky wat te ver weg.
Ik ga eens kijken wat ik doe. Kaatje's idee had ik ook al als de datum bekend is. En dan nog is een autorit misschien prettiger dan de ns-russische roulette (ze doen ook graag alle werkzaamheden daar in het weekend).quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:29 schreef sigme het volgende:
Ik kan ongeveer elke zaterdag even slecht, maar ik ga zeker een poging doen om te komen zodra de datum vaststaat. @:isabeau tegen die tijd nog even kijken? Ik rij langs waar jij weg komt en waar je naartoe moet (en ik heb geen bezwaar tegen op tijd(!) weer vertrekken. En ook geen bezwaar tegen een zacht snurkende passagier met een slaapmasker op
Denk ik. Nog geen idee hoe de zomer gaat lopen dit jaar.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Zaterdag 15 juli: L_S & J, Kaatje
Zaterdag 22 juli: L_S & J, AnneX&mnX, Blues en golfer, Kaatje, Z80
Zaterdag 29 juli: L_S & J, AnneX&mnX, Blues en golfer, MadMaster, Kaatje, Z80
Zaterdag 5 augustus: L_S & J, AnneX&mnX, Blues en golfer, Kaatje, Z80
Zaterdag 19 augustus: L_S & J, AnneX&mnX, Blues en golfer, MadMaster, Kaatje, Z80
Zaterdag 26 augustus: L_S & J, AnneX&mnX , Blues en golfer, MadMaster, Kaatje, Z80
Leuk dat je ook wilt komen. Als je Isa dan ook nog eens meeneemt is het helemaal perfectquote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:29 schreef sigme het volgende:
Ik kan ongeveer elke zaterdag even slecht, maar ik ga zeker een poging doen om te komen zodra de datum vaststaat. @:isabeau tegen die tijd nog even kijken? Ik rij langs waar jij weg komt en waar je naartoe moet (en ik heb geen bezwaar tegen op tijd(!) weer vertrekken. En ook geen bezwaar tegen een zacht snurkende passagier met een slaapmasker op
Zou leuk zijn om je te ontmoeten! Wij zijn niet heel eng gelukkig.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:59 schreef yinu het volgende:
Oh, een meet. Spannend. Misschien ga ik wel kijken of ik ook kan komen![]()
Nog helemaal geen zomerplannen behalve dat we wel ‘iets’ willen gaan doen. Maar wat dat is, of wanneer, geen idee nog.
Spreek voor jezelf.quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 20:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We hebben toch nieuw kanonnenvoer nodig
Ik was gewoon snellerquote:
Mocht het een van de dagen worden waarop ik zou kunnen (niet heel veel keuze), kan ik je wel meenemen als je wil (tenzij je echt laat terug wil).quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:32 schreef Lonaa het volgende:
De vraagtekens zijn dagen dat ik eigenlijk al iets heb maar waar ik misschien onderuit zou kunnen.![]()
En heel erg ruim op tijd voor mij om te kijken of een collega wil werken (of slapend meerijden met sigmequote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:58 schreef Blues het volgende:
26 augustus ziet er goed uit qua de meesten
Daaromquote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:21 schreef Isabeau het volgende:
En heel erg ruim op tijd voor mij om te kijken of een collega wil werken (of slapend meerijden met sigme)
Yeah !quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En heel erg ruim op tijd voor mij om te kijken of een collega wil werken (of slapend meerijden met sigme)
Laten we dat maar doen inderdaad. Leuk man, heb er nu al zin inquote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:58 schreef Blues het volgende:
26 augustus ziet er goed uit qua de meesten
Leuk!quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:14 schreef Morgane89 het volgende:
Zaterdag 26 augustus: L_S & J, AnneX&mnX , Blues en golfer, MadMaster, Kaatje, Z80, borisz, Yinny, Lonaa?, Isabeau?, cat-astrophe?, Troel , Fietsie, Morgane89
Zelfde adres als 5 jaar geleden?
Nu wel een half uur rijden verder, maar vooruit
Alsnog nog dichtbij als fietsie, sigme of ikquote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:14 schreef Morgane89 het volgende:
Zaterdag 26 augustus: L_S & J, AnneX&mnX , Blues en golfer, MadMaster, Kaatje, Z80, borisz, Yinny, Lonaa?, Isabeau?, cat-astrophe?, Troel , Fietsie, Morgane89
Zelfde adres als 5 jaar geleden?
Nu wel een half uur rijden verder, maar vooruit
26!quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:32 schreef AnneX het volgende:
Aha genoteerd. Achtentwintig augustus as.![]()
Dan maak ik de labne van Ottolenghi vooraf en neem groene asperges mee voor de bbq.
Oops. Goed dat je oplet! Staat nu genoteerd.quote:
Je kunt ook op de dag zelf beslissen of je komt hoor. Een persoon meer of minder maakt ook niet uitquote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Alsnog nog dichtbij als fietsie, sigme of ik![]()
Ik heb de 26e niets, echter, dag er voor is net een uitwisseling afgelopen. Meestal ben ik dan wel moe...
Nou, banaan met rum en bruine suiker van de bbq is echt wel super lekkerquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Je kunt ook op de dag zelf beslissen of je komt hoor. Een persoon meer of minder maakt ook niet uit![]()
En JA op jullie suggesties voor voedsel. Niet op de rum maar zonder alcohol is het ook lekker
Denk dat @Tele6 ook goede ideeën heeft, die vraag ikmdan om hulp/adviesquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:26 schreef fietsie het volgende:
Moet ik dan maar de stoute schoenen aantrekken en (met coaching van @:Candaasje) een Vegan BBQ gerecht proberen te fabrieken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |