Bij mij is wel dequote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Na 5 jaar is het weer tijd om bij ons in de tuin te komen barbecueėn![]()
- West Brabant
- Slechte verbinding met OV maar er zijn wel NS stations op 10-15 minuten rijden dus er kunnen vast onderling liften worden geregeld
- Tent opzetten in de tuin is prima
- Enkele slaapplaatsen in de keuken beschikbaar, zelf slaapspullen meenemen
- Er is genoeg eten voor vegetariėrs, veganistisch wordt bijzonder lastig helaas
- Partners zijn welkom, kinderen en honden niet
- Iedereen mag iets lekkers meenemen![]()
Wie kan wanneer?
Zaterdag 15 juli: L_S & J,
Zaterdag 22 juli: L_S & J,
Zaterdag 29 juli: L_S & J,
Zaterdag 5 augustus: L_S & J,
Zaterdag 19 augustus: L_S & J,
Zaterdag 26 augustus: L_S & J, L_S & J, AnneX&mnX , Blues en golfer, MadMaster, Kaatje, Z80, borisz, Yinny, Lonaa?, Isabeau?, cat-astrophe?, Troel , Fietsie, Morgane89
Gezellie!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Als ik ook welkom ben, kom ik ook graagm'n kerel is dat weekend naar de f1 in Zandvoort dus ben anders toch ook alleen.
de week ervoor en de week er na?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:02 schreef Blues het volgende:
Gez
[..]
Gezellie!
En goed dat je de F1 noemt..moeten wij wel ff rekening meehouden qua hoe we het dorp uit en inrijden
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Als ik ook welkom ben, kom ik ook graagm'n kerel is dat weekend naar de f1 in Zandvoort dus ben anders toch ook alleen.
Dat je een week van te voren weg gaat en een week erna terug komtquote:
Ohquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:18 schreef Troel het volgende:
Dat je een week van te voren weg gaat en een week erna terug komt
Mjah maar op- en afbouw zal ook vast impact hebben op de verkeerssituatiequote:
Dank je! Ik ben heel slecht in usernames onthoudenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Jij, zeefje borisz, Kreator derLudolf fietsie mr en mrs Annex, lonaa Z80, minilot barreltje en ik (even de foto’s erbij gepakt)
Ik moest ook weer diep nadenken, wat is de naam bij het hoofd (ik heb LS en J helemaal niet genoemd trouwensquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:31 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Dank je! Ik ben heel slecht in usernames onthouden
Ik de eckte namenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:31 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Dank je! Ik ben heel slecht in usernames onthouden
Dat valt reuze mee.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mjah maar op- en afbouw zal ook vast impact hebben op de verkeerssituatie
Echte fokkers luisteren naar allebeiquote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:26 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik de eckte namen
Jou heb ik nog nooit gemiet!
Voor mij zijn dat soms 3 verschillende personenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:26 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik de eckte namen
Jou heb ik nog nooit gemiet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |