Taartenmeetquote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zouden we niet ook een keer een taartenmeet doen?
Zo oud is @Candaasje toch nog niet?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mja, dat is dan ook niet handig denk ik. Ok, over een maand of 2 meer hierover.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Lucky_strike mijn bakker doet vast ook wel aan alles, maar dan krijg je allemaal minivlaaitjes. En dat is naar verhouding veel korst en minder vulling
We hebben wel die bakselsmeet bij Barreltje gehad. Maar meer baksels is altijd goed natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel echt al wel tien jaar geleden.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
5 Jaar dus alweer. Je bent welkom hoor
[..]
Thanks
[...
Maar glutenvrije zandtaartjes was iets eenmaligsquote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben wel die bakselsmeet bij Barreltje gehad. Maar meer baksels is altijd goed natuurlijk.
Ik eet wat de pot schaft. Zoals het op tafel komt.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat jouw scherp voor heel veel mensen een beetje te scherp is.
Hoe doe je dat eigenlijk. Ik ken(de) iemand die zelf sambal meenam wanneer ze ergens ging eten (bij mij bijvoorbeeld 😉)
Badjak zegt enkel dat het gebakken is. Niet hoe scherp.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van Sambal Badjak gaan bij mij de tranen al lopen…
Ik geloof je, maar neem de Sambal Badjak van Conimex als referentie.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:41 schreef z80 het volgende:
[..]
Badjak zegt enkel dat het gebakken is. Niet hoe scherp.
Da’s fijn.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:40 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik eet wat de pot schaft. Zoals het op tafel komt.
Dju.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:34 schreef Isabeau het volgende:
Vrij krijgen de 26ste wordt denk ik niets. De twee collega's waar ik meestal op kan bouwen zijn alletwee in het buitenland dat weekend
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:34 schreef Isabeau het volgende:
Vrij krijgen de 26ste wordt denk ik niets. De twee collega's waar ik meestal op kan bouwen zijn alletwee in het buitenland dat weekend
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
26 augustus kunnen wij niet![]()
Althans, mijn partner (degene mét de auto) kan dan niet.
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:34 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
26 augustus kunnen wij niet![]()
Althans, mijn partner (degene mét de auto) kan dan niet.
Jammer zeg. Dan maar vroeg weg met Sigme toch? Heftige dag en nacht wordt dat.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:34 schreef Isabeau het volgende:
Jammer. Wil je wel weer eens in het echie zienquote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:34 schreef Isabeau het volgende:
Leuk leuk!quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jammer. Wil je wel weer eens in het echie zien
Lees: dit is een misschien voor mijIk kom vermoedelijk wel alleen aangezien kinderen niet welkom zijn en we vermoedelijk geen oppas hebben.
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:14 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau verslikt zich bijna in haar thee
Dat is niet zo handig he?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:14 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau verslikt zich bijna in haar thee
Bij mij is wel dequote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Na 5 jaar is het weer tijd om bij ons in de tuin te komen barbecueën![]()
- West Brabant
- Slechte verbinding met OV maar er zijn wel NS stations op 10-15 minuten rijden dus er kunnen vast onderling liften worden geregeld
- Tent opzetten in de tuin is prima
- Enkele slaapplaatsen in de keuken beschikbaar, zelf slaapspullen meenemen
- Er is genoeg eten voor vegetariërs, veganistisch wordt bijzonder lastig helaas
- Partners zijn welkom, kinderen en honden niet
- Iedereen mag iets lekkers meenemen![]()
Wie kan wanneer?
Zaterdag 15 juli: L_S & J,
Zaterdag 22 juli: L_S & J,
Zaterdag 29 juli: L_S & J,
Zaterdag 5 augustus: L_S & J,
Zaterdag 19 augustus: L_S & J,
Zaterdag 26 augustus: L_S & J, L_S & J, AnneX&mnX , Blues en golfer, MadMaster, Kaatje, Z80, borisz, Yinny, Lonaa?, Isabeau?, cat-astrophe?, Troel , Fietsie, Morgane89
Gezellie!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Als ik ook welkom ben, kom ik ook graagm'n kerel is dat weekend naar de f1 in Zandvoort dus ben anders toch ook alleen.
de week ervoor en de week er na?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:02 schreef Blues het volgende:
Gez
[..]
Gezellie!
En goed dat je de F1 noemt..moeten wij wel ff rekening meehouden qua hoe we het dorp uit en inrijden
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Als ik ook welkom ben, kom ik ook graagm'n kerel is dat weekend naar de f1 in Zandvoort dus ben anders toch ook alleen.
Dat je een week van te voren weg gaat en een week erna terug komtquote:
Ohquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:18 schreef Troel het volgende:
Dat je een week van te voren weg gaat en een week erna terug komt
Mjah maar op- en afbouw zal ook vast impact hebben op de verkeerssituatiequote:
Dank je! Ik ben heel slecht in usernames onthoudenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Jij, zeefje borisz, Kreator derLudolf fietsie mr en mrs Annex, lonaa Z80, minilot barreltje en ik (even de foto’s erbij gepakt)
Ik moest ook weer diep nadenken, wat is de naam bij het hoofd (ik heb LS en J helemaal niet genoemd trouwensquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:31 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Dank je! Ik ben heel slecht in usernames onthouden
Ik de eckte namenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:31 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Dank je! Ik ben heel slecht in usernames onthouden
Dat valt reuze mee.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mjah maar op- en afbouw zal ook vast impact hebben op de verkeerssituatie
Echte fokkers luisteren naar allebeiquote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:26 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik de eckte namen
Jou heb ik nog nooit gemiet!
Voor mij zijn dat soms 3 verschillende personenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:26 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik de eckte namen
Jou heb ik nog nooit gemiet!
Dat heb ik ook. Had het eerst andersom en dan denk ik “wie is dat”quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:11 schreef Blues het volgende:
De paar fokkers waarvan ik hun telnrs heb, zijn opgeslagen met hun foknamen
Ja. Dus onder ‘fok’ / alias/ insert roepnaamquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Had het eerst andersom en dan denk ik “wie is dat”
Dit dus. Voor- en achternaamquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb gewoon de voornamenAls ik je belangrijk genoeg vind om in mijn telefoon te hebben opgeslagen, dan weet ik ook wel je voornaam.
usernamen hebben de aangename eigenschap dat ze uniek zijn, Isabeau. Dat geldt niet voor bijbehorende voornamen, Isabeauquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb gewoon de voornamenAls ik je belangrijk genoeg vind om in mijn telefoon te hebben opgeslagen, dan weet ik ook wel je voornaam.
Maar jouw voornaam is Isa.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:43 schreef Isabeau het volgende:
Dit klopt.quote:
Ik sluit me aan bij memoquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:49 schreef Memento-Mori het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hotel Klodder is er ook nog voor de verwegwoners.quote:Op maandag 26 juni 2023 18:59 schreef golfer het volgende:
Als we komen gaan we wel ergens in de buurt een hotelletje zoeken.
quote:Op maandag 26 juni 2023 19:06 schreef mascara-klodder het volgende:
Hotel Klodder is er ook nog voor de verwegwoners.
Heb naast mijn bed nog een 1 en 2 persoons-luchtbed.
Lief aangebodenquote:
Misschien kan hij een liedje komen zingen op de BBQquote:Op maandag 26 juni 2023 22:36 schreef golfer het volgende:
Hans de Booij wordt jullie nieuwe buurman. Werd net door hem bij Marcel en Gijs verteld.
Ik pleit voor Mooier 2.0quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien kan hij een liedje komen zingen op de BBQAnabel! Het wordt niets zonder jou, Anabel!
Gezien jouw usericon lijkt het mij dat dit geen passende gelegenheid voor jou is.quote:
@Lucky_Strike en ik wonen echt aan het einde van de beschaafde wereldquote:Op maandag 26 juni 2023 22:36 schreef golfer het volgende:
Hans de Booij wordt jullie nieuwe buurman. Werd net door hem bij Marcel en Gijs verteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben best culinair aangelegd vind ik zelf, ik hou van koken, geniet van eten en drinken... ik hoop dat ik hier gelijkgestemden vindquote:
Dus omdat je hier in CUL wederom aan het trollen bent denk je hier gelijkgestemden te vinden.quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:17 schreef SayLWay het volgende:
[..]
Ik ben best culinair aangelegd vind ik zelf, ik hou van koken, geniet van eten en drinken... ik hoop dat ik hier gelijkgestemden vind
Nou ja, ik post soms wat grappigs en troll inderdaad hier en daar, maar het lijkt mij wel leuk om een keer een meet bij te wonen. Maar goed, jullie trekken het uit z'n verband. Ik hou van koken, lekker eten, en zelf in de keuken te staan en zoveel mogelijk te werken met dagverse, lokale producten. Als jullie denken dat ik alleen maar troll, prima, veel plezier op de meet en wellicht tot de volgende meet. No hard feelingsquote:Op woensdag 28 juni 2023 16:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dus omdat je hier in CUL wederom aan het trollen bent denk je hier gelijkgestemden te vinden.
Dit is echt heel erg niet logisch.
Dank je, gaat lukken!quote:Op woensdag 28 juni 2023 17:13 schreef SayLWay het volgende:
[..]
Nou ja, ik post soms wat grappigs en troll inderdaad hier en daar, maar het lijkt mij wel leuk om een keer een meet bij te wonen. Maar goed, jullie trekken het uit z'n verband. Ik hou van koken, lekker eten, en zelf in de keuken te staan en zoveel mogelijk te werken met dagverse, lokale producten. Als jullie denken dat ik alleen maar troll, prima, veel plezier op de meet en wellicht tot de volgende meet. No hard feelings
Misschien zou je beter anders kunnen posten.quote:Op woensdag 28 juni 2023 17:13 schreef SayLWay het volgende:
[..]
Nou ja, ik post soms wat grappigs en troll inderdaad hier en daar, maar het lijkt mij wel leuk om een keer een meet bij te wonen. Maar goed, jullie trekken het uit z'n verband. Ik hou van koken, lekker eten, en zelf in de keuken te staan en zoveel mogelijk te werken met dagverse, lokale producten. Als jullie denken dat ik alleen maar troll, prima, veel plezier op de meet en wellicht tot de volgende meet. No hard feelings
Ik kan het me niet voorstellenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goh, wat jammer![]()
Hopelijk heb je wel wat leukers te doen.
Thuis zijn zodat kinderen opgehaald kunnen worden door ex en weer teruggebracht kunnen wordenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goh, wat jammer![]()
Hopelijk heb je wel wat leukers te doen.
Tuurlijk. Is belangrijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Thuis zijn zodat kinderen opgehaald kunnen worden door ex en weer teruggebracht kunnen worden
Dus neeMaar het heeft wel even voorrang.
Dat niet, maar dan stuur ik wel een berichtje voor het adresquote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tuurlijk. Is belangrijk.
En als er wat verandert vanwege vakantie oid. dan weet je ons te vinden.
Taakje voor vroegkomersquote:Op donderdag 20 juli 2023 22:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat hangt er van af of ik het daar opruim
Wel @sigme maar geen @Lonaa en kleine kans op @derLudolfquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:03 schreef Morgane89 het volgende:
L_S & J
AnneX&mnX
Blues en golfer
MadMaster
Kaatje
Z80
borisz
Yinny
Lonaa?
Isabeau?
cat-astrophe?
Fietsie
Morgane89
Memento-Mori
mascara-klodder
LeeHarveyOswald?
Klopt het zo?
Ja hoor, zolang je maar niet de pasta van een dag eerder gebruikt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:25 schreef Morgane89 het volgende:
Ik heb geen (elektrische) koelbox; kan ik een pastasalade veilig 5 kwartier vervoeren in een koeltas met koelelementen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |