Ja hoor, zolang je maar niet de pasta van een dag eerder gebruikt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:25 schreef Morgane89 het volgende:
Ik heb geen (elektrische) koelbox; kan ik een pastasalade veilig 5 kwartier vervoeren in een koeltas met koelelementen?
Dank je, dan maak ik 'm op de dag zelf.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja hoor, zolang je maar niet de pasta van een dag eerder gebruikt.
Je kan wel je pasta een dag van te voren koken, en direct onder koud water afspoelen, en in de koelkast gooien (liefst vast met een scheut zuur er over, als je dat ook in je salade gebruikt).quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:28 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Dank je, dan maak ik 'm op de dag zelf.
Als wij komen (DV), gebruiken wij ook mijn koelbox uit 1975 met losse koelelementen om de gemarineerde kipsaté te gaan vervoeren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:25 schreef Morgane89 het volgende:
Ik heb geen (elektrische) koelbox; kan ik een pastasalade veilig 5 kwartier vervoeren in een koeltas met koelelementen?
Ik ben er ook niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wel @:sigme maar geen @:lonaa en kleine kans op @:derludolf
Zijn er personen die geen vlees eten?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:03 schreef Morgane89 het volgende:
L_S & J
AnneX&mnX: labne van Ottolenghi, groene asperges
Blues en golfer: kipsaté en witte wijn
MadMaster: vlees of bananen met rum en bruine suiker van de BBQ
Kaatje: borrelbroden en dips
Z80
borisz
Yinny
Isabeau?
cat-astrophe?
Fietsie: vegan bbq gerecht
Morgane89: vegetarische pastasalade
Memento-Mori
mascara-klodder
LeeHarveyOswald?: Szechuan kip en oesterzwam
Sigme: alcoholvrij bier
derLudolf?
Ook dat kan gewoon hoor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja hoor, zolang je maar niet de pasta van een dag eerder gebruikt.
IJs en weder dienende ben ik erbijquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:35 schreef Blues het volgende:
Als @:sigme komt hou ik me aanbevolen om een flesje van die Jever te proeven
Ik heb ook nog een paar flesjes. Ik krijg het niet op.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:37 schreef sigme het volgende:
[..]
IJs en weder dienende ben ik erbij
Ik heb de voorraad even opgenomen: ik heb in elk geval nog ruim een heel krat Jever Fun staan. Waarschijnlijk lukt het niet om voor die tijd nog meer bij te kopen, maar als er niet opeens nog een hele horde bezoekers opduikt is er genoeg om de proef op de som te nemen
Zal ik weer tandenstokers meenemenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:00 schreef MadMaster het volgende:
Zijn er personen die geen vlees eten?
Is wellicht handig om te weten voor de inkoop…
Whahaquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:08 schreef Blues het volgende:
Kom dit net tegen![]()
https://www.instagram.com(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==
(niet op die gierende man letten)
Ooohhhh witte chocolade pannacotaquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Joe! Ik haak graag aan, zal ik het dessert op me nemen? Witte chocolade panna cotta met rode vruchtensaus? Ik kan m wel vega maken, vegan lukt niet. Lactose-vrije porties kunnen op verzoek
Joequote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Joe! Ik haak graag aan, zal ik het dessert op me nemen? Witte chocolade panna cotta met rode vruchtensaus? Ik kan m wel vega maken, vegan lukt niet. Lactose-vrije porties kunnen op verzoek
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:03 schreef Morgane89 het volgende:
L_S & J
AnneX&mnX: labne van Ottolenghi, groene asperges
Blues en golfer: kipsaté en witte wijn
MadMaster: vlees of bananen met rum en bruine suiker van de BBQ
Kaatje: borrelbroden en dips, limoncello
Z80
borisz
Yinny
Isabeau?
cat-astrophe?
Fietsie: vegan bbq gerecht
Morgane89: vegetarische pastasalade
Memento-Mori
mascara-klodder: chenin blanc en bruiswater
LeeHarveyOswald?: Szechuan kip en oesterzwam
Sigme: alcoholvrij bier
Leintjuh: Witte chocolade panna cotta met rode vruchtensaus
Kunnen jullie je huis voor veel geld verhurenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:32 schreef golfer het volgende:
Wij hebben, i.v.m. de te verwachte drukte bij ons vanwege de Formule1 in dat weekend, besloten er een uitje van te maken en hebben een overnachting in een hotel in de buurt geboekt. YOLO
(V) Is een optie, alleen ik moet er niet aan denken, vreemde mensche in me huisquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Kunnen jullie je huis voor veel geld verhuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |