quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:32 schreef golfer het volgende:
Wij hebben, i.v.m. de te verwachte drukte bij ons vanwege de Formule1 in dat weekend, besloten er een uitje van te maken en hebben een overnachting in een hotel in de buurt geboekt. YOLO
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:35 schreef Blues het volgende:
[..]
(V) Is een optie, alleen ik moet er niet aan denken, vreemde mensche in me huis
No way.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Kunnen jullie je huis voor veel geld verhuren
Leuk! Welk hotel en waar?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:32 schreef golfer het volgende:
Wij hebben, i.v.m. de te verwachte drukte bij ons vanwege de Formule1 in dat weekend, besloten er een uitje van te maken en hebben een overnachting in een hotel in de buurt geboekt. YOLO
Ergens waar we ons 'thuis' gaan voelen...quote:
Goeie. Ik heb ondertussen 2 of 3 flessen limoncello staan die ik niet drink, kan daar een van meenemenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:03 schreef AnneX het volgende:
Nog eens kijkend naar de lijst met mogelijk 20 fokkers en eten.
Dan wordt er ook het een en ander gedronken.
Hoe regelen wij dat dan?
Maken we een pot ter plekke en vragen Lucky om het laten bezorgen?
MnX drinkt wel 2-3 biertjes. Zelf hou ik het bij 1-2 glazen droge witte wijn en cola zero/ water.
Nog een poging, aangezien Leintjuh het dessert al regelt en ik binnenkort de bestelling voor het vlees (verse hamburgers) moet doen bij de Berkshire Butcher:quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn er personen die geen vlees eten?
Is wellicht handig om te weten voor de inkoop…
Wij nemen een paar flessen witte wijn (sauvignon blanc) mee.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:03 schreef AnneX het volgende:
Nog eens kijkend naar de lijst met mogelijk 20 fokkers en eten.
Dan wordt er ook het een en ander gedronken.
Hoe regelen wij dat dan?
Maken we een pot ter plekke en vragen Lucky om het laten bezorgen?
MnX drinkt wel 2-3 biertjes. Zelf hou ik het bij 1-2 glazen droge witte wijn en cola zero/ water.
Edit: nog eens teruglezend zie ik dat Sigme alcoholvrij meeneemt.![]()
Is dat voldoende?
Ik neem Chenin Blanc mee en bruiswater.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij nemen een paar flessen witte wijn (sauvignon blanc) mee.
Ik ga hier vandaag of morgen even onderzoek naar doen. Ik heb sowieso niet genoeg stoelen, daar kom ik ook op terug.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:10 schreef AnneX het volgende:
Dus…ieder neemt eigen drankjes mee? Plus kaatje’s voorraad😉
@:Lucky-Strike Eerder zei je voldoende servies te hebben.
Ook voor 20? Personen? Servies, glaswerk en bestek.
Anders kan ik vragen om de mand bestek van de buurtbbq.
Ik heb 3 klapstoeltjes. Wanneer die bij @z80 in de auto kunnen kan ik die meenemenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ga hier vandaag of morgen even onderzoek naar doen. Ik heb sowieso niet genoeg stoelen, daar kom ik ook op terug.
Wij hebben 2 strandklapstoelen, die wij dan gaan meenemen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga hier vandaag of morgen even onderzoek naar doen. Ik heb sowieso niet genoeg stoelen, daar kom ik ook op terug.
Klapstoeltjes kunnen mee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb 3 klapstoeltjes. Wanneer die bij @:z80 in de auto kunnen kan ik die meenemen
Fijn. Het borrelbrood etc. neemt niet zoveel ruimte in.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:38 schreef z80 het volgende:
[..]
Klapstoeltjes kunnen mee.
Morgane89 als ik het goed heb woon je ook in de buurt. Als je wil kun je ook mee rijden.
Indien gewenst kan ik wel drinken of andere supermarkt dingen mee nemen. Of gewoon geld voor die gene die wel wat mee nemen. Met dank aan de hooikoorts ruik ik weinig. Dus eten klaarmaken voor een ander ga ik me niet aan wagen.
Ik rijd liever zelf, maar toch bedanktquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:38 schreef z80 het volgende:
[..]
Klapstoeltjes kunnen mee.
Morgane89 als ik het goed heb woon je ook in de buurt. Als je wil kun je ook mee rijden.
Indien gewenst kan ik wel drinken of andere supermarkt dingen mee nemen. Of gewoon geld voor die gene die wel wat mee nemen. Met dank aan de hooikoorts ruik ik weinig. Dus eten klaarmaken voor een ander ga ik me niet aan wagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2023 15:24:53 ]
Joh voel je niet geïntimideerd.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik kan een stuk of vier tuinstoelen meenemen.
Qua eten voel ik me lichtelijk geïntimideerd door de CUL kennis hierSowieso heb ik geen vaste BBQ recepten die ik vaak maak. Dus ook ik neem liever iets K&K mee zoals frisdrank of anders een financiële bijdrage.
quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh mag ik mijn partner meenemen? Dan heb ik mijn vader niet nodig.Als Jeroen de planten gaat uitgraven dan sluiten we hem op.!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |