Lactose-intolerant, maar daar heb ik pillen voor, dus kan alles eten.quote:
Oh kak!quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nou klopt de opsomming niet meerDe mijne als het goed is wel.
Geen worcestersaus in de bbqsaus dusquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb een vis intolerantie. Wanneer er dus in marinades etc oestersaus of vissaus zit, graag even waarschuwen. Ik gebruik zelf wel miso als vervanging
Ik gebruik het zelf zelden, maar volgens mij heb ik daar nooit last van gehad. Vis- en oestersaus wel (in een restaurant, ja mevrouw we houden er rekening mee u en meneer die ook een vis intolerantie heeft krijgen geen vis, na een nacht ziek gebeld met de meneer, ook ziek, gebeld met het restaurant “ja natuurlijk gebruikt de kok vis en oestersaus, dat zijn smaakmakersquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Geen worcestersaus in de bbqsaus dus
Wij nemen wel voor bij de kippendijsaté een pot Wijko Hot Satésaus mee.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Geen worcestersaus in de bbqsaus dus
Dan neem ik een gewone pot mee.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij nemen wel voor bij de kippendijsaté een pot Wijko Hot Satésaus mee.
[ afbeelding ]
En ik neem mijn pillen voor pindaallergie meequote:Op maandag 7 augustus 2023 16:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij nemen wel voor bij de kippendijsaté een pot Wijko Hot Satésaus mee.
[ afbeelding ]
Het wordt een soort van de lamme helpt de blinde BBQ…quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En ik neem mijn pillen voor pindaallergie mee
De dames zijn weer gerustgesteld.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:17 schreef MadMaster het volgende:
Alles wat hot is, sla ik met liefde over…
Surequote:Op maandag 7 augustus 2023 16:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het wordt een soort van de lamme helpt de blinde BBQ…
Neem jij brood mee?
Top, ben als broodfreak heel benieuwd.quote:
Alle medicijnen van iedereen op een hoop, in de blender en door de fruitpunch.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
We kunnen ook gewoon de antihistamine door de drankjes doen :p
Iets lichts, iets donkers?quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Top, ben als broodfreak heel benieuwd.
Weet niet of je bakker Oscar in IJmuiden kent, maar die heeft ook voornamelijk desembrood.
Enkele van zijn voormalige medewerksters zijn hier vlakbij een eigen bakkerij begonnen hier vlakbij en ik kan daar niet langslopen zonder een (stok)brood mee te nemen…
Ben zelf meer iets van licht, maar ik laat me graag verrassen…quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Iets lichts, iets donkers?
Wordt een suf feestje dan als je mijn allergie-medicatie zou nemenquote:Op maandag 7 augustus 2023 16:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alle medicijnen van iedereen op een hoop, in de blender en door de fruitpunch.
Beproefd recept op vele feestjes…
Kijk Jeroen eens verontwaardigd kijken dat ze niet mee magquote:Op maandag 7 augustus 2023 17:02 schreef Morgane89 het volgende:
Lol, ik had de opmerking in de openingspost gemist en bedoelde eigenlijk of iemand allergisch is voor honden. Maar geen hot dog bij de bbq maar wel partner is ook leuk
quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:02 schreef Morgane89 het volgende:
Lol, ik had de opmerking in de openingspost gemist en bedoelde eigenlijk of iemand allergisch is voor honden. Maar geen hot dog bij de bbq maar wel partner is ook leuk
Wat is een Limburgse koude schotel?quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Na overleg met de gastvrouw hebben we bedacht dat ik Limburgse koude schotel meeneem. Mogelijk zelfgemaakt (eeeeeven aan mijn moeder vragen… ) waarschijnlijk zelfgekocht (dat adres ook eeeeven aan mijn moeder vragen…..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |