Dus omdat je hier in CUL wederom aan het trollen bent denk je hier gelijkgestemden te vinden.quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:17 schreef SayLWay het volgende:
[..]
Ik ben best culinair aangelegd vind ik zelf, ik hou van koken, geniet van eten en drinken... ik hoop dat ik hier gelijkgestemden vind
Nou ja, ik post soms wat grappigs en troll inderdaad hier en daar, maar het lijkt mij wel leuk om een keer een meet bij te wonen. Maar goed, jullie trekken het uit z'n verband. Ik hou van koken, lekker eten, en zelf in de keuken te staan en zoveel mogelijk te werken met dagverse, lokale producten. Als jullie denken dat ik alleen maar troll, prima, veel plezier op de meet en wellicht tot de volgende meet. No hard feelingsquote:Op woensdag 28 juni 2023 16:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dus omdat je hier in CUL wederom aan het trollen bent denk je hier gelijkgestemden te vinden.
Dit is echt heel erg niet logisch.
Dank je, gaat lukken!quote:Op woensdag 28 juni 2023 17:13 schreef SayLWay het volgende:
[..]
Nou ja, ik post soms wat grappigs en troll inderdaad hier en daar, maar het lijkt mij wel leuk om een keer een meet bij te wonen. Maar goed, jullie trekken het uit z'n verband. Ik hou van koken, lekker eten, en zelf in de keuken te staan en zoveel mogelijk te werken met dagverse, lokale producten. Als jullie denken dat ik alleen maar troll, prima, veel plezier op de meet en wellicht tot de volgende meet. No hard feelings
Misschien zou je beter anders kunnen posten.quote:Op woensdag 28 juni 2023 17:13 schreef SayLWay het volgende:
[..]
Nou ja, ik post soms wat grappigs en troll inderdaad hier en daar, maar het lijkt mij wel leuk om een keer een meet bij te wonen. Maar goed, jullie trekken het uit z'n verband. Ik hou van koken, lekker eten, en zelf in de keuken te staan en zoveel mogelijk te werken met dagverse, lokale producten. Als jullie denken dat ik alleen maar troll, prima, veel plezier op de meet en wellicht tot de volgende meet. No hard feelings
Ik kan het me niet voorstellenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goh, wat jammer![]()
Hopelijk heb je wel wat leukers te doen.
Thuis zijn zodat kinderen opgehaald kunnen worden door ex en weer teruggebracht kunnen wordenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goh, wat jammer![]()
Hopelijk heb je wel wat leukers te doen.
Tuurlijk. Is belangrijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Thuis zijn zodat kinderen opgehaald kunnen worden door ex en weer teruggebracht kunnen worden
Dus neeMaar het heeft wel even voorrang.
Dat niet, maar dan stuur ik wel een berichtje voor het adresquote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tuurlijk. Is belangrijk.
En als er wat verandert vanwege vakantie oid. dan weet je ons te vinden.
Taakje voor vroegkomersquote:Op donderdag 20 juli 2023 22:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat hangt er van af of ik het daar opruim
Wel @sigme maar geen @Lonaa en kleine kans op @derLudolfquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:03 schreef Morgane89 het volgende:
L_S & J
AnneX&mnX
Blues en golfer
MadMaster
Kaatje
Z80
borisz
Yinny
Lonaa?
Isabeau?
cat-astrophe?
Fietsie