Hier mist een datum...quote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:40 schreef golfer het volgende:
Zaterdag 22 juli: L_S & J, AnneX&mnX, Blues en golfer
Zaterdag 29 juli: L_S & J, AnneX&mnX, Blues en golfer
Zaterdag 5 augustus: L_S & J, AnneX&mnX, Blues en golfer
Zaterdag 19 augustus: L_S & J, AnneX&mnX, Blues en golfer
Zaterdag 26 augustus: L_S & J, AnneX&mnX , Blues en golfer
Nee, want de datum dat we niet kunnen niet overgenomen.quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Zaterdag 15 juli: L_S & J, Kaatje
Zaterdag 22 juli: L_S & J, AnneX&mnX, Blues en golfer, Kaatje
Zaterdag 29 juli: L_S & J, AnneX&mnX, Blues en golfer, MadMaster, Kaatje
Zaterdag 5 augustus: L_S & J, AnneX&mnX, Blues en golfer, Kaatje
Zaterdag 19 augustus: L_S & J, AnneX&mnX, Blues en golfer, MadMaster, Kaatje
Zaterdag 26 augustus: L_S & J, AnneX&mnX , Blues en golfer, MadMaster, Kaatje
Nope. Ik kan niet een bbq doen en op tijd weer op mijn werk zijn. Daarvoor woont Lucky wat te ver weg.quote:
Snap ik. Want ook al zou je het wel halen ben je total loss. Misschien wanneer de datum bekend is een poging doen om van dienst te ruilen?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nope. Ik kan niet een bbq doen en op tijd weer op mijn werk zijn. Daarvoor woont Lucky wat te ver weg.
Ik ga eens kijken wat ik doe. Kaatje's idee had ik ook al als de datum bekend is. En dan nog is een autorit misschien prettiger dan de ns-russische roulette (ze doen ook graag alle werkzaamheden daar in het weekend).quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:29 schreef sigme het volgende:
Ik kan ongeveer elke zaterdag even slecht, maar ik ga zeker een poging doen om te komen zodra de datum vaststaat. @:isabeau tegen die tijd nog even kijken? Ik rij langs waar jij weg komt en waar je naartoe moet (en ik heb geen bezwaar tegen op tijd(!) weer vertrekken. En ook geen bezwaar tegen een zacht snurkende passagier met een slaapmasker op
Denk ik. Nog geen idee hoe de zomer gaat lopen dit jaar.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Zaterdag 15 juli: L_S & J, Kaatje
Zaterdag 22 juli: L_S & J, AnneX&mnX, Blues en golfer, Kaatje, Z80
Zaterdag 29 juli: L_S & J, AnneX&mnX, Blues en golfer, MadMaster, Kaatje, Z80
Zaterdag 5 augustus: L_S & J, AnneX&mnX, Blues en golfer, Kaatje, Z80
Zaterdag 19 augustus: L_S & J, AnneX&mnX, Blues en golfer, MadMaster, Kaatje, Z80
Zaterdag 26 augustus: L_S & J, AnneX&mnX , Blues en golfer, MadMaster, Kaatje, Z80
Leuk dat je ook wilt komen. Als je Isa dan ook nog eens meeneemt is het helemaal perfectquote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:29 schreef sigme het volgende:
Ik kan ongeveer elke zaterdag even slecht, maar ik ga zeker een poging doen om te komen zodra de datum vaststaat. @:isabeau tegen die tijd nog even kijken? Ik rij langs waar jij weg komt en waar je naartoe moet (en ik heb geen bezwaar tegen op tijd(!) weer vertrekken. En ook geen bezwaar tegen een zacht snurkende passagier met een slaapmasker op
Zou leuk zijn om je te ontmoeten! Wij zijn niet heel eng gelukkig.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:59 schreef yinu het volgende:
Oh, een meet. Spannend. Misschien ga ik wel kijken of ik ook kan komen![]()
Nog helemaal geen zomerplannen behalve dat we wel ‘iets’ willen gaan doen. Maar wat dat is, of wanneer, geen idee nog.
Spreek voor jezelf.quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 20:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We hebben toch nieuw kanonnenvoer nodig
Ik was gewoon snellerquote:
Mocht het een van de dagen worden waarop ik zou kunnen (niet heel veel keuze), kan ik je wel meenemen als je wil (tenzij je echt laat terug wil).quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:32 schreef Lonaa het volgende:
De vraagtekens zijn dagen dat ik eigenlijk al iets heb maar waar ik misschien onderuit zou kunnen.![]()
En heel erg ruim op tijd voor mij om te kijken of een collega wil werken (of slapend meerijden met sigmequote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:58 schreef Blues het volgende:
26 augustus ziet er goed uit qua de meesten
Daaromquote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:21 schreef Isabeau het volgende:
En heel erg ruim op tijd voor mij om te kijken of een collega wil werken (of slapend meerijden met sigme)
Yeah !quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En heel erg ruim op tijd voor mij om te kijken of een collega wil werken (of slapend meerijden met sigme)
Laten we dat maar doen inderdaad. Leuk man, heb er nu al zin inquote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:58 schreef Blues het volgende:
26 augustus ziet er goed uit qua de meesten
Leuk!quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:14 schreef Morgane89 het volgende:
Zaterdag 26 augustus: L_S & J, AnneX&mnX , Blues en golfer, MadMaster, Kaatje, Z80, borisz, Yinny, Lonaa?, Isabeau?, cat-astrophe?, Troel , Fietsie, Morgane89
Zelfde adres als 5 jaar geleden?
Nu wel een half uur rijden verder, maar vooruit
Alsnog nog dichtbij als fietsie, sigme of ikquote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:14 schreef Morgane89 het volgende:
Zaterdag 26 augustus: L_S & J, AnneX&mnX , Blues en golfer, MadMaster, Kaatje, Z80, borisz, Yinny, Lonaa?, Isabeau?, cat-astrophe?, Troel , Fietsie, Morgane89
Zelfde adres als 5 jaar geleden?
Nu wel een half uur rijden verder, maar vooruit
26!quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:32 schreef AnneX het volgende:
Aha genoteerd. Achtentwintig augustus as.![]()
Dan maak ik de labne van Ottolenghi vooraf en neem groene asperges mee voor de bbq.
Oops. Goed dat je oplet! Staat nu genoteerd.quote:
Je kunt ook op de dag zelf beslissen of je komt hoor. Een persoon meer of minder maakt ook niet uitquote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Alsnog nog dichtbij als fietsie, sigme of ik![]()
Ik heb de 26e niets, echter, dag er voor is net een uitwisseling afgelopen. Meestal ben ik dan wel moe...
Nou, banaan met rum en bruine suiker van de bbq is echt wel super lekkerquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Je kunt ook op de dag zelf beslissen of je komt hoor. Een persoon meer of minder maakt ook niet uit![]()
En JA op jullie suggesties voor voedsel. Niet op de rum maar zonder alcohol is het ook lekker
Denk dat @Tele6 ook goede ideeën heeft, die vraag ikmdan om hulp/adviesquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:26 schreef fietsie het volgende:
Moet ik dan maar de stoute schoenen aantrekken en (met coaching van @:Candaasje) een Vegan BBQ gerecht proberen te fabrieken?
Vlaaiquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben niet echt een chef en zeker niet met bbq. En ik weet niet of men op mijn go-to bijdrage in de vorm van vlaai zit te wachten?
Ik kan altijd een boodschappenlijstje inkopen en meenemen. Of euros.
Ja maar ja maar ja maar. Je spareribsquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:26 schreef fietsie het volgende:
Moet ik dan maar de stoute schoenen aantrekken en (met coaching van @:Candaasje) een Vegan BBQ gerecht proberen te fabrieken?
Euhm... die mogen vast niet in dezelfde verpakking als dat andere dan?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar. Je spareribs
Ik eet ook graag vegan natuurlijk, dat is et probleem nietGeen spareribs is wel een probleem.
Candaasje komt toch nietquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Euhm... die mogen vast niet in dezelfde verpakking als dat andere dan?
Als je komt wil ik sowieso wel een rijstevlaai bij je bestellen...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
bijdrage in de vorm van vlaai zit te wachten?
T.z.t. nog maar even een inventarisatie doen wie wat meeneemt?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je kunt ook op de dag zelf beslissen of je komt hoor. Een persoon meer of minder maakt ook niet uit![]()
En JA op jullie suggesties voor voedsel. Niet op de rum maar zonder alcohol is het ook lekker
Ja, doen we zeker.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
T.z.t. nog maar even een inventarisatie doen wie wat meeneemt?
Mijn ervaring is dat je met veel personen ook bijna automatisch altijd te veel van alles hebt...
Was reeds door ondergetekende toegezegd in de SCquote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:00 schreef golfer het volgende:
Dan verzorgen wij wel een shitload aan gemarineerde kipsatés van kippendij-filets.
Op voorwaarde dat Lonaa de pindasaus maakt…quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Was reeds door ondergetekende toegezegd in de SC
Wat voor saus ?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Was reeds door ondergetekende toegezegd in de SCop voorwaarde dat Loona voor saus zorgt.
Gastvrouw/heer vlaai zat sowieso in de planningquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vlaai![]()
Je kunt ook drinken meenemen ofzo. Er is vast wel iets te verzinnen
Bestellen magquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je komt wil ik sowieso wel een rijstevlaai bij je bestellen...
Da’s eigenlijk not done. @fietsie zonder spareribs op een cul bbqquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar. Je spareribs
Ik eet ook graag vegan natuurlijk, dat is et probleem nietGeen spareribs is wel een probleem.
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:24 schreef Lonaa het volgende:
Ik BBQ al voor m'n werk in andermans tuin dus holy fuck no dat ik dat ook in m'n vrije tijd in andermans tuin ga doen.![]()
Als ik kom.
Ik denk nog aan mijn overload aan knoflooksaus 😂quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
T.z.t. nog maar even een inventarisatie doen wie wat meeneemt?
Mijn ervaring is dat je met veel personen ook bijna automatisch altijd te veel van alles hebt...
Oh ja! Die was wel echt lekker.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik denk nog aan mijn overload aan knoflooksaus 😂
Euh. Keuzes maken qua eten vind ik al verschrikkelijk. Laat staan 2,5 maand van te vorenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gastvrouw/heer vlaai zat sowieso in de planningNog voorkeur?
[..]
Bestellen mag![]()
Met slagroom, neem ik aan?
De SC kom ik niet en volg ik niet, dus ik blijf bij mijn aanbod.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:16 schreef derLudolf het volgende:
Was reeds door ondergetekende toegezegd in de SCop voorwaarde dat Loona voor saus zorgt.
Weet ik niet, maar dacht te lezen dat zij van de pindasaus is en dat is toch echt anders dan koude sausquote:
Dat is precies het moment van je grote tomatencrisis dus we helpen je er wel van af. Hebben we voor je over.quote:
Ik haal hem bij de WARME bakker hequote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Euh. Keuzes maken qua eten vind ik al verschrikkelijk. Laat staan 2,5 maand van te voren
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik haal hem bij de WARME bakker he![]()
Vers gemaakt op de dag zelf![]()
Eenmultivlaai ‘vlaai’
zou nu waarschijnlijk al in de winkel klaar liggen ja
Kortom: tijd zat om na te denken en anders denk ik na voor jou
Nee, plain als dat kan…quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bestellen mag![]()
Met slagroom, neem ik aan?
Ik heb dat van vorige keer nogquote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:07 schreef AnneX het volgende:
@:Lucky_Strike Heb je nog voldoende bestek en servies?
Volgende week is er weer markt voor de deur. Kan ik daar weer even shoppen…
Dat kan zeker maar… waaromquote:
Omdat ik én graag de pure smaak van de rijstevlaai wil proeven én ik niet zo'n fan van slagroom ben. Wel lekker bij de ijswinkel op een ijsje (luchtig), maar niet in combinatie met gebak.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat kan zeker maar… waarom![]()
(En herinner me er tegen die tijd even aan, anders vergeet ik het misschien)
Appelkruimelquote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat kan zeker maar… waarom![]()
(En herinner me er tegen die tijd even aan, anders vergeet ik het misschien)
Wat ontzettend tof dat je dit doet.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Laten we dat maar doen inderdaad. Leuk man, heb er nu al zin in
Tele6 kan daar ook bij helpen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:26 schreef fietsie het volgende:
Hier de zelfde uitdaging. Iets koken voor een ander doe ik niet meer. Aangezien ik weinig ruik en van scherp hou is het voor veel mensen niet te nassen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben niet echt een chef en zeker niet met bbq. En ik weet niet of men op mijn go-to bijdrage in de vorm van vlaai zit te wachten?
Ik kan altijd een boodschappenlijstje inkopen en meenemen. Of euros.
Ik denk inderdaad dat jouw scherp voor heel veel mensen een beetje te scherp is.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:59 schreef z80 het volgende:
[..]
Hier de zelfde uitdaging. Iets koken voor een ander doe ik niet meer. Aangezien ik weinig ruik en van scherp hou is het voor veel mensen niet te nassen.
Van Sambal Badjak gaan bij mij de tranen al lopen…quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:59 schreef z80 het volgende:
[..]
Hier de zelfde uitdaging. Iets koken voor een ander doe ik niet meer. Aangezien ik weinig ruik en van scherp hou is het voor veel mensen niet te nassen.
Wodka schijnt te helpenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van Sambal Badjak gaan bij mij de tranen al lopen…
Ja, genoeg andere soorten drank uiteindelijk misschien ook wel.quote:
Ik vind het oprecht heel liefquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:26 schreef fietsie het volgende:
Okquote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat ik én graag de pure smaak van de rijstevlaai wil proeven én ik niet zo'n fan van slagroom ben. Wel lekker bij de ijswinkel op een ijsje (luchtig), maar niet in combinatie met gebak.
Slagroomgebak eet ik niet…
Voor jou had ik idd pruimenvlaai meegenomen. En dan niet die zwarte pruimen moes, maar gehalveerde pruimpjes, toch? Was ook niet voor mij.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Appelkruimel. De pruimenvlaai (toch) was ook heerlijk
Herkenbaar. Ik ben een watje met scherp.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, genoeg andere soorten drank uiteindelijk misschien ook wel.
Maar ik wil graag gewoon proeven wat ik eet zonder dat ik in de fik sta of dat alles hetzelfde (niet) smaakt…
Ja, halve pruimen waren het. En kruisbessenvlaai met schuim vind ik al geweldig van multivlaai 😂quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ok
[..]
Voor jou had ik idd pruimenvlaai meegenomen. En dan niet die zwarte pruimen moes, maar gehalveerde pruimpjes, toch? Was ook niet voor mij.
Andere niet standaard favo: Kruisbessenvlaai met schuim![]()
Ik ontdekte deze week een voordeel van kruimelvlaai bij warm weer: het hoeft dan niet de oven in om de pudding laag een tikje te laten smelten![]()
/offtopic
5 Jaar dus alweer. Je bent welkom hoorquote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:51 schreef Kreator het volgende:
Hoe lang is het geleden dat we de eerste keer een bbq hadden in jouw tuin?
Thanksquote:
Heel begrijpelijk natuurlijk. Dat gaat echt geen toffe ervaring voor je zijn. We zien elkaar wel weer een ander keertje.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:28 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht heel lief, maar ik kom niet
Wat in het vat zit verzuurt nietquote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
5 Jaar dus alweer. Je bent welkom hoor
[..]
Thanks
[..]
Heel begrijpelijk natuurlijk. Dat gaat echt geen toffe ervaring voor je zijn. We zien elkaar wel weer een ander keertje.
En omg, kruisbessenvlaai met schuim klinkt hemels. Maar eigenlijk wil ik gewoon alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |