Was reeds door ondergetekende toegezegd in de SCquote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:00 schreef golfer het volgende:
Dan verzorgen wij wel een shitload aan gemarineerde kipsatés van kippendij-filets.
Op voorwaarde dat Lonaa de pindasaus maakt…quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Was reeds door ondergetekende toegezegd in de SC
Wat voor saus ?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Was reeds door ondergetekende toegezegd in de SCop voorwaarde dat Loona voor saus zorgt.
Gastvrouw/heer vlaai zat sowieso in de planningquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vlaai![]()
Je kunt ook drinken meenemen ofzo. Er is vast wel iets te verzinnen
Bestellen magquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je komt wil ik sowieso wel een rijstevlaai bij je bestellen...
Da’s eigenlijk not done. @fietsie zonder spareribs op een cul bbqquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar. Je spareribs
Ik eet ook graag vegan natuurlijk, dat is et probleem nietGeen spareribs is wel een probleem.
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:24 schreef Lonaa het volgende:
Ik BBQ al voor m'n werk in andermans tuin dus holy fuck no dat ik dat ook in m'n vrije tijd in andermans tuin ga doen.![]()
Als ik kom.
Ik denk nog aan mijn overload aan knoflooksaus 😂quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
T.z.t. nog maar even een inventarisatie doen wie wat meeneemt?
Mijn ervaring is dat je met veel personen ook bijna automatisch altijd te veel van alles hebt...
Oh ja! Die was wel echt lekker.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik denk nog aan mijn overload aan knoflooksaus 😂
Euh. Keuzes maken qua eten vind ik al verschrikkelijk. Laat staan 2,5 maand van te vorenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gastvrouw/heer vlaai zat sowieso in de planningNog voorkeur?
[..]
Bestellen mag![]()
Met slagroom, neem ik aan?
De SC kom ik niet en volg ik niet, dus ik blijf bij mijn aanbod.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:16 schreef derLudolf het volgende:
Was reeds door ondergetekende toegezegd in de SCop voorwaarde dat Loona voor saus zorgt.
Weet ik niet, maar dacht te lezen dat zij van de pindasaus is en dat is toch echt anders dan koude sausquote:
Dat is precies het moment van je grote tomatencrisis dus we helpen je er wel van af. Hebben we voor je over.quote:
Ik haal hem bij de WARME bakker hequote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Euh. Keuzes maken qua eten vind ik al verschrikkelijk. Laat staan 2,5 maand van te voren
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik haal hem bij de WARME bakker he![]()
Vers gemaakt op de dag zelf![]()
Eenmultivlaai ‘vlaai’
zou nu waarschijnlijk al in de winkel klaar liggen ja
Kortom: tijd zat om na te denken en anders denk ik na voor jou
Nee, plain als dat kan…quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bestellen mag![]()
Met slagroom, neem ik aan?
Ik heb dat van vorige keer nogquote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:07 schreef AnneX het volgende:
@:Lucky_Strike Heb je nog voldoende bestek en servies?
Volgende week is er weer markt voor de deur. Kan ik daar weer even shoppen…
Dat kan zeker maar… waaromquote:
Omdat ik én graag de pure smaak van de rijstevlaai wil proeven én ik niet zo'n fan van slagroom ben. Wel lekker bij de ijswinkel op een ijsje (luchtig), maar niet in combinatie met gebak.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat kan zeker maar… waarom![]()
(En herinner me er tegen die tijd even aan, anders vergeet ik het misschien)
Appelkruimelquote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat kan zeker maar… waarom![]()
(En herinner me er tegen die tijd even aan, anders vergeet ik het misschien)
Wat ontzettend tof dat je dit doet.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Laten we dat maar doen inderdaad. Leuk man, heb er nu al zin in
Tele6 kan daar ook bij helpen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:26 schreef fietsie het volgende:
Moet ik dan maar de stoute schoenen aantrekken en (met coaching van @:Candaasje) een Vegan BBQ gerecht proberen te fabrieken?
Hier de zelfde uitdaging. Iets koken voor een ander doe ik niet meer. Aangezien ik weinig ruik en van scherp hou is het voor veel mensen niet te nassen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben niet echt een chef en zeker niet met bbq. En ik weet niet of men op mijn go-to bijdrage in de vorm van vlaai zit te wachten?
Ik kan altijd een boodschappenlijstje inkopen en meenemen. Of euros.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |