Dat heb ik ook. Had het eerst andersom en dan denk ik “wie is dat”quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:11 schreef Blues het volgende:
De paar fokkers waarvan ik hun telnrs heb, zijn opgeslagen met hun foknamen
Ja. Dus onder ‘fok’ / alias/ insert roepnaamquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Had het eerst andersom en dan denk ik “wie is dat”
Dit dus. Voor- en achternaamquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb gewoon de voornamenAls ik je belangrijk genoeg vind om in mijn telefoon te hebben opgeslagen, dan weet ik ook wel je voornaam.
usernamen hebben de aangename eigenschap dat ze uniek zijn, Isabeau. Dat geldt niet voor bijbehorende voornamen, Isabeauquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb gewoon de voornamenAls ik je belangrijk genoeg vind om in mijn telefoon te hebben opgeslagen, dan weet ik ook wel je voornaam.
Maar jouw voornaam is Isa.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:43 schreef Isabeau het volgende:
Dit klopt.quote:
Ik sluit me aan bij memoquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Als ik ook welkom ben, kom ik ook graagm'n kerel is dat weekend naar de f1 in Zandvoort dus ben anders toch ook alleen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hotel Klodder is er ook nog voor de verwegwoners.quote:Op maandag 26 juni 2023 18:59 schreef golfer het volgende:
Als we komen gaan we wel ergens in de buurt een hotelletje zoeken.
quote:Op maandag 26 juni 2023 19:06 schreef mascara-klodder het volgende:
Hotel Klodder is er ook nog voor de verwegwoners.
Heb naast mijn bed nog een 1 en 2 persoons-luchtbed.
Lief aangebodenquote:
Misschien kan hij een liedje komen zingen op de BBQquote:Op maandag 26 juni 2023 22:36 schreef golfer het volgende:
Hans de Booij wordt jullie nieuwe buurman. Werd net door hem bij Marcel en Gijs verteld.
Ik pleit voor Mooier 2.0quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien kan hij een liedje komen zingen op de BBQAnabel! Het wordt niets zonder jou, Anabel!
Gezien jouw usericon lijkt het mij dat dit geen passende gelegenheid voor jou is.quote:
@Lucky_Strike en ik wonen echt aan het einde van de beschaafde wereldquote:Op maandag 26 juni 2023 22:36 schreef golfer het volgende:
Hans de Booij wordt jullie nieuwe buurman. Werd net door hem bij Marcel en Gijs verteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben best culinair aangelegd vind ik zelf, ik hou van koken, geniet van eten en drinken... ik hoop dat ik hier gelijkgestemden vindquote:
Dus omdat je hier in CUL wederom aan het trollen bent denk je hier gelijkgestemden te vinden.quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:17 schreef SayLWay het volgende:
[..]
Ik ben best culinair aangelegd vind ik zelf, ik hou van koken, geniet van eten en drinken... ik hoop dat ik hier gelijkgestemden vind
Nou ja, ik post soms wat grappigs en troll inderdaad hier en daar, maar het lijkt mij wel leuk om een keer een meet bij te wonen. Maar goed, jullie trekken het uit z'n verband. Ik hou van koken, lekker eten, en zelf in de keuken te staan en zoveel mogelijk te werken met dagverse, lokale producten. Als jullie denken dat ik alleen maar troll, prima, veel plezier op de meet en wellicht tot de volgende meet. No hard feelingsquote:Op woensdag 28 juni 2023 16:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dus omdat je hier in CUL wederom aan het trollen bent denk je hier gelijkgestemden te vinden.
Dit is echt heel erg niet logisch.
Dank je, gaat lukken!quote:Op woensdag 28 juni 2023 17:13 schreef SayLWay het volgende:
[..]
Nou ja, ik post soms wat grappigs en troll inderdaad hier en daar, maar het lijkt mij wel leuk om een keer een meet bij te wonen. Maar goed, jullie trekken het uit z'n verband. Ik hou van koken, lekker eten, en zelf in de keuken te staan en zoveel mogelijk te werken met dagverse, lokale producten. Als jullie denken dat ik alleen maar troll, prima, veel plezier op de meet en wellicht tot de volgende meet. No hard feelings
Misschien zou je beter anders kunnen posten.quote:Op woensdag 28 juni 2023 17:13 schreef SayLWay het volgende:
[..]
Nou ja, ik post soms wat grappigs en troll inderdaad hier en daar, maar het lijkt mij wel leuk om een keer een meet bij te wonen. Maar goed, jullie trekken het uit z'n verband. Ik hou van koken, lekker eten, en zelf in de keuken te staan en zoveel mogelijk te werken met dagverse, lokale producten. Als jullie denken dat ik alleen maar troll, prima, veel plezier op de meet en wellicht tot de volgende meet. No hard feelings
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |