Ik denk inderdaad dat jouw scherp voor heel veel mensen een beetje te scherp is.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:59 schreef z80 het volgende:
[..]
Hier de zelfde uitdaging. Iets koken voor een ander doe ik niet meer. Aangezien ik weinig ruik en van scherp hou is het voor veel mensen niet te nassen.
Van Sambal Badjak gaan bij mij de tranen al lopen…quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:59 schreef z80 het volgende:
[..]
Hier de zelfde uitdaging. Iets koken voor een ander doe ik niet meer. Aangezien ik weinig ruik en van scherp hou is het voor veel mensen niet te nassen.
Wodka schijnt te helpenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van Sambal Badjak gaan bij mij de tranen al lopen…
Ja, genoeg andere soorten drank uiteindelijk misschien ook wel.quote:
Ik vind het oprecht heel liefquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:26 schreef fietsie het volgende:
Moet ik dan maar de stoute schoenen aantrekken en (met coaching van @:Candaasje) een Vegan BBQ gerecht proberen te fabrieken?
Okquote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat ik én graag de pure smaak van de rijstevlaai wil proeven én ik niet zo'n fan van slagroom ben. Wel lekker bij de ijswinkel op een ijsje (luchtig), maar niet in combinatie met gebak.
Slagroomgebak eet ik niet…
Voor jou had ik idd pruimenvlaai meegenomen. En dan niet die zwarte pruimen moes, maar gehalveerde pruimpjes, toch? Was ook niet voor mij.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Appelkruimel. De pruimenvlaai (toch) was ook heerlijk
Herkenbaar. Ik ben een watje met scherp.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, genoeg andere soorten drank uiteindelijk misschien ook wel.
Maar ik wil graag gewoon proeven wat ik eet zonder dat ik in de fik sta of dat alles hetzelfde (niet) smaakt…
Ja, halve pruimen waren het. En kruisbessenvlaai met schuim vind ik al geweldig van multivlaai 😂quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ok
[..]
Voor jou had ik idd pruimenvlaai meegenomen. En dan niet die zwarte pruimen moes, maar gehalveerde pruimpjes, toch? Was ook niet voor mij.
Andere niet standaard favo: Kruisbessenvlaai met schuim![]()
Ik ontdekte deze week een voordeel van kruimelvlaai bij warm weer: het hoeft dan niet de oven in om de pudding laag een tikje te laten smelten![]()
/offtopic
5 Jaar dus alweer. Je bent welkom hoorquote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:51 schreef Kreator het volgende:
Hoe lang is het geleden dat we de eerste keer een bbq hadden in jouw tuin?
Thanksquote:
Heel begrijpelijk natuurlijk. Dat gaat echt geen toffe ervaring voor je zijn. We zien elkaar wel weer een ander keertje.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:28 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht heel lief, maar ik kom niet
Wat in het vat zit verzuurt nietquote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
5 Jaar dus alweer. Je bent welkom hoor
[..]
Thanks
[..]
Heel begrijpelijk natuurlijk. Dat gaat echt geen toffe ervaring voor je zijn. We zien elkaar wel weer een ander keertje.
En omg, kruisbessenvlaai met schuim klinkt hemels. Maar eigenlijk wil ik gewoon alles.
Zouden we niet ook een keer een taartenmeet doen?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
En omg, kruisbessenvlaai met schuim klinkt hemels. Maar eigenlijk wil ik gewoon alles.
Taartenmeetquote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zouden we niet ook een keer een taartenmeet doen?
Zo oud is @Candaasje toch nog niet?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mja, dat is dan ook niet handig denk ik. Ok, over een maand of 2 meer hierover.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Lucky_strike mijn bakker doet vast ook wel aan alles, maar dan krijg je allemaal minivlaaitjes. En dat is naar verhouding veel korst en minder vulling
We hebben wel die bakselsmeet bij Barreltje gehad. Maar meer baksels is altijd goed natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel echt al wel tien jaar geleden.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
5 Jaar dus alweer. Je bent welkom hoor
[..]
Thanks
[...
Maar glutenvrije zandtaartjes was iets eenmaligsquote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben wel die bakselsmeet bij Barreltje gehad. Maar meer baksels is altijd goed natuurlijk.
Ik eet wat de pot schaft. Zoals het op tafel komt.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat jouw scherp voor heel veel mensen een beetje te scherp is.
Hoe doe je dat eigenlijk. Ik ken(de) iemand die zelf sambal meenam wanneer ze ergens ging eten (bij mij bijvoorbeeld 😉)
Badjak zegt enkel dat het gebakken is. Niet hoe scherp.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van Sambal Badjak gaan bij mij de tranen al lopen…
Ik geloof je, maar neem de Sambal Badjak van Conimex als referentie.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:41 schreef z80 het volgende:
[..]
Badjak zegt enkel dat het gebakken is. Niet hoe scherp.
Da’s fijn.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:40 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik eet wat de pot schaft. Zoals het op tafel komt.
Dju.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:34 schreef Isabeau het volgende:
Vrij krijgen de 26ste wordt denk ik niets. De twee collega's waar ik meestal op kan bouwen zijn alletwee in het buitenland dat weekend
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:34 schreef Isabeau het volgende:
Vrij krijgen de 26ste wordt denk ik niets. De twee collega's waar ik meestal op kan bouwen zijn alletwee in het buitenland dat weekend
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
26 augustus kunnen wij niet![]()
Althans, mijn partner (degene mét de auto) kan dan niet.
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:34 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
26 augustus kunnen wij niet![]()
Althans, mijn partner (degene mét de auto) kan dan niet.
Jammer zeg. Dan maar vroeg weg met Sigme toch? Heftige dag en nacht wordt dat.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:34 schreef Isabeau het volgende:
Jammer. Wil je wel weer eens in het echie zienquote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:34 schreef Isabeau het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |